Lady T Skrevet 2. juni 2021 #12401 Del Skrevet 2. juni 2021 Diamant20 skrev (20 timer siden): Jeg må innrømme at inntrykket mitt er at hun er litt hønemor for minste jenta. Leste meg opp på innleggene ikke på bloggen, og leste noen kommentarer. Hun virker ganske bastant på å ikke ha barnevakt, forståelig at hun ikke ønsker noen fremmede, men sønnen, eldste datteren eller annen familie kan vel passe lillejenta? Så hadde H fått gått på skolen og Mette fått jobbet. Da kunne de jo også øvelseskjørt litt, så det går raskere for H å få lappen. Om lillejenta aldri skal sitte på mens de øvelseskjører og Mette ikke vil ha barnevakt kan det bli lenge til H får lappen. Han skal jo betale den selv, så når han har fått jobb, jobber han vel mest sannsynlig mens lillejenta er i bhg. Sånn, godt å få en utblåsning, selvom jeg sikkert snart blir halshugd😅 Hvor gammel er sønnen da? Er ikke han for liten til å passe en ettåring? Men hennes foreldre burde vel sikkert kunne passe veslejenta ja ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 2. juni 2021 #12402 Del Skrevet 2. juni 2021 Lady T skrev (1 time siden): Hvor gammel er sønnen da? Er ikke han for liten til å passe en ettåring? Men hennes foreldre burde vel sikkert kunne passe veslejenta ja ☺️ Jeg tror sønnen er 10 år, så han er for liten til å passe en ettåring. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. juni 2021 #12403 Del Skrevet 2. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 3. juni 2021 #12404 Del Skrevet 3. juni 2021 Det er mange ting jeg ikke skjønner med Mette, men har skjønt at hun bor ved siden av sine egne foreldre og besteforeldre. Det jeg ikke skjønner er at hvorfor hun ikke vil ha hjelp fra egne foreldre til å være litt barnevakt, henting/levering av barn osv.? Det må jo være noen som gidder å stille opp?, en må ikke fikse alt selv? Det hele virker så tungvint, og sært. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. juni 2021 #12405 Del Skrevet 3. juni 2021 Navigasjon skrev (1 time siden): Det er mange ting jeg ikke skjønner med Mette, men har skjønt at hun bor ved siden av sine egne foreldre og besteforeldre. Det jeg ikke skjønner er at hvorfor hun ikke vil ha hjelp fra egne foreldre til å være litt barnevakt, henting/levering av barn osv.? Det må jo være noen som gidder å stille opp?, en må ikke fikse alt selv? Det hele virker så tungvint, og sært. Det samme lurer jeg på. Har hun muligens brukt opp «barnevakt-kvoten» da de store barna var små? Eller er kanskje egne foreldre/besteforeldre for gamle eller helsemessig ikke aktuelle som barnevakt for en ettåring? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 3. juni 2021 #12406 Del Skrevet 3. juni 2021 Manannan skrev (På 1.6.2021 den 20.45): Foreslår at dere som kun er interessert i metakritikk lager en egen tråd for å diskutere «Kritikere av MA». Slå dere løs i den heller 👍🏻 Fordi du foretrekker at det kun skal være negativt i denne tråden ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 3. juni 2021 #12407 Del Skrevet 3. juni 2021 Er imponert over hvor mye hun jobber, det er slitsomt å jobbe såpass mye natt i tillegg til ekstra vakter på dag og kveld. Tror jeg heller ville kjøpt et stort familietelt med flere rom istedet for den campingvognen, men håper de kommer i mål og kommer seg på tur. Det er et stort arbeid å pusse opp en campingvogn helt fra bunnen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 4. juni 2021 #12408 Del Skrevet 4. juni 2021 Xmasclovn skrev (16 timer siden): Det samme lurer jeg på. Har hun muligens brukt opp «barnevakt-kvoten» da de store barna var små? Eller er kanskje egne foreldre/besteforeldre for gamle eller helsemessig ikke aktuelle som barnevakt for en ettåring? Kan være foreldrene er ute i full jobb også. Hun har vel mistet noen besteforeldre også. Ganske vanlig å ikke barnevakt egentlig, spesielt når barnet er så liten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 4. juni 2021 #12409 Del Skrevet 4. juni 2021 lilletyrkia skrev (5 timer siden): Kan være foreldrene er ute i full jobb også. Hun har vel mistet noen besteforeldre også. Ganske vanlig å ikke barnevakt egentlig, spesielt når barnet er så liten. Tenkte mer på avlastning 1 time eller 2, så hun slipper å bruke dobbelt så lang tid på alt mulig rart. En trenger vel ikke kalle det barnevakt, om bestemor/far er sammen med barnebarnet sitt 1-2 timer alene? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juni 2021 #12410 Del Skrevet 4. juni 2021 Navigasjon skrev (På 3.6.2021 den 13.27): Det er mange ting jeg ikke skjønner med Mette, men har skjønt at hun bor ved siden av sine egne foreldre og besteforeldre. Det jeg ikke skjønner er at hvorfor hun ikke vil ha hjelp fra egne foreldre til å være litt barnevakt, henting/levering av barn osv.? Det må jo være noen som gidder å stille opp?, en må ikke fikse alt selv? Det hele virker så tungvint, og sært. La henne få lov til å gjøre hva hun vil. Det er ikke noe noen har noe med å blande seg bort i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juni 2021 #12411 Del Skrevet 4. juni 2021 Zenhouse skrev (På 1.6.2021 den 18.19): Jeg er helt klar over symbiosen som har oppstått mellom bloggen og tråden her. Og jeg er ikke i tvil om at M bruker det for hva det er verdt. Men likevel syns jeg det er 100 ganger mer teit å kaste seg over tastaturet for å påpeke at hun ikke har listet ferdig, at hun dominerer mannen, at hun bruker badekar som plantebed osv osv, lista er lang, enn at hun skaper trafikk ved å «småprovosere» litt og virke litt blåøyd og naiv. Det skader da ingen at hun bruker et badekar som plantebed? Hva er det å irritere seg over? Det er ikke å provosere. Hvis man blir provosert over det er det for lite problemer i verden. Jeg kaller det kreativt og jeg har sett noen som har do som de bruker som blomsterbed. Bare fordi dette er Mette må enkelte kritisere det hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtPå1Tur Skrevet 4. juni 2021 #12412 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) lilletyrkia skrev (13 timer siden): Kan være foreldrene er ute i full jobb også. Sjansen for det er lik null. Er nok pensjonert for mange år siden. Endret 4. juni 2021 av UtPå1Tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmekkFull Skrevet 4. juni 2021 #12413 Del Skrevet 4. juni 2021 UtPå1Tur skrev (22 minutter siden): Sjansen for det er lik null. Er nok pensjonert for mange år siden. Jeg har sett morens insta, og hun er langt fra noen pensjonist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 4. juni 2021 #12414 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) UtPå1Tur skrev (57 minutter siden): Sjansen for det er lik null. Er nok pensjonert for mange år siden. Mener de er tenåringsmødre i flere generasjoner, så veldig gammel er moren neppe. Endret 4. juni 2021 av Alauda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 4. juni 2021 #12415 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) UtPå1Tur skrev (12 timer siden): Sjansen for det er lik null. Er nok pensjonert for mange år siden. Akkurat det blir for dumt å si. Selv er jeg nære 50 og begge foreldrene mine er i full jobb som sykepleier og administrajson i et privat firma. Folk er ikke døden nær etter fyllte 60+ eller sitter i gyngestolen med kamferdropsa, fyrstekake og sherryn Endret 5. juni 2021 av Pæddan 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 4. juni 2021 #12416 Del Skrevet 4. juni 2021 UtPå1Tur skrev (2 timer siden): Sjansen for det er lik null. Er nok pensjonert for mange år siden. Hvorfor det? Mette er jo 40, kan lett ha en mor på 58-60 og det er da fult mulig hun har full jobb. Jeg vet ikke, men er vel kanskje derfor det ikke blir særlig barnevakt. Eller at Mette ikke vil bry de. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. juni 2021 #12417 Del Skrevet 5. juni 2021 lilletyrkia skrev (17 timer siden): Hvorfor det? Mette er jo 40, kan lett ha en mor på 58-60 og det er da fult mulig hun har full jobb. Jeg vet ikke, men er vel kanskje derfor det ikke blir særlig barnevakt. Eller at Mette ikke vil bry de. Det er mange som har svært unge foreldre, og hva om foreldrene er 18-19 år når de får unger. Da blir de unge foreldre. Jeg kjenner noen på min alder som var 18 år da de ble foreldre, og de er unge besteforeldre i dag. De er i full jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. juni 2021 #12418 Del Skrevet 5. juni 2021 Uff…å filme lønnsslippen sin på snap er noe en 18 åring kanskje kunne funnet på første gang lønnen kom, men jeg kjenner ingen voksne mennesker som holder på slik. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. juni 2021 #12419 Del Skrevet 5. juni 2021 Minipilla skrev (12 minutter siden): Uff…å filme lønnsslippen sin på snap er noe en 18 åring kanskje kunne funnet på første gang lønnen kom, men jeg kjenner ingen voksne mennesker som holder på slik. Ikke så veldig merkelig, med tanke på alle kritiske innlegg her om hennes påståtte dårlige lønn som hjelpepleier. hvordan får hun råd til alt, osv. og så viiiidere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. juni 2021 #12420 Del Skrevet 5. juni 2021 Turkis Sau skrev (3 minutter siden): Ikke så veldig merkelig, med tanke på alle kritiske innlegg her om hennes påståtte dårlige lønn som hjelpepleier. hvordan får hun råd til alt, osv. og så viiiidere. Det kommer vel mer av alle hennes blogginnlegg om dårlig økonomi, grining på snap om penger, tigging på spleis for så å bruke penger som bare det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg