Finngirl Skrevet 27. august 2025 #107221 Skrevet 27. august 2025 Cbe har ikke forstått hva venteliste innebærer. For det er jo ikke venteliste for å bli trent av henne (selv om det garantert kommer til å bli det og- på liksom, vel og merke)- det er å vente på å motta nyhetsbrev når lansering av dette «spennende konseptet» kommer. Å vente på en mail er ikke venteliste 😅Jeg har også skrevet meg opp på at jeg er interessert i å motta informasjon om lansering av ny iPhone. Jeg er ikke på venteliste selv om jeg venter 😆 En venteliste betyr at det ikke er plass akkurat nå, men at du står i kø for å få plass senere dersom noen trekker seg, eller når det blir ledig kapasitet. 20 15
Laia Skrevet 28. august 2025 #107222 Skrevet 28. august 2025 Den siste bildeserien: igjen reagerer jeg på (det som jeg oppfatter som) slurv. Om det er brukt redigering på selve hovedpersonen her tør jeg ikke påstå. Men om jeg først skulle redigert noe på bildet tror jeg at jeg hadde prioritert å redigere bort det søppelet i veikanten som går igjen på flere av bildene. Sneiper/snusposer (om det er det det er) er noe av det mest ekle jeg vet 🤮 Og ikke veldig i samsvar med det »delikate» uttrykket CBE ynder å ville ha på bildene. 8 2
Lopploella Skrevet 28. august 2025 #107223 Skrevet 28. august 2025 Jeg blir flau av de musikkvalgene hun tydeligvis syns passer til filmer av henne selv. «Pretty little baby …» 🫣 23 5
CityCityBangBang Skrevet 28. august 2025 #107224 Skrevet 28. august 2025 Lopploella skrev (2 timer siden): Jeg blir flau av de musikkvalgene hun tydeligvis syns passer til filmer av henne selv. «Pretty little baby …» 🫣 Enig-. Akkurat den er brukt flittig i det siste.... 9 1
Stargaze Skrevet 28. august 2025 #107225 Skrevet 28. august 2025 Finngirl skrev (10 timer siden): Cbe har ikke forstått hva venteliste innebærer. For det er jo ikke venteliste for å bli trent av henne (selv om det garantert kommer til å bli det og- på liksom, vel og merke)- det er å vente på å motta nyhetsbrev når lansering av dette «spennende konseptet» kommer. Å vente på en mail er ikke venteliste 😅Jeg har også skrevet meg opp på at jeg er interessert i å motta informasjon om lansering av ny iPhone. Jeg er ikke på venteliste selv om jeg venter 😆 En venteliste betyr at det ikke er plass akkurat nå, men at du står i kø for å få plass senere dersom noen trekker seg, eller når det blir ledig kapasitet. Eller kanskje ventelista er «når jeg orker å ha fokus på noen andre enn meg selv så begynner jeg å jobbe med kunder, de som står på venteliste har først prioritert. Vet bare ikke hvor lenge de må vente» 13
FruRosa Skrevet 28. august 2025 #107226 Skrevet 28. august 2025 Hva slags smil/snerr/ grimase er dette? 22 4
irevin Skrevet 28. august 2025 #107227 Skrevet 28. august 2025 Fikk opp storyen hennes på snap når den dukket opp i utforsk hos meg. Tenk å ha så dårlig tid til å ikke gjøre noen ting a? Og hva har skjedd med ansiktet hennes? Det må da være sprøytet fullt med ett eller annet. Det var jo så stivt og rart i vinkelen hun filmet seg i at jeg fikk helt sjokk. Tror det dunkle lyset fremhevet mye av det. Men; veldig positivt hun tok treningsfri! Hun virker bare sliten av all å jage etter trening og lite mat hver dag. 15 1
Snødronninga Skrevet 28. august 2025 #107228 Skrevet 28. august 2025 Laia skrev (3 timer siden): Den siste bildeserien: igjen reagerer jeg på (det som jeg oppfatter som) slurv. Om det er brukt redigering på selve hovedpersonen her tør jeg ikke påstå. Men om jeg først skulle redigert noe på bildet tror jeg at jeg hadde prioritert å redigere bort det søppelet i veikanten som går igjen på flere av bildene. Sneiper/snusposer (om det er det det er) er noe av det mest ekle jeg vet 🤮 Og ikke veldig i samsvar med det »delikate» uttrykket CBE ynder å ville ha på bildene. FruRosa skrev (2 minutter siden): Hva slags smil/snerr/ grimase er dette? Jeg skjønte heller ikke poenget med det første bildet, ser ut som et bilde som er lagt ut ved en feiltagelse. Ble en rar posisjon på armer, når hun tar av seg jakka og munnen forteller at hun snakker. "Lasse, ikke ta bilde nå!" 😄 Skjønner heller ikke hvorfor hun tar bilder, sittende på fortauskanten. Det er absolutt INGEN som sitter der, annet enn kanskje tiggere. Det er skittent og ekkelt, og ser bare rart ut. Hvorfor ikke finne en benk? Ta bilder i parken? Det må da være andre alternativer enn å sette seg ned blant snus, spytt, dritt og møkk. 26 4
Milla29 Skrevet 28. august 2025 #107229 Skrevet 28. august 2025 Sinccis skrev (På 18.7.2025 den 22.18): «Kalorier har jeg aldri nevnt» — var det ikke hun som for ikke så altfor lenge siden lagde en video av at man bør passe seg for hvor mye skjulte kalorier som kan gjemme seg i forskjellige snacks (BOOM! 200 kalorier!) 😅 BELLA965 skrev (På 18.7.2025 den 22.45): De blodårene på hendene... 😳 husker en skuespiller (muligens Nicole kidman?) Det er en diagnose for sånne hender... tror ikke trening kan få det vekk. Men for følgere kan det være greit å vite, at dette er ikke vanlig. Jeg kjenner meg selv så godt igjen i disse tingene at jeg blir helt dårlig...for det er nettopp det jeg er - dårlig, sliter med mat/trening osv. Jeg har også vært/blitt avhengig av trening, på samme måte som det virker at Caroline er, sånn som hun både beskriver det og sånn som hun holder på. Jeg sliter også med stress og søvn. Jeg var verre før, og jobber meg stadig mot et mål om å klare å bli helt frisk, men det er beinhardt - men kaloritelling (både ut og inn) er en kjempetrigger som jeg heldigvis nå klarer å unngå, og jeg klarte å la være å trene på en 14 dagers ferietur i sommer - det er første gang på så mange år at jeg ikke kan huske sist. (og sov bedre på de 14 dagene enn jeg kan huske, så der har du den 😉) Jeg har akkurat det samme med synlige blodårer på hendene og armene, og det har med for lav fettprosent å gjøre/lite underhudsfett. For noen kan det nok komme lettere frem enn hos andre, det er nok litt genetisk også tipper jeg. Jeg blir skremt av hele fotballfruen og hva hun velger å fremstille på SoMe og ikke minst at hun bruker barna sine i denne markedsføringen for seg selv og mannen, spesielt når de holder på som de gjør ift mat og trening. De pusher så mye feilinformasjon og så mange triggere for folk som meg, som sliter med mat, vekt og trening. Jeg er godt voksen og ikke egentlig "lett påvirkelig", men det er noe med det...man klarer ikke velge selv hva som trigger en. Jeg må holde meg unna kontoer som Carolines, men hun dukker opp på utforsk på snap og da jeg er jeg som en tørrlagt alkoholiker med snapsglasset foran seg...må bare inn å "lukte litt"... 9 21 6
Durancell Skrevet 28. august 2025 #107230 Skrevet 28. august 2025 FruRosa skrev (2 timer siden): Hva slags smil/snerr/ grimase er dette? «Se på mine ducklips»? 12 4
ingo Skrevet 28. august 2025 #107231 Skrevet 28. august 2025 Finngirl skrev (13 timer siden): Cbe har ikke forstått hva venteliste innebærer. For det er jo ikke venteliste for å bli trent av henne (selv om det garantert kommer til å bli det og- på liksom, vel og merke)- det er å vente på å motta nyhetsbrev når lansering av dette «spennende konseptet» kommer. Å vente på en mail er ikke venteliste 😅Jeg har også skrevet meg opp på at jeg er interessert i å motta informasjon om lansering av ny iPhone. Jeg er ikke på venteliste selv om jeg venter 😆 En venteliste betyr at det ikke er plass akkurat nå, men at du står i kø for å få plass senere dersom noen trekker seg, eller når det blir ledig kapasitet. 🤣🤣 På tide å sette seg på skolebenken eller å begynne å lese aviser for å få opp generell kompetanse spør du meg. 17
Frisk Frosk Skrevet 28. august 2025 #107232 Skrevet 28. august 2025 Milla29 skrev (3 timer siden): Jeg kjenner meg selv så godt igjen i disse tingene at jeg blir helt dårlig...for det er nettopp det jeg er - dårlig, sliter med mat/trening osv. Jeg har også vært/blitt avhengig av trening, på samme måte som det virker at Caroline er, sånn som hun både beskriver det og sånn som hun holder på. Jeg sliter også med stress og søvn. Jeg var verre før, og jobber meg stadig mot et mål om å klare å bli helt frisk, men det er beinhardt - men kaloritelling (både ut og inn) er en kjempetrigger som jeg heldigvis nå klarer å unngå, og jeg klarte å la være å trene på en 14 dagers ferietur i sommer - det er første gang på så mange år at jeg ikke kan huske sist. (og sov bedre på de 14 dagene enn jeg kan huske, så der har du den 😉) Jeg har akkurat det samme med synlige blodårer på hendene og armene, og det har med for lav fettprosent å gjøre/lite underhudsfett. For noen kan det nok komme lettere frem enn hos andre, det er nok litt genetisk også tipper jeg. Jeg blir skremt av hele fotballfruen og hva hun velger å fremstille på SoMe og ikke minst at hun bruker barna sine i denne markedsføringen for seg selv og mannen, spesielt når de holder på som de gjør ift mat og trening. De pusher så mye feilinformasjon og så mange triggere for folk som meg, som sliter med mat, vekt og trening. Jeg er godt voksen og ikke egentlig "lett påvirkelig", men det er noe med det...man klarer ikke velge selv hva som trigger en. Jeg må holde meg unna kontoer som Carolines, men hun dukker opp på utforsk på snap og da jeg er jeg som en tørrlagt alkoholiker med snapsglasset foran seg...må bare inn å "lukte litt"... Takk for at du delte din historie og erfaring rundt dette! ❤️ Det er så viktig å vise at slike farlige influensere som Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen faktisk er, får konkrete følger for andre mennesker - selv for de som ikke følger henne/dem aktivt. CBE er med på å skape sykdom hos andre, hun er med på å forverre andres problemer og sykdom, hun er med på å opprettholde sykdom hos andre, og hun er med på å trigge andre til å bli syke igjen. Slike historier er så viktige å få frem, for da kan ikke slike uforsvarlige influensere nekte for at det de driver med faktisk er ødeleggende for andre. Jeg har troen på at du når målet ditt om å bli frisk! ❤️ 18 6 3
Gjest Jojo345 Skrevet 28. august 2025 #107233 Skrevet 28. august 2025 Pia Seeberg har i dag lagt ut tanker om de som IKKE vil ha fremgang på trening. Full klaff for fruen. https://www.instagram.com/reel/DN2bVuvRJAY/?igsh=MWZqeW5qdzIzY3U5NA==
FruRosa Skrevet 28. august 2025 #107234 Skrevet 28. august 2025 Hun er iallfall tro mot eget konsept! 22 3
Pistasjnøtter Skrevet 28. august 2025 #107235 Skrevet 28. august 2025 FruRosa skrev (1 time siden): Hun er iallfall tro mot eget konsept! For et dørgende trist og enfoldig liv. 25 6
Frisk Frosk Skrevet 28. august 2025 #107236 Skrevet 28. august 2025 FruRosa skrev (3 timer siden): Hun er iallfall tro mot eget konsept! Det har du rett i - ikke helt rent speil, toalett og dopapir i bakgrunn, filter for å endre utseende, posering for å fremstå tynnest mulig, inkl. thigh gap så proana spikres til imaget, samtidig fokus på silikon-frontparti og hånden strategisk plassert i midjen, pekende rett ned mot underlivet (som er forkortet veldig pga. poseringen med fremovertiltet bekken) og bloggerfot. Hennes fokus ligger ikke på mottaker. Hun forsøker ikke å få kontakt med mottaker. Tvert om, hun viser at hun distanserer seg fra mottaker. Og akkurat som Narkissos stirrer hun forelsket og forført på eget filtrerte speilbilde i mobilskjermen. 23 6
Stargaze Skrevet 28. august 2025 #107237 Skrevet 28. august 2025 Hva er det med alle disse doselfiene? Gjemmer hun seg på do? 16 1
CityCityBangBang Skrevet 28. august 2025 #107238 Skrevet 28. august 2025 Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Det har du rett i - ikke helt rent speil, toalett og dopapir i bakgrunn, filter for å endre utseende, posering for å fremstå tynnest mulig, inkl. thigh gap så proana spikres til imaget, samtidig fokus på silikon-frontparti og hånden strategisk plassert i midjen, pekende rett ned mot underlivet (som er forkortet veldig pga. poseringen med fremovertiltet bekken) og bloggerfot. Hennes fokus ligger ikke på mottaker. Hun forsøker ikke å få kontakt med mottaker. Tvert om, hun viser at hun distanserer seg fra mottaker. Og akkurat som Narkissos stirrer hun forelsket og forført på eget filtrerte speilbilde i mobilskjermen. Og la oss ikke glemme den tiraden hun kom med for en tid tilbake der hun var ekstremt fortørnet (mildt uttrykk) over en person som brukte altfor lang tid inne på et offentlig toalett, mens hun - selveste HUN, ventet utenfor.... kan ikke tenkte meg at alle disse usmakelige bildene hun publiserer fra offentlige toaletter (det siste er min mening) gjennomføres på noen sekunder.... Står muligens noen utenfor her og der også, med mer påtrengende behov... 31 7
Stjertmeis Skrevet 28. august 2025 #107239 Skrevet 28. august 2025 (endret) Ganske spesielt å like sitt eget speilbilde så intenst mye at ho ikke klarer å la være å ta bilde av seg selv for å forevige det. Og enda mer spesielt at ho i tillegg vurderer at DETTE må resten av verden også få se. Endret 28. august 2025 av Stjertmeis Rettet skrivefeil og delt setning i to. 35 10
~ Ada ~ Skrevet 28. august 2025 #107240 Skrevet 28. august 2025 Guri og Caroline lanserer "Visdomshjørnet" i podkasten🙌 21 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå