Rev. Revenge Skrevet 9. september 2025 #107481 Skrevet 9. september 2025 Gogglebox skrev (4 timer siden): Tipper det er et eksempelfoto og ikke en reel skjermdump fra en kundekorrespondanse. Artig allikevel at de ikke har tatt seg tid til å dobbeltsjekke og endre bildet til noe mer realistisk. Ser den dukker opp flere steder på siden der. Viser hvor lite hun egentlig bryr seg om produktet hun selger. Hun er bare interessert i å tjene penger Har Eriksens lisens til å bruke bildet de bruker, eller risikerer de en drøy faktura for å "låne" bilder fra internetten? Siv som skal trene Fitfam med PT-Carro ser uansett ikke ut til å ha en feminin figur i utgangspunktet når bildet ligner så grassalt på en viss Dwayne over dammen. Ser ikke muligheten for at Dwayne ønsket å komme i kontakt med sin indre, feminime side ved å hyre en uerfaren PT fra the land of fjords, nesten helt inkognito. Oser av kvalitet har blitt til slurv og slendrian 20 13
Surikatt Skrevet 9. september 2025 #107482 Skrevet 9. september 2025 (endret) Om det hun driver med kan kalles pro ana skal ikke jeg svare for men det er mange bilder som viser et forskrudd forhold til kropp. Det ser ut til å styre hele livet hennes. Legge ut bilde av seg selv radmager i en bitteliten truse få dager etter fødsel. To ganger. Ta selfier foran speilet på treningssenteret hvor målet ser ut til å være å vise frem mest mulig ribbein. Generelt redigere seg tynnere. De ble avslørt. Hun skulle aldri gjøre det mer men nå har det jo tatt helt av. At hun fortsatt nekter for å redigere seg sier bare sitt. Hun ser det ikke selv, lenger? Har man spiseforstyrrelser eller et problematisk forhold til egen kropp er det helt vanlig å ikke forstå hvordan man egentlig ser ut. Man benekter det og fortsetter i samme sporet. Her er det et problem med dårlig selvtillit. Hvorfor driver hun ellers å redigerer seg til det ugjenkjennelige? Hva skjer i hodet når man hele sitt voksne liv har levd av å ta selfier og digge seg selv? Alt dette er psykologisk. Veldig absurd å se på utenfra. Endret 9. september 2025 av Surikatt 14 13
Gjest Minthia Skrevet 9. september 2025 #107483 Skrevet 9. september 2025 FitFam er nok uansett en Freudian glipp fra frua siden hun bare har trent med barna og mannen. Neste program fra PT-caroline blir DoFit - just do it! Sneak in a little workout on the go at a public bathroom near you! SelFit- How to look good while you work out - alone! SlimFit - 1000 shades of tights and where and when to use them after a sweaty workout. We visit juicebars, bakeries and public toilets to take sweaty selfies MisFit - To all the misses who wants to be fit! TradeFit - workouts you can do at home, every day, alone! Bare noen av dem som er i kjømda altså.
Katten89 Skrevet 9. september 2025 #107484 Skrevet 9. september 2025 Venter i spenning.. 😄 Den som venter på noe godt.. 😄 22 2
Zenhouse Skrevet 9. september 2025 #107485 Skrevet 9. september 2025 Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Har Eriksens lisens til å bruke bildet de bruker, eller risikerer de en drøy faktura for å "låne" bilder fra internetten? Siv som skal trene Fitfam med PT-Carro ser uansett ikke ut til å ha en feminin figur i utgangspunktet når bildet ligner så grassalt på en viss Dwayne over dammen. Ser ikke muligheten for at Dwayne ønsket å komme i kontakt med sin indre, feminime side ved å hyre en uerfaren PT fra the land of fjords, nesten helt inkognito. Oser av kvalitet har blitt til slurv og slendrian Ikke så farlig den veien si! 🤭 Men mener å huske at herr Eriksen selv sendte faktura til noen som hadde brukt et bilde han mente han hadde opphavsretten til? Noen som husker hva det gjaldt? 15
Surikatt Skrevet 9. september 2025 #107486 Skrevet 9. september 2025 Katten89 skrev (25 minutter siden): Venter i spenning.. 😄 Den som venter på noe godt.. 😄 Venteliste 😂 17
Isola2 Skrevet 9. september 2025 #107487 Skrevet 9. september 2025 Surikatt skrev (31 minutter siden): Venteliste 😂 Skikkelig eksklusive greier🤪 8
Rev. Revenge Skrevet 9. september 2025 #107488 Skrevet 9. september 2025 Katten89 skrev (53 minutter siden): Venter i spenning.. 😄 Den som venter på noe godt.. 😄 Tenk om PT_Carro får 30 000 påmeldinger, 7432 kunder og må være tilgjengelig 24/7? 12
BlendaSensitive Skrevet 10. september 2025 #107489 Skrevet 10. september 2025 Merkelig de kan få anmeldelse fra «siv» på en tjeneste som ikke er ferdig utviklet og igang. 24 8
Laia Skrevet 10. september 2025 #107490 Skrevet 10. september 2025 Zenhouse skrev (12 timer siden): Ikke så farlig den veien si! 🤭 Men mener å huske at herr Eriksen selv sendte faktura til noen som hadde brukt et bilde han mente han hadde opphavsretten til? Noen som husker hva det gjaldt? Mener vagt at det var @FruJohansen som mottok faktura? (Kan du bekrefte, evt. avkrefte? Jeg klarer ikke å huske hva det gjaldt sånn på stående fot. 6
FruJohansen Skrevet 10. september 2025 #107491 Skrevet 10. september 2025 (endret) Laia skrev (2 timer siden): Mener vagt at det var @FruJohansen som mottok faktura? (Kan du bekrefte, evt. avkrefte? Jeg klarer ikke å huske hva det gjaldt sånn på stående fot. Det stemmer, han ville ha 15k (rettelse, beløpet var 12.500) fordi jeg brukte et bilde av Caroline i en montasje. De var kreditert i innlegget mitt, og jeg var godt innenfor sitatretten, da montasjen min ble brukt til å kommentere et betalt samarbeid Caroline hadde med Redd Barna. Jeg sendte ham en mld, og hørte aldri noe mer om det. Ved neste årsoppgjør fikk jeg en kreditnota på 15k. (12,5k) Endret 10. september 2025 av FruJohansen Rettet beløpet. 25 6 15
Laia Skrevet 10. september 2025 #107492 Skrevet 10. september 2025 FruJohansen skrev (2 minutter siden): Det stemmer, han ville ha 15k fordi jeg brukte et bilde av Caroline i en montasje. De var kreditert i innlegget mitt, og jeg var godt innenfor sitatretten, da montasjen min ble brukt til å kommentere et betalt samarbeid Caroline hadde med Redd Barna. Jeg sendte ham en mld, og hørte aldri noe mer om det. Ved neste årsoppgjør fikk jeg en kreditnota på 15k. Legit 😅 (ikke mindre enn 15k altså?) Da får vi bare vente og se om «the Rock» bestemmer seg for å sende kreditnota til FitFemme for bruk av bilde uten kredit. 16
gladidag Skrevet 10. september 2025 #107493 Skrevet 10. september 2025 (endret) Jeg har to IG kontoer… Spurte fruen om dette… på kontoen eg brukte da står kommentaren fortsatt, logger inn på konto2, kommentaren er borte. Følger ikke fruen på noen kontoer. Så hun vil nok ikke svare på mitt enkle spørsmål Endret 10. september 2025 av gladidag X 20 14
MarianneE Skrevet 10. september 2025 #107494 Skrevet 10. september 2025 gladidag skrev (3 minutter siden): Jeg har to IG kontoer… Spurte fruen om dette… på kontoen eg brukte da står kommentaren fortsatt, logger inn på konto2, kommentaren er borte. Følger ikke fruen på noen kontoer. Så hun vil nok ikke svare på mitt enkle spørsmål Jeg er i mot kommentarer om kropp, men dette bildet av ryggen er urovekkende. 25
FruJohansen Skrevet 10. september 2025 #107495 Skrevet 10. september 2025 (endret) Laia skrev (37 minutter siden): Legit 😅 (ikke mindre enn 15k altså?) Da får vi bare vente og se om «the Rock» bestemmer seg for å sende kreditnota til FitFemme for bruk av bilde uten kredit. Det ble enda morsommere da han selv tok et av de offisielle fotoene fra et løp han var med på, redigerte det i sin egen helt unike stil og la ut på sine egne kanaler. Jeg var ikke selv i kontant med (den svært dyktige) fotografen som tok bilder for løpet, men jeg fikk se dialoger fra andre som var det. LK hadde ikke fått tilgang på noen råfiler, eller tillatelse for bruk i egne kanaler. Jeg vet ikke om fotografen sendte ham faktura, men det ville i vært innenfor om han gjorde det. Denne historien ligger som høydepunkt på Instagram- profilen min, tror det het Barskingen, det samme som det aktuelle løpet. Tillegg, nå måtte jeg faktisk se tilbake på dette her, og jeg husket beløpet feil, 12.500 skulle han ha. Og han hadde søren meg mage til å sende meg melding om at jeg tok feil da jeg påsto at han hadde redigert bildet 😆 Snakk om å gå glipp av poenget. Uansett, storyen ligger her: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDc2MDIyNzQzNDUwOTQy?story_media_id=3382171111669806397_4793197241&igsh=OXBqY3A5eDJpNWNy Endret 10. september 2025 av FruJohansen 21 27
hvalstad45 Skrevet 10. september 2025 #107496 Skrevet 10. september 2025 MarianneE skrev (33 minutter siden): Jeg er i mot kommentarer om kropp, men dette bildet av ryggen er urovekkende. Det er ikke "fit" jeg tenker når jeg ser det, i hvert fall. Jeg bruker nettrening mye og jeg kan ikke fatte at noen, unntatt kaskje spiseforstyrra mennesker, vil hoppe på det konseptet der. Når du skal trene med noen trenger man entusiasme, treningsglede og backikng, ikke en som først og fremst tenker på hvordan hun tar seg ut. 12 12
Snødronninga Skrevet 10. september 2025 #107497 Skrevet 10. september 2025 gladidag skrev (40 minutter siden): Jeg har to IG kontoer… Spurte fruen om dette… på kontoen eg brukte da står kommentaren fortsatt, logger inn på konto2, kommentaren er borte. Følger ikke fruen på noen kontoer. Så hun vil nok ikke svare på mitt enkle spørsmål Hun har ikke noe i mot å skrive "tusen takk" med gråteemoji og hjerter til de som kommenterer hvor pen hun er. Jeg synes ikke det var noe galt med spørsmålet ditt. Hun kan ikke sette det i hat og hets-kategorien heller. Det hadde vært enkelt for henne å forklare, men hun ønsker jo bare hjerter og skryt. 21 5
Margit777 Skrevet 10. september 2025 #107498 Skrevet 10. september 2025 Jojo345 skrev (På 8.9.2025 den 18.37): Ser det er flere skrivefeil, blant annet i tilbakemeldingen fra "Siv". Her er de vel ute med LKE-metoden igjen? Skriver falske tilbakemeldinger, for Siv kan vel umulig ha fått testet programmet enda Alltid sånne enkle navn. 18
Snødronninga Skrevet 10. september 2025 #107499 Skrevet 10. september 2025 FruJohansen skrev (1 time siden): Det ble enda morsommere da han selv tok et av de offisielle fotoene fra et løp han var med på, redigerte det i sin egen helt unike stil og la ut på sine egne kanaler. Jeg var ikke selv i kontant med (den svært dyktige) fotografen som tok bilder for løpet, men jeg fikk se dialoger fra andre som var det. LK hadde ikke fått tilgang på noen råfiler, eller tillatelse for bruk i egne kanaler. Jeg vet ikke om fotografen sendte ham faktura, men det ville i vært innenfor om han gjorde det. Denne historien ligger som høydepunkt på Instagram- profilen min, tror det het Barskingen, det samme som det aktuelle løpet. Tillegg, nå måtte jeg faktisk se tilbake på dette her, og jeg husket beløpet feil, 12.500 skulle han ha. Og han hadde søren meg mage til å sende meg melding om at jeg tok feil da jeg påsto at han hadde redigert bildet 😆 Snakk om å gå glipp av poenget. Uansett, storyen ligger her: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDc2MDIyNzQzNDUwOTQy?story_media_id=3382171111669806397_4793197241&igsh=OXBqY3A5eDJpNWNy Det er så latterlig morsomt. De to har sikkert enda flere svin på skogen enn vi vet om, men jammen har det vært nok av episoder og hendelser opp i gjennom. Han ble nok lang i maska da du nektet å la deg kue. 29
Gjest Xstrella Skrevet 10. september 2025 #107500 Skrevet 10. september 2025 Ble det kun med det ene løpet for mannen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå