Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Assai skrev (11 timer siden):

Han har fått seg trenerjobb for Sarpsborg 08. Står både i bio på Ig profilen hans samt på NFF sine sider. 
Både for G15 og G19.

Jaggu

Oj, det var overraskende ja. Blir spennende å følge med på hvordan det går med hans historie ifht hvordan han fremstår i relasjoner; alltid rett og særdeles lite ydmyk. Men det er jo veldig positivt da med en ordentlig jobb og som også passer inn i hans erfaring. Ingenting er jo bedre enn at dette funker. 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at han har gjort en smart ting til: Slettet X-kontoen sin der han stadig argumenterte mot bedre vitende.

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
Rev. Revenge skrev (16 minutter siden):

Ser ut til at han har gjort en smart ting til: Slettet X-kontoen sin der han stadig argumenterte mot bedre vitende.

For en uke for LKE. Utrolig. 

Skrevet

Det er jo oppstart av treningsprogrammet i dag. Regner med det er lang venteliste 😅

Skrevet
Assai skrev (12 timer siden):

Han har fått seg trenerjobb for Sarpsborg 08. Står både i bio på Ig profilen hans samt på NFF sine sider. 
Både for G15 og G19.

Jaggu

Det skal bli greit mange konflikter med foreldre i tiden fremover tipper jeg.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ikke startet ff , men det er jo tidlig på dagen fortsatt (pt-kontoen meldte i går om oppstart i dag). 

Glem det; er på vei til Italia. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Jojo345 skrev (37 minutter siden):

Det er jo oppstart av treningsprogrammet i dag. Regner med det er lang venteliste 😅

Næh, lenken (i bio) fører fortsatt bare til e-postlisten for lansering og Bodylab-lenken er dau. I skrivende stund er klokken 11:24, så mulig Berg Eriksen bare er forsinket som vanlig.  Litt dårlig om hun lar en haug påmeldte kunder vente på sin egen lansering ned alle "bivirkningene".

• Liker 15
Skrevet
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Ikke startet ff , men det er jo tidlig på dagen fortsatt (pt-kontoen meldte i går om oppstart i dag). 

Glem det; er på vei til Italia. 

What?!

• Liker 2
Skrevet
Rev. Revenge skrev (Akkurat nå):

What?!

Story på vanlig konto. 

• Liker 4
Skrevet
Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Story på vanlig konto. 

Oppstart meg her og oppstart meg der.

• Liker 17
Skrevet
Rev. Revenge skrev (29 minutter siden):

Oppstart meg her og oppstart meg der.

https://caroline-berg-eriksen.boonpage.com/fitfemme?fbclid=PAdGRleAMrnwRleHRuA2FlbQIxMQABp5QGJi6huyT4Ksl_250LOM0s8VOLyvrc-0eCbECoUEJc7LXSPUz8HIQvywDZ_aem_HlTlITzBv8u_PZAjuanC2g

Spørs om det skjer så mye der i dag, count down på siden teller ned til 12 i natt.

Ang. prisen; vil si at 599 er urealistisk pris. For dette kan man jo kjøpe abonnement på fysiske treningssentre. Nettcoaching, spesielt fra en nyutdannet PT uten noen erfaring å vise til, burde vært billigere 

Skrevet
Jojo345 skrev (2 minutter siden):

https://caroline-berg-eriksen.boonpage.com/fitfemme?fbclid=PAdGRleAMrnwRleHRuA2FlbQIxMQABp5QGJi6huyT4Ksl_250LOM0s8VOLyvrc-0eCbECoUEJc7LXSPUz8HIQvywDZ_aem_HlTlITzBv8u_PZAjuanC2g

Spørs om det skjer så mye der i dag, count down på siden teller ned til 12 i natt.

Ang. prisen; vil si at 599 er urealistisk pris. For dette kan man jo kjøpe abonnement på fysiske treningssentre. Nettcoaching, spesielt fra en nyutdannet PT uten noen erfaring å vise til, burde vært billigere 

"Oppstar" i dag altså? Men pt-en selv reiser til Napoli..

• Liker 14
Skrevet (endret)

Kanskje noen her inne har 600 kr å spandere på et medlemskap og kan rapportere tilbake? 

Endret av Katten89
feilinformasjon
  • Liker 7
Skrevet

Hun har tilogmed lagt på 5 stjerner på seg selv på nettsiden. Uten å ha hatt en eneste kunde 🙃

• Liker 23
  • Nyttig 9
Skrevet
Stjertmeis skrev (52 minutter siden):

"Oppstar" i dag altså? Men pt-en selv reiser til Napoli..

Eksklusivt direkte inne fra delikate Italia 

• Liker 9
Skrevet
Jojo345 skrev (1 time siden):

I tillegg må man binde seg for 3 mnd og det er 1 mnds oppsigelsestid.

det blir ganske dyrt om en i tillegg må betale for et medlemskap på treningsstudio. De fleste har ikke et velutstyrt hjemmegym.

Lurer også på hvilken kompetanse hun har for å skape vaneendring hos mennesker. Hun skriver at hun gleder seg til å hjelpe til med dette(husker ikke ordrett hva hun skrev og fant ikke lenken i farten til beskrivelsen av FF).

Veldig mange vet og kan det de trenger for å gjøre bedre valg, men klarer ikke å få det til i hverdagen. Er fokuset hennes på at en bare må «ta seg sammen» Og også kombinert med den dårlige tiden i hverdagen. 
Lykke til sier jeg. Har mye erfaring med endringsarbeid og tross motivasjon og ønsker om endring, er dette veldig vanskelig for de fleste å få til over tid. 

Spenstig at hun reiser av gårde til utlandet på lanseringsdagen. Hva har hun tenkt her? 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Assai skrev (7 minutter siden):

... klippeklippe ...

Spenstig at hun reiser av gårde til utlandet på lanseringsdagen. Hva har hun tenkt her? 

Muligens at "Ingen har meldt seg på, så nå reiser jeg til Italia. Der er det mange offentlige toaletter!" 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun jobber jo online og opplegget er vel laget og lagt inn på forhånd. Så sånnsett ser jeg ikke problemet med å reise. Men det vitner kanskje litt om hvilken innsats hun legger i dette og hvor mange kunder hun forventer. Det er nok ikke et rush av henvendelser. Jeg ser for meg at hun har lagt ut et treningsprogram om noen videoer av seg selv og tenker at det holder. Vet ikke hvor mye hun kommer til å involvere seg underveis. 

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor har prime video sendt henne til Italia?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...