Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun kan jo prise seg heldig da, at bare treningsbildene av henne selv er stjålet.. og ikke bildene av barna.. 

• Liker 23
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kosemose skrev (På 24.8.2025 den 15.21):

Men hva skjedde med Netfit? Og hva er forskjellen på Netfit og femmefit? Og hvorfor kan hun ikke fortelle hva det koster og hva det innebærer? Det er jo så kryptisk; sett deg på ventelisten så skal du få vite noe hemmelig  et opplegg du ikke vet hva koster eller innebærer. Er det en slags markedsstrategi? 

Denne markedsføringen er rett og slett det dummeste jeg har sett, litt Temu-aktig og ser ut som scam-annonse! Sikkert et «triks» hun har funnet på TikTok. Det er aldri noe skikkelig/grundig jobb som ligger bak noe som helst som denne sjappa driver med. At de gidder

Endret av ingo
Feilskriving
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
blåbærpai skrev (15 timer siden):

Hun kan jo prise seg heldig da, at bare treningsbildene av henne selv er stjålet.. og ikke bildene av barna.. 

Jeg ville nok hatt litt andre bekymringer enn det Berg Eriksen og enkelte andre i samme sjanger har, ja. At noen f.eks tror du bruker rumpepute, når ikke helt opp der.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
blåbærpai skrev (22 timer siden):

med tanke på alle oppskriftene hun har stjålet selv…karma is a bitch..

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer på det samme 😅. Men fruen later som at hun ikke skjønner spørsmålet 🤦🏻‍♀️

IMG_7595.jpeg

• Liker 11
Skrevet
Katten89 skrev (17 minutter siden):

Jeg lurer på det samme 😅. Men fruen later som at hun ikke skjønner spørsmålet 🤦🏻‍♀️

IMG_7595.jpeg

Jeg lurer mest på hvorfor hun må velge å dele spørsmålet og svaret offentlig. Hun kan jo bare ta dialogen med personen på melding. Men når man ikke klarer å lage innhold selv må man vel spille på det man finner

• Liker 31
  • Nyttig 9
Skrevet
Ikkenoledig skrev (14 minutter siden):

Jeg lurer mest på hvorfor hun må velge å dele spørsmålet og svaret offentlig. Hun kan jo bare ta dialogen med personen på melding. Men når man ikke klarer å lage innhold selv må man vel spille på det man finner

Hun håper vel på at ved å dele offentlig, så slipper hun å få svar. Lettere for vedkommende å svare på privat melding enn å risikere at alt deles.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg er enig i at ingen av oss vet hva Caroline spiser i løpet av en dag. Jeg er også enig i at en slik kommentar kan være provoserende. Men, det er et men her.

Hun velger å ta dette på story, for å få fans til å forsvare henne. Jeg opplever det sånn, i alle fall.  Som om hun sier: Se, folk liker meg og er enige med meg! I tillegg deler hun alltid skrytekommentarer, og det ser ærlig talt litt dust ut. Det er som om hun nesten gråter av glede av at noen synes hun er rå og inspirerende. 

Ikke misforstå, hvem foretrekker vel ikke ros fremfor ris. Men det er noe med hvor hyppig slike ting blir delt, og hvorfor det i hele tatt må skrytes av så «alle» ser det. Det er litt smådesperat og på grensen til barnslig. 
https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=dWQya2lndzY1aXVx

IMG_3386.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet
PusheenPusheen skrev (13 timer siden):

Hun håper vel på at ved å dele offentlig, så slipper hun å få svar. Lettere for vedkommende å svare på privat melding enn å risikere at alt deles.

Tror ikke noe på at det finnes en Thea som har skrevet dette, dessverre. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Tror ikke noe på at det finnes en Thea som har skrevet dette, dessverre. 

Vet du, jeg tenkte på det. Når man ser på responsen, så sladder hun bildene til de som skriver støtten (hvert fall de fleste av dem), men ikke denne Thea. Følger henne ikke på snap, så vet ikke hva hun vanligvis gjør, men synes det er rart at hun er så selektiv med hvem hun sladder og ikke, når man ser oversikten her i tråden hvert fall.

• Liker 22
Skrevet
Snødronninga skrev (9 timer siden):

Jeg er enig i at ingen av oss vet hva Caroline spiser i løpet av en dag. Jeg er også enig i at en slik kommentar kan være provoserende. Men, det er et men her.

Hun velger å ta dette på story, for å få fans til å forsvare henne. Jeg opplever det sånn, i alle fall.  Som om hun sier: Se, folk liker meg og er enige med meg! I tillegg deler hun alltid skrytekommentarer, og det ser ærlig talt litt dust ut. Det er som om hun nesten gråter av glede av at noen synes hun er rå og inspirerende. 

Ikke misforstå, hvem foretrekker vel ikke ros fremfor ris. Men det er noe med hvor hyppig slike ting blir delt, og hvorfor det i hele tatt må skrytes av så «alle» ser det. Det er litt smådesperat og på grensen til barnslig. 
https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=dWQya2lndzY1aXVx

IMG_3386.jpeg

Hun har jo alltid vært barnslig. Hun oppfører seg som en tenåring, hun gjorde det i kommentarfeltet på bloggen og hun holder fortsatt på; nå på snapchat. 

La oss ikke glemme at i bloggens glansdager skrev de masse kommentarer selv der de utgav seg for å være både ditt og datt, gjerne andre som støttet dem 1000%. At hun fortsatt holder på slik og skriver disse kommentarene til seg selv inne på snap tviler jeg ikke et jævla sekund på. Tar to sekund å fixe håret på en bitmoji. Og tenk; dette er jobben hennes. FLAUT. 

Hun er så selvforherligende at det er helt latterlig å bevitne. Men med blikket så dypt borret inn i egen navel kan man vel ikke forvente annet.. sirkus. 

• Liker 37
  • Nyttig 9
Skrevet

Tiden hun stadig mimrer om og vender tilbake til er russetiden og videregående. Det forklarer nok en god del.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Det ble lite søvn i natt. Igjen. Hun beskriver et mareritt som hun lar Chat GPT analysere. 
Selv om man sikkert skal ta analysen med en klype salt, er det flere interessante punkter. 

Press, usikkerhet, frykt for konsekvenser.

Jeg gjorde ikke det verste valget, men når det rammer andre kan det ramme meg også. 

Jeg har allerede gjort noe jeg ikke kan ta tilbake, og nå må jeg betale prisen

Tap av kontroll, angst for konsekvenser. 

Bekymring for å ta valg som ikke er helt trygge. 

Tror ikke jeg trenger å utdype noe mer egentlig. 

IMG_3390.jpeghttps://www.snapchat.com/@carobergeriksen

Endret av Snødronninga
link
  • Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Tenk en podkast med Guri og Caroline der de synger og lager mat live! Hvordan kan de egentlig tenke at det kan være interessant for noen andre? Og hvorfor kan de ikke bare synge og lage mat uten at det må poddes?? Ingen bryr seg!

Endret av Sol79
  • Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
blåbærpai skrev (På 25.8.2025 den 8.31):

At noen stjeler hennes bilder, betyr at noen garantert har stjelt bilder av barna hennes. Men de som har gjort det vil selvfølgelig ikke kringkaste dette. Seriøst, dette burde være en skikkelig oppvekker. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (7 minutter siden):

At noen stjeler hennes bilder, betyr at noen garantert har stjelt bilder av barna hennes. Men de som har gjort det vil selvfølgelig ikke kringkaste dette. Seriøst, dette burde være en skikkelig oppvekker. 

Je, men så lenge det ikke er opprettet instagramkonto/tiktokkonto som publiserer bilder av barna hennes som egne barn, eller enda verre, individene selv.. sååå.. har det aldri skjedd, kanskje? Er vel slik hun tenker. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

En liten digresjon til dette FitFemme-opplegget (og egentlig hele NetFit/PT/Yoga/Sterk & Atletisk og whatnot) til CBE. 

Jeg ramlet innom Sølve Sundrehagen (solvesundrehagen) på Instagram. Og hvilken kontrast til CBE! Wow! Profilen, fokuset, informasjonsmengden, det er så langt unna det CBE driver med. Programmene han tilbyr er godt beskrevet på nettsiden, har tydelig pris, masse informasjon om hva de inneholder og hva du eventuelt velger å bli med på, samt tilbakemeldinger fra kunder. Og fokuset er ikke på kropp/utseende. Ja, han er trent og ja han figurerer på mange av bildene, men både påkledd og ikke i tvangsmessige positurer. Rett og slett tillittsvekkende. 

Jeg har ikke prøvd konseptene eller tatt et stort dypdykk, så jeg aner ikke hvor bra eller ikke det er, men min første tanke var hvor enorm kontrasten er til CBE og "FitFemme" i hva som presenteres og hvordan det presenteres. Han har fokus på kvinnehelse, overgangsalder og hormoners påvirking, og en sterkere og sunnere kropp. Ble rett og slett facinert av hvor stor forskjellen er til FitFemme/NetFit... :dåne:

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (2 timer siden):

En liten digresjon til dette FitFemme-opplegget (og egentlig hele NetFit/PT/Yoga/Sterk & Atletisk og whatnot) til CBE. 

Jeg ramlet innom Sølve Sundrehagen (solvesundrehagen) på Instagram. Og hvilken kontrast til CBE! Wow! Profilen, fokuset, informasjonsmengden, det er så langt unna det CBE driver med. Programmene han tilbyr er godt beskrevet på nettsiden, har tydelig pris, masse informasjon om hva de inneholder og hva du eventuelt velger å bli med på, samt tilbakemeldinger fra kunder. Og fokuset er ikke på kropp/utseende. Ja, han er trent og ja han figurerer på mange av bildene, men både påkledd og ikke i tvangsmessige positurer. Rett og slett tillittsvekkende. 

Jeg har ikke prøvd konseptene eller tatt et stort dypdykk, så jeg aner ikke hvor bra eller ikke det er, men min første tanke var hvor enorm kontrasten er til CBE og "FitFemme" i hva som presenteres og hvordan det presenteres. Han har fokus på kvinnehelse, overgangsalder og hormoners påvirking, og en sterkere og sunnere kropp. Ble rett og slett facinert av hvor stor forskjellen er til FitFemme/NetFit... :dåne:

Ingen venteliste hos Sølve?😁

Fascinerende at hun maser om at folk må sette seg på ventelisten...som om hun er en eksklusiv og populær pt...

Endret av Stargaze
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvis det tar like lang tid som å få Netfit i gang, må venteliste-kundene smøre seg med tålmodighet. Igjen: folk vil komme i gang nå, ikke når CBE.no får stablet på beina et «nytt» konsept som i hovedsak er «hentet» fra andre nettsider. 

Endret av Kollontaj
Netflix, Netfit😬
  • Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...