Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Det er ikke så overraskende. Hun hadde jo planer om å bli gravid som enslig med donor. Nå får hun evt en far hun vet hvem er. Så tror ikke akkurat det fører med seg så stor risiko. Selv om han er en uten utdannelse, det har jo ikke så mye å si i forhold til fars rollen. Men om det er smart det er en annen sak, og om det er for barnets beste,  det er der hvertfall ikke,  ikke slik deres situasjon er nå hvert fall.  Både i forhold til bosted og kanskje økonomisk også

Problemer med økonomi = konflikt slik jeg ser det...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gisse skrev:

Hun har jo vært åpen om at hun ønsket seg fler barn allerede før hun traff han? Hun har jo vurdert å dra til Danmark til og med...

Det er så utrolig smart å bli gravid med vilje når man sliter med økonomien. Herregud så egoistiske noen mennesker er. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå sier du det 🤔 har jo kunn vært egoistisk det siste året..får nok snart litt oppdatering på baby making jobben...veldig synd at noen ikke tenker så langt men handler kunn på impuls

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Moongirl skrev:

Hun får baby og han får oppholdstillatelse..

To fluer i en smekk...Det blir bra...Så lenge det varer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moongirl skrev:

Hun får baby og han får oppholdstillatelse..

Det er faren ved å gifte seg veldig raskt med en mann fra en helt annen kultur, særlig hvis hjemlandet er fattig og folk ønsker seg ut. Hvis man lærer hverandre å kjenne over flere år og samtidig er nær i alder, så blir det annerledes. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver de får forholdet til å fungere til tross for kultur og religionsforskjeller. Mette er jo fortsatt på ferie. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så frustrert.  Hun skriver innlegg om at hun ikke kan få øyekontakt med andre menn.  At hun ikke vil tilegne seg kunnskap om kultur og tradisjoner. Synes det er utrolig synd å se ei dame, voksen sådann forandre seg så fort for å tilfredsstille sin unge ektemann. Tenker så enkelt som påkledning.  Kommer i kjole som er utringet og så fort de går ut sammen er det kjole med lange armer.  Hun har virkelig gått for langt etter  min mening, om å gjøre som mannen ber om. Ikke rart han mener det er best hun sitter inne på rommet. Mannen må jo være hysterisk og veldig gammel dags?

Endret av Tildittbeste
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun skriver de får forholdet til å fungere til tross for kultur og religionsforskjeller. Mette er jo fortsatt på ferie. 

Det har jeg tenkt på også når jeg har lest bloggen hennes. De vet jo ingenting om hvordan de vil fungere sammen i et vanlig familieliv. I tillegg vil de få problemet med at han i starten ikke kan språket, uten jobb helt forskjellig kultur hva han er vant med mm

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Oppland skrev:

Det har jeg tenkt på også når jeg har lest bloggen hennes. De vet jo ingenting om hvordan de vil fungere sammen i et vanlig familieliv. I tillegg vil de få problemet med at han i starten ikke kan språket, uten jobb helt forskjellig kultur hva han er vant med mm

De kommer til å slite...Har mange bekjente med tyrkisk menn.  Det var litt sjokk for begge parter. De hadde ikke barn i bilde. Her er det voksne barn,  ung gutt og barnebarn. Lykke til...ferie er ferie og hverdag er hverdag 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tildittbeste skrev:

Kommer i kjole som er utringet og så fort de går ut sammen er det kjole med lange armer.

Det la jeg også merke til. Veldig trist :( 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk at dagen blir ødelagt av at filminga hele dagen ikke gikk veien. Hadde jeg vært den mannen hadde jeg blitt forbanna.  Burde vell vært overlykkelig å få møte sin mann igjen, enn å bli oppgitt over en jævla film..🤷‍♀️🤷‍♀️

Endret av Tildittbeste
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Og tenk at dagen blir ødelagt av at filma hele dagen ikke gikk veien. Hadde jeg vært den mannen hadde jeg blitt forbanna.  Burde vell vært overlykkelig å få møte sin menn igjen enn å bli oppgitt over en jævla film..🤷‍♀️🤷‍♀️

Måtte jo ha noe å skrive om som kunne ha en clickbait-overskrift vettu 😎

Hun skriver også at mannen har fri i et par dager og da skal hun dokumentere de dagene underveis.......så da blir det vel huler og det rød tårnet igjen da :plystre:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun går jo i lære hos clickbait dronningen så det er bare juks. Skjønner ikke at de ikke ser det selv? Det er så ut!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sjekker bloggen: er så spent på hva han tulla med på flyplassen i dag- gjemte seg bak en stolpe eller kom med rød klovnenese eller noe 😁? Anyone?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jammf skrev:

Til dere som sjekker bloggen: er så spent på hva han tulla med på flyplassen i dag- gjemte seg bak en stolpe eller kom med rød klovnenese eller noe 😁? Anyone?

Har ikke kommet et eneste ord om hvordan det var å komme ned til Tyrkia igjen eller mottagelsen, kun innlegget om at hun ikke klarte å legge ut en youtube-video, for hun fikk bare error :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Skrottefar skrev:

Har ikke kommet et eneste ord om hvordan det var å komme ned til Tyrkia igjen eller mottagelsen, kun innlegget om at hun ikke klarte å legge ut en youtube-video, for hun fikk bare error :P

Så det var nok viktigere enn å møte mannen...herlighet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Jammf skrev:

Til dere som sjekker bloggen: er så spent på hva han tulla med på flyplassen i dag- gjemte seg bak en stolpe eller kom med rød klovnenese eller noe 😁? Anyone?

Haha rød klovn nese...det hadde jo vært så moro...vi har jo samme dumme humor..kanskje på tide med noe romantisk om det må skje noe på den flyplassen..og ikke Skjønner jeg hvorfor han tar seg fri en dag for å møte henne på flyplassen...å jo kanskje en buss sjåfør kommer til å kikke på henne eller hun på han 🤔

Endret av Tildittbeste
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Så det var nok viktigere enn å møte mannen...herlighet...

Egomania er nok stikkordet her

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...