Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Har så lyst å skrike ut hva jeg mener men det blir sikkert person angrep og det er jo ikke lov..river snart av meg håret...39 år??hæ....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Har så lyst å skrike ut hva jeg mener men det blir sikkert person angrep og det er jo ikke lov..river snart av meg håret...39 år??hæ....

Person-angrep er det opp til moderatorene å bedømme, hva andre debattanter måtte mene skal du ikke ta så høytidelig, for det er de som mener at mye av kritikken er person-angrep uansett 😎

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er videoen "endelig" blitt lagt ut......og.....tja, som om det var noe å legge ut......alt er feil der, det hakker i hytt og gevær og i det hele tatt relativt begredelig med tanke på det meste

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørte jeg bloggerens tyrkiske ektemann snakke engelsk for første gang, og jeg ble svært overrasket. Noen her inne har skrevet at han snakker ekstremt gebrokkent engelsk, og at de umulig kunne klare å holde en samtale i gang, men det stemmer jo ikke?? Mannen snakker helt greit engelsk, og de klarer jo fint å snakke sammen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JaVel skrev:

Nå hørte jeg bloggerens tyrkiske ektemann snakke engelsk for første gang, og jeg ble svært overrasket. Noen her inne har skrevet at han snakker ekstremt gebrokkent engelsk, og at de umulig kunne klare å holde en samtale i gang, men det stemmer jo ikke?? Mannen snakker helt greit engelsk, og de klarer jo fint å snakke sammen. 

Det kan du da seriøst ikke mene? Når stort sett det eneste han sa var "ok baby"... Hvordan de kan diskutere graviditet, økonomi og andre litt mer alvorlige ting er meg en gåte.. Hun dekker han jo opp på en måte hele tiden, så det eneste han trenger å si er ja og nei.. 😂😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Skrottefar skrev:

Og nå er videoen "endelig" blitt lagt ut......og.....tja, som om det var noe å legge ut......alt er feil der, det hakker i hytt og gevær og i det hele tatt relativt begredelig med tanke på det meste

Som i bloggen.. Er det noen ròd tråd i grunn?! Kun noe som kan minne om et barneselskap fra 80-tallet..mens hun koketterer og dilldaller med ham som om han var.. Ja nettopp, en baby.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kanelisvingen skrev:

Det kan du da seriøst ikke mene? Når stort sett det eneste han sa var "ok baby"... Hvordan de kan diskutere graviditet, økonomi og andre litt mer alvorlige ting er meg en gåte.. Hun dekker han jo opp på en måte hele tiden, så det eneste han trenger å si er ja og nei.. 😂😂

Jeg er helt uenig med deg i det. Han har ingen problemer med å forstå hva hun sier, og de holder en helt grei samtale i gang. Utifra hva noen har skrevet her inne trodde jeg omtrent han bare var istand til å si yes og no og lite mer, og at hun måtte bruke fingerspråk og ordbok , for at han skulle skjønne hva hun mente. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problem med å forstå hva han sier. Men noen må jo bare klage på noe . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg synes det er utrolig at mannen blir med på alle sprellene hennes i full offentlighet.

Jeg er helt enig med deg! Den siste videoen var helt totalt meningsløs - og det ligger offentlig for alle! Tror neppe det er noe han vil være med på når de blir bedre kjent. Når det er sagt så oppfatter jeg Mette som ganske dominerende ... Og det kan jo bli spennende å se hvilken retning det vil ta i framtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Jeg er helt enig med deg! Den siste videoen var helt totalt meningsløs - og det ligger offentlig for alle! Tror neppe det er noe han vil være med på når de blir bedre kjent. Når det er sagt så oppfatter jeg Mette som ganske dominerende ... Og det kan jo bli spennende å se hvilken retning det vil ta i framtiden.

Jeg håper på en måte at hun er litt dominerende, ikke på en måte som gjør at partneren føler seg liten selvfølgelig, men at hun setter grenser for seg selv. Jeg kan nemlig få skikkelig kløe av kvinnfolk som nikker og sier ja til alt partneren sier og gjør. Det er feks nok av damer som blir muslimer fordi mannen er muslim, og det er ikke et valg de tar fordi de har satt seg skikkelig inn i religionen, men rett og slett fordi de er litt " veike" som personer, de mister seg selv i forhold fordi de ikke har styrken til å sette grenser for seg selv. 

Endret av JaVel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på videoen, men det var ikke noe som fenget meg, helt greit det. Det jeg synes er betenkelig er det samlivet som det blir på et hotellrom, de aner jo ikke hvordan de vil fungere sammen i et normalt familieliv. Det vil  bli noe helt annet, vil det fungere? Hun er jo både mor og mormor som tar mye av hennes tid på hjemmebane. Hvordan vil han takle det for eksempel? Det vet ingen av dem noe om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg håper på en måte at hun er litt dominerende, ikke på en måte som gjør at partneren føler seg liten selvfølgelig, men at hun setter grenser for seg selv. Jeg kan nemlig få skikkelig kløe av kvinnfolk som nikker og sier ja til alt partneren sier og gjør. Det er feks nok av damer som blir muslimer fordi mannen er muslim, og det er ikke et valg de tar fordi de har satt seg skikkelig inn i religionen, men rett og slett fordi de er litt " veike" som personer, de mister seg selv i forhold fordi de ikke har styrken til å sette grenser for seg selv. 

Veldig enig! Tenker at det er litt rart at Mette underkaster seg. Hun har jo bein i nesa. Vært alenemor og greid seg veldig bra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, IngeborgUtenBorg skrev:

Veldig enig! Tenker at det er litt rart at Mette underkaster seg. Hun har jo bein i nesa. Vært alenemor og greid seg veldig bra. 

Hun er seg selv hjemne.. men er for meg en ganske annen person når hun kommer til Tyrkia.  Og den videoen, herregud vi prater om 2 voksne mennesker som leker og lager en video som noen skole unger kunne lagd.  Hva jeg skal lære av dette,  fatter ikke jeg, hun som vil vise verden hvordan man etablerer et perfekt ekteskap

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kanelisvingen skrev:

Som i bloggen.. Er det noen ròd tråd i grunn?! Kun noe som kan minne om et barneselskap fra 80-tallet..mens hun koketterer og dilldaller med ham som om han var.. Ja nettopp, en baby.. 

Enig. Han ser ukomfortabel ut. Mumler noen ord, eneste jeg skjønte var Yes, baby. At han gidder. Et umake par. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest spaniasol

Jeg synes det er litt rart at bloggeren og ektemannen bruker mange timer (presumtivt) på å lage en video som de yngste bloggerne bruker å ha det moro med. – Smak og gjett. Veldig barnslig og lite interessant. HVIS intensjonen til bloggeren er å fortelle om ekteskapet, kulturforskjellen og ønsket om å leve sammen i Norge. Hvilket hun egentlig har sagt.

Så har noen gjennom videoen fått erfare at ektemannen snakker greit nok engelsk til å kommunisere vanskelige tema for ekteparet. Andre hørte ikke en sammenhengende setning. Jeg kommenterer ikke noen av delene.

Kan det være at ektemannen har fått innsikt i at å bedrive blogg kan skaffe inntekter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 17.12, pøbelsara skrev:

Når jeg leser denne tråden, så tenker jeg: Er det verdt det? Hvorfor vil man blogge om sitt eget høyst private liv og utsette seg for at gud og hvermann mener noe om det? Er det millioninntektene til andre influencere som lokker? 

Jeg har ikke skrevet i denne tråden siden Mette var her selv - og ikke svarte når jeg spurte hvorfor hun ønsket å utsette seg for dette. I det øyeblikket man legger noe helt åpent ut på nett, har man mistet all kontroll på det. Hva er motivasjonen for å gjøre dette dag ut og dag inn - når man får så mye pes? Skulle ønske noen kunne forklare det.

Det er et veldig godt spørsmål. Og det er det noen få som gjør. Og det er bare de som gjør som kan svare på. Alt annet blir spekulasjoner. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusa på forelskelse er det tydelig hun satser alt for å bli stor. Koste hva det koste vil.

Jeg leser ikke bloggen mer enn når noen sier at dette bare mååå jeg se, men jeg ser litt snapper og tenkte jeg skulle se denne youtubevideoen. Gjorde det samme som jeg gjør når jeg ser snappene hvor mannen går i bar overkropp. Skipp skipp skipp. 

Er det bare meg som synes folk bør ha på seg klær når man filmer? 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Visvas skrev:

Rusa på forelskelse er det tydelig hun satser alt for å bli stor. Koste hva det koste vil.

Jeg leser ikke bloggen mer enn når noen sier at dette bare mååå jeg se, men jeg ser litt snapper og tenkte jeg skulle se denne youtubevideoen. Gjorde det samme som jeg gjør når jeg ser snappene hvor mannen går i bar overkropp. Skipp skipp skipp. 

Er det bare meg som synes folk bør ha på seg klær når man filmer? 

Nei helt enig med deg...synes for øvrig ikke disse videoene var noe bra. Og fortsatt forstår jeg ikke hva hun skal lære meg. Tror jeg vet mer enn henne og søknader.  Lover . Regler. Osv..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...