Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 time siden, Isild skrev:

Leste her at hun skulle slutte å blogge (igjen) - men etter en prat med mannen senere på dagen, så kom de frem til at hun trengte en pause.https://metteask.blogg.no/jeg-gir-meg-som-blogger.html

Et par dager etter var det business as usual igjen: 

https://metteask.blogg.no/jeg-tok-feil-igjen.html

 

 

Tror vi kan kalle det en pause. Ikke noe blogg innlegg siden 21. Så kan ikke være så viktig med følgere, for hvem venter 1 uke mellom hvert innlegg.  Ja jeg vet hun har fått et barn for over 2 mnd siden. Men det tar vell ikke alle timene i et døgn? Sikkert lurt eller greit om det ikke er noe å blogge om  forventer jo litt innhold i en blogg.  Kos deg med livet du det viktigere enn en blogg hvertfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tildittbeste skrev:

Tror vi kan kalle det en pause. Ikke noe blogg innlegg siden 21. Så kan ikke være så viktig med følgere, for hvem venter 1 uke mellom hvert innlegg.  Ja jeg vet hun har fått et barn for over 2 mnd siden. Men det tar vell ikke alle timene i et døgn? Sikkert lurt eller greit om det ikke er noe å blogge om  forventer jo litt innhold i en blogg.  Kos deg med livet du det viktigere enn en blogg hvertfall

Kjempefint hvis hun har roet ned på delingen av privatliv. Jeg orket ikke å lese bloggen lenger fordi det ble for mye av nettopp det. Hvis hun ikke har noe annet å blogge om, så heier jeg på pause, og håper den varer lenge. Mye bedre om hun/de koser seg med babyen og livet ja. 

Hun skal ha for at hun var veldig tøff og ryddig ift ABIP, men som blogger blir det altfor mye privat til at jeg føler for å lese det. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tildittbeste skrev:

Tror vi kan kalle det en pause. Ikke noe blogg innlegg siden 21. Så kan ikke være så viktig med følgere, for hvem venter 1 uke mellom hvert innlegg.  Ja jeg vet hun har fått et barn for over 2 mnd siden. Men det tar vell ikke alle timene i et døgn? Sikkert lurt eller greit om det ikke er noe å blogge om  forventer jo litt innhold i en blogg.  Kos deg med livet du det viktigere enn en blogg hvertfall

Mulig hun er mer aktiv på Snap og Instagram?
Inte vet jag, for jeg følger ikke med på de kanalene, men regner med at det er fortsatt jevnlige oppdateringer der.

En annen ting, som sikkert bare er en bagatell, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har endret headingen på bloggen sin, for der står det fortsatt "Vi venter en baby mai 2020", og det begynner jo å bli en stund siden, så hvorfor ikke endre det når man først har en blogg og den skal være up-to-date?
Er sikkert noen som kommer til å kverulere på det at jeg nevner det, men men, like I care liksom 😛

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrottefar skrev:

Mulig hun er mer aktiv på Snap og Instagram?
Inte vet jag, for jeg følger ikke med på de kanalene, men regner med at det er fortsatt jevnlige oppdateringer der.

En annen ting, som sikkert bare er en bagatell, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har endret headingen på bloggen sin, for der står det fortsatt "Vi venter en baby mai 2020", og det begynner jo å bli en stund siden, så hvorfor ikke endre det når man først har en blogg og den skal være up-to-date?
Er sikkert noen som kommer til å kverulere på det at jeg nevner det, men men, like I care liksom 😛

 

Regner med det kommer av at hun prioriterer baby og resten av familien over å oppdatere headeren på bloggen. Synes det er helt fint jeg. Når man har fått barn så kan egentlig blogg ol få lov å seile sin egen sjø en periode. Mye bedre slik M gjør det, enn alle supermødrene som oppdaterer all some som om ingenting har skjedd. Er lov å ta livet med ro når man har baby.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
7 minutter siden, Skrottefar skrev:

Mulig hun er mer aktiv på Snap og Instagram?
Inte vet jag, for jeg følger ikke med på de kanalene, men regner med at det er fortsatt jevnlige oppdateringer der.

En annen ting, som sikkert bare er en bagatell, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har endret headingen på bloggen sin, for der står det fortsatt "Vi venter en baby mai 2020", og det begynner jo å bli en stund siden, så hvorfor ikke endre det når man først har en blogg og den skal være up-to-date?
Er sikkert noen som kommer til å kverulere på det at jeg nevner det, men men, like I care liksom 😛

 

Enig i at det virker temmelig utdatert. Virker lite engasjert; så travel kan hverdagen ikke være, når bloggen betyr så mye, som hun sier. Så ganske utrolig at vi følger med 😳🙄😅

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pinkee skrev:

Regner med det kommer av at hun prioriterer baby og resten av familien over å oppdatere headeren på bloggen. Synes det er helt fint jeg. Når man har fått barn så kan egentlig blogg ol få lov å seile sin egen sjø en periode. Mye bedre slik M gjør det, enn alle supermødrene som oppdaterer all some som om ingenting har skjedd. Er lov å ta livet med ro når man har baby.

Vel, hun har jo vært aktiv på både blogg, instagram og snap etter fødselen, og det å oppdatere headeren på bloggen tar sånn ca. 5 sekunder, så at det går utover de andre prioriteringene ser jeg ikke, men regner med at hun nå blir tipset om dette fra en eller annen, eller at hun leser det selv, for vi vet jo at hun er her inne for å lese diskusjonen, og så er headeren endret i løpet av svært kort tid

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Vel, hun har jo vært aktiv på både blogg, instagram og snap etter fødselen, og det å oppdatere headeren på bloggen tar sånn ca. 5 sekunder, så at det går utover de andre prioriteringene ser jeg ikke, men regner med at hun nå blir tipset om dette fra en eller annen, eller at hun leser det selv, for vi vet jo at hun er her inne for å lese diskusjonen, og så er headeren endret i løpet av svært kort tid

Joda, men en ting er å lage et blogginnlegg, eller legge ut en snap, det er jo ren rutine. Men, å oppdatere headeren, er noe hun sjelden gjør. Så ikke sikkert hun har tenkt tanken engang? Og i såfall, synes jeg det er helt topp! Viser bare at hun lever et liv utenfor some også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pinkee skrev:

Joda, men en ting er å lage et blogginnlegg, eller legge ut en snap, det er jo ren rutine. Men, å oppdatere headeren, er noe hun sjelden gjør. Så ikke sikkert hun har tenkt tanken engang? Og i såfall, synes jeg det er helt topp! Viser bare at hun lever et liv utenfor some også.

Sant nok, men dersom bloggen virkelig er så viktig for henne, så burde hun jo sett det at headeren ikke er up-to-date?
Og ja, helt topp at det er et liv utenfor både blogg og andre kanaler :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skrottefar skrev:

Sant nok, men dersom bloggen virkelig er så viktig for henne, så burde hun jo sett det at headeren ikke er up-to-date?
Og ja, helt topp at det er et liv utenfor både blogg og andre kanaler :)

 

Men, gjør det noe om den ikke er up to date? Er det noen som får problemer pga det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
25 minutter siden, Pinkee skrev:

Men, gjør det noe om den ikke er up to date? Er det noen som får problemer pga det?

Ingen får problemer om bloggen forsvinner heller. Sier ikke at dermed at det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pinkee skrev:

Men, gjør det noe om den ikke er up to date? Er det noen som får problemer pga det?

Som en evt ny leser er det sikkert lurt med en oppdatert heading.  Er jo en form for overskrift som skal være interesant for nye å begynne å følge bloggen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Mulig hun er mer aktiv på Snap og Instagram?
Inte vet jag, for jeg følger ikke med på de kanalene, men regner med at det er fortsatt jevnlige oppdateringer der.

En annen ting, som sikkert bare er en bagatell, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har endret headingen på bloggen sin, for der står det fortsatt "Vi venter en baby mai 2020", og det begynner jo å bli en stund siden, så hvorfor ikke endre det når man først har en blogg og den skal være up-to-date?
Er sikkert noen som kommer til å kverulere på det at jeg nevner det, men men, like I care liksom 😛

 

Hun er ikke aktiv på snap eller Instagram nå for tiden heller. Tror egentlig hun har veldig lite å skrive om nå. Skjer liksom ingenting i livet hennes når hun ikke har venninner, en mann her i landet eller jobb. Hun går bare hjemme med baby. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
14 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hun er ikke aktiv på snap eller Instagram nå for tiden heller. Tror egentlig hun har veldig lite å skrive om nå. Skjer liksom ingenting i livet hennes når hun ikke har venninner, en mann her i landet eller jobb. Hun går bare hjemme med baby. 

Det går jo an å reflektere over og skrive om det som skjer utenfor husets fire vegger (og hage). Men det er kanskje ikke Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.  Diskusjon vedrørende influensere som ser innover eller utover er splittet ut til egen tråd her

Sol, admin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Munti skrev:

Jeg synes det siste innlegget om Hs liv i landsbyen var utrolig interessant. Mer av det, Mette 👍 

Enig !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja!!! Dette var forfriskende og skrevet på en fin måte synes jeg. Ja til mer av dette👏👏👏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å lese at H har fått seg arbeid 👏

Det gjør nok ventetiden for å komme hit lettere vil jeg tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...