Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (32 minutter siden):

Angående hodet under vann; hun har vel øvd seg med disse isbitgreiene hver morgen og da er jo iallfall ansiktet under vann.

Der sa du det!

Hun kan ikke stupe, men hun har hodet under vann når hun hopper fra brygger.

Siden jeg ennå ikke har sett, ytres det at hun ikke vil ha hodet under vann eller er det stupingen som er problemet?

Endret av Reverend
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Reverend skrev (1 time siden):

Der sa du det!

Hun kan ikke stupe, men hun har hodet under vann når hun hopper fra brygger.

Siden jeg ennå ikke har sett, ytres det at hun ikke vil ha hodet under vann eller er det stupingen som er problemet?

Gjetter vilt, men kanskje er det sminken og håret som er problemet? 

• Liker 12
Skrevet
Xstrella skrev (4 timer siden):

Ligger på VG. VGTV+. Har ikke pluss selv så får ikke sett. 

Har ikke pluss jeg heller, men fikk jo sett likevel

Skrevet
friskbris skrev (19 timer siden):

Hun er stiv som en pinne konstant. 

Virker ikke helt sosialt kompetent av å ha gått hjemme i så mange år heller, upassende hylfliring av alt Folle sier.

Virker litt artig som man sier i Hedmark.

• Liker 1
Gjest Xstrella
Skrevet
MiniMjau skrev (44 minutter siden):

Har ikke pluss jeg heller, men fikk jo sett likevel

Hvor så du?

Gjest Xstrella
Skrevet

Det var lunsjen sin det. Så lite mat. Ikke rart hun ikke klarte norseman. Og det bildet, hva gjør hun med øynene?

Viser babyporsjon med innsugd mage og se på meg hvor tynn jeg er. 😵‍💫

Skrevet
Kollontaj skrev (19 timer siden):

Har fortsatt ikke sett, men hun kan få litt cred for å stille opp. Når det er sagt; noe forberedelse ville man forventet, er ikke hun selverklært superplanlegger? Angående hodet under vann; hun har vel øvd seg med disse isbitgreiene hver morgen og da er jo iallfall ansiktet under vann. Fysisk burde hun klare det greit sammenlignet med de andre deltagerne. Ingen av dem er vel topptrent. 

Om hun ikke kom med så er heller ikke hun topptrent. Man kan late som i sosiale medier. Skru opp tempoet i filmingen av når hun løper, for eksempel. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var da ille som man skal henge seg opp i ting, da? Synes Caroline fremsto fint i Svart trøye, jeg 😊 Hun var ærlig på at vann var et problem for henne, men hun prøvde jo!

• Liker 4
Skrevet
CMHuser skrev (41 minutter siden):

Det var da ille som man skal henge seg opp i ting, da? Synes Caroline fremsto fint i Svart trøye, jeg 😊 Hun var ærlig på at vann var et problem for henne, men hun prøvde jo!

«Problemet» er vel mest spørsmålet om hvorfor hun i det hele tatt er med i en sånn konkurranse, når hele konseptet går ut på å skaffe seg en billett til Norseman. Norseman starter med å hoppe fra en ferge midt ute i en fjord, og derfra skal de svømme 3,8 km (tror jeg det er), til land. 
Det blir nesten som å konkurrere for å få en billett til et fallskjermhopp, når du ikke tør å prøve fallskjermhopp engang. 

• Liker 30
  • Nyttig 15
Skrevet
CMHuser skrev (37 minutter siden):

Hvis vann er et problem, da blir du ikke med på et program der du vet du er nødt til å være i vann. Hun gikk i vannet som de andre, men hun forsøkte ikke å sette seg ned. Så på den måten prøvde hun ikke. Lite sjarmerende når hun sier etterpå at seriøst, det går ikke. Jeg er så kald fra før at det er helt uaktuelt. Det forteller litt om at Caroline ikke klarer å stå i de mest ubehagelige øvelsene, og pushe seg skikkelig. 

I tillegg har du sutringen fordi hun fikk tilsnakk når hun brukte for lang tid, og den "nei det går ikke"-holdningen når de skulle gjøre seg klare om morgenen og hun ikke hadde rukket å drikke kaffen sin. Hun har øyeblikk der hun klarer seg fint, men det var også flere øyeblikk der hun i kontast til de andre, hadde en ræva holdning og en manglende stå-på vilje. Det er bare fakta, sett ut i fra hva man ser i episodene. 

• Liker 19
  • Nyttig 16
Skrevet

Den situasjonen der de skulle sitte i vannet, så ga hun vel primært opp pga temperaturen. Mens i bassenget , så var det vel mer det med hodet under vann som ble vanskelig.  

Tror hun ble casta rett og slett for å lage litt innhold rundt dette med vannfrykten. Regner med de visste fra før at Norseman innebærer hopp fra båt. Aldri hørt et pip fra henne tidligere i  at Norseman er noe hun har ønsket å delta i. (Som hun fortalte om i episoden )

• Liker 15
Skrevet

Hun som løper bar i kulda på våren og høsten og dupper ansiktet i isbiter? Hun er redd ansiktet smelter stakkars. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Gjest Minthia
Skrevet
CMHuser skrev (2 timer siden):

Det kommer vel an på hva man ser etter? Hvis du skal bevise at du er tøff nok og har den motivasjonen som trengs for å kvalifisere deg for Norseman så krever det jo noe helt spesielt. Der klarte hun seg ikke særlig bra i de to første programmene. 

Programmet handler ikke om selvutvikling, men å vise at man er dedikert nok til å fortjene den billetten som så mange andre er villige til det strekke seg veldig langt for å få. At man er villig til å legge inn de ekstra girene som skal til for å klare løpet. Det har ikke Caroline vist tegn til så langt. Dette er the real deal, hvor man må levere, ikke late som. Hun gikk i fjellet, svømte i bassenget, og syklet opp bakken, og tok noen burpees det gjorde hun. Men det er ikke det som er poenget med deltakelsen. 

Skrevet
CMHuser skrev (3 timer siden):

Hun pusher seg ikke. Hun har «meldt» seg på et program som går med på å svømme flere kilometer i åpent iskaldt vann. Man så på de andre deltakerne at de virkelig pusha seg ser de satt i vannet, mens Caroline bare «uff..jeg er litt kald». Idiotisk. Men sikkert derfor hun er med, fordi hun er idiotisk.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Minthia skrev (3 timer siden):

Det kommer vel an på hva man ser etter? Hvis du skal bevise at du er tøff nok og har den motivasjonen som trengs for å kvalifisere deg for Norseman så krever det jo noe helt spesielt. Der klarte hun seg ikke særlig bra i de to første programmene. 

Programmet handler ikke om selvutvikling, men å vise at man er dedikert nok til å fortjene den billetten som så mange andre er villige til det strekke seg veldig langt for å få. At man er villig til å legge inn de ekstra girene som skal til for å klare løpet. Det har ikke Caroline vist tegn til så langt. Dette er the real deal, hvor man må levere, ikke late som. Hun gikk i fjellet, svømte i bassenget, og syklet opp bakken, og tok noen burpees det gjorde hun. Men det er ikke det som er poenget med deltakelsen. 

Selvutvikling er vel uansett et fremmedord for henne, dama er jo snart på samme mentale nivå som døtrene sine. Null utvikling de siste 20+ år.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
friskbris skrev (27 minutter siden):

Selvutvikling er vel uansett et fremmedord for henne, dama er jo snart på samme mentale nivå som døtrene sine. Null utvikling de siste 20+ år.

Og det hun bryr seg mest om er hvordan hun tar seg ut. 

• Liker 12
Skrevet
Spanky skrev (8 timer siden):

«Problemet» er vel mest spørsmålet om hvorfor hun i det hele tatt er med i en sånn konkurranse, når hele konseptet går ut på å skaffe seg en billett til Norseman. Norseman starter med å hoppe fra en ferge midt ute i en fjord, og derfra skal de svømme 3,8 km (tror jeg det er), til land. 
Det blir nesten som å konkurrere for å få en billett til et fallskjermhopp, når du ikke tør å prøve fallskjermhopp engang. 

Skjønner du ikke at å delta i reality er jobben hennes?! At det var helt urealistisk med deltakelse er helt underordnet. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Lineaaa skrev (29 minutter siden):

Skjønner du ikke at å delta i reality er jobben hennes?! At det var helt urealistisk med deltakelse er helt underordnet. 

Vel, jobben hennes er influencer. Selvsagt kan hun velge å si nei til slike program, og jeg tror også at om hun hadde villet, kunne det gått ganske så bra. Fysiske forutsetninger er jo ok. Jeg så ikke mye av Kompani når hun var med der, men la jo merke til en åpenbar manglende interesse for å slite seg ut. Helt greit der, men det er jo litt merkelig å hevde at man har veldig lyst til å delta i Norseman hvis man ikke vet at det innebærer å stupe og svømme flere kilomenter i urolig sjø. Utfordre seg selv maksimalt. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
Lineaaa skrev (2 timer siden):

Hæ? Er det jobben hennes å delta i reality? Trodde det var treningsappen hennes som var jobben hennes jeg 🤔😅

• Liker 20
Skrevet (endret)

«Ikke minst hva vi lærer barna våre gjennom det vi gjør». Jammen da har CBEs barn lært mye av det viktigste i livet. Hvis man ser fra influencer-Caroline sitt perspektiv, så vet alle hva jeg sikter til. 

Det jeg egentlig ville med innlegget, var å adressere kommentaren til en fan. For det første, hva kan C inspirere med som ikke «vanlige» bestemødre gjør? Å videreføre hvor viktig kropp og utseendet er? Å være i fysisk aktivitet er viktig, det er alle enige om. 

Fansen som forsvarer Caroline, alltid kommer med at kritikerne er misunnelige. Her må jeg puste dypt et par ganger. Kjære fan av C om du leser her (Skulle ikke forundre meg). Er det alt du har, at man er misunnelig? Hva er det de som kritiserer C ikke får til? Å trene så mye som hun gjør? Har det slått deg at majoriteten av folket ikke er influencere, men har ekte jobber de må forholde seg til? C kan trene mye nettopp fordi hun har bestemt at det er jobben hennes. Det er ikke imponerende av en person å trene hver dag, når du kan bruke tiden din som du vil. 

Neste punkt, godt forbilde? Det er nesten skremmende å se at C fremdeles har fans som heier på det hun gjør. Personen som mener hun er et godt forbilde, har tydeligvis ingen problemer med utlevering av barn. Med sitt kropps og utseende-hysteri er hun ikke et godt forbilde der heller. 

Jeg synes det er på tide at fans kommer med andre argumenter, enn at man er misunnelig når man er kritisk. Ærlig talt? 

https://www.instagram.com/reel/DXCqPFZjv4H/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_3126.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...