Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er trist å lese at Mette velger å legge ned bloggen sin. Forøvrig har jeg inntrykk av at det meste av dritt hun har måttet tåle i senere tid ikke kommer fra bloggen, men nettopp Snapchat som hun reklamerer om at man fortsatt kan følge henne på. All diskusjon før i dag bunnet i innlegg hun la ut på Snap, ikke bloggen. Egentlig har bloggen hennes vært veldig lite oppdatert etter hun ble mamma igjen (for all del, fullt forståelig). Da Hussein dro tilbake hadde jeg ikke visst det om det ikke var for at jeg så det her inne, av folk som følger henne på Snap. Det tok lang tid før det kom på bloggen. Så bloggen har vel sakte men sikkert dødd ut, og Snap har tatt mer over Mettes kommunikasjon med leserne. 
 

Jeg ønsker deg lykke til videre, Mette ❤️ Jeg håper familien snart er gjenforent. Jeg vil nok titte innom her for å se hvordan det går med deg via andre brukere som følger deg på Snap :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Heartgirl skrev:

Vet dette, men det er ikke din oppgave å fortelle hva som feiler andre! Forkjølelse er ikke korona. 

På jobben vår velger vi å høre på hva våre sjefer sier. Når de sier det er ok at vi kan ha en lett forkjølelse så er det vi kollegaene som har bestemt det i fellesskap. 

Forkjølelse er ikke en luftveisinfeksjon så vidt jeg vet. 

 

19 timer siden, Lin11 skrev:

Håper ikke dette er på en restaurant eller på et sykehjem. For dette er bare horribelt. 

 

19 timer siden, Heartgirl skrev:

Det er sykehjem :)  Nei da. Det er ikke det. Sykehjem er siste plassen jeg ville ha jobbet på. 

Og dette er også tydeligvis helt innenfor.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Orly skrev:

Å så det er ugreit? Det innlegget du siterer om oss som er kritiske til feilinformasjon blant annet,  det er greit?

 

Ja, for tenk. Det er ikke greit å kalle noen for ustabile samme hva intensjonen som ligger bak er. Når man sier at noen er ustabil sier man det om folk som er psykisk syke. 

Hva snakker du om nå med kritisk feilinformasjon? Jeg henger ikke helt med her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aricia skrev:

 

 

Og dette er også tydeligvis helt innenfor.

Tråden handler ikke om om meg. Så den diskusjonen lar vi ligge død her og nå! Ferdig diskutert! Basta bom! 

Endret av Heartgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Heartgirl skrev:

Tråden handler ikke om om meg. Så den diskusjonen lar vi ligge død her og nå! Ferdig diskutert! Basta bom! 

Ingenting i innlegget mitt handler da om deg.

Jeg bare minner om din diskusjonsteknikk i går kveld, og gir eksempler på hvor langt du tydeligvis synes det er i orden å gå for å "forsvare" bloggeren Mette Ask - i dag fulgt opp med din applaus og støtte for at noen kaller motdebattanter for psykisk syke.

Endret av Aricia
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia skrev:

Ingenting i innlegget mitt handler da om deg.

Jeg bare minner om din diskusjonsteknikk i går kveld, og gir eksempler på hvor langt du tydeligvis synes det er i orden å gå for å "forsvare" bloggeren Mette Ask - i dag fulgt opp med din applaus og støtte for at noen kaller motdebattanter for psykisk syke.

FERDIG DISKUTERT BASTA BOM!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

FERDIG DISKUTERT BASTA BOM!!!!!!!!!

Siden dette er et diskusjonsforum bør du gå ut av det om du ikke ønsker å se diskusjon. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ceccar skrev:

Helt enig, tenker uansett at det er veldig naturlig at hun snur om litt når hun får snakket ut med mannen sin om valget og hva som føles mest rett for henne, enn når hun tar ett sånt valg alene. 

Tror jeg også, og alle sammen av oss kan endre på ting i samråd med våre kjære. Når det gjelder Mette skal  "Mettekritikerne"/"Mettehaterne" vri og vende på alt hun sier og gjør. De burde skamme seg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CMarie skrev:

Siden dette er et diskusjonsforum bør du gå ut av det om du ikke ønsker å se diskusjon. 

Nå diskuterer jeg dette med at Mette har sagt at hun skal legge ned bloggen sin/ta en pause, og det skyldes alt presset Mette har hatt fra flere av noen gjengangere som tar henne for alt hun foretar seg, sier og gjør. 

