Gå til innhold

[Netflix] The Disappearance of Madeleine McCann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så ekstremt mange som tror foreldrene gjorde det. Veldig fascinerende. Tenk om de ikke har gjort det, men bare har et kaldt ytre som folk ikke liker. Men det er mye som skurrer. At hun løp vekk fra tvillingene for å si fra, hundemarkeringene, null spor etter inntrengere, at hun vasket kosebamsen..

Her er 100 grunner til at noen tror foreldrene er de skyldige: http://gerrymccan-abuseofpower-humanrights.blogspot.com/2010/07/100-reasons-why-madeleine-mccann-was.html?m=1

Anonymkode: 84e78...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så ekstremt mange som tror foreldrene gjorde det. Veldig fascinerende. Tenk om de ikke har gjort det, men bare har et kaldt ytre som folk ikke liker. Men det er mye som skurrer. At hun løp vekk fra tvillingene for å si fra, hundemarkeringene, null spor etter inntrengere, at hun vasket kosebamsen..

Her er 100 grunner til at noen tror foreldrene er de skyldige: http://gerrymccan-abuseofpower-humanrights.blogspot.com/2010/07/100-reasons-why-madeleine-mccann-was.html?m=1

Anonymkode: 84e78...5db

I en sjokksituasjon så tenker man ikke alltid klart. Synes ikke det er rart at hun løp i panikk for å hente hjelp, og ikke tenkte på tvillingene. Der og da var det Madeleine hun tenkte på. Det at hun roper «de har tatt henne», er heller ikke så rart, kanskje hun har vært litt bekymret og vært redd for akkurat dette. Er jo ofte det man tenker på man hopper rett på av konklusjoner.

Grusom tanke at Madeleine er kidnappet, foreldrene gjennomgår et helvete, og på toppen av det hele sitter folk og spekulerer i at de har gjort det selv. Ingen kan vite sikkert hva som har hendt, bortsett fra de faktisk skyldige, og folk må tenke seg om før de skriver slike ekstreme beskyldninger.

Synes ikke at foreldrene fremstår kalde, de gjør alt de kan for å holde seg behersket, i mine øyne. Og de har gode grunner til det.  Dessuten reagerer folk på ulike måter i sjokk/sorgsituasjoner. Man skal være ganske kunnskapsløs og enkel for å tro at alle handler og opptrer på samme måte i gitte situasjoner.

Endret av Mattie16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på det at tvillingene bare sov videre når leiligheten ble invadert av folk etter forsvinningen. Måtte jo vært mye hyling, flytting av møbler, lys og slamring med skuffer og skap. De hadde til og med flyttet tvillingene til en annen leilighet etterhvert uten at de våknet. De må jo ha fått en ganske stor dose sovemedisin.

På en annen side så tviler jeg på at foreldrene ville klart å fortsette middagen og late som ingenting dersom en av dem hadde funnet Madeleine død. Evt. måtte de fått resten av reisefølget til å holde kjeft, noe som er tvilsomt at samtlige gikk med på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mattie16 skrev:

 

Helt enig med dere to. Fatter ikke at folk fortsatt tror foreldrene gjorde det, etter å ha sett denne dokumentaren. Ingen tvil om at portugisisk politi gjorde en tvilsom jobb. Det ene «beviset» etter det andre er jo blitt dementert. At foreldrene fremstår behersket er nok for å ønske å gi et inntrykk av å være stabile, spesielt mtp ansvar for deres to andre barn, og at de ble rådet til det for ikke å sette Madeleine i fare. I tillegg er de leger, og da lærer man seg å opptre behersket foran andre i stressende situasjoner. Lurer på om folk i denne tråden egentlig har fulgt skikkelig med på alt som har kommet frem i denne serien? Synes saken er så grusom, og alt som har kommet fram i denne serien er til å få mareritt av.

Lol, du høres rimelig naiv ut som baserer din mening så sterkt på «denne serien». Denne serien er først og fremst underholdning, slik som alle lignende true crime serier i samme sjanger. Dokumentarserier som dette er også som regel veldig lite objektive, og det merkes godt. Det er flott at du følger så godt med på serien, men for å gjøre seg en ordentlig mening så burde man også lese seg opp på saken selv. 

