Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. september 2025 Populært innlegg #107563 Skrevet 15. september 2025 Det er svært, svært krevende å jobbe én til én i et serviceyrke der du hele tiden må forholde deg til kundens (tidvis urealistiske) forventninger til hva du kan gjøre for dem. Når du i tillegg må jobbe "mot" en persons vaner, motivasjon, evner og kapasitet - med dette mener jeg at du må være i stand til å motivere og presse det beste ut av folk, med andre utgangspunkt og begrensninger enn deg selv, og det over tid og på en måte som føles positiv for kunden - ja, da skal man ha særlig godt kompatible egenskaper som menneske selv. Det er ingenting i CBE sine kanaler som overbeviser meg om at hun passer som PT. I forhold til andre i samme marked (og prisklasse) faller hun helt håpløst gjennom på formell kompetanse. I over ti år har hun surret omkring i sitt eget navlelo, og sammenlignet med yrkesaktive voksne på hennes egen alder har hun begrenset erfaring med å samhandle med andre på et kollegialt nivå - og enda mindre i en veileder/ betalende kunde relasjon. Hun (de) er sjokkerende elendig på kommunikasjon, både i tekst og bilder. Alle konseptene de har levert siden de begynte å "satse på treningstjenester" har fremstått som særdeles tåkete, de er dårlig presentert og framstår som uferdige, de kommer liksom aldri forbi teasingen, "ventelistene", (jeg døde litt av det, sett deg på liste for å vente på mer informasjon). Jeg følger flere som driver kurs og kompetanseheving på Instagram, ikke en eneste av de som tar seg selv og kundene sine seriøst ville funnet på å reise utenlands samme dag som de lanserte et nytt konsept. Om det er sånn at det kræsjer helt med andre forpliktelser i forbindelse med jobb, så ville jeg lagt alt inn på å vise følgere og potensielle kunder at jeg fortsatt var tilgjengelig, og lanseringen går som annonsert... men jeg mistenker at Caroline ikke legger så stor vekt på dette? Jeg tror som flere er inne på, at forretningsideen ikke primært er å få kunder de må forholde seg til. Snarere er det en bisarr form for merkevarebygging, der man skal fortsette å leve av å være en reklameplakat, bare i et litt mer spisset marked. Bare én ting ang de positive tilbakemeldingene på noe som strengt tatt ikke fins enda: det er vanlig å beta - teste konsepter før de lanseres. En gruppe brukere får tilgang på materialet, og gir tilbakemeldinger om evt forbedringspotensiale, hva de opplevde som positivt og hva de fikk ut av tilbudet. Uten at jeg kan si at det er _helt_ vanlig, så har jeg i alle fall sett at tilbakemeldingene fra Beta- testere har blitt brukt i promotering andre steder. Så det KAN være at CBE har prøvd opplegget sitt på noen, og det er disse tilbakemeldingene hun trykker i promoteringen. På den annen side er det ikke mitt inntrykk at beta - testing er noe de praktiserer til vanlig, det kræsjer i alle fall med min opplevelse av at de først og fremst er opptatt av seg selv og sin egen figur, både billedlig og bokstavelig talt, og mindre av å levere et gjennomarbeidet produkt. 43 1 41
Frisk Frosk Skrevet 15. september 2025 #107564 Skrevet 15. september 2025 FruJohansen skrev (9 minutter siden): Det er svært, svært krevende å jobbe én til én i et serviceyrke der du hele tiden må forholde deg til kundens (tidvis urealistiske) forventninger til hva du kan gjøre for dem. Når du i tillegg må jobbe "mot" en persons vaner, motivasjon, evner og kapasitet - med dette mener jeg at du må være i stand til å motivere og presse det beste ut av folk, med andre utgangspunkt og begrensninger enn deg selv, og det over tid og på en måte som føles positiv for kunden - ja, da skal man ha særlig godt kompatible egenskaper som menneske selv. Det er ingenting i CBE sine kanaler som overbeviser meg om at hun passer som PT. I forhold til andre i samme marked (og prisklasse) faller hun helt håpløst gjennom på formell kompetanse. I over ti år har hun surret omkring i sitt eget navlelo, og sammenlignet med yrkesaktive voksne på hennes egen alder har hun begrenset erfaring med å samhandle med andre på et kollegialt nivå - og enda mindre i en veileder/ betalende kunde relasjon. Hun (de) er sjokkerende elendig på kommunikasjon, både i tekst og bilder. Alle konseptene de har levert siden de begynte å "satse på treningstjenester" har fremstått som særdeles tåkete, de er dårlig presentert og framstår som uferdige, de kommer liksom aldri forbi teasingen, "ventelistene", (jeg døde litt av det, sett deg på liste for å vente på mer informasjon). Jeg følger flere som driver kurs og kompetanseheving på Instagram, ikke en eneste av de som tar seg selv og kundene sine seriøst ville funnet på å reise utenlands samme dag som de lanserte et nytt konsept. Om det er sånn at det kræsjer helt med andre forpliktelser i forbindelse med jobb, så ville jeg lagt alt inn på å vise følgere og potensielle kunder at jeg fortsatt var tilgjengelig, og lanseringen går som annonsert... men jeg mistenker at Caroline ikke legger så stor vekt på dette? Jeg tror som flere er inne på, at forretningsideen ikke primært er å få kunder de må forholde seg til. Snarere er det en bisarr form for merkevarebygging, der man skal fortsette å leve av å være en reklameplakat, bare i et litt mer spisset marked. Bare én ting ang de positive tilbakemeldingene på noe som strengt tatt ikke fins enda: det er vanlig å beta - teste konsepter før de lanseres. En gruppe brukere får tilgang på materialet, og gir tilbakemeldinger om evt forbedringspotensiale, hva de opplevde som positivt og hva de fikk ut av tilbudet. Uten at jeg kan si at det er _helt_ vanlig, så har jeg i alle fall sett at tilbakemeldingene fra Beta- testere har blitt brukt i promotering andre steder. Så det KAN være at CBE har prøvd opplegget sitt på noen, og det er disse tilbakemeldingene hun trykker i promoteringen. På den annen side er det ikke mitt inntrykk at beta - testing er noe de praktiserer til vanlig, det kræsjer i alle fall med min opplevelse av at de først og fremst er opptatt av seg selv og sin egen figur, både billedlig og bokstavelig talt, og mindre av å levere et gjennomarbeidet produkt. Bra innlegg, enig i det du skriver! Ang. beta-testing, så er det ingenting som tilsier at CBE og co holder på med det. Det er bare halvannen - to uker siden hun satt med briller foran en pc, filtrert utseende, og påstod hun fremdeles jobbet med treningsprogrammet som skulle lanseres 15. september. Og noen dager senere hadde hun også en story om at hun skulle ut og teste det nye programmet hun da hadde laget til det nye opplegget. Så temmelig usannsynlig at andre har testet det ut etter dette, når hun selv da ikke var ferdig med det. Uansett hva hun/de gjør, så greier de ikke å fremstillle seg selv som troverdige eller profesjonelle. Når det i tillegg mangler både utdannelse, kompetanse og erfaring med å trene andre, da er det ikke noe igjen å tilby andre mot betaling. På den tiden de tilsynelatende jobbet med å utvikle Netfit kunne de begge to ha tatt en master og fått arbeidserfaring etter det. Tiden de fortsatte å tviholde på Netfit-narrativet, og så jobbe med sine andre luftslott kunne de rukket å være godt på vei med en karriere, eller til og med begynt på og faktisk avsluttet en doktorgrad. Eller de kunne tatt fagbrev og hatt flere gode år i yrkeslivet og bygget seg opp slik. Istedenfor har de brukt tid på å fremstille CBE som tynn, overeksponere egne barn og bygge luftslott. 21 13
MiniMjau Skrevet 16. september 2025 #107565 Skrevet 16. september 2025 (endret) Jeg har "meldt min interesse" for en tid tilbake, men har ikke fått noe mer info hverken i går eller i dag. Har mottatt to mailer siste fjorten dagene, med kort-kort (5 små punkt) info om innhold og en påmeldingslenke. Påmeldingslenken fungerer ikke lengre/er tatt bort. Endret 16. september 2025 av MiniMjau 32 1 10
Melkebart1 Skrevet 16. september 2025 #107566 Skrevet 16. september 2025 MiniMjau skrev (19 minutter siden): Jeg har "meldt min interesse" for en tid tilbake, men har ikke fått noe mer info hverken i går eller i dag. Har mottatt to mailer siste fjorten dagene, med kort-kort (5 små punkt) info om innhold og en påmeldingslenke. Påmeldingslenken fungerer ikke lengre/er tatt bort. Unnskyld at jeg -> 😂😂 Tuller du? Hva ER det hun holder på med egentlig? 26 1 4
Keaton Skrevet 16. september 2025 #107567 Skrevet 16. september 2025 MiniMjau skrev (3 timer siden): Jeg har "meldt min interesse" for en tid tilbake, men har ikke fått noe mer info hverken i går eller i dag. Har mottatt to mailer siste fjorten dagene, med kort-kort (5 små punkt) info om innhold og en påmeldingslenke. Påmeldingslenken fungerer ikke lengre/er tatt bort. Næmmen, du er ikke utvalgt! 😳 Sikkert noen andre heldige sjeler som kom med på kurset hun satt og «utviklet» forrige uke. 19
Margit777 Skrevet 16. september 2025 #107568 Skrevet 16. september 2025 Kollontaj skrev (39 minutter siden): Næmmen, du er ikke utvalgt! 😳 Sikkert noen andre heldige sjeler som kom med på kurset hun satt og «utviklet» forrige uke. Akkurat ja, det var så mange som sto i kø, så ingen ble valgt ut regner jeg med 😆 19
MiniMjau Skrevet 16. september 2025 #107569 Skrevet 16. september 2025 Kanskje alle er avvist, og så skal vi leve i den tro at vi ikke "kom med i gjengen"? 14
Irja Skrevet 16. september 2025 #107570 Skrevet 16. september 2025 Hva er det hun holder på med?? Later som om hun har en jobb? Jeg skjønner ingenting av det her 😶 16
hvalstad45 Skrevet 16. september 2025 #107571 Skrevet 16. september 2025 Irja skrev (2 timer siden): Hva er det hun holder på med?? Later som om hun har en jobb? Jeg skjønner ingenting av det her 😶 Nei, dette tar virkelig kaka, selv til dem å være. Det virker som om de er så inne i sin egen some-boble at de liksom ikke tror ting de poster på nett er ekte. At de kan love gull og grønne skoger på en nettside uten å måtte følge opp overhodet i virkeligheten. Alt er jo bare kulisser. Hun har jo åpenbart ikke noe reelt ønske om å jobbe som PT, det hun vil er å være modell. Dette er så tydelig kun et forsøk på å tiltrekke seg annonsører ved å spisse profilen mer, nå som hun ikke får de samme fete avtalene som breddeblogger. Det er så pinlig, jeg hadde vært så flau om jeg var dem, men de virker jo ikke å ha kapasitet til den følelsen overhodet. 23 1 9
Gjest Minthia Skrevet 16. september 2025 #107572 Skrevet 16. september 2025 hvalstad45 skrev (25 minutter siden): Alt er jo bare kulisser. Hun har jo åpenbart ikke noe reelt ønske om å jobbe som PT, det hun vil er å være modell. Spot on. Det er ikke mer PT i Caroline Berg Eriksen enn det er fransk statsborgerskap i den baguetten hun har under armen i Paris. Bare et sterkt ønske om å bli sett på.
LoveMoschino Skrevet 16. september 2025 #107573 Skrevet 16. september 2025 Hvorfor snapper hun så lite fra Napoli? Er hun ikke der på jobb? 8
BlendaSensitive Skrevet 16. september 2025 #107574 Skrevet 16. september 2025 Kan man melde til forbrukertilsynet? Er jo falsk markedsføring det der. 18 1 5
Snødronninga Skrevet 16. september 2025 #107575 Skrevet 16. september 2025 Det er veldig rart å dra til et vakkert sted, der du gjør masse greier og IKKE snappe. Er ikke det jobben din? Isabelle Eriksen henger visst med Caroline, og hun legger ut mye av hva de holder på med. Caroline gapskratter og forsøker å snu hodet riktig vei så godt hun kan. Isabelle er ikke så hemmelighetsfull som Caroline. Ettersom jeg skjønte så er de der for å promotere en tv serie. 22 3
Katten89 Skrevet 16. september 2025 #107576 Skrevet 16. september 2025 Ikke nok med at man måtte stå på venteliste for for femme. Nå STENGES påmelding etter én dag. Hun vil virkelig ikke ha kunder 😂. Evt få det til å virke veldig eksklusivt 20 1 2
MiniMjau Skrevet 16. september 2025 #107577 Skrevet 16. september 2025 Fristen er endret til mandag 22.9 nå.. 2 1
Frisk Frosk Skrevet 16. september 2025 #107578 Skrevet 16. september 2025 MiniMjau skrev (1 minutt siden): Fristen er endret til mandag 22.9 nå.. Det gir et inntrykk av en mellomting mellom... - Ikke nok påmeldte og... - "Åja, det stemmer, det, var kanskje litt dumt, ja... å legge lanseringen til mitt påståtte FitFemme en dag jeg faktisk hadde betalt oppdrag og faktisk ikke er i landet, men jeg kan jo ikke huske på alt. Det er jo uansett ikke så nøye med egne kunder, det er jo aldri det bare jeg får vist frem kroppen min og riktig side av ansiktet på en slik måte at jeg ser tynnest mulig ut. Lurer forresten på hvilket filter jeg skal velge i dag som gjør meg altfor tynn... åh, det er så vanskelig å være forretningskvinne, det stilles så høye krav!" 19 7
Snødronninga Skrevet 16. september 2025 #107579 Skrevet 16. september 2025 (endret) Man har kanskje ikke tid til å legge ut noe på story, når man konstant må passe på å bli filma og tatt bilde av fra den riktige siden. Lurer på hvordan det er mulig å ikke få nakkeproblemer, og jeg lurer på hvorfor det er så inni hampen viktig for Caroline å skjule den andre siden 24/7. Kan hun ikke slappe av å kose seg, og slippe den idiotiske kontrollen over noe så teit som vinkling på ansiktet. Hun holder det gående lenge på en lengre sekvens med snapper. Det er så latterlig at det nesten er fascinerende. https://www.snapchat.com/add/isabelleeriksen Endret 16. september 2025 av Snødronninga 20 4
~ Ada ~ Skrevet 16. september 2025 #107580 Skrevet 16. september 2025 MiniMjau skrev (1 time siden): Fristen er endret til mandag 22.9 nå.. Men er det ikke allerede fylt opp til randen, da? Der nestemann inn er fra ventelistene? Siv har jo til og med tjuvstartet. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå