Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
1 time siden, JaVel skrev:

Hvis Mette hadde skrevet det du nettopp skrev, så hadde hun blitt hånet og latterliggjort her inne ala "Hjelpemeg, damen er snart 40 , men hun har enda ikke klart å lære seg reglene for bruken av "å og og". Har dere sett de andre skrivefeilene, damen må jo ha dysleksi, eller så er hun bare stokk dum!! Det er på den måten hun blir omtalt her inne, og jeg vil kalle det mobbing og hån fra voksne mennesker som burde visst bedre. Det er noe helt annet å gi vennlige råd om at man må være obs på feks språk når man blogger, men ren latterliggjøring kan ikke kalles annet enn slemt.  Ps, jeg mener absolutt ikke å være ekkel mot deg, men bare gi oss alle en liten smakebit på den mobbingen som foregår i denne tråden. 

Nå er du urimelig.

Du kan ikke dikte opp et tenkt eksempel og fabulere rundt hva du tror folk hadde skrevet hvis så eller slik og så konkludere med at ditt tenkte eksempel hadde vært mobbing, ergo er det mobbing i tråden.

Ser du eksempler, som du ikke har diktet opp selv, må du gjerne sitere innlegg og påpeke det. Da gjerne med utgangspunkt i definisjonen på ordet mobbing.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Moongirl skrev:

Skal de søke om besøksvisum nå likevel?

Det skal de sikkert, så da kan jo hele MA-fanclub'n stille opp på Flesland med norske flagg og greier :plystre:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skrottefar skrev:

Det skal de sikkert, så da kan jo hele MA-fanclub'n stille opp på Flesland med norske flagg og greier :plystre:

Spørs om ikke det egentlig er lagebabyvisum

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skrottefar skrev:

Det skal de sikkert, så da kan jo hele MA-fanclub'n stille opp på Flesland med norske flagg og greier :plystre:

😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser eller hører ikke denne dama nyheter i det hele tatt? Virker ikke som hun kan ha sett nyheter om Tyrkias politiske situasjon eller lest innlegget før hun publiserte det. Hun er utrolig naiv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Uglesjel skrev:

Trenger ikke og gi verken deg eller dere noe smakebit på hva som skjer i denne tråden. Jeg har lagt igjen mine meninger her og hvem som helst kan lese dem. Det skal understrekes at jeg ikke visste hvem denne bloggeren var, før jeg ble opplyst om det fra noen andre her i tråden. På opplysningene som etterhvert kom fram i tråden og det jeg leste fra bloggen, så uttrykket jeg mine meninger og synspunkter. Utifra mine kommentarer om henne så langt anser jeg det ikke som mobbing. Mange må virkelig kunne skille mellom kritikk og mobbing. Dette er ikke noe mer å diskutere rundt på. Diskuter tema eller la det ligge før det svinger mot brukerdebatt noe som er imot KG's regelverk.

Du kan vel ikke legge opp meninger om noen andre via kommentarer eller opplysninger som du kaller det av andre her inne? Flere her lager sine egne sannheter om bloggen og bloggeren. Så jeg hadde ikke tatt det for god fisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, JaVel skrev:

Vi misforstår hverandre, så foreslår at vi avslutter. 

Du ser jo holdningen her inne. Er du ikke enig med mobben, så skal de misforstå med vilje. Var ikke vanskelig å forstå hva de skulle frem til. Er akkurat slik de holder på mot Mette også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Skrottefar skrev:

Det skal de sikkert, så da kan jo hele MA-fanclub'n stille opp på Flesland med norske flagg og greier :plystre:

Er man i en fanclub pga man gir beskjed når andre går for langt mot en blogger? 🙄 for et trasig liv enkelte må ha.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
27 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Er man i en fanclub pga man gir beskjed når andre går for langt mot en blogger? 🙄 for et trasig liv enkelte må ha.

Hva mener du med at det har gått for langt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Du kan vel ikke legge opp meninger om noen andre via kommentarer eller opplysninger som du kaller det av andre her inne? Flere her lager sine egne sannheter om bloggen og bloggeren. Så jeg hadde ikke tatt det for god fisk. 

Du om det.. Jeg la opp en mening av både opplysninger og hva jeg LESTE i bloggen til Mette. Det et bare for deg å la dette ligge for du kommer ikke noe lengre med meg på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun burde skjønt at det å bli gravid i en alder av 40 år var vanskelig. Problemet er at de er på forskjellige steder i livet, hun føler jo at hun «må gi han et barn». Han burde være glad for at de ble gift i det hele tatt så fort som det gikk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Hun burde skjønt at det å bli gravid i en alder av 40 år var vanskelig. Problemet er at de er på forskjellige steder i livet, hun føler jo at hun «må gi han et barn». Han burde være glad for at de ble gift i det hele tatt så fort som det gikk.

Det er jo mange som får barn når de er tidlig i 40-årene, men hvis man stresser fordi man føler at man bør gi ektemannen et barn, så blir det straks verre. I tillegg er han fra landsbygda i Tyrkia, og der er vel barn i ekteskap et must? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JaVel skrev:

Det er jo mange som får barn når de er tidlig i 40-årene, men hvis man stresser fordi man føler at man bør gi ektemannen et barn, så blir det straks verre. I tillegg er han fra landsbygda i Tyrkia, og der er vel barn i ekteskap et must? 

Det må vel være det siden det tydeligvis er så viktig for han. Skeptisk til hele fyren mtp at alt har gått så fort, et Evt barn vil jo «lenke» han til henne også i ettertid. Shady

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det må vel være det siden det tydeligvis er så viktig for han. Skeptisk til hele fyren mtp at alt har gått så fort, et Evt barn vil jo «lenke» han til henne også i ettertid. Shady

Men for de fleste norske ektepar så er det også viktig å få barn, men forskjellen er vel at hvis det norske paret ikke klarer å få barn så blir det ikke automatisk skilsmisse. I tradisjonelle kulturer virker det annerledes? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg skjønner ikke at hun tør få barn med en sesongarbeider uten utdannelse fra Tyrkia. 

Det er ikke så overraskende. Hun hadde jo planer om å bli gravid som enslig med donor. Nå får hun evt en far hun vet hvem er. Så tror ikke akkurat det fører med seg så stor risiko. Selv om han er en uten utdannelse, det har jo ikke så mye å si i forhold til fars rollen. Men om det er smart det er en annen sak, og om det er for barnets beste,  det er der hvertfall ikke,  ikke slik deres situasjon er nå hvert fall.  Både i forhold til bosted og kanskje økonomisk også

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, JaVel skrev:

Det er jo mange som får barn når de er tidlig i 40-årene, men hvis man stresser fordi man føler at man bør gi ektemannen et barn, så blir det straks verre. I tillegg er han fra landsbygda i Tyrkia, og der er vel barn i ekteskap et must? 

Hun har jo vært åpen om at hun ønsket seg fler barn allerede før hun traff han? Hun har jo vurdert å dra til Danmark til og med...

Endret av Gisse
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...