Det er det jeg diskuterer nå, og ikke noe annet!!!!!

 

Endret av Heartgirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig at blogger som føler seg mobbet og kritisert av enkelte,    lar hva som helst av dritt stå i kommentarfeltet sitt.

Jeg leser svært lite av bloggen hennes, men de kommentarene i dag var jaggu underholdning å lese. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Influenseren skrev:

Sitter i grunnen her å bare rister på hodet!

Eg leser sporadisk her på denne tråden og nå er den kommet opp i hele 447 sider!! Det går i det samme om igjen og om igjen og det sitter bare en person å gnir seg i hendene; MA. Bloggtaktikken hennes går ut på at sier noen OPP, ja så sier hun NED. Får hun kritikk for noe så "svarer" hun på Snap, klipp og lim med spørsmå og Sveip opp for svar i bloggen. Uten KG hadde den bloggen vandret heden. Det er for meg en kynisk måte å skrive blogg på, derfor har eg flere ganger påpekt at eg syns MA provoserer (Med overlegg!). Å ja, dette er en provoserende måte å blogge på! En blogg skal inspirere mener nå eg, men ikkje på denne måten, oppmerksomheten den får er på helt feil grunnlag! Eg kunne ramset opp en lang liste av episoder som har vært, hvor allmennheten sier noe og MA sier det stikk motsatte (fordi hun vet bedre??) - KUN for å få i sving en heftig diskusjon slik at "Klipp, Lim og Sveip opp" kan fortsette og fortsette.....Det kommer aldri til å stoppe, ikkje før denne tråden evn stenges.

Eneste gangen eg syns MA gjorde en bra bloggjobb var når hun sto i mot AB, men ut over det? Nada...dessverre. 

Syns dette var et godt innlegg som kan leses igjen etter den «dramatiske» meldingen om at MA gir seg som blogger. Kanskje. Evt tar hun en pause. Men er fortsatt på snap og IG. Anbefaler forøvrig at vi ser «365 days» 😂

Rimelig sikker på at hun snart er tilbake på bloggen, bare rikere på sympatipoeng og følgere på sine andre kanaler. Ikke dumt.

Så kan man lure på i hvilken grad hun har bidratt mtp å fyre opp tråden her de siste dagene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude4
3 minutter siden, Manannan skrev:

Syns dette var et godt innlegg som kan leses igjen etter den «dramatiske» meldingen om at MA gir seg som blogger. Kanskje. Evt tar hun en pause. Men er fortsatt på snap og IG. Anbefaler forøvrig at vi ser «365 days» 😂

Rimelig sikker på at hun snart er tilbake på bloggen, bare rikere på sympatipoeng og følgere på sine andre kanaler. Ikke dumt.

Så kan man lure på i hvilken grad hun har bidratt mtp å fyre opp tråden her de siste dagene.

Her er ett eksempel på latterliggjøring.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
3 minutter siden, Trude4 skrev:

Her er ett eksempel på latterliggjøring.... 

Det er ikke latterliggjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
13 minutter siden, Manannan skrev:

Syns dette var et godt innlegg som kan leses igjen etter den «dramatiske» meldingen om at MA gir seg som blogger. Kanskje. Evt tar hun en pause. Men er fortsatt på snap og IG. Anbefaler forøvrig at vi ser «365 days» 😂

Rimelig sikker på at hun snart er tilbake på bloggen, bare rikere på sympatipoeng og følgere på sine andre kanaler. Ikke dumt.

Så kan man lure på i hvilken grad hun har bidratt mtp å fyre opp tråden her de siste dagene.

gjøre til latter, håne latterliggjøre andres meningen eller handlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pollen skrev:

Enda en endring på blogginnlegget. Blir for dumt.

Unnskyld meg bor du på bloggen til Mette siden du kritiserer hver eneste endring hun foretar seg? Det er nettopp pga dette at tråden ikke dør ut! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trude4 skrev:

gjøre til latter, håne latterliggjøre andres meningen eller handlinger. 

Det har det vært fult opp av i denne tråden, og noen gjengangere har latterliggjort Mette og hennes handlinger. De har også sittet og spekulert rundt hennes privatliv og hetset henne.

Jeg får inderlig vondt av Mette :( 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...