Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Altså, drar hjem fra nattevakt for å kjøre ungen til skolen. Hvem er han med, dattera bor jo ikke hjemme lenger. Mente hun tidligere skrev hun hadde nattevakter mens sønnen var hos faren sin. 

Hun må vel jobbe ekstra da mens vi venter på at neste dyse på bilen skal ryke og det ikke blir tur til Tyrkia neste måned, heller. Nå er det snart november og tyrkeren skal flytte hjemmefra til en leilighet som de skal innrede sammen i november. Eller vent, ble ikke det heller noe av?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hun svarer i kommentarfeltet at det går ut på det samme, men men :eeeh:

Synes det blir mye syke fostre, aborter og lignende nå.  
Veldig stygg sammenligning var det også.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CMarie skrev:

Synes det blir mye syke fostre, aborter og lignende nå.  
Veldig stygg sammenligning var det også.

Ja, det var en morbid sammenligning spør du meg :dry:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterliggjøring av de som faktisk sitter i en slik situasjon spør du meg! Går jo virkelig ikke an å sette de to situasjonene opp til sammenlikning? Stygt gjort!

Endret av Visvas
La til en setning
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Visvas skrev:

Latterliggjøring av de som faktisk sitter i en slik situasjon spør du meg! Går jo virkelig ikke an å sette de to situasjonene opp til sammenlikning? Stygt gjort!

Var en ekstrem sammenligning og henger ikke på greip. Visst kan hun ha følelser men sånn drama er nå vell mye. Sagt det før og sier det igjen,  hun er en sikkelig drama Queen.  Og hadde klart å få til en Tyrkia tur selv, siden hun har klart det frem til nå..tull og vås fra ende til annen 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

Latterliggjøring av de som faktisk sitter i en slik situasjon spør du meg! Går jo virkelig ikke an å sette de to situasjonene opp til sammenlikning? Stygt gjort!

Leste kommentarfeltet hennes nå. Det er en som har opplevd akkurat det MA brukte som sammenligningsgrunnlag for sin egen store sorg. MA svarte temmelig frekt, og dro igjen opp din egen ultralyd og denne sk risikovurderingen, testen, hun får svar på om to uker. For det er klart, hun må fortsette å male på at fosteret kan være sykt eller hun kan miste det. Ja, det kan skje. Men ingen ting hittil har tydet på det. Man kan skli på et bananskall eller få en murstein i hodet. Man skriver ikke i det vide og brede om at det k a n skje.

Hun burde i hvertfall holde seg for god til å bruke groteske eksempler som sammenligningsgrunnlag for den suppa hun har satt seg i selv.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, CMarie skrev:

Leste kommentarfeltet hennes nå. Det er en som har opplevd akkurat det MA brukte som sammenligningsgrunnlag for sin egen store sorg. MA svarte temmelig frekt, og dro igjen opp din egen ultralyd og denne sk risikovurderingen, testen, hun får svar på om to uker. For det er klart, hun må fortsette å male på at fosteret kan være sykt eller hun kan miste det. Ja, det kan skje. Men ingen ting hittil har tydet på det. Man kan skli på et bananskall eller få en murstein i hodet. Man skriver ikke i det vide og brede om at det k a n skje.

Hun burde i hvertfall holde seg for god til å bruke groteske eksempler som sammenligningsgrunnlag for den suppa hun har satt seg i selv.

Helt enig. Rart at skal være så mye værre for henne enn for andre.  Og hvorfor gå rundt og tro at det er noe feil med fosteret.  Da burde hun kanskje tenkt på det før hun satte himmel og jord i bevegelse for å bli gravid, hvis hun tror hun kommer til å få en baby med utfordringer, eller er sykt eller hva hun nå tenker kommer til å skje. Hun er så oppmerksomhet syk at hun vet ikke lengre hva hun kan skrive om for å få klikk på bloggen

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anerkjenner hennes tanker om bekymring for det ufødte barnet, men jeg anerkjenner ikke hennes behov for å smøre det ut og gjøre dette til "kaffebrød", altså noe man tværer ut i det vide og brede for all verden i en blogg. Dette er for privat til å deles etter min mening. Lærer de ingenting om etikk på kurset? Og hva er too much information etter hennes standard?

Kanskje det kan være et innspill som bloggeren svarer på i bloggen sin ettersom det ikke er en eneste setning her inn hun overser.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jammf skrev:

Jeg anerkjenner hennes tanker om bekymring for det ufødte barnet, men jeg anerkjenner ikke hennes behov for å smøre det ut og gjøre dette til "kaffebrød", altså noe man tværer ut i det vide og brede for all verden i en blogg. Dette er for privat til å deles etter min mening. Lærer de ingenting om etikk på kurset? Og hva er too much information etter hennes standard?

Kanskje det kan være et innspill som bloggeren svarer på i bloggen sin ettersom det ikke er en eneste setning her inn hun overser.

Tvilsomt, etikk er ikke noe AB bryr seg om. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, CMarie skrev:

Leste kommentarfeltet hennes nå. Det er en som har opplevd akkurat det MA brukte som sammenligningsgrunnlag for sin egen store sorg. MA svarte temmelig frekt, og dro igjen opp din egen ultralyd og denne sk risikovurderingen, testen, hun får svar på om to uker. For det er klart, hun må fortsette å male på at fosteret kan være sykt eller hun kan miste det. Ja, det kan skje. Men ingen ting hittil har tydet på det. Man kan skli på et bananskall eller få en murstein i hodet. Man skriver ikke i det vide og brede om at det k a n skje.

Hun burde i hvertfall holde seg for god til å bruke groteske eksempler som sammenligningsgrunnlag for den suppa hun har satt seg i selv.

Det verste i det svaret er at hun ikke evner å se hvordan hun tråkker på og sårer folk med sammenligningen sin.. Ikke noe tyder på at noe er feil hos henne, så det å prøve å forklare hva hun mente med å bruke seg selv som eksempel, er tidenes lavmål for en blogger.. Kanskje hun skal ta seg en pause og se hvordan hun vil bloggen skal være.. For hun fremstår bare som en kald, egoistisk person der verden skal dreie seg rundt henne.. Og Mette.. Vi vet du leser her inne, bare la vær å grav deg lenger ned i suppa her med gråtkvalte forklaringer om hva du mente.. For deg betyr antall klikk alt.. Da er man tydeligvis fritatt for alminnelig takt og tone.. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik evne til å blottlegge egen sjel og familiens privatliv, til lure folk til å besøke bloggen og til å få oppmerksomhet fra tabloidpressen, aner jeg en kommende arvtaker til MtM. Hvis ektemannen ikke får visum, noe som er vanskelig, ser vi snart deres tårevåte fjes i VG og enda flere klikk på bloggen. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg det er på sin plass og jobbe mer med disse blogg innleggende. Hun skriver i hytt og pine og blir misforstått med eller uten vilje og etter på kommer med en forklarende innlegg. Da tenker jeg det er på tide og bruke mer tid på innlegget. Bli flinkere til å forklare ting så folk ikke blir tråkket på. Velge temaer med omhu,  eller rett og slett ta en pause for nå er det ikke noe greit det som kommer på bloggen

Endret av Tildittbeste
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Mette, vi forstår det du så klønete nå prøver å forklare oss i siste blogginnlegg. Med teskje akkurat som om vi er barn eller tungnemme. 
Poenget er at eksemplet ditt er usmakelig. Uansett.
Du kan bortforklare og forklare og «beklage» på en litt nedlatende måte så mange ganger du bare vil. Det er fortsatt usmakelig.  
Kanskje du burde bruke tid på å finpusse skriveteknikken og formidlingsevnen din i stedet for å masseprodusere intetsigende innlegg som inneholder så mange spekulasjoner om død og sykdom?Eksemplet ditt i siste bloggpost om hjerteinfarkt gjorde IKKE saken bedre. 
Kanskje også leserne ville forstå hva du mener og ikke misforstå deg hele tiden, som jo er blitt et problem for deg?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, CMarie skrev:

Når man ikke tror det kan bli verre. Hun sammenligner følelser rundt henne og Huseyns ekteskap og de vansker de har med avstand osv med en kvinne som er gravid og får beskjed om at fosteret er sykt og ikke vil overleve, men likevel velger å bære det frem.

Altså det å ha følelser selv om man selv velger å ta et vanskelig valg. 

Hjelpes!

Der døde jeg litt. En kan ikke sammenligne et ekteskap med det å abortere. Det får være måte på :bond:

Der mistet jeg enda mer av respekten for henne.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sykeliggjør hun fosteret hun bærer på? I disse dager føder jo flere og flere barn (noen til og med sitt første barn) etter fylte 40 år.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snoren skrev:

Hvorfor sykeliggjør hun fosteret hun bærer på? I disse dager føder jo flere og flere barn (noen til og med sitt første barn) etter fylte 40 år.

Fordi hun er desperat etter oppmerksomhet. Hun gjør hva som helst. Sæddonoren er jo helt «glemt». Hun skal jo ikke tilbake til Tyrkia før i januar. Ikke mye reflektert til å være 40 år. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig eksemplene hennes var usmakelige, men det er det jammen mange innlegg her også som er. Nyeste eksempelet er å kalle ektemannen for sæddonor.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nussepus skrev:

Fordi hun er desperat etter oppmerksomhet. Hun gjør hva som helst. Sæddonoren er jo helt «glemt». Hun skal jo ikke tilbake til Tyrkia før i januar. Ikke mye reflektert til å være 40 år. 

Reflektert som ei ungjente og når hun prøver å være reflektert så tramper hun så inn i hampen i baret.... igjen....igjen.....Og igjen. 

Lærer aldri. Fader ikke rart man blir frustrert av å lese.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Scoop skrev:

Mulig eksemplene hennes var usmakelige, men det er det jammen mange innlegg her også som er. Nyeste eksempelet er å kalle ektemannen for sæddonor.

Man kan iallefall lure. Før hun ble gravid var hun nedover både en og to ganger i måneden. Etter hun ble gravid, ingen? 

Hun har ikke brukt prevensjon i voksen alder, tenkte å bli gravid med en kompis som tok til vettet. Så skulle hun reise til Danmark, men så dukket H opp. 

...Ikke rart man tenker tanken iallefall. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Visvas skrev:

Man kan iallefall lure. Før hun ble gravid var hun nedover både en og to ganger i måneden. Etter hun ble gravid, ingen? 

Hun har ikke brukt prevensjon i voksen alder, tenkte å bli gravid med en kompis som tok til vettet. Så skulle hun reise til Danmark, men så dukket H opp. 

...Ikke rart man tenker tanken iallefall. 

Tror at bloggerens hovedmål har vært å få et barn, tror ikke hun er like opptatt av å ha en mann i sitt liv siden hun trives så godt alene. Mer enn det vet jeg veldig lite om siden hun ikke har skrevet så mye om H den siste tiden. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...