Frisk Frosk Skrevet 28. august 2025 #107241 Skrevet 28. august 2025 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Guri og Caroline lanserer "Visdomshjørnet" i podkasten🙌 Nå lo jeg høyt! 28 2
Rev. Revenge Skrevet 29. august 2025 #107242 Skrevet 29. august 2025 ~ Ada ~ skrev (10 timer siden): Guri og Caroline lanserer "Visdomshjørnet" i podkasten🙌 Jesus som jeg kommer til å ta av med forslag i løpet av helgen🙈 20
Nabooru Skrevet 29. august 2025 #107243 Skrevet 29. august 2025 gladidag skrev (På 27.8.2025 den 9.56): Tenk å være over 40...og ikke kommet lenger i livet enn "jenter 14 ; " Du er så pen! Neeeiii...du er peeen , pena! . duuuu ... " Kan ikke skjønne noen blir inspirert av dette ( og andre påvirkere som dette..) Til og med elevene mine på 14 holder ikke på sånn lenger... 24
Medici Skrevet 29. august 2025 #107244 Skrevet 29. august 2025 FruRosa skrev (19 timer siden): Hun er iallfall tro mot eget konsept! Jeg lurer på hvem hun legger ut disse doselfiene for? Hvilket publikum tenker hun er interessert i å vite at hun ha vært og gjort fra seg, for så å ta bilde av seg selv? 35 3
Gjest NyAgurk Skrevet 29. august 2025 #107245 Skrevet 29. august 2025 Hun er ekstremt betatt av eget utseende. Triste greier.
LilleSnupp Skrevet 29. august 2025 #107246 Skrevet 29. august 2025 Tenker at de blir lagt ut til oss her på Kvinneguiden. Jo mer kritikk, jo mer gjør hun det. Tror intensjonen er en «fuck you» til do-kritikerne. 10
Keaton Skrevet 29. august 2025 #107247 Skrevet 29. august 2025 LilleSnupp skrev (19 minutter siden): Tenker at de blir lagt ut til oss her på Kvinneguiden. Jo mer kritikk, jo mer gjør hun det. Tror intensjonen er en «fuck you» til do-kritikerne. Ja, muligens. Veldig trist det hun driver med. 11
Surikatt Skrevet 29. august 2025 #107248 Skrevet 29. august 2025 LilleSnupp skrev (3 timer siden): Tenker at de blir lagt ut til oss her på Kvinneguiden. Jo mer kritikk, jo mer gjør hun det. Tror intensjonen er en «fuck you» til do-kritikerne. Er det vanlig å stå på do og beundre seg selv i nobilkamera og speil før man poster det når man er ca 40 år? Er det ikke sånn 14-åringet gjør ? Er ikke hun voksen? 29
Isola2 Skrevet 29. august 2025 #107249 Skrevet 29. august 2025 Surikatt skrev (1 time siden): Er det vanlig å stå på do og beundre seg selv i nobilkamera og speil før man poster det når man er ca 40 år? Er det ikke sånn 14-åringet gjør ? Er ikke hun voksen? Kanskje frontal lappen hennes aldri ble ferdig utviklet? Hun oppfører seg som en fjortis jo.. 17 3
Frk.Fjas Skrevet 29. august 2025 #107250 Skrevet 29. august 2025 Surikatt skrev (4 timer siden): Er det vanlig å stå på do og beundre seg selv i nobilkamera og speil før man poster det når man er ca 40 år? Er det ikke sånn 14-åringet gjør ? Er ikke hun voksen? 14 åringene er vel over det? 8
leetha Skrevet 30. august 2025 #107251 Skrevet 30. august 2025 Er det slik at når man bruker Botox får man ikke noe mimikk i ansiktet? Får hun rynker jo ingenting når ler eller prater. Da er det vel ikke bare litt botox hun bruker🤔 6
Keaton Skrevet 30. august 2025 #107252 Skrevet 30. august 2025 leetha skrev (13 minutter siden): Er det slik at når man bruker Botox får man ikke noe mimikk i ansiktet? Får hun rynker jo ingenting når ler eller prater. Da er det vel ikke bare litt botox hun bruker🤔 Mest filter som gjør det. 3 1
~ Ada ~ Skrevet 30. august 2025 #107253 Skrevet 30. august 2025 Frisk Frosk skrev (På 29.8.2025 den 0.21): Nå lo jeg høyt! Rev. Revenge skrev (På 29.8.2025 den 10.23): Jesus som jeg kommer til å ta av med forslag i løpet av helgen🙈 Hvis jeg husker rett, så var vel ordene som ble brukt " i den nye spalten" eller noe der, men antok de snakket om podkasten. 2
Snødronninga Skrevet 30. august 2025 #107254 Skrevet 30. august 2025 (endret) «Nytt» treningskonsept, men samme gamle «filterbruk».. Til dere som rapporterer til Caroline, tips henne gjerne om dette innlegget! Botox og fillers er ikke nok til at CBE føler seg komfortabel nok med eget ansikt. En kvinne som nærmer seg 40 år, må i tillegg bruke hjelpemidler som gjør ansiktet diffust. Belysningen gjør at alle skygger viskes bort (nesen er nesten helt borte) og ansiktet blir veldig flatt. Om det er filter i tillegg spiller ikke så stor rolle, alle ser at det gjort noe som gjør Carolines ansikt veldig kunstig. Og rart! Enten ser hun ikke hvor ille det faktisk er, for man blir nok yrkesskada. Eller så er Carolines preferanser forskrudde. Med dette flate «filteransiktet», reklamerer hun for et nytt treningsopplegg. En influencer som lever av kropp og utseende, klarer ikke å vise verden hvordan hun egentlig ser ut. Det har gått for langt og det er nok. Det tristeste er at det ikke er pent å se på engang. Hva er det som gjør at en voksen kvinne med to barn, år etter år tviholder på denne formelen? Er det virkelig ingen venner, familie, noen i Kontent som kan sette seg ned med henne for å fortelle henne at hun er mye flottere som et menneske kontra en avatar? Eller har alle rundt henne også klikka? Jeg håper hun en dag innser hvor galt det har gått. Det er på tide å bli voksen, og være et forbilde både for din døtre, kvinner som følger deg, og deg selv. Takk for meg. https://www.instagram.com/reel/DN8tLcrikzu/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 30. august 2025 av Snødronninga Mer tekst pluss link 15 1 22
Gjest Jojo345 Skrevet 30. august 2025 #107255 Skrevet 30. august 2025 Jojo345 skrev (På 28.8.2025 den 16.29): Pia Seeberg har i dag lagt ut tanker om de som IKKE vil ha fremgang på trening. Full klaff for fruen. https://www.instagram.com/reel/DN2bVuvRJAY/?igsh=MWZqeW5qdzIzY3U5NA== Der laget CBE innlegg om 3 tips til deg som ikke får fremgang på trening😅😅 Tror noen har vært inne på KG😅
Rev. Revenge Skrevet 30. august 2025 #107256 Skrevet 30. august 2025 (endret) Når hun reklamerer for egne tjenester skal hun også markere seg selv som "retusjert person". Så igjen driter hun i markedsføringsloven alle andre må følge, og viser seg frem som et KI-bilde hun ikke er i nærheten av å ligne. Det er så gjennomgående lite troverdig at hun jobber som online-PT, har kunder, eller kan noe som helst om å trene andre. Eller at hun i det hele tatt ønsker å trene andre. Og det går opp i opp med hvor lite jeg ønsker å trene med Berg Eriksen, for ut fra det hun viser frem er det jeg som bør trene henne etter mange år som PT-kunde. Den dagen jeg ser henne dokumentere sin egen virksomhet med løpegrupper bestående av 5-10 deltakere ukentlig ute og i all slags vær skal jeg endre min oppfatning av den late prinsessen i særp. Legger til at Berg Eriksen med gemal har hele Kulåsparken rett utenfor døren og et amfi et steinkast unna så det handler ikke om å finne passende lokaler, snarere om manglende vilje eller evne til å gjøre det enkelt å tjene noen kroner ved å tilrettelegge trening og mobilitet for andre fremfor å redigere seg selv ihjel på bilder. Dette er akkurat samme greia som under pandemien. De få gangene de forsøkte seg på hjemmetrening var det helt tydelig hvor ukomfortabelt det ble ut fra trekking i treningsbukse og ukontrollert fnising. Ingen kunne ta dem alvorlig etter dette, mens Desiree Andersen kastet seg rundt og fikk treningsbedriften sin til å vokse raskt forbi med onlinekurs, løpegruppe og PT-virksomhet. Hvor mange bøker har hun gitt ut siden, 8-10? Og målet hennes er nå maraton og ultraløp. Sånt som Eriksen ikke ble verdensmester i med én gang, så han hoppet over til annet med mål om å bli verdensmester. Osv. Dette sammenlignet med ihjelfiltrerte selfier fra alskens toaletter, eksponering av unger, et treningsunivers som aldri skjedde, flere ihelredigerte bilder og filmsnutter med feilutførte øvelser og uten egen progresjon eller mål å vise til, og nå nye Hindenburgs. Det er regelrett flaut at de to ikke får til noe som helst. Endret 30. august 2025 av Rev. Revenge tilføyelse 20 17
Inocybe Skrevet 30. august 2025 #107257 Skrevet 30. august 2025 LilleSnupp skrev (På 29.8.2025 den 15.47): Tenker at de blir lagt ut til oss her på Kvinneguiden. Jo mer kritikk, jo mer gjør hun det. Tror intensjonen er en «fuck you» til do-kritikerne. Tenker du har helt rett. I tillegg er det jo en velkjent PR-strategi å "gjøre det ufordelaktige til sin greie". Altså når noe er for problematisk ta eierskap over det, spill på det og gjør det til ditt. Ikke sikkert hun gjør dette helt bevist, jeg mistenker hun er lite gjennomtenkt i mesteparten av det hun gjør og de gode til dels imponerende karrierevalgene hun av og til har tatt tilskrives de profesjonelle rådgiverne hennes og ikke egen tankevirksomhet, men resultatet blir det samme om det er klassisk spindoktor-aktivitet eller en 14-årig obsternasig hjerne som "jeg gjør bare mer jeg altså “. Så etter uten å ha tenkt gjennom hvordan det ser ut uten fra eller andre konsekvenser ved publisere uendelig antall selvdiggende selfier på jordens (nesten) mest kvalme lokasjoner (offentlige toaletter), sikkert uten å tenkt annet en "åh reflekterende overflate -> selfiedigging , så sitter hun nå med det usjarmerende imaget av å være dass-selfie-dronning og prøver nå å få gjort det mer spiselig for seg selv og andre. Tips til CBE: akkurat det kommer ikke til å fungere.Toaletter er og blir aldri sjarmerende uansett hvor mye filter man slenger på. 21 1 5
~ Ada ~ Skrevet 30. august 2025 #107258 Skrevet 30. august 2025 Inocybe skrev (40 minutter siden): Tenker du har helt rett. I tillegg er det jo en velkjent PR-strategi å "gjøre det ufordelaktige til sin greie". Altså når noe er for problematisk ta eierskap over det, spill på det og gjør det til ditt. Ikke sikkert hun gjør dette helt bevist, jeg mistenker hun er lite gjennomtenkt i mesteparten av det hun gjør og de gode til dels imponerende karrierevalgene hun av og til har tatt tilskrives de profesjonelle rådgiverne hennes og ikke egen tankevirksomhet, men resultatet blir det samme om det er klassisk spindoktor-aktivitet eller en 14-årig obsternasig hjerne som "jeg gjør bare mer jeg altså “. Så etter uten å ha tenkt gjennom hvordan det ser ut uten fra eller andre konsekvenser ved publisere uendelig antall selvdiggende selfier på jordens (nesten) mest kvalme lokasjoner (offentlige toaletter), sikkert uten å tenkt annet en "åh reflekterende overflate -> selfiedigging , så sitter hun nå med det usjarmerende imaget av å være dass-selfie-dronning og prøver nå å få gjort det mer spiselig for seg selv og andre. Tips til CBE: akkurat det kommer ikke til å fungere.Toaletter er og blir aldri sjarmerende uansett hvor mye filter man slenger på. Trodde aldri jeg skulle lese en analyse om toalettets liv, funksjon og virke😄. 6 1
Frisk Frosk Skrevet 30. august 2025 #107259 Skrevet 30. august 2025 Inocybe skrev (33 minutter siden): Tenker du har helt rett. I tillegg er det jo en velkjent PR-strategi å "gjøre det ufordelaktige til sin greie". Altså når noe er for problematisk ta eierskap over det, spill på det og gjør det til ditt. Ikke sikkert hun gjør dette helt bevist, jeg mistenker hun er lite gjennomtenkt i mesteparten av det hun gjør og de gode til dels imponerende karrierevalgene hun av og til har tatt tilskrives de profesjonelle rådgiverne hennes og ikke egen tankevirksomhet, men resultatet blir det samme om det er klassisk spindoktor-aktivitet eller en 14-årig obsternasig hjerne som "jeg gjør bare mer jeg altså “. Så etter uten å ha tenkt gjennom hvordan det ser ut uten fra eller andre konsekvenser ved publisere uendelig antall selvdiggende selfier på jordens (nesten) mest kvalme lokasjoner (offentlige toaletter), sikkert uten å tenkt annet en "åh reflekterende overflate -> selfiedigging , så sitter hun nå med det usjarmerende imaget av å være dass-selfie-dronning og prøver nå å få gjort det mer spiselig for seg selv og andre. Tips til CBE: akkurat det kommer ikke til å fungere.Toaletter er og blir aldri sjarmerende uansett hvor mye filter man slenger på. Hele greia fremstår uprofft og tanketomt. For få dager siden hadde hun en story hvor hun skrev at hun skulle ha møte med Kontent. Umerket som reklame. Det har ikke gått bedre etter at Kontent og CBE begynte å samarbeide, heller tvert imot. Så hva i all verden gjør de på disse møtene hun innimellom referer til? Siste to årene har Treasures AS gått med knallrøde tall. Og Kontent, de gidder tydeligvis ikke gjør noe særlig heller - eller kanskje man skal se på de manglende oppdaterte hjemmesidene deres som villedende reklame til potensielle annonsører? Fremdeles står det på Kontent.no at Caroline Berg Eriksen er 36 år, mens hun faktisk nærmer seg 39 år. Det står at hun har 300 000 følgere, men eneste gangene hun har hatt det siste årene er etter uforklarlige følgerhopp i antall "nye følgere" på flere tusen i løpet av få dager (som regel nye brukere som følger alle oppskrifter på å være falske/kjøpte følgere), mens trenden ellers på IG-kontoen til CBE er konstant nedadgående og har vært det i flere år. Nå er antallet følgere 294 900. Ser man på tidligere mønster fra flere år, så er det bare et tidsspørsmål før det igjen kommer et ikke troverdig hopp på "nye følgere". 12 7
K_mb Skrevet 30. august 2025 #107260 Skrevet 30. august 2025 Medici skrev (På 29.8.2025 den 15.25): Jeg lurer på hvem hun legger ut disse doselfiene for? Hvilket publikum tenker hun er interessert i å vite at hun ha vært og gjort fra seg, for så å ta bilde av seg selv? Hun prøver å gå i mot kritikkerne med å ta nok en doselfie som en "bryr meg ikke om kritikk", samtidig skjønner hun ikke selv at det er hun som bokstavelig talt driter seg ut nok en gang. Hvem har behov for å se på X-antall doselfies av en utseendefiksert og narsissistik influencer som elsker sitt eget speilbilde? Influenceren selv. Innholdet sitt det og virkelig noe å være stolt av...doselfies 🤡 19 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå