Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Fristen er endret til mandag 22.9 nå..

Jaha? Berg Eriksen visste ikke for en uke siden at hun skulle på oppdrag i ytlandyt? Eller her om dagen da hun markedsførte Clarion-overnattinh på vei til flyplassen?

Det er ikke nødvendig å bekrefte at det ikke finnes en eneste kunde til treningsuniverset hun selv ikke tar alvorlig.

Selv Berg Eriksen vet at hun kan gi blaffen I å opptre profesjonell fordi hun vet nøyaktig hvor mange av følgerne som er fullstendig likeglade over tidligere Fotballfrues eksistens.

Hva var adressen til Kontent igjen?

• Liker 18
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge henne var FitFemme i gang med sin første challlenge for 23t siden. Stemmer lite overens med mangelen på faktisk informasjon om og inntak i programmet, samt en lite informert og plutselig utsettelse en uke etter å ha pushet flere ganger at påmeldingen stenger ved en gitt tid. Senest for 24t siden ble det sagt at påmeldingen stenger dagen etter. 

Dette ser forøvrig ut til å være samme opplegget som flere andre "coacher" driver med, hvor de "åpner påmelding" for nye kunder/grupper med jevnlige mellomrom for å skape et inntrykk over eksklusivitet og ekstra oppfølging. 

(skjermbilde fra instagram) 

Screenshot_20250916_204410_Instagram.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
LoveMoschino skrev (3 timer siden):

Hvorfor snapper hun så lite fra Napoli? Er hun ikke der på jobb?

Joda…hun har snurra litt rundt i en kjole..Rart hun ikke har lagt opp noe doselfies enda..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi trenger noen som kan høre den siste podcastepisoden og gi oss et sammendrag! 😄🎧 pliiiiis

• Liker 10
Skrevet

Da jeg var inne og leste på en av lenkene hun la i IG story, stod det at det ble tatt inn nye kunder første mandag(mener jeg det var) i hver måned. Det stod også at hun hadde begrenset kapasitet i hvor mange hun kunne ta inn av gangen. Rimer vel greit med opplegget om 1 mnds oppsigelsestid. I luftslottet hennes innebærer vel det at hun alltid har maks antal betalende kunder ift hennes kapasitet. Og på den måten ikke går en måned uten å få «full» inntekt. 
For et opplegg 

• Liker 12
Skrevet

Lurer på hvor mange andre norske treningsinfluensere som bruker samme plattform?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Joda…hun har snurra litt rundt i en kjole..Rart hun ikke har lagt opp noe doselfies enda..

Hu er vell på prime  video greier. Så hu på snapen til Isabell Eriksen. Å der ser man tydelig at hver gang Isabell vrir kamera mot Caroline så er hu kjapp med å vri på hode så hun ikke filmes rett forfra 🤦‍♀️

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
veslemy2006 skrev (6 minutter siden):

Hu er vell på prime  video greier. Så hu på snapen til Isabell Eriksen. Å der ser man tydelig at hver gang Isabell vrir kamera mot Caroline så er hu kjapp med å vri på hode så hun ikke filmes rett forfra 🤦‍♀️

Og det er kvinne snart 40. Ser så umodent og teit ut. 

• Liker 13
Skrevet
Frisk Frosk skrev (35 minutter siden):

Lurer på hvor mange andre norske treningsinfluensere som bruker samme plattform?

Jeg tror Cathrine Collins bruker samme plattform? Hun virker imidlertid ganske seriøs (jeg har ikke prøvd hennes treningsopplegg selv, men fått det anbefalt fra flere kolleger)

• Liker 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (50 minutter siden):

Kanskje noen burde fortelle stakkars "Siv" at hun egentlig trolig kjøper samme opplegg hos begge (og hvem vet hvor mange andre "Siv" har kjøpt treningsapp fra...), at hun ikke trenger flere slike abonnement. 

Tenner et lys for Siv :levendelys:

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Siv, en ekte heltinne som prøver ut alle treningsopplegg. Kanskje vi må starte en Spleis til fysioterapi og spa? 

• Liker 20
  • Hjerte 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Tror mange bruker samme plattform, fordi det er en god plattform for den type bruk. Både Melina Magulas bruker samme og det ser ut som om både Pia Seeberg og Sølve Sundrehagen også gjør det, men alle de er seriøse trenere med både formell kompetanse og erfaring, og ikke minst virker som om de har genuint ønske om å hjelpe kunder, ikke bare posere selv og høste komplimenter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (5 timer siden):

Å neiiii, jeg håpa ikke dama skulle til videre til Positano/ Amalfi, der skal jeg om noen dager. Og jeg orker ikke tanken på den dama snurre-posere med en syk blanding av selfier på viewpoints, ved siden av italienske biler og på italienske do, med sitroner i hånda og 2 g spaghetti på gaffelen. Neeei. Bare nei! 

• Liker 14
  • Hjerte 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Jeg begynner å bli litt bekymret for denne stakkars "Siv" som allerede har fått forsøke FitFemme en stund, selv om FF altså iflg. CBE selv ikke var ferdig med det for bare en ukes tid siden.

"Siv" trener og trener og greier visstnok ikke annet enn å trene hver eneste dag nå uten at hun føler det blir feil.

Jeg er bekymret for at "Siv" er blitt smittet av det ortorektiske innholdet som CBE og LKE har frontet i flere år på sine influenserkanaler.

For "Siv", hun er altså allerede godt igang med FitFemme og har trent der en stund.

Og nå er hun jammen blitt kunde hos Katarina Flatlands Lev Smart også!!!

image.thumb.png.d07160b9f864d20dea1f98ce76d255c9.png

image.thumb.png.965f847c08632d5e1368942133080c11.png

https://www.katarinaflatland.no/smart

For å gjøre det enkelt for slike som "Siv", så velger både Caroline Berg Eriksen (pt_carolineberg, netfit, fitfemme) og Katarina Flatland (lev smart) samme nettplattform. Prisene er omtrent den samme (bortsett fra at "Siv", som synes å ha meldt seg på allerede, trolig har fått tilbudsprisen hos KF, men prisen går snart opp til det samme som CBE kjører).

image.thumb.png.fed8e2332703e2e0be4e0721a9ff080e.pngimage.png.ffde8835fe996c1989da5d5b0cef1f27.png

https://caroline-berg-eriksen.boonpage.com/fitfemme

Kanskje noen burde fortelle stakkars "Siv" at hun egentlig trolig kjøper samme opplegg hos begge (og hvem vet hvor mange andre "Siv" har kjøpt treningsapp fra...), at hun ikke trenger flere slike abonnement. 

Nederst i begge linkene er det spørsmål om tjenesten både CBE og KF selger. 

Teksten i "Hvem passer dette for?" er til forveksling lik hos begge to, men små forskjeller.

I "Hvor lenge varer programmet?" (CBE) og "Hva er lengden på programmet?" (KF) så svarer disse to faktisk ordrett det samme. Unnskyld, ordrett, bare et "men" og komma/punktum skiller. KF skriver "Programmet varer så lenge du ønsker, men minimum 3 måneder anbefales for å se resultater." CBE velger å sette punktum etter ønsker og droppe "men".

Under "Når kan jeg melde meg på?", så svarer de også nesten identisk, små forskjeller. Og tenk det - både CBE og KF har begge to nye inntak første mandag i måneden... for et sammentreff...

Og jammen har begge to identiske bindingstider også - 3 måneder binding, 1 måneds oppsigelse etter. Og begge to informerer at tre måneder er for å oppnå fremgang. KF skriver i tillegg "kontinuitet", mens CBE nøyer seg med "resultater".

Så har CBE lagt til to spørsmål til som "hun" besvarer, ang. antall treninger pr. uke og behov for treningssenter/utstyr hjemme som KF ikke tar med.

Ikke overraskende står CoCoach bak begge sidene...

Ellers er også introduksjonsvideoene "forbausende" like hva ordvalg og presentasjon angår.

Dette kaller jeg egentlig for humbug. 

Dagens anbefaling til "Siv" og alle andre som vurderer å "trene med" slike influensere, det er å heller støtte det lokale treningssenteret og den lokale personlige treneren eller idrettspedagogen, eller melde seg inn i en lokal treningsforening. 

Støtt lokalt næringsliv (som ikke bruker slike lettvinte og upersonlige løsninger som influenserne bruker)! Sjansen for å lykkes med treningsmål vil dessuten bli langt større når man har en virkelig person å forholde seg til, istedenfor en treningsapp som masseformidles i flere land. Ikke noe personlig med disse appene!

Ellers må man vel ut fra dette anta at Netfit som treningsapp er avgått med døden og gravlagt all den tid utvikler og eier selv, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen (og Adrian Paul) selv tydeligvis har rømt det sunkende skipet og ikke en gang vil bruke appen selv.

Det er bare å håpe at potensielle annonsører oppdager og innser at slike masseproduserte treningskonsepter som her presentert bare er luftslott hvor influenserne vil tjene mest mulig penger på minst mulig arbeid. Inntrykket når man kikker på Cocoach er at det mer eller mindre er samme produkt som selges til alle, men små justeringer, bl.a. hvilken influenser som skal fronte produktet.

Det bildet av Siv er The Rock Dwayne Johnson.

• Liker 10
Skrevet
ingo skrev (6 timer siden):

Å neiiii, jeg håpa ikke dama skulle til videre til Positano/ Amalfi, der skal jeg om noen dager. Og jeg orker ikke tanken på den dama snurre-posere med en syk blanding av selfier på viewpoints, ved siden av italienske biler og på italienske do, med sitroner i hånda og 2 g spaghetti på gaffelen. Neeei. Bare nei! 

God tur! 😮‍💨

• Liker 3
Skrevet

Det er utrolig komisk å se CBE i snappene til Isabell. Isabell har blant annet satt opp kamera som filmer de to ha en "casual" drink på takterrassen. Ansiktet til CBE er konsekvent vendt vekk fra Isabell og vrir seg slik at kun den gode siden vises. Må være utrolig slitsomt å være så selvopptatt og inne i sin egen boble at hun ikke ser hvor idiotisk det ser ut. 

Tenkte også på dette eventet. Har managementet hennes fått gratisbilletter og sendt CBE? Ser tragisk ut mtp. at hun er snart 40 og henger med disse yngre influenserne. Får helt vondt i sjela mi av å se CBE sitte på partybåt og sittedanse. 

Skrevet

Jeg sjekket snappen til Isabelle Eriksen, som jeg tidligere bare kjenner til som venninna til AnneBirth. Fremstår som sympatisk og flink til å formidle det som skjer. (Veldig vakker også, tror ikke det er filterbruk). Så bare CBE i bakgrunnen på det jeg fikk opp (fra Roma), men hun begynner å gapele når hun oppdager at hun blir filmet. 🤭

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Jeg sjekket snappen til Isabelle Eriksen, som jeg tidligere bare kjenner til som venninna til AnneBirth. Fremstår som sympatisk og flink til å formidle det som skjer. (Veldig vakker også, tror ikke det er filterbruk). Så bare CBE i bakgrunnen på det jeg fikk opp (fra Roma), men hun begynner å gapele når hun oppdager at hun blir filmet. 🤭

Ja så det samme! Det er utrolig komisk 😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...