Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dessverre ikke. De eksponeres på bloggeierens instagramkanal for bedriften gjennom hele dagen.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Når «fri» er ensbetydende med jobb, når man ikke har samtykkekompetanse og er mindreårig. 

Endret av lillesnøfnugg
Gjest pop up bruker
Skrevet
18 timer siden, MissLucy skrev:

Bra med slike artikler. Selv om man ikke er enig i alt, så er det fint at det fremkommer hva som ikke er lov og hva som er lov. Jeg ser mange som bruker vinglass med "liksom bare solo" på insta, og det er nok fint at de får en påminnelse om at det faktisk ikke er greit. 

Skrevet

For noen posører dette paret er. Jfr siste IG-bilde med LK i en slags helteaktig posering med slalåmskia,  iført hjelm og et barskt blikk. Ler meg i hjel. 

• Liker 10
Skrevet
49 minutter siden, Monimoni skrev:

For noen posører dette paret er. Jfr siste IG-bilde med LK i en slags helteaktig posering med slalåmskia,  iført hjelm og et barskt blikk. Ler meg i hjel. 

De ler hele veien til banken😀

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Lin10 said:

Kan du svare på noen av spørsmålene du har fått? 

• Liker 24
Skrevet
15 minutter siden, Lin10 skrev:

Godt de holder humøret oppe til tross for dårlige tider. 

• Liker 33
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Lin10 skrev:

Hvis de gjør det, hvorfor selger de barnas barndom da? Det skulle vært totalt unødvendig. Så lenge de gjør det, og i så stor grad som de gjør nå (og vi er tidlig i 2020) er det et signal om noe annet enn at man ler hele veien til banken. Tvertimot.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
44 minutter siden, Lin10 skrev:

Vel, det sier alt om dem, fordi det hele er bare til å gråte av. 

• Liker 35
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
13 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg får fysisk vondt av å tenke på at barna blir filmet uten at de vet det. At bilder og film blir delt med tusenvis av mennesker som de ikke kjenner. Det er trist og vondt å tenke på. Skam dere Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen! Enn å ikke ville skjerme det kjæreste en har. Jeg har ikke ord. 

De ler hele veien til banken, så fokuset er vel der. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet
2 timer siden, Lin10 skrev:

Ja, det er tydelig hvor fokus er. Hva er vel en barndom til salgs mot klingende mynt i banken?

Jeg har forresten stilt deg et spørsmål flere ganger, men du har kanskje glemt å svare? Har du forskning som viser at et seks år ungt barn har full forståelse av hva det vil si at mamma og pappa legger ut bilder og film slik at hele verden kan se hvor fint hun snurrer på gulvet? 

• Liker 49
Skrevet

@fro ! :klappe: 

Dette burde alle forstå, at man skal få BESTEMME SELV hvor synlig man vil være på nett. Dessverre så har ikke disse barna dette valget. :tristbla: 

• Liker 29
Gjest Atheena
Skrevet

Det er helt tydelig at de har malt sin inn i et hjørne når det gjelder eksponeringen av barna. 

Det største ubehaget i umiddelbar nærhet er om de blir kjent igjen på gata når de er på tur med klassen eller barnehagen. Kanskje ingen kommer bort til de, men det ubehaget med at noen vil kjenne de igjen og se litt ekstra på de. Det hadde vært vanskelig å svelge hvis jeg var CBE/LKE. Hadde ikke likt vissheten om at folk ville glodd ekstra på de og kjent de igjen. Noen er jo garantert gærne nok til å komme bort også. 

Noe annet jeg syns er merkverdig er valget med å vise seg med rumpa bar i samme tid som eldste begynte på skolen. Hadde syntes det var svært ubehagelig at foreldre i klassen ville googlet meg på akkurat det tidspunktet og det første bilde som kom opp var lettkledd/naken bilder av meg selv. Selv om disse på ingen måte er vulgære. Men det er de bildene som var først på bloggen ved skolestart. Vil tro det var mange av foreldrene som googlet de på akkurat det tidspunktet som viste delvis hvem de var, men som også ville sjekke litt når de kom så nær. 

Jeg syns det er meget spesielt og det det å leve i utleveringsbransjen i så mange år må garantert ha gjort noe med de. 

Skrevet

Caroline Berg-Eriksen vil at barna skal bli kjendiser. Ellers hadde hun ikke gjort dette. Kanskje det gjør henne stolt at barna kan bli c-kjendiser akkurat som henne selv? 

• Liker 40
Skrevet
23 minutter siden, Surikatt skrev:

Caroline Berg-Eriksen vil at barna skal bli kjendiser. Ellers hadde hun ikke gjort dette. Kanskje det gjør henne stolt at barna kan bli c-kjendiser akkurat som henne selv? 

Ja,går nesten ikke an å trekke en annen konklusjon enn det. Hun GJØR dem jo kjent, for blogg-publikum, Insta-brukere,TV-seere i beste sendetid. Begynner å bli et stort (ukjent) publikum da. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...