Inkognitogata Skrevet 1. mars 2020 #16821 Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, Lin10 said: Jo, hun har det. Hun har selv kommentert at hun er unaturlig svai i ryggen. 1
Lin10 Skrevet 1. mars 2020 #16822 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, Inkognitogata skrev: Hun har selv kommentert at hun er unaturlig svai i ryggen. Hun har vel aldri sagt den er unaturlig, men at hun har ekstra svai rygg. Hun lever jo fint med det. Endret 1. mars 2020 av Lin10 2
Inkognitogata Skrevet 1. mars 2020 #16823 Skrevet 1. mars 2020 Just now, Lin10 said: Hun har vel aldri sagt den er unaturlig, men at hun er ekstra svai rygg. Hun lever jo fint med det. Semantikk. Svaien er ekstrem og ser unaturlig ut. 10
Lin10 Skrevet 1. mars 2020 #16824 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, Inkognitogata skrev: Semantikk. Svaien er ekstrem og ser unaturlig ut. Det er jo sånn hun ser ut, så får det bare se unaturlig ut for deg. Hun ser veldig flott ut på siste reklameinnlegg. Endret 1. mars 2020 av Lin10 2
Agatha Spinatha Skrevet 1. mars 2020 #16825 Skrevet 1. mars 2020 Bedriften redigerer bilder og gjør som andre kommersielle virksomheter som skal selge klær, poserer for å se best mulig ut. 6
Kollontaj Skrevet 1. mars 2020 #16826 Skrevet 1. mars 2020 Kan ikke noe for det, men sminket til fest med mimikk og kroppsspråk som heller tyder på at man skal ha Afternoon tea enn å trene, gir ikke meg lyst på treningstøyet. Det merket har hun vel gått med en stund nå, uten å merke. 35
Lin10 Skrevet 1. mars 2020 #16827 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 21 minutter siden, Kollontaj skrev: Kan ikke noe for det, men sminket til fest med mimikk og kroppsspråk som heller tyder på at man skal ha Afternoon tea enn å trene, gir ikke meg lyst på treningstøyet. Det merket har hun vel gått med en stund nå, uten å merke. Du må jo se det i setting at det er reklame. Da er pent og pyntelig. Med sminke og håret « on fleak». Dette selger og det er formålet med et samarbeid. Det er jo denne profilen hun har lagt seg på og trives med. Selvfølgelig kan hun legge ut bilder med svett hår, null sminke og svett treningstøy, men tror ikke det hadde blitt like bra. Med mindre det blir stylet slik. Og selvfølgelig så spiller det en stor rolle hva hun er bekvem med. Hun er veldig fotogen og LK som vet hvilke poseringer som fungerer, så må det blir bra. Etter så mange år i bransjen og tusener av bilder som blir tatt, så er det åpenbart at hun blir veldig selvbevisst på hvilket utrykk hun foretrekker. Det har vært en ekstrem utvikling til det bedre gjennom årene, og innleggene hun for sine samarbeidspartnere er veldig profesjonelt utført. Når det gjelder merking, så kan en influencer kjøpe et klesmerke og i ettertid få igang et samarbeid. Ser at innlegget er merket med reklame. Så derfor skal ikke klær hun har kjøpt for sine egne penger før dette merkes. Endret 1. mars 2020 av Lin10 1
Liver Skrevet 1. mars 2020 #16828 Skrevet 1. mars 2020 Jeg liker ikke å kommentere kropp, for den er topp i alle former og fasonger, men, hvorfor må en godt voksen kvinne holde magen inne så til de grader? For meg oser dette usikkerhet mer enn motivasjon til trimming 🤔 45
Agatha Spinatha Skrevet 1. mars 2020 #16829 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 17 minutter siden, Lin10 skrev: Du må jo se det i setting at det er reklame. Da er pent og pyntelig. Med sminke og håret « on fleak». Dette selger og det er formålet med et samarbeid. Det er jo denne profilen hun har lagt seg på og trives med. Selvfølgelig kan hun legge ut bilder med svett hår, null sminke og svett treningstøy, men tror ikke det hadde blitt like bra. Med mindre det blir stylet slik. Og selvfølgelig så spiller det en stor rolle hva hun er bekvem med. Hun er veldig fotogen og LK som vet hvilke poseringer som fungerer, så må det blir bra. Etter så mange år i bransjen og tusener av bilder som blir tatt, så er det åpenbart at hun blir veldig selvbevisst på hvilket utrykk hun foretrekker. Det har vært en ekstrem utvikling til det bedre gjennom årene, og innleggene hun for sine samarbeidspartnere er veldig profesjonelt utført. Når det gjelder merking, så kan en influencer kjøpe et klesmerke og i ettertid få igang et samarbeid. Ser at innlegget er merket med reklame. Så derfor skal ikke klær hun har kjøpt for sine egne penger før dette merkes. Snodig analyse av en bedrift. Du skriver som om du har førstehåndskjenneskap til hvordan dette foretaket driftes. Når det gjelder merking av reklame og lovverket, er dette kommersielt virke blitt tatt flere ganger da de ikke har innarbeidet gode nok rutiner rundt merking av reklame. Meget merkelig etter så mange år i bransjen, da oser det ikke akkurat kvalitet av arbeidet. Endret 1. mars 2020 av Agatha Spinatha 40
Minnie Mus Skrevet 1. mars 2020 #16830 Skrevet 1. mars 2020 Paret er på vei hjem etter en fin helg på fjellet, der barna har jobbet jevnt og trutt for bedriftens økonomi. Barn og vin i skjønn forening, i følge insta oppdateringer. Når det gjelder alkohol, så skjønner jeg ikke hvorfor CBE reklamerer, viser frem og nyter alkohol så ofte som hun gjør. Hun skal jo være en påvirker og inspirere til sunnhet og god helse? Alkohol gjør jo ikke noe godt for kroppen på noen måte, masse kalorier er det også. 36
Agatha Spinatha Skrevet 1. mars 2020 #16831 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, Minnie Mus skrev: Paret er på vei hjem etter en fin helg på fjellet, der barna har jobbet jevnt og trutt for bedriftens økonomi. Barn og vin i skjønn forening, i følge insta oppdateringer. Når det gjelder alkohol, så skjønner jeg ikke hvorfor CBE reklamerer, viser frem og nyter alkohol så ofte som hun gjør. Hun skal jo være en påvirker og inspirere til sunnhet og god helse? Alkohol gjør jo ikke noe godt for kroppen på noen måte, masse kalorier er det også. Jeg antar at foretaket, CBE legger ut slike poster da leserne skal få et innblikk i dagliglivet deres. På den måte bygger foretaket en relasjon til leserne sine som gjør at de føler at de kjenner dem og får derfor et forhold til ekteparet m/fam. 7
Lin10 Skrevet 1. mars 2020 #16832 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Snodig analyse av en bedrift. Du skriver som om du har førstehåndskjenneskap til hvordan dette foretaket driftes. Når det gjelder merking av reklame og lovverket, er dette kommersielt virke blitt tatt flere ganger da de ikke har innarbeidet gode nok rutiner merking av reklame. Meget merkelig etter så mange år i bransjen, da oser det ikke akkurat kvalitet rundt arbeidet. Det som har vært noe av problemet med merking av reklame tidligere er at de retningslinjene FO/ FT har utarbeidet har vært noe unyansert, og derfor hadde større rom for tolkning enn det er i dag. Reklame skal merkes med reklame og jeg vil tro at de fleste influencere som ønsker å følge lover og regler, vil ha dette på stell. Det er jo da fint at FT har en dialog med influencere slik at de gjør jobben riktig. Hva er snodig med min analyse? 1
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2020 #16833 Skrevet 1. mars 2020 21 minutter siden, Lin10 skrev: Selvfølgelig kan hun legge ut bilder med svett hår, null sminke og svett treningstøy, men tror ikke det hadde blitt like bra. Med mindre det blir stylet slik. Men det har de jo prøvd😄 Altså å style henne slik at det "ser ut som" hun har trent. Det ble ikke bra nei.😂
Agatha Spinatha Skrevet 1. mars 2020 #16834 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, Lin10 skrev: Det som har vært noe av problemet med merking av reklame tidligere er at de retningslinjene FO/ FT har utarbeidet har vært noe unyansert, og derfor hadde større rom for tolkning enn det er i dag. Reklame skal merkes med reklame og jeg vil tro at de fleste influencere som ønsker å følge lover og regler, vil ha dette på stell. Det er jo da fint at FT har en dialog med influencere slik at de gjør jobben riktig. Hva er snodig med min analyse? Hvem svarer du på vegne av nå? Du skriver som om du har førstekjennskap til styremedlemmene og måten denne virksomheten driftes. Mye skriverier om hva eieren opplever og lignende.. Meget rart. Nei, de retningslinjene er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. De er meget tydelige og lett forklart. Endret 1. mars 2020 av Agatha Spinatha 31
MaleficentAurora Skrevet 1. mars 2020 #16835 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, Finlay skrev: Men det har de jo prøvd😄 Altså å style henne slik at det "ser ut som" hun har trent. Det ble ikke bra nei.😂 Fikk ikke hun en del kritikk for det? Endret 1. mars 2020 av MaleficentAurora 3
loffen Skrevet 1. mars 2020 #16836 Skrevet 1. mars 2020 Takk til Lin10 som reddet min kjedelige søndag. 😅👍🏻 27
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. mars 2020 #16837 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 5 timer siden, Lin10 skrev: Du må jo se det i setting at det er reklame. Da er pent og pyntelig. Med sminke og håret « on fleak». Dette selger og det er formålet med et samarbeid. Det er jo denne profilen hun har lagt seg på og trives med. Selvfølgelig kan hun legge ut bilder med svett hår, null sminke og svett treningstøy, men tror ikke det hadde blitt like bra. Med mindre det blir stylet slik. Og selvfølgelig så spiller det en stor rolle hva hun er bekvem med. Hun er veldig fotogen og LK som vet hvilke poseringer som fungerer, så må det blir bra. Etter så mange år i bransjen og tusener av bilder som blir tatt, så er det åpenbart at hun blir veldig selvbevisst på hvilket utrykk hun foretrekker. Det har vært en ekstrem utvikling til det bedre gjennom årene, og innleggene hun for sine samarbeidspartnere er veldig profesjonelt utført. Når det gjelder merking, så kan en influencer kjøpe et klesmerke og i ettertid få igang et samarbeid. Ser at innlegget er merket med reklame. Så derfor skal ikke klær hun har kjøpt for sine egne penger før dette merkes. Her anerkjenner du at CBE er en reklamekanal, hva slags interesse har du og alle andre følgere av å se barna til en reklamekanal slik CBE fremstiller dette? Kjenner du til barna til alle de som reklamerer/ er med i reklamefilmer på TV eller i SoMe? Endret 1. mars 2020 av lillesnøfnugg
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2020 #16838 Skrevet 1. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Fikk ikke hun del kritikk for det? Det vet jeg ikke. Husker bare et sminket ansikt og en kropp med små vanndråper dusjet på, så det skulle se ut som svette😄 Endret 1. mars 2020 av Finlay
oblt Skrevet 1. mars 2020 #16839 Skrevet 1. mars 2020 At bedriften har valgt festsminke, stirring ut i lufta og håret on fleek for å promotere treningstøy er tilsynelatande helt riktig utfra det vi ser på bloggen. Det er det ingen som krangler på. Men jeg kan stusse over hva slags taktiske valg som ble tatt. Inspirerer det meg til å trene? Nei, overhodet ikke. Inspirerer det meg til å daffe rundt hjemme med behagelige klær? Tja... Men inspirerer det meg til å kjøpe treningsklær? Også nei. Om en bedrift forsøker å inspirere til treningsglede, hvorfor kan de ikke vise frem trening? Er det slik at selve treningen er et tabu? Jeg "tåler" nok også å bestille meg treningsklær, men jeg vegrer meg for å handle fra en aktør som bruker (i mitt skjønn) uetiske bedrifter for å fronte produktet. Jeg ønsker nemlig ikke å assosieres med kaffekopp, barneeksponering og liksomtrening for fotografen. 35
MaleficentAurora Skrevet 1. mars 2020 #16840 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, Finlay skrev: Det vet jeg ikke. Husker bare et sminket ansikt og en kropp med små vanndråper møysommelig dusjet på😄 Samme minne har jeg også av det. Men leste ikke bloggen hennes verken da eller nå. Er kun innom for å linke til når det trengs. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå