Kkkkaru Skrevet 27. august 2025 #107201 Skrevet 27. august 2025 Så rart å dele sånne på story, denne også for å få støtte av noe slag? Virker som hun har endret litt på hva hun deler.. mindre kids. Spent på om hun skal dele noe fra fitfemme eller om det bare er for de på venteliste 18
Isola2 Skrevet 27. august 2025 #107202 Skrevet 27. august 2025 Kkkkaru skrev (53 minutter siden): Så rart å dele sånne på story, denne også for å få støtte av noe slag? Virker som hun har endret litt på hva hun deler.. mindre kids. Spent på om hun skal dele noe fra fitfemme eller om det bare er for de på venteliste ….spørs om det er noen på den ventelisten.. 15
Frisk Frosk Skrevet 27. august 2025 #107203 Skrevet 27. august 2025 Snødronninga skrev (5 timer siden): Det ble lite søvn i natt. Igjen. Hun beskriver et mareritt som hun lar Chat GPT analysere. Selv om man sikkert skal ta analysen med en klype salt, er det flere interessante punkter. Press, usikkerhet, frykt for konsekvenser. Jeg gjorde ikke det verste valget, men når det rammer andre kan det ramme meg også. Jeg har allerede gjort noe jeg ikke kan ta tilbake, og nå må jeg betale prisen. Tap av kontroll, angst for konsekvenser. Bekymring for å ta valg som ikke er helt trygge. Tror ikke jeg trenger å utdype noe mer egentlig. https://www.snapchat.com/@carobergeriksen Jeg hadde definitivt følt panikk om jeg visste at jeg var inne i det 12 året med å eksponere egne barn som gratisgaver til det mørke nettet, og det på egne kommersielle kanaler fordi jeg ikke greide eller ikke orket å produsere et innhold som var attraktivt nok til å tjene penger på på ærlig vis. Jeg hadde også følt på angst og tap av kontroll når jeg visste hva jeg hadde utsatt mine barn for. Jeg hadde nok også følt på det samme hvis jeg stadig fortsatte å gjøre det samme på nytt og på nytt, selv om jeg hver gang fikk se at produktet jeg forsøkte å skape ikke holdt mål eller ikke var forsvarlig. Jeg hadde også fått mareritt om jeg visste at jeg også utsatte andre for helsefarlige råd, som kan koste andre både helse og i verste fall liv. Og jeg hadde garantert fått mareritt om jeg i så mange år hadde valgt å basere min inntekt på lovbrudd. Selvinnsikt er ikke akkurat den sterkeste siden CBE viser her. Minner om at CBE selv velger å gjøre dette til bedriftsinnhold. Og dermed åpent for diskusjon. Men med dette viser CBE også sin vanlige strategi som både hun og mannen og mange influensere tyr til når de vet at de har gjort noe som er uakseptabelt - de tyr til den sedvanlige offerrollen, for å høste sympati, slik at det uakseptable blir glemt, eller for at flere skal få sympati nok til å følge dem. Det eneste "originale" her er vel at denne gangen gidder hun ikke en gang å finne på noe særlig selv, men hun velger å la AI gjøre jobben. Det hun ikke ser er hvor avslørende dette og innholdet til AI er, når man kjenner historien hennes, hennes manns og de bedriftene de har samarbeidet om i mange år. 26 1 8
Frisk Frosk Skrevet 27. august 2025 #107204 Skrevet 27. august 2025 blåbærpai skrev (4 timer siden): Je, men så lenge det ikke er opprettet instagramkonto/tiktokkonto som publiserer bilder av barna hennes som egne barn, eller enda verre, individene selv.. sååå.. har det aldri skjedd, kanskje? Er vel slik hun tenker. At det opprettes "kontoer" på det mørke nettet spiller jo ikke noen rolle så lenge media ikke skriver om det, ergo teller det nok ikke... 5 1
Medici Skrevet 27. august 2025 #107205 Skrevet 27. august 2025 Stargaze skrev (3 timer siden): Ingen venteliste hos Sølve?😁 Fascinerende at hun maser om at folk må sette seg på ventelisten...som om hun er en eksklusiv og populær pt... Hvis det eksisterer en venteliste er det vel ingen grunn til å mase om å sette seg på den? Det mangler vel et steg her - at det har meldt seg på så mange at kurset er fullt. Da kan man invitere andre til å sette seg på venteliste. 13
Gjest Jojo345 Skrevet 27. august 2025 #107206 Skrevet 27. august 2025 (endret) Trenger vel ikke si noe mer her Endret 27. august 2025 av Jojo345 Slettet
jawn Skrevet 27. august 2025 #107207 Skrevet 27. august 2025 Medici skrev (37 minutter siden): Hvis det eksisterer en venteliste er det vel ingen grunn til å mase om å sette seg på den? Det mangler vel et steg her - at det har meldt seg på så mange at kurset er fullt. Da kan man invitere andre til å sette seg på venteliste. Kjempespesielt det med ventelisten.. er dette vanlig hos andre? Altså... 3
CityCityBangBang Skrevet 27. august 2025 #107208 Skrevet 27. august 2025 @Jojo345 Det innlegget bør du slette. Det er ingen grunn til å eksponere de barna mer enn det foreldrene allerede har gjort. 🙈 7 1 3
Kkkkaru Skrevet 27. august 2025 #107209 Skrevet 27. august 2025 Isola2 skrev (2 timer siden): ….spørs om det er noen på den ventelisten.. Ja mente «ventelisten» 😅 5
ingo Skrevet 27. august 2025 #107210 Skrevet 27. august 2025 Kkkkaru skrev (27 minutter siden): Ja mente «ventelisten» 😅 Bare tull den ventelisten ja, det er jo helt lavmål og skamløs bruk av begreper som hun vet alle gjennomskuer. Aner ikke hvilken strategi dette er fra bedriftens side, men føyer seg i rekken på bekreftelse over useriøsitet og ren latskap! Når det trykkes på linken som sier «Sett deg på venteliste» så kommer man til «Registrer deg så blir du første mann når jeg lanserer». Som jo er noe helt annet enn en venteliste. En kan ikke annet enn å undres over bedriftens fremgangsmåte, drift, markedsføring m.m. Her er det på stedet hvil i flere ti-år, og null innhold, bare fjas og posering. 24 2
Katten89 Skrevet 27. august 2025 #107211 Skrevet 27. august 2025 Hun kommer jo ikke til å lansere noen ting. Er det egentlig NOEN som har vært medlem hos henne over tid og fått resultater på de tidligere online- greiene? Og hvorfor skifte navn på alt hele tiden? Pia seeberg f.eks har online trening og kan vise til reelle kunder. Samme med cathrine collins og inger in dubai osv osv. Men man må vel være en likandes person for å faktisk få kunder på sånt. Og hvorfor kan hun ikke si noe om hva programmet inneholder? Pia f.eks forteller jo tydelig hva de ulike treningsgruppene går ut på og nøyaktig hva det koster. Kan da ikke være noen statshemmelighet for fruen heller? Jeg får på ingen måte lyst til å melde meg på når jeg må oppgi navn og epost for å få informasjon! 21 10
Stjertmeis Skrevet 27. august 2025 #107212 Skrevet 27. august 2025 (endret) Ho lanserte jo et eller anna i aug/september ifjor også, og da var det også "venteliste". Regnskapet for fjoråret er et bevis på at det ikke var særlig mange betalende kunder, enda mindre noen reell venteliste. Endret 27. august 2025 av Stjertmeis Rettet skrivefeil 16 5
Populært innlegg ingo Skrevet 27. august 2025 Populært innlegg #107213 Skrevet 27. august 2025 Ser hun «er tilbake til hverdagen» og forsøker å komma ajour hver dag og bare gleder seg til helgene . Altså!! 🤣🤣🤣🤣🤣 En må jo bare se på bedriften som god underholdning innen svada. Kan umulig være noen som tar dette alvorlig med denne mangelen på virkelighetsorientering ? Hun bruker dagene sine på det som alle andre gjør før eller etter en lang arbeidsdag/kveldsvakt/nattevakt/helgevakt; trener, lakker negler, føner hår, tar bilder, lager mat, handler, tar brevkurs og yogakurs (eller styderer som hun sier), øver teater (tyater). Men bobla er komplett, hun tror jo selv at hun er i tidsklemma. Fascinerende!! 42 12
Katten89 Skrevet 27. august 2025 #107214 Skrevet 27. august 2025 ingo skrev (6 minutter siden): Ser hun «er tilbake til hverdagen» og forsøker å komma ajour hver dag og bare gleder seg til helgene . Altså!! 🤣🤣🤣🤣🤣 En må jo bare se på bedriften som god underholdning innen svada. Kan umulig være noen som tar dette alvorlig med denne mangelen på virkelighetsorientering ? Hun bruker dagene sine på det som alle andre gjør før eller etter en lang arbeidsdag/kveldsvakt/nattevakt/helgevakt; trener, lakker negler, føner hår, tar bilder, lager mat, handler, tar brevkurs og yogakurs (eller styderer som hun sier), øver teater (tyater). Men bobla er komplett, hun tror jo selv at hun er i tidsklemma. Fascinerende!! Fruen har alltid ment at hun er dypt i tidsklemma. Selv om hun ikke har hatt en vanlig jobb siden hun var tenåring.. 22 2
Keaton Skrevet 27. august 2025 #107215 Skrevet 27. august 2025 I fjor het det sterk og atletisk. Tviler på at det ble en suksess. 13 7
MarianneE Skrevet 27. august 2025 #107216 Skrevet 27. august 2025 Roadrunner skrev (9 timer siden): En liten digresjon til dette FitFemme-opplegget (og egentlig hele NetFit/PT/Yoga/Sterk & Atletisk og whatnot) til CBE. Jeg ramlet innom Sølve Sundrehagen (solvesundrehagen) på Instagram. Og hvilken kontrast til CBE! Wow! Profilen, fokuset, informasjonsmengden, det er så langt unna det CBE driver med. Programmene han tilbyr er godt beskrevet på nettsiden, har tydelig pris, masse informasjon om hva de inneholder og hva du eventuelt velger å bli med på, samt tilbakemeldinger fra kunder. Og fokuset er ikke på kropp/utseende. Ja, han er trent og ja han figurerer på mange av bildene, men både påkledd og ikke i tvangsmessige positurer. Rett og slett tillittsvekkende. Jeg har ikke prøvd konseptene eller tatt et stort dypdykk, så jeg aner ikke hvor bra eller ikke det er, men min første tanke var hvor enorm kontrasten er til CBE og "FitFemme" i hva som presenteres og hvordan det presenteres. Han har fokus på kvinnehelse, overgangsalder og hormoners påvirking, og en sterkere og sunnere kropp. Ble rett og slett facinert av hvor stor forskjellen er til FitFemme/NetFit... Bare smette inn her at jeg har trent timer hos Sølve tidligere og som overvektig er han flink til å oppmuntre og hjelpe deg til å utfordre deg selv. Han motiverer og gir deg lyst til å "go the extra mile. Milevis unna CBE og fettklypa. 26
AntiBullshit Skrevet 27. august 2025 #107217 Skrevet 27. august 2025 Kkkkaru skrev (7 timer siden): Så rart å dele sånne på story, denne også for å få støtte av noe slag? Virker som hun har endret litt på hva hun deler.. mindre kids. Spent på om hun skal dele noe fra fitfemme eller om det bare er for de på venteliste Virker som den kommentaren traff en nerve hos henne siden hun helt desperat trenger å vite hvorfor personen «ler av det». Eventuelt er hun helt desperat etter engasjement i eget kommentarfelt, om enn krangling om extensions 19
ingo Skrevet 27. august 2025 #107218 Skrevet 27. august 2025 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Jeg hadde definitivt følt panikk om jeg visste at jeg var inne i det 12 året med å eksponere egne barn som gratisgaver til det mørke nettet, og det på egne kommersielle kanaler fordi jeg ikke greide eller ikke orket å produsere et innhold som var attraktivt nok til å tjene penger på på ærlig vis. Jeg hadde også følt på angst og tap av kontroll når jeg visste hva jeg hadde utsatt mine barn for. Jeg hadde nok også følt på det samme hvis jeg stadig fortsatte å gjøre det samme på nytt og på nytt, selv om jeg hver gang fikk se at produktet jeg forsøkte å skape ikke holdt mål eller ikke var forsvarlig. Jeg hadde også fått mareritt om jeg visste at jeg også utsatte andre for helsefarlige råd, som kan koste andre både helse og i verste fall liv. Og jeg hadde garantert fått mareritt om jeg i så mange år hadde valgt å basere min inntekt på lovbrudd. Selvinnsikt er ikke akkurat den sterkeste siden CBE viser her. Minner om at CBE selv velger å gjøre dette til bedriftsinnhold. Og dermed åpent for diskusjon. Men med dette viser CBE også sin vanlige strategi som både hun og mannen og mange influensere tyr til når de vet at de har gjort noe som er uakseptabelt - de tyr til den sedvanlige offerrollen, for å høste sympati, slik at det uakseptable blir glemt, eller for at flere skal få sympati nok til å følge dem. Det eneste "originale" her er vel at denne gangen gidder hun ikke en gang å finne på noe særlig selv, men hun velger å la AI gjøre jobben. Det hun ikke ser er hvor avslørende dette og innholdet til AI er, når man kjenner historien hennes, hennes manns og de bedriftene de har samarbeidet om i mange år. For øvrig urovekkende at den dama bruker KI, her vil hun finne masse stoff som gjøres /stjeles til hennes sannhet. Skrekk og gru sier jeg bare. Copilots første svar/forslag på min prompt: Hvilket markedsføringstriks fører til mange registreringer på et nyhet jeg vil lansere? Å lansere et nyhetsbrev med mange registreringer krever mer enn bare en god idé – det handler om å skape nysgjerrighet, tillit og en følelse av verdi. Her er noen markedsføringstriks som virkelig kan gi fart på registreringene: 🚀 Psykologiske triggere som funker • Eksklusivitet: Bruk formuleringer som “Kun tilgjengelig for de første 100” eller “Få tilgang før alle andre”. Folk elsker å være først ute. • FOMO (Fear of Missing Out): Vis hva de går glipp av hvis de ikke melder seg på – “Ikke gå glipp av ukens mest inspirerende innsikt”. • Social proof: Vis hvor mange som allerede har meldt seg på, eller bruk sitater fra fornøyde abonnenter. Hun gikk for det første forslaget med en gang hun! 🤣🤣🤣 15 9
Medici Skrevet 27. august 2025 #107219 Skrevet 27. august 2025 ingo skrev (3 timer siden): Bare tull den ventelisten ja, det er jo helt lavmål og skamløs bruk av begreper som hun vet alle gjennomskuer. Aner ikke hvilken strategi dette er fra bedriftens side, men føyer seg i rekken på bekreftelse over useriøsitet og ren latskap! Når det trykkes på linken som sier «Sett deg på venteliste» så kommer man til «Registrer deg så blir du første mann når jeg lanserer». Som jo er noe helt annet enn en venteliste. En kan ikke annet enn å undres over bedriftens fremgangsmåte, drift, markedsføring m.m. Her er det på stedet hvil i flere ti-år, og null innhold, bare fjas og posering. FørsteMANN til konseptet fitFEMME er jo også noe for seg selv. 11 7
Rev. Revenge Skrevet 27. august 2025 #107220 Skrevet 27. august 2025 ingo skrev (4 timer siden): Bare tull den ventelisten ja, det er jo helt lavmål og skamløs bruk av begreper som hun vet alle gjennomskuer. Aner ikke hvilken strategi dette er fra bedriftens side, men føyer seg i rekken på bekreftelse over useriøsitet og ren latskap! Når det trykkes på linken som sier «Sett deg på venteliste» så kommer man til «Registrer deg så blir du første mann når jeg lanserer». Som jo er noe helt annet enn en venteliste. En kan ikke annet enn å undres over bedriftens fremgangsmåte, drift, markedsføring m.m. Her er det på stedet hvil i flere ti-år, og null innhold, bare fjas og posering. Bildet som brukes er slitsomt å se på. Ene skinka løftet opp fra gulvet kamuflert av en fot. Magen holdes inne, den ene albuen svever i lufta uten støtte mens hånden klamres til motsatt overarm. En skulder løftes opp og rulles fremover mens pusten holdes, en dandert flette som forlenger halsen og et anstrengt smil som ikke når opp til øynene. Uttrykket ser nesten litt redd ut. Der satt'n, dette bildet bruker vi til innsalg! 24 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå