Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
MissCortado skrev (21 minutter siden):

Ser hun og sin bare mage er på thyater i kveld. (Bilde på VG) 

Det sier litt når hun er avbildet med Erlend Elias og likevel ser mer plastikk ut enn ham...

• Liker 22
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MissCortado skrev (20 minutter siden):

Ser hun og sin bare mage er på thyater i kveld. (Bilde på VG) 

Alle andre i den billedserien ser glad og avslappet ut, hun ser stiv og utilpass ut.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
CityCityBangBang skrev (På 2.9.2025 den 20.31):

Det gir jo etter hvert veldig mening at hun kun opererer med ventelister. For det er jo det kundene gjør... venter... Venter på info, venter på pris, venter på når det starter, venter på hva som egentlig starter, venter på om det i det hele tatt er noe som starter? 

7-8 års ventelister er i en egen liga. Spesielt når nøkkelen aldri settes i når man til slutt ankommer.

• Liker 10
Skrevet
Felis skrev (7 minutter siden):

Spotify har fått inntrykk av at jeg liker podcasten, så den kommer automatisk opp i køen min. I dag hørte jeg med et halvt øre, mens jeg lagde middag. 

Caroline fortalte bakgrunnen for hvorfor hun har dratt igang FitFemme. Det hele startet med en melding i sommer, fra en følger som var så misunnelig på at Caroline har tid til å trene i ferien sin. Det tar jo bare 45 minutter, sier Caroline, og hun og Lasse trener hver for seg sånn at en av dem kan passe barna (vel...). Uansett, vi fikk høre innholdet i både meldingen og Carolines svar, og da tenkte Caroline at kvinner er så lite flinke til å ta vare på seg selv. Særlig travle kvinner, som henne. Så da ville hun lage et treningsopplegg for disse travle kvinnene, som en slags gave, eller noe.

Hun kunne også fortelle at hun hadde hatt en usedvanlig travel uke sist uke, og at Lasse er bortreist og at hun er alene med ungene. Men hun kom seg likevel på Sarpsborgfestivalen, hvor hun nesten ble forkjølet på lørdag... Herregud, den podcasten når stadig nye bunnpunkt.

😂

(Og Lasse er nok sikkert med på ett eller annet realityprogram? (håper ikke) :forferdet:)

• Liker 19
Skrevet
CityCityBangBang skrev (5 minutter siden):

😂

(Og Lasse er nok sikkert med på ett eller annet realityprogram? (håper ikke) :forferdet:)

Kan jo bli en fornøyelse å se bessewisseren samhandle med andre..

• Liker 17
Skrevet
CityCityBangBang skrev (5 minutter siden):

😂

I så fall var det en kort deltagelse, for han var visst på fruas snap igjen i går...

• Liker 15
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

I så fall var det en kort deltagelse, for han var visst på fruas snap igjen i går...

Ok. Men han har vært stille på IG lenge har jeg skjønt? (kjenner jeg blir irritert på meg selv fordi jeg i det hele tatt bryr meg om dette.... Grrrr.... 🤢)

😄

• Liker 4
Gjest Glufseguri
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 time siden):

Og Lasse er nok sikkert med på ett eller annet realityprogram?

“Ditta e Noregs sintaste”

😏

Skrevet
Glufseguri skrev (Akkurat nå):

“Ditta e Noregs sintaste”

😏

🤣 Og mørkaste....

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk om noen hadde casta Lassis og Gaute Grøttis til samme program. Det hadde jeg sett på. 

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
MissCortado skrev (7 timer siden):

Tenk om noen hadde casta Lassis og Gaute Grøttis til samme program. Det hadde jeg sett på. 

Men de har jo samme grunnsyn. Mye bedre enn andre, og ser ned på feite, ekle folk.

• Liker 9
Skrevet
friskbris skrev (13 minutter siden):

Men de har jo samme grunnsyn. Mye bedre enn andre, og ser ned på feite, ekle folk.

Ja, men ofte er det ikke "plass" til to sånne i samme rom. 🙂 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Men ingen grunn til å ta med eller egentlig diskutere mannen så mye, han er jo ingen kjendis på noen måte. 

• Liker 4
Skrevet
friskbris skrev (4 timer siden):

Men er også egoister som (i eget hode) troner alene øverst på næringskjeden. Byen er neppe stor nok for de begge. 

Nå er dette uansett bare et tenkt scenario da, så jeg kommer ikke til å drodle videre på det. 

Skrevet

Jeg tok en titt på pt_Carolineberg på Instagram. Dette er et screenshot fra story. Legg merke til de tynne overarmene. Så til og med når bare hender og armer vises, så bruker hun filter. Hun ser her ut som de grusomme bildene av Biafrabarn som florerte da jeg var ung.

IMG_1672.png

• Liker 28
  • Nyttig 13
Skrevet
Hulderen skrev (4 timer siden):

Jeg tok en titt på pt_Carolineberg på Instagram. Dette er et screenshot fra story. Legg merke til de tynne overarmene. Så til og med når bare hender og armer vises, så bruker hun filter. Hun ser her ut som de grusomme bildene av Biafrabarn som florerte da jeg var ung.

IMG_1672.png

Her ser det ut som om hun konkurrerer i tynnhet og pro ana med en annen influencer som for tiden frilanser. Altså, kan hun ikke bare ta seg sammen og drite i alle disse filtrene som gjør henne til noe annet og mye verre? Det ville vel vært den beste "gaven" hun kunne gitt alle travle og hektiske kvinner der ute som sliter med å ta vare på seg selv. I likhet med Berg Eriksen selv.

• Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet
CityCityBangBang skrev (19 timer siden):

😂

Tvilsomt. Det er noen år siden sist han fikk fem minutter kjendisstatus som Norges største nettroll. De aller fleste utenfor KG har nok glemt både hans og fruas eksistens.

• Liker 13
Skrevet
Minthia skrev (På 3.9.2025 den 10.57):

Det er en kjent sak at etter man har vært tvunget til å være hjemme om dagene en stund som arbeidsledig/pensjonist/syk, så oppleves dagene mye travlere med langt færre gjøremål. Tiden blir vanskeligere å planlegge, noen som kjenner seg igjen i at når man har god tid er det typisk at man plutselig får dårlig tid?

Det oppleves komisk å bevitne utenfra for lesere i et ordinært arbeidsliv med barn i barneskolealder hvor planlegging er tvingende nødvendig for å få dagene til å gå opp. Da vet man hvor mye tid man har til rådighet til en hver tid. Men det er ganske stusselig å  bevitne et liv med så lite innhold bli framstilt som et hektisk late-som liv, komplett ned til briller uten styrke og ønske om vin i stedet for kaffe i morgenkoppen. 

Det føles egentlig som man burde se bort. Men samtidig er slike togkrasj i sakte film fascinerende. Et menneske som sakte men sikkert mister evnen til å formidle gjennom ansiktsuttrykk. Huden som sakte men sikkert glatter seg ut som et papirark uten nyanser ettersom 40-åra nærmer seg. Hodet vokser, knekken i ryggen kvalifiserer snart til en plass på naturhistorisk museum. Overleppa vokser seg fra en rett strek til å bli større enn underleppa. Man lager en «podcast» uten innhold, publiserer feriebilder fra i fjor, og så er det alle disse toalettene og løpeturene da. Det stemmer at livet til frua er veldig annerledes enn folk flest dine. Bare på en helt annen måte enn det hun selv ønsker å tro. 

Ja, kjenner meg igjen i det du skriver.

• Liker 1
Skrevet
Rev. Revenge skrev (1 time siden):

Tvilsomt. Det er noen år siden sist han fikk fem minutter kjendisstatus som Norges største nettroll. De aller fleste utenfor KG har nok glemt både hans og fruas eksistens.

Mange av realityene er jo nede og plukker på D og E listen av gamle kjente nå. Han var aldri en populær fotballspiller, men er de desperate nok tar de ham vel med.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...