Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Nussepus skrev:

Fordi hun er desperat etter oppmerksomhet. Hun gjør hva som helst. Sæddonoren er jo helt «glemt». Hun skal jo ikke tilbake til Tyrkia før i januar. Ikke mye reflektert til å være 40 år. 

Hun virker jo ikke til å ha den beste økonomien, jeg skjønner godt at hun prioriterer bilen, når man har barn er det viktig å ha bil sånn at man kan kjøre til legevakten hvis ungen skulle være så uheldig å for eksempel brekke benet. Veldig reflektert spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, snoren skrev:

Hun virker jo ikke til å ha den beste økonomien, jeg skjønner godt at hun prioriterer bilen, når man har barn er det viktig å ha bil sånn at man kan kjøre til legevakten hvis ungen skulle være så uheldig å for eksempel brekke benet. Veldig reflektert spør du meg.

Jeg kan tenke meg mange gode grunner til å ha bil, særlig med barn, men at det skal være nødvendig for å kunne kjøre til legevakten om barn brekker benet har ikke vært blant dem 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, snoren skrev:

Hun virker jo ikke til å ha den beste økonomien, jeg skjønner godt at hun prioriterer bilen, når man har barn er det viktig å ha bil sånn at man kan kjøre til legevakten hvis ungen skulle være så uheldig å for eksempel brekke benet. Veldig reflektert spør du meg.

Reflektert?

Hvis man ikke har økonomien i orden, har sliten bil, har en mann i utlandet og venter barn, så hadde det kanskje vært mer reflektert om hun ikke brukte mange tusen på et bloggkurs eller en dyr tur til Tromsø for å gå på en rød løper som aldri eksisterte?

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Felis skrev:

Reflektert?

Hvis man ikke har økonomien i orden, har sliten bil, har en mann i utlandet og venter barn, så hadde det kanskje vært mer reflektert om hun ikke brukte mange tusen på et bloggkurs eller en dyr tur til Tromsø for å gå på en rød løper som aldri eksisterte?

Les innlegget igjen med ironi 😉 Tror ikke det var ment bokstavelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke helt med. Sammenlignet ikke hun akkurat ulike situasjoner for å si at alle hadde rett til å føle noe,  men i et svar skriver hun at det er viktig og ikke sammenligne ulike situasjoner, hvor falt jeg av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Felis skrev:

Reflektert?

Hvis man ikke har økonomien i orden, har sliten bil, har en mann i utlandet og venter barn, så hadde det kanskje vært mer reflektert om hun ikke brukte mange tusen på et bloggkurs eller en dyr tur til Tromsø for å gå på en rød løper som aldri eksisterte?

Kanskje hun tenker at bloggkurset på sikt kan gjøre henne millionær. Hun er tross alt ganske høyt oppe på blogglisten, hun mangler bare et par sponsorer så kan hun sikkert tjene endel på bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
7 minutter siden, feebee skrev:

Hva sikter hun til angående gjesteinnlegg som ikke gikk bra?

Det var en venn (?) som benyttet anledningen til å fyre løs ren Erdogan-propaganda i beste sendetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, spaniasol said:

Det var en venn (?) som benyttet anledningen til å fyre løs ren Erdogan-propaganda i beste sendetid.

Haha OK takk for svaret! Huff litt morsomt da 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, snoren skrev:

Kanskje hun tenker at bloggkurset på sikt kan gjøre henne millionær. Hun er tross alt ganske høyt oppe på blogglisten, hun mangler bare et par sponsorer så kan hun sikkert tjene endel på bloggen.

Det sier vel mer om sponsorene enn om henne, for hun er langt fra hva man kan kalle en influenser, og funker dårlig med en Ellos-reklame her og en Sparkjøp-reklame der 😎

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer mer, er hvordan hun stadig vekk blir misforstått.. 🤔Og selvfølgelig er det de som leser som tar feil. Har hun vurdert om det skrevne ord kanskje ikke ligger for henne? Å fantasere om å leve av blogging, og drømme om å skrive bok er ikke ensbetydende med at man er flink. Kanskje gå litt i seg selv, siden hun stadig tråkker folk på tærne? De flest bloggere blir fulgt fordi de har et budskap eller en historie, den her bloggen vingler hit og dit.. Klønete språk, null gjennomgang av skrivefeil, innlegg som springer fra groteske sammenligninger av døde fostre til nyydelige klær fra Sparkjøp. Jeg leser bloggen fordi det er som å se en bilukykke, man vil ikke se, men blir blikket blir dratt mot den. 🙈 Og det tror jeg en del med meg gjør..

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togkrasj, bilkrasj, sirkus.... det er fasinerende, sjokkerende, frustrerende og så vondt å lese at jeg ofte lar være på samme tid. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt: Vi misforstår det hun skriver, men samtidig gir henne ideer om hva hun skal skrive om. Det har blitt som en evig runddans.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skriver hun et innlegg som er hentet fra denne tråden, gjerne 1~3 dager etterpå. Noen ganger tar det kun en halvtime. 

Så kommer det en forsvarstale etter å lest reaksjoner bla her inne. Og har hun trampet skikkelig i baret....

...så kommer et innlegg med beklagelse. 

Her kan det da altså komme 3 innlegg fra en kommentar her på KG.  

Tro hva hun skulle skrevet om om hun ikke hadde startet denne tråden og røsket opp i den dann og vann🤷‍♀️

 

Endret av Visvas
Rettet feil
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Visvas skrev:

Først skriver hun et innlegg som er hentet fra denne tråden, gjerne 1~3 dager etterpå. Noen ganger tar det kun en halvtime. 

Så kommer det en forsvarstale etter å lest reaksjoner bla her inne. Og har hun trampet skikkelig i baret....

...så kommer et innlegg med beklagelse. 

Her kan det da altså komme 3 innlegg fra en kommentar her på KG.  

Tro hva hun skulle skrevet om om hun ikke hadde startet denne tråden og røsket opp i den dann og vann🤷‍♀️

 

Ja, hun har mye å takke KG for når det gjelder ideer til blogg innlegg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bildekvalitet på den bloggen, for det meste kleine selfies. Jeg tror vi bør gi henne litt flere klikk sånn at hun får råd til å investere i et skikkelig kamera, etter at bilregningen og ferieturen er avklart, så klart.

Blir det forresten ikke lettere for Huseyn å komme seg inn i Norge nå etter at han får et norskt barn?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, snoren skrev:

Dårlig bildekvalitet på den bloggen, for det meste kleine selfies. Jeg tror vi bør gi henne litt flere klikk sånn at hun får råd til å investere i et skikkelig kamera, etter at bilregningen og ferieturen er avklart, så klart.

Blir det forresten ikke lettere for Huseyn å komme seg inn i Norge nå etter at han får et norskt barn?

Rart at en som tok seg betalt som fotograf tidligere tar så dårlige bilder egentlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, snoren skrev:

Dårlig bildekvalitet på den bloggen, for det meste kleine selfies. Jeg tror vi bør gi henne litt flere klikk sånn at hun får råd til å investere i et skikkelig kamera, etter at bilregningen og ferieturen er avklart, så klart.

Blir det forresten ikke lettere for Huseyn å komme seg inn i Norge nå etter at han får et norskt barn?

Det skal ikke utgjøre noe forskjell. Men hvis alt er på plass ellers så får han nok familiegjenforening uansett, med eller uten barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Insta nå at hun skal besvare spørsmål muntlig på YouTube, i stedet for skriftlig på bloggen. Da kan hun nemlig besvare spørsmål helt ærlig, hvilket ikke er tilfelle på bloggen, fordi «noen» bruker Google Translate. Hjelpes 🙈🙉🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kritt skrev:

Så på Insta nå at hun skal besvare spørsmål muntlig på YouTube, i stedet for skriftlig på bloggen. Da kan hun nemlig besvare spørsmål helt ærlig, hvilket ikke er tilfelle på bloggen, fordi «noen» bruker Google Translate. Hjelpes 🙈🙉🙊

Svigerfamilien overvåker henne da haha. De har valgt å ikke omskjære sønnen og juge om det til familien å si han er omskjært. Hvis de får en sønn.. Herregud hvorfor ikke bare være ærlig, hun og H skal ta alle bleieskift. Tror hun ikke de kommer inn under bleieskift eller vil de barnebarnet sitt både f.eks.. sært..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...