Stjertmeis Skrevet 17. september 2025 #107622 Skrevet 17. september 2025 Kollontaj skrev (1 minutt siden): FF utsatt til mandag. Ok. 😆 Noe så useriøst 🫨 Men så er det jo akkurat dét bedriften er. Useriøs. 10 7
Frisk Frosk Skrevet 17. september 2025 #107623 Skrevet 17. september 2025 Kollontaj skrev (3 timer siden): FF utsatt til mandag. Ok. 😆 10. september skrev hun "Show up. I can't wait." om oppstarten av FF mandag 15. september. 12. september var det ny egenreklame med beskjed om at oppstart var mandag 15. september. Og så skulle det visst ikke starte da likevel. Er visst ikke så viktig med struktur og gjennomføring, som CBE tidligere har påstått. Hvis hun tre dager før lanseringen av FF ikke visste at hun skulle til Italia, så viser det at hun var på restelista. Om hun visste at hun skulle dit, men likevel valgte å la det krasje med lansering av FF, så viser det hvor lite hun prioriterer sin "pt-virksomhet": 22 10
Tistelblad Skrevet 17. september 2025 #107624 Skrevet 17. september 2025 Eller at hun ikke var på lista, men ble spurt i siste liten fordi de manglet noen. 13 1
Gjest Jojo345 Skrevet 18. september 2025 #107625 Skrevet 18. september 2025 Isabell nevnte hun ble spurt i siste liten hvertfall
jawn Skrevet 18. september 2025 #107626 Skrevet 18. september 2025 (endret) Er det ikke bare sånn appen er bygd opp? Oppstart hver mandag, ser likt ut til KF også. Samme opplegget. Syns det er interessant hvordan influensere betaler for dette, selger det videre, og gir inntrykket av at dette er noe de selv har utviklet. Jeg lurer på hvor mye de får betalt for dette selv? Er det en engangssum de betaler eller betaler CBE og KF også månedlig for å bruke appen? Fant ut det, de betaler 1000 kroner måneden for å bruke Cocoach. Endret 18. september 2025 av jawn La til informasjon 13 3
Gjest Xstrella Skrevet 18. september 2025 #107627 Skrevet 18. september 2025 Håper alle får opp øynene og ser hvor falskt og uekte 'influencere ' jobber. Dette er kynisme i en bransje som går over lik for å virke populære og 'in' i tiden. De jukser og bedrar, lurer ikke andre enn seg selv. Hard jobbing og utdanning skal lønne seg. Ikke dette fordummende og falske narrativet til frua, mannen og hele influencer bransjen. Skulle ønske det fantes et lovverk mot dette.
NoaideBiehtar Skrevet 18. september 2025 #107628 Skrevet 18. september 2025 Frisk Frosk skrev (På 16.9.2025 den 22.19): Lurer på hvor mange andre norske treningsinfluensere som bruker samme plattform? Veldig mange, for eksempel Pia Seeberg og Maks Prestasjon. Tror Tomas Fjeldberg også? Dette er jo dyktige folk som vet hva de snakker om, så jeg er ikke nødvendigvis enig i din ensidige anbefaling om å betale for en PT. Det er variabel kvalitet hos PT-er også, og det er kjempedyrt - ingen grunn til å betale for 1-1 hvis du ikke egentlig trenger det, men "bare" trenger et faglig godt program, mulighet for å stille spørsmål til en kompetent person, tilgang på fagmateriell og ikke minst trenger en sosial gruppe. Det kan ikke en PT gi deg for 600 kroner i måneden. Jeg har betalt for opplegg hos Maks Prestasjon og er veldig fornøyd. Selv om plattformene er like, er ikke programmene og innholdet likt. Men Siv hadde sikkert hatt godt av å teste ut programmet til noen med mer kompetanse enn CBE. 😂 Jeg syns det er uheldig at alle slags influensere nå skal prøve å suge ut penger av sitt publikum med slike apper. La de beste holde på med det, vi trenger ikke 45 influensere med halvdårlig kompetanse som skal ta betalt for en tulletjeneste. 8 11
Keaton Skrevet 18. september 2025 #107629 Skrevet 18. september 2025 For CBE handler det nok mest om å skape et narrativ som kan selges til andre annonsører. Jeg er PT, se! Gi meg reklameoppdrag! 19 1 9
hvalstad45 Skrevet 18. september 2025 #107630 Skrevet 18. september 2025 Kollontaj skrev (35 minutter siden): For CBE handler det nok mest om å skape et narrativ som kan selges til andre annonsører. Jeg er PT, se! Gi meg reklameoppdrag! Det er åpenbart det eneste som teller. 12 1
NoaideBiehtar Skrevet 18. september 2025 #107631 Skrevet 18. september 2025 jawn skrev (10 timer siden): Er det ikke bare sånn appen er bygd opp? Oppstart hver mandag, ser likt ut til KF også. Samme opplegget. Syns det er interessant hvordan influensere betaler for dette, selger det videre, og gir inntrykket av at dette er noe de selv har utviklet. Jeg lurer på hvor mye de får betalt for dette selv? Er det en engangssum de betaler eller betaler CBE og KF også månedlig for å bruke appen? Fant ut det, de betaler 1000 kroner måneden for å bruke Cocoach. De "selger det ikke videre", de må lage innholdet selv. Oppbyggingen av plattformen er lik for alle, men hvordan man bygger programmet er jo helt individuelt. Programmet har de jo utviklet selv (med variert nivå av kvalitet - og det er ikke hjernekirurgi å lage program for styrke gitt all tilgjengelig informasjon). Det som er interessant å betale for er oppfølgingen og fagmaterialet, som er helt opp til influenseren å utvikle og legge ut. Maks Prestasjon samarbeider for eksempel med Linda Stuhaug på oppskriftene. Andre stjeler random oppskrifter fra nettet. Det kan de jo gjøre med programmene også. 2 1
foreveralone Skrevet 18. september 2025 #107632 Skrevet 18. september 2025 Takk til deg som tipset om Isabelle Eriksen. Har sett alle snappene fra henne og cbe i Italia og det er tydelige kvalitetsforskjeller her mtp reklameinnhold. Cbe virket som hun la igjen mobilen på hotellet i Napoli da de dro til Positano og måtte låne snappene fra andre... Isabelle snapper overalt og seg selv og andre i bøtter og spann. Jeg må bare si beklager til prime at de kastet bort pengene sine på cbe. Hun er en elendig reklameplakat. Verst i klassen. Ikke at jeg skjønner hvorfor de kaster en gjeng middels kjente influensere til Italia for å promotere en tv-erie. 29 1 3
ingo Skrevet 18. september 2025 #107633 Skrevet 18. september 2025 Jeg dør… doselfien i brun kjole der hun står og vrikker…det er så pinlig å se atte hjelp. 29
Isola2 Skrevet 18. september 2025 #107634 Skrevet 18. september 2025 ingo skrev (22 minutter siden): Jeg dør… doselfien i brun kjole der hun står og vrikker…det er så pinlig å se atte hjelp. Det er vel det eneste hun har igjen stakkar..dronninga av doselfier 15
LoveMoschino Skrevet 18. september 2025 #107635 Skrevet 18. september 2025 foreveralone skrev (1 time siden): Takk til deg som tipset om Isabelle Eriksen. Har sett alle snappene fra henne og cbe i Italia og det er tydelige kvalitetsforskjeller her mtp reklameinnhold. Cbe virket som hun la igjen mobilen på hotellet i Napoli da de dro til Positano og måtte låne snappene fra andre... Isabelle snapper overalt og seg selv og andre i bøtter og spann. Jeg må bare si beklager til prime at de kastet bort pengene sine på cbe. Hun er en elendig reklameplakat. Verst i klassen. Ikke at jeg skjønner hvorfor de kaster en gjeng middels kjente influensere til Italia for å promotere en tv-erie. Isabeller er veldig god på snap. Caroline er ikke det. Hun passet nok bedre til å skrive blogg. Fikk ingenting ut av Caroline sin Italia tur. Hun virker helt uinteressert i å snappe og dele med følgerne 13 1
loffen Skrevet 18. september 2025 #107636 Skrevet 18. september 2025 Jeg har aldri sett på denne Isabelle før, men hun var det jo artig å se på! CBE sine snapper fikk meg til å føle at jeg holdt på å svinne hen inn i et koma. 18 1
Laia Skrevet 19. september 2025 #107637 Skrevet 19. september 2025 (endret) LoveMoschino skrev (8 timer siden): Isabeller er veldig god på snap. Caroline er ikke det. Hun passet nok bedre til å skrive blogg. Fikk ingenting ut av Caroline sin Italia tur. Hun virker helt uinteressert i å snappe og dele med følgerne Enig. Jeg har ikke sett alle hennes snapper, men i de få jeg så virket hun veldig engasjert, omgjengelig, og ikke minst kontaktsøkende mot de utenlandske influensere som også var deltakere på dette eventet. Praten gikk lett og uanstrengt på engelsk med de nye bekjentskapene. Derimot så jeg ikke en eneste snapp der CBE kommuniserte med andre mennesker enn Isabelle. Kanskje hun egentlig er litt beskjeden eller introvert, eller ikke har så stor selvtillit i slike settinger? (ikke noe galt med det altså, det er mange som har sosial angst i større eller mindre grad). Endret 19. september 2025 av Laia 14 2
Melkebart1 Skrevet 19. september 2025 #107638 Skrevet 19. september 2025 ingo skrev (9 timer siden): Jeg dør… doselfien i brun kjole der hun står og vrikker…det er så pinlig å se atte hjelp. Helt greit å være fornøyd med seg selv, men jeg tror aldri jeg har sett noen som er helt oppslukt i seg selv, slik hun er?! Virkelig flørter med seg selv i speil.. Nesten ubehagelig å se på🙈 Eller det ER det. Jeg blir brydd liksom.. 19 2
Melkebart1 Skrevet 19. september 2025 #107639 Skrevet 19. september 2025 loffen skrev (7 timer siden): Jeg har aldri sett på denne Isabelle før, men hun var det jo artig å se på! CBE sine snapper fikk meg til å føle at jeg holdt på å svinne hen inn i et koma. Ikke jeg heller, men for en fryd å se henne ift C. Så mye mer avslappa i seg selv, hun kosa seg skikkelig, mens C var jo så stiv og oppstilt. 9
hvalstad45 Skrevet 19. september 2025 #107640 Skrevet 19. september 2025 Laia skrev (1 time siden): Enig. Jeg har ikke sett alle hennes snapper, men i de få jeg så virket hun veldig engasjert, omgjengelig, og ikke minst kontaktsøkende mot de utenlandske influensere som også var deltakere på dette eventet. Praten gikk lett og uanstrengt på engelsk med de nye bekjentskapene. Derimot så jeg ikke en eneste snapp der CBE kommuniserte med andre mennesker enn Isabelle. Kanskje hun egentlig er litt beskjeden eller introvert, eller ikke har så stor selvtillit i slike settinger? (ikke noe galt med det altså, det er mange som har sosial angst i større eller mindre grad). Hun har alltid virket ukomfortabel og tilgjort på tv når hun må være sammen med andre. Er vel derfor blogg passet så godt til henne. Sitte hjemme og dolle seg opp, ta noen bilder og skrive. Hun har hatt en utpreget asosial arbeidshverdag og i tillegg bodd i hus langt unna andre i lang tid. Nesten rart hun liker teater så godt, men der er jo alle replikkene fastsatt og hun spiller noen andre, så jo, kanskje det er derfor hun liker det. Hun virker enormt mye mer utilpass når hun må være seg selv ute blant andre, da virker det aldri som om hun slapper av. 14 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå