Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 28.8.2025 den 16.10):

Takk for at du delte din historie og erfaring rundt dette! ❤️

Det er så viktig å vise at slike farlige influensere som Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen faktisk er, får konkrete følger for andre mennesker - selv for de som ikke følger henne/dem aktivt.

CBE er med på å skape sykdom hos andre, hun er med på å forverre andres problemer og sykdom, hun er med på å opprettholde sykdom hos andre, og hun er med på å trigge andre til å bli syke igjen.

Slike historier er så viktige å få frem, for da kan ikke slike uforsvarlige influensere nekte for at det de driver med faktisk er ødeleggende for andre.

Jeg har troen på at du når målet ditt om å bli frisk! ❤️ 

Tusen takk! ❤️ Det er skummelt med tanker om mat, kropp, vekt osv og hvordan de faktisk kan ta såpass over livet ditt at det tar helt overhånd. Fokuset er, og må være, på unge som lar seg påvirke og vikle seg inn i dette - å se til at dette ikke får ekstra grobrunn pga slike som Caroline. Tør ikke tenke på hvor ille ting kunne vært om jeg var ung nå, når ting likevel ble såpass vanskelige som de ble - helt uten SoMe og den påvikningen. Stakkars unge jenter og gutter som i tillegg til seg selv og de nærmeste påvirkninger også må forholde seg til SoMe, jeg blir helt kvalm. Har selv barn i "verste" alder sånn sett, og det er vanskelig å skulle prøve å styre dem rett vei når man selv sliter, og ekstra vanskelig hvis man må "kjempe" mot alt som pepres på de fra TikTok, Insta, snap osv. Det verste er faktisk ikke de som åpenlyst fronter et usunt forhold til kropp og mat, men de som pakker det inn i glansbilder og later som om det er sunt, bra og normalt - "se på meg, det er slik dere må leve for å få et godt liv". (Snakker kun for meg selv her nå altså, jeg vil nok tro andre kan føle det på en helt annen måte).

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Durancell skrev (19 timer siden):

«Du blir liksom ikke eldre» er det ei i kommentarfeltet som skriver. Nei, hva kan nå det skyldes da🤷‍♀️🙄

Hvem kommenterte? Kan det ha vært en bekjent fra da hun var tidlig tenåring? 😂😈
(Og da tenker jeg på den mentale aldringen)

Endret av Andrea59
Presisering
  • Liker 13
Skrevet

Er det slik vi vil se ut? Er dette FitFemme eller er det SkinnyFemme med lollipop-hode? 
Håper ingen melder seg på dette opplegget! 
(Bildet er fra snapstory) IMG_4693.thumb.png.e27a57cb7d7cf65236b4d772f9c3b431.png

• Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (19 timer siden):

«Du blir liksom ikke eldre» er det ei i kommentarfeltet som skriver. Nei, hva kan nå det skyldes da🤷‍♀️🙄

Generelt så ser de som fikser fjeset med inngrep og injeksjoner ganske mye eldre ut enn faktisk alder synes jeg. Frua intet unntak. 

• Liker 35
  • Nyttig 4
Skrevet
loffen skrev (3 minutter siden):

Er det slik vi vil se ut? Er dette FitFemme eller er det SkinnyFemme med lollipop-hode? 
(Bildet er fra snapstory) IMG_4693.thumb.png.e27a57cb7d7cf65236b4d772f9c3b431.png

Hun planlegger? Nå? 🧐 Merkelig opplegg. Tror forresten det kun er utskifting av navn på sider; fra sterk og atletisk (eller noe annet på a, ut fra bildet over) til fittefemme. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem er dette? Ser ikke ut som frua ihvertfall.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Når brillene med vindusglass er bredere enn midja.. 

Endret av Minthia
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Jeg vedder 100kr på at om man kunne sett ordentlig refleksjonen i brilleglassene sitter hun inne på en helt tilfeldig nettside - kanskje seher.no eller noe!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Lopploella skrev (1 time siden):

Redigert så hun ser ut som en avatar.

Bare trist.
Tror hun dette trekker kunder? 

Vi vil bli trent av sunne, sterke damer som våger å være seg selv. Ikke avatarer…

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Frøken Globus skrev (38 minutter siden):

Jeg vedder 100kr på at om man kunne sett ordentlig refleksjonen i brilleglassene sitter hun inne på en helt tilfeldig nettside - kanskje seher.no eller noe!

Heller Kvinneguiden.no....

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøken Globus skrev (46 minutter siden):

Er så dumt. Det der «ta på briller og se smart og seriøs ut» har hun holdt på med en stund. Hvem tror hun at hun lurer…

• Liker 29
  • Nyttig 16
Skrevet
Isola2 skrev (20 minutter siden):

Er så dumt. Det der «ta på briller og se smart og seriøs ut» har hun holdt på med en stund. Hvem tror hun at hun lurer…

Ser i hvert fall ut som det er glass i de nå da..... 🤓

• Liker 12
Skrevet
loffen skrev (5 timer siden):

Har visket ut halve ansiktet 😄

• Liker 10
Skrevet
Isola2 skrev (34 minutter siden):

Legally blonde eller noe annet antikt hun likte å se 

• Liker 8
Skrevet
Lopploella skrev (4 timer siden):

Ser ut som et AI bilde🧐

• Liker 6
Skrevet

Hva er forskjellen på FitFemme og Sterk og atletisk? Er sistnevnte skrinlagt? Videreføres i så fall 24/7 bistanden for kvinner i nød?

• Liker 13
Skrevet
loffen skrev (7 timer siden):

Et godt tips til frua, slutt med botox og fillers. Hva er det med mennesker som mener de ser bedre ut med all mulig innsprøyting? Det finnes unntak, men enkelte trenger en reality check. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (11 timer siden):

Hva er forskjellen på FitFemme og Sterk og atletisk? Er sistnevnte skrinlagt? Videreføres i så fall 24/7 bistanden for kvinner i nød?

Tror det sammensatte teamet hennes følger opp gruppene som vil ha ha en komplett livsstilsforandring og en helhetlig forståelse av vektnedgang i Ny Start, og de som vil bli sterke og feminine ved å følge treningsprogrammet til Caroline i Sterk og Atletisk, sånn at hun får tid til å ta seg av de som vil bli selvsikre i tillegg til å bli sterke feminine i fitfemme.  :ironi:

Fortsatt like lite kreativ på navn da: https://www.instagram.com/fitfemme.official?igsh=MXJsYnUxeDU0NDQxdA==  

Men forklar meg, hvordan er disse nettprogrammene hennes gruppecoaching?

https://www.carolinebergeriksen.no/coaching/

https://www.carolinebergeriksen.no

Endret av Minthia
Skrevet
Minthia skrev (4 minutter siden):

Tror det sammensatte teamet hennes følger opp gruppene som vil ha ha en komplett livsstilsforandring og en helhetlig forståelse av vektnedgang i Ny Start, og de som vil bli sterke og feminine ved å følge treningsprogrammet til Caroline i Sterk og Atletisk, sånn at hun får tid til å ta seg av de som vil bli selvsikre i tillegg til å bli sterke feminine i fitfemme. 

Fortsatt like lite kreativ på navn da: https://www.instagram.com/fitfemme.official?igsh=MXJsYnUxeDU0NDQxdA==  

:ironi:

Men forklar meg, hvordan er disse nettprogrammene hennes gruppecoaching?

https://www.carolinebergeriksen.no/coaching/

https://www.carolinebergeriksen.no

Lite kreativt, ja..

Så Ny start kommer i tillegg til de to? 

• Liker 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Lite kreativt, ja..

Så Ny start kommer i tillegg til de to? 

Hvem vet? Det står fortsatt aktivt på nettsiden hennes i alle fall, altså gamle bloggen. Men det har jo bare vært rot med markedsføring og priser på alt de selger av trening, så hva som gjelder vet vel ingen.

Sterk og atletisk står også fortsatt på Netfit. Alle de andre programmene der er borte. Ingen fitfemme heller. Men man kan visst abonnere på appen fortsatt og få noen gamle treningsvideoer. 
Så var det vel noen andre her inne som skrev at Fitfemme var på en annen plattform enn Netfit? Eller kanskje jeg misforsto der.
Forskjellen er vel at om hun kjører program gjennom Netfit så skal Adrian Paul ha 25% av overskuddet (medeier) og kunne være med å bestemme hvordan ting kan gjøres (daglig leder), s om hun kjører det utenom Netfit er det forståelig sånn sett. 

Men for et sammensurium.  Netfit, Getfit, Fitfemme, pt-Caroline, Coach Eriksen, Athlete Excel, og Treasures på toppen. Pluss en bistilling på et Crossfitsenter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...