Personlig, fatter og begriper jeg ikke at det er så mange her som tror det er nærmest umulig å tro at foreldrene kan stå bak det fordi de tross alt et foreldrene. Det blir for naivt. Følger man med på nyheter, så vet man at det dessverre er et skremmende høyt antall barnedrap og grusomme handlinger som blir begått av foreldre. 

Anonymkode: f246d...5e9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, du høres rimelig naiv ut som baserer din mening så sterkt på «denne serien». Denne serien er først og fremst underholdning, slik som alle lignende true crime serier i samme sjanger. Dokumentarserier som dette er også som regel veldig lite objektive, og det merkes godt. Det er flott at du følger så godt med på serien, men for å gjøre seg en ordentlig mening så burde man også lese seg opp på saken selv. 

Personlig, fatter og begriper jeg ikke at det er så mange her som tror det er nærmest umulig å tro at foreldrene kan stå bak det fordi de tross alt et foreldrene. Det blir for naivt. Følger man med på nyheter, så vet man at det dessverre er et skremmende høyt antall barnedrap og grusomme handlinger som blir begått av foreldre. 

Anonymkode: f246d...5e9

Har lest mye om saken fra før, så baserer meg ikke bare på denne serien. Men det kommer frem endel fakta her som jeg tar til meg, noe du tydeligvis ikke gjør. Synes det er mye mer usannsynlig at foreldrene står bak, enn en kidnapper. Nettopp pga alle fakta som er kommet frem.

Synes du skriver litt frekt og spydig, om noe så alvorlig. Så svarer ikke deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på at det ikke er foreldrene. Det gir ikke mening rett og slett, og støttes ikke av noen entydige eller gode bevis. Dessuten virker de absolutt som fortvilte og desperate etter å finne henne. Og hva slags ulykke skulle skjedd hjemme i den leiligheten? Da måtte hun falt ut av et vindu da, men det hadde blitt sett av andre. Og foreldrene er leger, hvis noe skjedde med henne ville de vært i stand til å gi medisinsk hjelp umiddelbart, og få henne til sykehus selvsagt. Og hvorfor fortsette å lete etter henne i 12 år hvis de vet hva som skjedde med henne? Usannsynlig og rart. Nei, jeg er sikker på at hun ble bortført av en eller flere kidnappere som var lokalkjente. Og at hun kanskje ble solgt til pedofile eller på annen måte misbrukt dessverre. Umulig å vite om hun lever eller ikke idag. Det portugisiske politiet gjorde en elendig jobb ser det ut til. Og de private etterforskerne fant ingen virkelig brukbare spor heller. Forferdelig trist og merkelig sak. Men når det er sagt synes jeg serien er dårlig og langtekkelig. De koker suppe på en spiker ved at de ikke har noen nye opplysninger å komme med, og heller ikke noen troverdige teorier om hva som skjedde. Synes bare veldig synd på foreldrene, virker som mange hater dem fordi de er ressurssterke og ikke hele tiden viser hva de føler offentlig. Det betyr ikke hverken at de er skyldige i drap eller i å skjule en ulykke. Det eneste foreldrene er skyldige i er at de forlot tre veldig små barn alene i en leilighet i et fremmed land uten tilsyn. Dessverre fikk det fatale følger. 

Anonymkode: fe979...000

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Mattie16 skrev:

Har lest mye om saken fra før, så baserer meg ikke bare på denne serien. Men det kommer frem endel fakta her som jeg tar til meg, noe du tydeligvis ikke gjør. Synes det er mye mer usannsynlig at foreldrene står bak, enn en kidnapper. Nettopp pga alle fakta som er kommet frem.

Synes du skriver litt frekt og spydig, om noe så alvorlig. Så svarer ikke deg mer.

Jeg er ab som ikke tror det er foreldrene. Enig med deg i dette, og at det er mest sannsynlig at det er en eller flere kidnappere som står bak. Er også enig i at hun du viser til skriver fremt og spydig om noe alvorlig, så bra at du ikke svarer henne mer. Støtter dine utsagn i denne saken for du virker fornuftig og saklig. 

Anonymkode: fe979...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt sikker på at det ikke er foreldrene. Det gir ikke mening rett og slett, og støttes ikke av noen entydige eller gode bevis. Dessuten virker de absolutt som fortvilte og desperate etter å finne henne. Og hva slags ulykke skulle skjedd hjemme i den leiligheten? Da måtte hun falt ut av et vindu da, men det hadde blitt sett av andre. Og foreldrene er leger, hvis noe skjedde med henne ville de vært i stand til å gi medisinsk hjelp umiddelbart, og få henne til sykehus selvsagt. Og hvorfor fortsette å lete etter henne i 12 år hvis de vet hva som skjedde med henne? Usannsynlig og rart. Nei, jeg er sikker på at hun ble bortført av en eller flere kidnappere som var lokalkjente. Og at hun kanskje ble solgt til pedofile eller på annen måte misbrukt dessverre. Umulig å vite om hun lever eller ikke idag. Det portugisiske politiet gjorde en elendig jobb ser det ut til. Og de private etterforskerne fant ingen virkelig brukbare spor heller. Forferdelig trist og merkelig sak. Men når det er sagt synes jeg serien er dårlig og langtekkelig. De koker suppe på en spiker ved at de ikke har noen nye opplysninger å komme med, og heller ikke noen troverdige teorier om hva som skjedde. Synes bare veldig synd på foreldrene, virker som mange hater dem fordi de er ressurssterke og ikke hele tiden viser hva de føler offentlig. Det betyr ikke hverken at de er skyldige i drap eller i å skjule en ulykke. Det eneste foreldrene er skyldige i er at de forlot tre veldig små barn alene i en leilighet i et fremmed land uten tilsyn. Dessverre fikk det fatale følger. 

Anonymkode: fe979...000

Jeg aner ikke om foreldrene hadde noe med det å gjøre eller ikke. Men om man skal spinne på den teorien så er vel teorien om ulykken at de hadde gitt barna sovemedisin. Så kanskje våkner Maddie og er ør og fortumlet, faller ved vinduet bak sofaen og slår seg fatalt. Når mor eller far da kommer å ser dette så er hun allerede død, og ingen leger kan vekke de døde. Så gjemmer de henne. At de tilsynelatende fortsetter å lete er for å ikke vekke mistanke, også er det mye penger i dette også. 

Det er ikke godt å si hva som har skjedd, grusomt er det uansett. 

Anonymkode: a3e07...3e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt sikker på at det ikke er foreldrene. Det gir ikke mening rett og slett, og støttes ikke av noen entydige eller gode bevis. Dessuten virker de absolutt som fortvilte og desperate etter å finne henne. Og hva slags ulykke skulle skjedd hjemme i den leiligheten? Da måtte hun falt ut av et vindu da, men det hadde blitt sett av andre. Og foreldrene er leger, hvis noe skjedde med henne ville de vært i stand til å gi medisinsk hjelp umiddelbart, og få henne til sykehus selvsagt. Og hvorfor fortsette å lete etter henne i 12 år hvis de vet hva som skjedde med henne? Usannsynlig og rart. Nei, jeg er sikker på at hun ble bortført av en eller flere kidnappere som var lokalkjente. Og at hun kanskje ble solgt til pedofile eller på annen måte misbrukt dessverre. Umulig å vite om hun lever eller ikke idag. Det portugisiske politiet gjorde en elendig jobb ser det ut til. Og de private etterforskerne fant ingen virkelig brukbare spor heller. Forferdelig trist og merkelig sak. Men når det er sagt synes jeg serien er dårlig og langtekkelig. De koker suppe på en spiker ved at de ikke har noen nye opplysninger å komme med, og heller ikke noen troverdige teorier om hva som skjedde. Synes bare veldig synd på foreldrene, virker som mange hater dem fordi de er ressurssterke og ikke hele tiden viser hva de føler offentlig. Det betyr ikke hverken at de er skyldige i drap eller i å skjule en ulykke. Det eneste foreldrene er skyldige i er at de forlot tre veldig små barn alene i en leilighet i et fremmed land uten tilsyn. Dessverre fikk det fatale følger. 

Anonymkode: fe979...000

Hva slags ulykke som skulle skjedd? Du har altså ikke fått med meg at den største teorien er at hun døde av sovemedisin som foreldrene ga barna selv. Da er det heller ikke rart at disse legeforeldrene, som har dosert barna sine selv, ikke kunne gi rett medisinsk hjelp. Barn klarer ikke regulere pust på samme måte som oss voksne, så en ulykke kan lett skje selv uten at det trenger å være snakk om overdose. Da spesielt i dette tilfellet hvor barna faktisk var uten tilsyn. 

Du viser forresten at du et ekstremt naiv med å påstå at du er «helt sikker» på at foreldrene ikke har gjort det. Det er ingenting som er HELT SIKKERT i denne saken, i og med at det enda er en uoppklart sak. 

Anonymkode: f246d...5e9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Ella1 skrev:

Jeg reagerte på det at tvillingene bare sov videre når leiligheten ble invadert av folk etter forsvinningen. Måtte jo vært mye hyling, flytting av møbler, lys og slamring med skuffer og skap. De hadde til og med flyttet tvillingene til en annen leilighet etterhvert uten at de våknet. De må jo ha fått en ganske stor dose sovemedisin.

På en annen side så tviler jeg på at foreldrene ville klart å fortsette middagen og late som ingenting dersom en av dem hadde funnet Madeleine død. Evt. måtte de fått resten av reisefølget til å holde kjeft, noe som er tvilsomt at samtlige gikk med på. 

De kan ha blitt dopa av inntrengeren. Slik at han kunne jobbe i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags ulykke som skulle skjedd? Du har altså ikke fått med meg at den største teorien er at hun døde av sovemedisin som foreldrene ga barna selv. Da er det heller ikke rart at disse legeforeldrene, som har dosert barna sine selv, ikke kunne gi rett medisinsk hjelp. Barn klarer ikke regulere pust på samme måte som oss voksne, så en ulykke kan lett skje selv uten at det trenger å være snakk om overdose. Da spesielt i dette tilfellet hvor barna faktisk var uten tilsyn. 

Du viser forresten at du et ekstremt naiv med å påstå at du er «helt sikker» på at foreldrene ikke har gjort det. Det er ingenting som er HELT SIKKERT i denne saken, i og med at det enda er en uoppklart sak. 

Anonymkode: f246d...5e9

Hvor har egentlig folk det fra at alle barna hadde fått sovemedisin? Har det kommet frem i etterforskninga?

Det er litt drøyt å kalle de i tråden som ikke tror foreldrene sto bak for naive syns jeg. Jada, jeg vet hvordan denne sjangeren fungerer. Alle vet at hvis noen dør/forsvinner er den skyldige oftest å finne blant personens nærstående. Oftest, men IKKE ALLTID. Greit at folk ikke liker mccann paret og syns de er arrogante klyster, men det gjør dem hverken mer eller mindre skyldige. 

Ikke for å være arrogant, men er selv helsepersonell og vant til både å håndtere medikamenter og lese folks kroppsspråk. Lenge siden jeg slutta å tro at paret er ansvarlige. Dokumentaren bidro til at jeg fastholder min personlige oppfatning. Som er at Madeleine ble utsatt for en planlagt bortføring etter at familien hadde blitt spanet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Helgeline skrev:

Hvor har egentlig folk det fra at alle barna hadde fått sovemedisin? Har det kommet frem i etterforskninga?

Det er litt drøyt å kalle de i tråden som ikke tror foreldrene sto bak for naive syns jeg. Jada, jeg vet hvordan denne sjangeren fungerer. Alle vet at hvis noen dør/forsvinner er den skyldige oftest å finne blant personens nærstående. Oftest, men IKKE ALLTID. Greit at folk ikke liker mccann paret og syns de er arrogante klyster, men det gjør dem hverken mer eller mindre skyldige. 

Ikke for å være arrogant, men er selv helsepersonell og vant til både å håndtere medikamenter og lese folks kroppsspråk. Lenge siden jeg slutta å tro at paret er ansvarlige. Dokumentaren bidro til at jeg fastholder min personlige oppfatning. Som er at Madeleine ble utsatt for en planlagt bortføring etter at familien hadde blitt spanet på.

De testet tvillingene 3 -4 mnd etter, men da var det jo for sent å finne spor etter noe i blodet. Moren sa i et intervju at hun var overbevist om at alle hadde blitt dopet ned. 

Jeg synes det er interessant at det ikke ble funnet spor av inntrengere. Kun morens fingeravtrykk på vinduet. Men sannsynligvis hadde vel kidnapperen på hansker. Kan han ha kommet inn balkongdøren istedetfor vinduet? Sier de noe i dokumentaren om vinduet ble funnet åpent? Moren fortalte at hun skjønte et av barna var tatt med en gang hun åpnet døren og så det åpne vinduet. Men så leser jeg et sted at vinduet ikke var åpent?? Kan noen oppklare dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pelle.Grino
4 timer siden, Helgeline skrev:

Det er litt drøyt å kalle de i tråden som ikke tror foreldrene sto bak for naive syns jeg.

Det var vel heller et spark til de som var helt sikre i en sak som ikke er oppklart?

Synes dokumentaren ikke var veldig god, egentlig, delen med privatetterforskerne var helt absurd og viste at om noen virkelig "clutches at straws" i denne saken så er det foreldrene sin side (finansiert av rik skotte).

Fikk en litt uggen følelse for at foreldrene kan være involvert (la tvillingene bli igjen i en leilighet hvor et barn er blitt bortført? Hvorfor så sikker på bortført? Reiser hjem til England når politiet i Portugal virkelig begynner å mistenke dem og markeringene til hundene, kosedyret), men i denne saken er det jo helt umulig å konkludere med noe og man bør jo la rettsprinsippet om uskyldig til det motsatte er bevist gjelde også her. Men for en grusom sak det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at når det er såpass mange tilfeldigheter, altså kun Kates fingeravtrykk på vinduet, hundene markerte på hennes klær, bamsen til Maddie, i bilen, i leiligheten. Altså, hva er sjansen for at alt dette er tilfeldig? 

Anonymkode: f9482...51f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at de som sitter med sannheten kommer fram i lyset 

Anonymkode: ad77f...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at når det er såpass mange tilfeldigheter, altså kun Kates fingeravtrykk på vinduet, hundene markerte på hennes klær, bamsen til Maddie, i bilen, i leiligheten. Altså, hva er sjansen for at alt dette er tilfeldig? 

Anonymkode: f9482...51f

I så fall: Hvordan klarte egentlig foreldrene å flytte og gjemme sin døde datter, uten at noen oppdaget dette? Det ble jo selvfølgelig litt av ett mediesirkus i tiden etterpå, og med både journalister og politi som trampet rundt overalt.    

Og i alt dette oppstyret klarte foreldrene altså å skjule liket av datteren deres så godt at hun ALDRI har blitt funnet igjen... 

Anonymkode: 9f120...acf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første synes jeg ikke kritikken mot Polícia Judiciária (PJ) er helt berettiget. PJ gjorde feil, men er også de eneste som har klart å finne indisier i saken. To private etterforskningsbyråer samt Scotland Yard har i til sammen 12 år etterforsket uten å finne noe som helst. Scotland Yard har brukt 120 millioner kroner over 8 år uten å komme opp med noe som helst. Jeg synes det er mer kritikkverdig. 

Scotland Yard har sett bort fra indisiene i saken som peker mot foreldrene og konsentrert seg om en retning. At hun er bortført. Og ikke funnet noe som helst som peker i den retningen. Annet enn spekulasjoner. Hvorfor ser de ikke på indisiene i saken som peker mot foreldrene? Om så for å få dem sjekket ut av saken og lagt permanent lokk på spekulasjonene om at de er involvert? 

Når det gjelder jobben likhunden og blodhunden gjorde så er det 95% sikkert at de har funnet lik og blodlukt. Likvæske utsondres av kroppen straks etter at døden intreffer. Og hundene er trent til å kjenne igjen en lukt. I dette tilfellet blod og liklukt. Sannsynligheten for at det har vært blod og likvæske i leiligheten er da meget stor. Hvorfor har ikke SY funnet en forklaring på dette? 

Jeg har i perioder fra 2007 og frem til i dag vært bosatt på Algarve. (Kom dit 2 måneder etter at Madeleine forsvant) Ikke langt fra Praia da Luz. Og vil påstå at jeg er svært godt kjent på algarvekysten. Algarvekysten er 17 mil fra spanskegrensen til vestkysten. Den deles av en motorvei (A22) som går fra spania til vestkysten. Befolkningen er i stor grad bosatt langs motorveien og da i hovedsak sør for denne. Det er store øde områder som verken er bosatt eller dyrket. Spesielt nord for motorveien. I området både vest og nord for Praia da Luz er det lite bebyggelse og bosetninger. Det ligger tusenvis av fraflyttede og nedraste gårder i området og i store deler av disse områdene har det ikke vært folk på 30-40-50 år, ja kanskje enda lengre. Å skjule et lik vil være veldig enkelt. Selv for noen som aldri har vært der. 

Og så ligger jo havet rett utenfor. Med sterke havstrømmer og store havdyp. Man kan faktisk nå havdyp på 14-1500 meter med kajakk. 

Jeg skulle ønske SY etterforsket og ettergikk indisiene som er der. Og ikke minst gjorde en innsats for å sjekke ut foreldrene. Når det ikke skjer og de ensidig følger ett spor så blir jeg skeptisk. 

Så dukker det opp nyheter som denne: https://www.portugalresident.com/2019/03/29/new-signs-that-mets-maddie-search-may-not-be-searching-at-all/

Og da spør man seg hvor hardt har de egentlig jobbet med denne saken? Man skulle tro at 120 millioner og opp mot 30 etterforskere skulle klare å komme opp med noe? 

Til slutt vil jeg anbefale podcasten som er nevnt i artikkelen. Lytt med skeptisk øre men hør hele. 

Anonymkode: 299ed...882

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall: Hvordan klarte egentlig foreldrene å flytte og gjemme sin døde datter, uten at noen oppdaget dette? Det ble jo selvfølgelig litt av ett mediesirkus i tiden etterpå, og med både journalister og politi som trampet rundt overalt.    

Og i alt dette oppstyret klarte foreldrene altså å skjule liket av datteren deres så godt at hun ALDRI har blitt funnet igjen... 

Anonymkode: 9f120...acf

Jeg vil heller spørre: hvordan er det mulig at ei jente med en så lett gjenkjennelig kjennetegn på øyet kan kidnappes og forsvinne sporløst? Ei jente som har vært lett etter og vært på forsiden av aviser over hele verden regelmessig i 12 år? Jeg synes det er et spørsmål det er mye vanskeligere å svare på enn hvordan foreldrene klarte å skjule liket. 

Anonymkode: 299ed...882

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken beskriver godt hva jeg oppfatter som problemet med sporet SY har konsentrert seg om. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/sjokkpastand---madeleine-mccann-ble-aldri-bortfort/3423323714.html

Og ikke minst hvor dårlig og mangelfull dokumentaren til Netflix er når de også utelater å følge opp jobben SY har gjort. 

Anonymkode: 299ed...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil heller spørre: hvordan er det mulig at ei jente med en så lett gjenkjennelig kjennetegn på øyet kan kidnappes og forsvinne sporløst? Ei jente som har vært lett etter og vært på forsiden av aviser over hele verden regelmessig i 12 år? Jeg synes det er et spørsmål det er mye vanskeligere å svare på enn hvordan foreldrene klarte å skjule liket. 

Anonymkode: 299ed...882

Svaret på dette er mest trolig, og mest tragisk... At hun ikke levde lenge etter at hun ble bortført. Om hun nå var i live når det skjedde. 

Anonymkode: 69c64...205

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...