Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hedda Skaug, influencer (kjent fra Norges Tøffeste) som har trent ett år løping, løp HM i Drammen på 1.18. Yngre, selvsagt, men det er nesten en halvtime raskere enn det CBE.no oppgir på sin konto. 😳

• Liker 19
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Hedda Skaug, influencer (kjent fra Norges Tøffeste) som har trent ett år løping, løp HM i Drammen på 1.18. Yngre, selvsagt, men det er nesten en halvtime raskere enn det CBE.no oppgir på sin konto. 😳

1.18 på halvmaraton er sykt fort!! Vil påstå at 1.40 også er fort på halvmaraton for kvinner.  Er tross alt 2,2 mil! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Chlypa skrev (9 timer siden):

Det er ikke noe galt med den siden hun skjuler så det er nok noe hun har konstruert i hodet. 

Hun har to litt asymmetriske ansiktsdeler. De fleste har det, men det er ansett som mest pent om de er symmetriske. 

Skrevet
cerruti skrev (38 minutter siden):

Hun har to litt asymmetriske ansiktsdeler. De fleste har det, men det er ansett som mest pent om de er symmetriske. 

Har hun? Kan ikke huske å ha sett noen bilder der det er fremtredende? Har du eksempler? Det er jo svært få (hvis noen) som er helt symmetriske. 😊

• Liker 4
Skrevet
Rev. Revenge skrev (18 timer siden):

PT_carolineberg deler i story at hun i det siste har konsentrert seg om rygg, og er stolt over at det har skjedd noe.

Kan ikke dele bildet, da det kan være triggende. Men den endringen hun er så stolt av er absolutt ikke den utviklingen hun burde hatt om hun hadde trent rygg for å si det sånn.

Det bildet du refererer til viser IKKE en person som har trent for å få en rygg som viser muskler og fremgang, men en person som passer på at fettprosenten er lav nok til at det lille hun har av ryggmuskler vises. 

• Liker 25
  • Nyttig 9
Skrevet

Kollontaj skrev (13 timer siden):

BlendaSensitive skrev (11 timer siden):

1.18 på halvmaraton er sykt fort!! Vil påstå at 1.40 også er fort på halvmaraton for kvinner.  Er tross alt 2,2 mil! 

Finner ikke cbe i listene til drammen halv maraton i det hele tatt… Ville se den eksakte tiden og se andre i samme aldersgruppe. Noen som finner???

Skrevet
Camillalilla skrev (5 timer siden):

Det bildet du refererer til viser IKKE en person som har trent for å få en rygg som viser muskler og fremgang, men en person som passer på at fettprosenten er lav nok til at det lille hun har av ryggmuskler vises. 

Man ser hun har trent Face Pull.

Utover det.. lav fettprosent.

• Liker 2
Skrevet
Camillalilla skrev (5 timer siden):

Korrekt.

• Liker 6
Skrevet (endret)
BlendaSensitive skrev (1 time siden):

Finner ikke cbe i listene til drammen halv maraton i det hele tatt… Ville se den eksakte tiden og se andre i samme aldersgruppe. Noen som finner???

Hun løp ikke nå. Hun selger influencer-råd om løping.

1.20 var vinnertid i klassen 35-39. 
https://live.ultimate.dk/desktop/front/index.php?eventid=6730&ignoreuseragent=true

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (14 timer siden):

Neisj bare tull. Hun er en pen dame uten alle filter. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Chlypa skrev (1 time siden):

Visst er hun det. Tror ingen her mener at hun ikke er det. Men når man bruker uforholdsmessig tid gjennom livet til å se seg selv i speilet kan man fort bli over-oppmerksom på den slags småting som ingen andre mener er skjemmende (eller legger merke til før det påpekes).

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Chlypa skrev (2 timer siden):

Er vel mengden filter og hvor langt fra å se ut som hun egentlig gjør hun selv fremstiller seg selv på some folk reagerer på. (Samt barneeksponering, proana og en del andre lyssky ting..) Ikke at hun er stygg. Noe hun ikke er. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Isola2 skrev (18 minutter siden):

Er vel mengden filter og hvor langt fra å se ut som hun egentlig gjør hun selv fremstiller seg selv på some folk reagerer på. (Samt barneeksponering, proana og en del andre lyssky ting..) Ikke at hun er stygg. Noe hun ikke er. 

Akkurat. Pen og flott nok som hun er. Ingen kan relatere til filterpersonaer. 

NB liker ikke å bruke ordet pen, men i sammenhengen med filterbruk og annet benyttet for å fremstå penere/yngre?/annerledes, er det et greit ord. Hun er god nok med eget utseende, selv om det også er fikset på. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (20 timer siden):

Det er ekstremt raskt, da, på grensen til proff tid. Men CBE har svært lite imponerende tider, det er meg en gåte at hun ikke blir raskere så mye som hun løper. Jeg har 1:37 som bestetid, og jeg er eldre enn henne og trener ikke like mye.
Ville aldri i verden kjøpt noe løpeprogram av henne.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Det er ekstremt raskt, da, på grensen til proff tid. Men CBE har svært lite imponerende tider, det er meg en gåte at hun ikke blir raskere så mye som hun løper. Jeg har 1:37 som bestetid, og jeg er eldre enn henne og trener ikke like mye.

Nei, tror vel ikke så mange har gjort det hittil. 

• Liker 11
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Men må målet være å løpe imponerende raskt? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Hun har dårlig løpeteknikk, kunne tjent mye tid på å jobbe med den. Men nå er sikkert ikke målet hennes å løpe raskt, men å holde seg tynn, så mulig hun synes det er ok. Mye opp og ned og lite flyt fremover i løpingen hennes. Hun løper det samme hele tiden uten å forbedre tiden. Rart når livet består i å trene

• Liker 17
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (20 minutter siden):

Nei, men når du løper stort sett hver dag, markedsfører deg som PT og skal selge treningsprogram til andre hadde det vært mer overbevisende om hun faktisk fikk noen resultater av egen trening. Men det gjør hun ikke, hun har null progresjon. Jeg skjønner det ikke.

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (48 minutter siden):

Sikkert ikke, men som PT skriver hun om fremgang og selv har hun jo løpt rundt samme tid i alle år og det er jo som influencer-PT det er relevant. 

IMG_9645.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (53 minutter siden):

Sikkert ikke, men som PT skriver hun om fremgang og selv har hun jo løpt rundt samme tid i alle år og det er jo som influencer-PT det er relevant. 

IMG_9645.jpeg

Ja, er jo ingenting som tilsier at nybegynnere ikke skal få fremgang med løpeopplegget hennes? 

Jeg personlig hadde aldri kjøpt noe som helst av henne, men syns ikke at tiden hennes på et halvmaraton e så veldig gyldig argument for noe som helst. Løpeglede handler jo om mye mer enn tid. I det siste har det heldigvis blitt enda mer fokus på gleden av å ikke løpe så fort. 

Et jag etter å prestere kan drepe lyst og motivasjon. Jeg syns det er fint at CBE i det minste ikke henger seg opp i akkurat det (i motsetning til gubben hennes). Det er mye som er kritikkverdig ved CBE, men akkurat dette??? 

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...