Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (7 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan det er overalt, men hos oss får vi vanlig lønn i juni (ikke enda) og feriepenger i slutten av juni. Deretter ingen lønn før i august 😊

Nå har hun jo lagt ut flere lønnsslipper for å vise hva som er rett,og samtidig gi uttrykk for å være så overrasket at folk skriver hva de tenker. Jeg forstår ikke at hun gidder,når det gir så mye blest, og for henne negativt. Men på en annen side, vil jeg tro det gir trafikk på bloggen. Synes fortsatt det er synd at bloggen har blitt som den er nå. Var mye mer spennende og interessant før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Nå har hun jo lagt ut flere lønnsslipper for å vise hva som er rett,og samtidig gi uttrykk for å være så overrasket at folk skriver hva de tenker. Jeg forstår ikke at hun gidder,når det gir så mye blest, og for henne negativt. Men på en annen side, vil jeg tro det gir trafikk på bloggen. Synes fortsatt det er synd at bloggen har blitt som den er nå. Var mye mer spennende og interessant før.

Jeg forstår heller ikke hvorfor det legges ut om hun ikke vil ha reaksjoner på det? Hva er det da hun vil? Og om hun får negative kommentar og om det går inn på henne så legger hun ut enda fler? Det gir jo ikke så mye mening.

Endret av lilletyrkia
Trykka lagre for fort.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan det er overalt, men hos oss får vi vanlig lønn i juni (ikke enda) og feriepenger i slutten av juni. Deretter ingen lønn før i august 😊

Det varierer nok fra arbeidsplass til arbeidsplass mannen min får feriepenger nå på juni og vanlig lønn på juli og august.

Mens mange får både feriepenger og lønn samtidig nå på juni og ingem ny utbetaling for på august.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår heller ikke hvorfor det legges ut om hun ikke vil ha reaksjoner på det? Hva er det da hun vil? Og om hun får negative kommentar og om det går inn på henne så legger hun ut enda fler? Det gir jo ikke så mye mening.

Det er jo selvfølgelig fordi hun vil ha reaksjoner! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (Akkurat nå):

Det er jo selvfølgelig fordi hun vil ha reaksjoner! 

Ja, og så klager folk på at man reagerer og😂 Men det er jo det hun vil, så ser ikke problemet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (7 minutter siden):

Hun vil jo ha trafikk på bloggen, så reaksjon ønsker hun. Hun bruker jo omtrentlig slavisk det som skrives her inne til å skape blogginnlegg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tildittbeste skrev (1 time siden):

lilletyrkia skrev (6 minutter siden):

Dette er en blogger som betalte for å delta på det dyre influencerkurset til Anne-Brith, der det ble lokket med at man skulle bli toppblogger. Hun har tydeligvis et ønske om å bli stor, og når hun valgte en så kontroversiell blogger som sin mentor er det klart at hun er villig til å gjøre det som skal til for å klatre på blogglista.

Hun vet at hun får reaksjoner på å legge ut om deler av livet som flertallet anser for å være privat, og hun melker provokasjoner ved å gå inn i offerrollen gang på gang. Hun er fullstendig klar over at hun får reaksjoner på innlegg om privatøkonomien og derfor kjører hun på. 

Synd egentlig at hun har valgt den linja, det går ikke alltid så bra med bloggere som bygger veksten på provokasjoner.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (12 minutter siden):

Hun vil jo ha trafikk på bloggen, så reaksjon ønsker hun. Hun bruker jo omtrentlig slavisk det som skrives her inne til å skape blogginnlegg. 

Ja, jeg forstår det. Og det burde jo bare være positivt for henne. Derfor jeg ikke skjønner kritikken som kritikerne får for å snakke om hennes økonomi. Det er jo bare bra for mette. Får jo flere lesere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (30 minutter siden):

Enig med deg. Hun bruker helt tydelig innlegg her inne for i det hele tatt å ha noe og skrive om. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Hun jobber vel i Bergen kommune, og da er det feriepenger i juni. Vanlig lønn i juli og august😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Hun sier jo at ikke baserer innleggene sine på KG sine innlegg om henne noe som jo er BS da man ser det på diverse innlegg 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt av en voksen dame å vise lønnslipper til alle...ferielønn med mye utbetalt for de fleste denne måneden. Kjenner ingen andre som deler det sånn.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dame64

Jeg er ganske ny her inne, men har jo lest meg igjennom alle sidene med tiden fordi jeg har ikke åpnet konto før nå her inne. Men det jeg tenker er at jeg tror ikke Mette har tenkt over konsekvensen med å legge ut dette innlegget hvis hun i senere tid skulle klage på dårlig råd. Og det er vel en rød tråd hos Mette. Hvor hun skriver om dårlig økonomi, så blir den plutselig bra igjen og så etter litt dårlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Ask skriver masse om hvor viktig det er å ikke dele navn eller bilder av barna og avslutter med et bilde av nettopp datteren. 

Endret av Surikatt
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (10 timer siden):

Mette Ask skriver masse om hvor viktig det er å ikke dele navn eller bilder av barna og avslutter med et bilde av nettopp datteren. 

Det går fint å dele bilde når man ikke ser ansiktet..ehh

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tildittbeste skrev (52 minutter siden):

Det går fint å dele bilde når man ikke ser ansiktet..ehh

Så må vi ikke glemme kritikernes ansvar her 🤦‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Surikatt skrev (14 timer siden):

Hun viser ikke bilde av ansiktet til datteren og hun er fornuftig som ikke deler navn med oss. Flere influencere som burde lære av Mette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Hun viser ikke bilde av ansiktet til datteren og hun er fornuftig som ikke deler navn med oss. Flere influencere som burde lære av Mette. 

Hadde jeg sønnen og datteren til Mette i byen uten foreldrene hadde jeg vært ganske sikker på hvem de var. Vi vet dessuten mye mer enn utseende deres, vi vet hvordan det ser ut hjemme hos dem, sommerferie og mye mer jeg ikke vil nevne her av hensyn til ungene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 0.08):

Damer er alt for kresne. Stadig flere blir også lesbiske, og drar også til Danmark for å bli gravide.

Anonymkode: a672c...99f

Jeg synes ikke det er vanskelig å finne bra menn, så er nok ikke for kresen. Men jeg er kresen nok til å styre unna menn som tror at kvinner BLIR lesbiske. 

Og ser du paradokset over at vi både er for kresne og driver og blir lesbiske? Er kvinner så mye bedre enn menn da siden vi er kresne og velger kvinner over menn? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...