Jobbermedbarn Skrevet 8. september 2025 #107441 Skrevet 8. september 2025 Jojo345 skrev (13 minutter siden): Ser det er flere skrivefeil, blant annet i tilbakemeldingen fra "Siv". Her er de vel ute med LKE-metoden igjen? Skriver falske tilbakemeldinger, for Siv kan vel umulig ha fått testet programmet enda Altså de tilbakemeldingene😅 Minner om de som er på mange av disse produktsidene som kommer opp på FB der alle er skrevet på samme dag du leser. 13 3
CityCityBangBang Skrevet 8. september 2025 #107442 Skrevet 8. september 2025 (endret) Slettet eget innlegg pga dårlig humor. 😌 Endret 8. september 2025 av CityCityBangBang Slettet eget innlegg 1
Liver Skrevet 8. september 2025 #107443 Skrevet 8. september 2025 Det som skurrer mest for meg mtp fitfem opplegget, er hvordan CBE kan skreddersy en plan for mennesker som faktisk har en arbeidstid de må forholde seg til. Eller som har barn som må følges opp, aktiviteter, verv osv. Hun er heldig som kan styre hele dagen sin selv, noe hun har gjort i mangfoldige år. Hun bruker "tidsklemma" som et salgspunkt for å trekke til seg kunder, men hun har en meget fleksibel arbeidshverdag, der det å komme for sent til alt, er innafor. Dette gjelder ikke store deler av den norske befolkningen. Så hvordan kan hun forstår at det er ikke bare å prioritere trening som gjelder, men en reell tidsklemme. Det lar seg selfølgelig gjennomføre, men at hun skal klare å se faktiske løsninger, det blir noe annet. 28 7
Keaton Skrevet 8. september 2025 #107444 Skrevet 8. september 2025 Liver skrev (3 minutter siden): Det som skurrer mest for meg mtp fitfem opplegget, er hvordan CBE kan skreddersy en plan for mennesker som faktisk har en arbeidstid de må forholde seg til. Eller som har barn som må følges opp, aktiviteter, verv osv. Hun er heldig som kan styre hele dagen sin selv, noe hun har gjort i mangfoldige år. Hun bruker "tidsklemma" som et salgspunkt for å trekke til seg kunder, men hun har en meget fleksibel arbeidshverdag, der det å komme for sent til alt, er innafor. Dette gjelder ikke store deler av den norske befolkningen. Så hvordan kan hun forstår at det er ikke bare å prioritere trening som gjelder, men en reell tidsklemme. Det lar seg selfølgelig gjennomføre, men at hun skal klare å se faktiske løsninger, det blir noe annet. Godt poeng! 10
Surikatt Skrevet 8. september 2025 #107445 Skrevet 8. september 2025 Liver skrev (34 minutter siden): Det som skurrer mest for meg mtp fitfem opplegget, er hvordan CBE kan skreddersy en plan for mennesker som faktisk har en arbeidstid de må forholde seg til. Eller som har barn som må følges opp, aktiviteter, verv osv. Hun er heldig som kan styre hele dagen sin selv, noe hun har gjort i mangfoldige år. Hun bruker "tidsklemma" som et salgspunkt for å trekke til seg kunder, men hun har en meget fleksibel arbeidshverdag, der det å komme for sent til alt, er innafor. Dette gjelder ikke store deler av den norske befolkningen. Så hvordan kan hun forstår at det er ikke bare å prioritere trening som gjelder, men en reell tidsklemme. Det lar seg selfølgelig gjennomføre, men at hun skal klare å se faktiske løsninger, det blir noe annet. Hun er ikke interessert i å hjelpe andre med trening. Hun er kun interessert i å filme seg selv for å få likes og oppmerksomhet. 29 6
Pasha Skrevet 8. september 2025 #107446 Skrevet 8. september 2025 Minmorsbarn skrev (7 timer siden): Kast inn Frank Løke i miksen også, det hadde vært en reality å få med seg!!😂 Ny reality; Norges største drxxxxsekk🫣🫣 8
Ersa Skrevet 8. september 2025 #107447 Skrevet 8. september 2025 Så irriterende at hun konstant sier FitFamme og ikke Fitfemme på instastory.. 5 1
ChickNorris Skrevet 8. september 2025 #107448 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (5 timer siden): Dette skal jeg ikke si meg uenig i, men det er fortsatt ikke proana? Om hun skulle vært anorektisk selv (det vet vi jo ikke om hun er) så vil det ikke være proana at hyn deler selfies, etc. Hun oppmuntrer til å spise godt, hun snakker ikke opp "jo tynnere jo bedre". Det er ingenting ved henne som fronter å skulle være anorektisk som noe bra. Er hun et sunt forbilde? Nja... Men proana? Nei. Å kalle noen proana er ekstremt drøyt, og der skal man være mer sikker enn å "synse" at hun er noe... Det er en grusom ting å kalle noen. Å kalle henne proana er å tillegge henne en mening om at hun ønsker mennesker, hvor især unge jenter er utsatte, en stygg og dødelig sykdom. Å si noe sånt om et annet menneske er drøyt når hun ikke faktisk viser/sier at hun er det. Så hvis dette er hele begrunnelsen for å kalle henne proana burde flere gå i seg selv å se på hva de sier og hva det betyr..... Det er ikke nødvendigvis intensjonen med innholdet som avgjør om det er skadelig/proana, det defineres av effekten innholdet har på andre! Det er helheten og gjentakelsene som gjør det problematisk. 12 11
CityCityBangBang Skrevet 8. september 2025 #107449 Skrevet 8. september 2025 Ersa skrev (31 minutter siden): Så irriterende at hun konstant sier FitFamme og ikke Fitfemme på instastory.. Hun prøver seg nok på den franske uttalen av kvinner. Men en underlig blanding av engelsk og fransk i tittelen i så fall... Men så er det jo ikke mye som er så konsekvent der i gården.... 14 6
Littelulla Skrevet 8. september 2025 #107450 Skrevet 8. september 2025 ChickNorris skrev (35 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis intensjonen med innholdet som avgjør om det er skadelig/proana, det defineres av effekten innholdet har på andre! Det er helheten og gjentakelsene som gjør det problematisk. Proana er jo en holdning om et ønske om å være så anorektisk som mulig. Det er forskjell på om det er/kan være skadelig og om det er proana. Hun fronter fokus på god næring, ikke slanking. Det strider med proana.
CityCityBangBang Skrevet 8. september 2025 #107451 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (6 minutter siden): Proana er jo en holdning om et ønske om å være så anorektisk som mulig. Det er forskjell på om det er/kan være skadelig og om det er proana. Hun fronter fokus på god næring, ikke slanking. Det strider med proana. Har du noen eksempler på det du skriver her (uthevet)? Det er langt fra mitt inntrykk etter å ha sett innleggene hennes de senere årene. Det jeg har sett er proteinpulver, vafler (med proteinpulver), is, kaffe, pasta med ubestemmelige sauser og noen ulike vitamindrikker (når hun får betalt for det)... De mest næringsrike måltider hun har lagt ut er fra hoteller og restauranter rundt omkring når de er på ferie. 23 10
Littelulla Skrevet 8. september 2025 #107452 Skrevet 8. september 2025 CityCityBangBang skrev (Akkurat nå): Har du noen eksempler på det du skriver her (uthevet)? Det er langt fra mitt inntrykk etter å ha sett innleggene hennes de senere årene. Det jeg har sett er proteinpulver, vafler (med proteinpulver), is, kaffe, pasta med ubestemmelige sauser og noen ulike vitamindrikker (når hun får betalt for det)... De mest næringsrike måltider hun har lagt ut er fra hoteller og restauranter rundt omkring når de er på ferie. Det er næring i de punktene du velger. Og siden vi har fokus på proana: det er mye kcals. Det er mye proteinpulver, ja, men det er mye smoothier, frokoster og diverse med god næring i. Det er ikke fokus på metthetsfølelse med minst mulig kcals. Det er fokus på å få i seg nok næring ut ifra forbruk (og hun nevner ikke alt hun spiser på en dag, så om folk syns hun har små porsjoner vet vi ikke hvor mange av dem hun spiser). Det er som sagt ting man kan reagere på, men å kalle det proana blir drøyt. 3
ChickNorris Skrevet 8. september 2025 #107453 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (9 minutter siden): Proana er jo en holdning om et ønske om å være så anorektisk som mulig. Det er forskjell på om det er/kan være skadelig og om det er proana. Hun fronter fokus på god næring, ikke slanking. Det strider med proana. Proana er ikke en personlig holdning, det er en type innhold som kjennetegnes av sin skadelige effekt. Det handler om hvordan kropp, mat og kontroll fremstilles, og hvordan det påvirker andre, ikke hva avsenderen mener, så intensjonen er irrelevant! 13 19
CityCityBangBang Skrevet 8. september 2025 #107454 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (1 minutt siden): Det er næring i de punktene du velger. Og siden vi har fokus på proana: det er mye kcals. Det er mye proteinpulver, ja, men det er mye smoothier, frokoster og diverse med god næring i. Det er ikke fokus på metthetsfølelse med minst mulig kcals. Det er fokus på å få i seg nok næring ut ifra forbruk (og hun nevner ikke alt hun spiser på en dag, så om folk syns hun har små porsjoner vet vi ikke hvor mange av dem hun spiser). Det er som sagt ting man kan reagere på, men å kalle det proana blir drøyt. Vi får bare være enige om å være uenige i næringsgrad - jeg ser ikke på henne som et sunt forbilde verken når det gjelder det hun spiser eller det hun velger å vise i sosiale medier. 12 13
Littelulla Skrevet 8. september 2025 #107455 Skrevet 8. september 2025 ChickNorris skrev (Akkurat nå): Proana er ikke en personlig holdning, det er en type innhold som kjennetegnes av sin skadelige effekt. Det handler om hvordan kropp, mat og kontroll fremstilles, og hvordan det påvirker andre, ikke hva avsenderen mener, så intensjonen er irrelevant! Da har vi ulik formening om det. Jeg kan selvsagt ta feil. Skal jeg ta utgangspunkt i det du sier mener jeg fortsatt ikke hun kan kalles proana. At hennes kropp har unormalt lav fettprosent er jeg enig i, men hun fro ter fortsatt næringsrik mat og at det er viktig med nok næring. Jeg syns heller ikke hun har fokus på den typen kontroll på mat som anorektikere har. 1
Littelulla Skrevet 8. september 2025 #107456 Skrevet 8. september 2025 CityCityBangBang skrev (2 minutter siden): Vi får bare være enige om å være uenige i næringsgrad - jeg ser ikke på henne som et sunt forbilde verken når det gjelder det hun spiser eller det hun velger å vise i sosiale medier. Det er helt greit, og det sier jeg ikke imot. Det er dette med å kalle henne proana jeg syns er å gå for langt. 1
Keaton Skrevet 8. september 2025 #107457 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (18 minutter siden): Det er helt greit, og det sier jeg ikke imot. Det er dette med å kalle henne proana jeg syns er å gå for langt. Nei, men deler av innholdet over lang tid kommuniserer dessverre det inntrykket, verre siste årene. 17 4
Stargaze Skrevet 8. september 2025 #107458 Skrevet 8. september 2025 Littelulla skrev (57 minutter siden): Hun fronter fokus på god næring, Nei, det gjør hun virkelig ikke! 14 20
Populært innlegg Gogglebox Skrevet 8. september 2025 Populært innlegg #107459 Skrevet 8. september 2025 Syns det var noe kjent med "Siv" 29 2 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå