Isola2 Skrevet 19. september 2025 #107662 Skrevet 19. september 2025 Kollontaj skrev (14 minutter siden): Ser ikke noe i profilen hans? Står på den andre profilen hans, athlete excel 1 2
Anonym90059005 Skrevet 19. september 2025 #107663 Skrevet 19. september 2025 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Ser ikke noe i profilen hans? Man kan se rollene hans på fotball.no, aktive trenerroller står der. Bra for han tenker jeg, og at han lever mer anonymt utenfor "rampelyset". 9
Frisk Frosk Skrevet 19. september 2025 #107664 Skrevet 19. september 2025 (endret) Isola2 skrev (1 time siden): Står på den andre profilen hans, athlete excel Han fornekter seg ikke - fortsetter å tviholde på sitt siste luftslott, Athlete Excel AS - firmaet som ble oppløst formelt juni 2025. Måten han tilsynelatende plutselig har forsvunnet fra både twitter/x, larskristianeriksen og athlete_excel, har gitt meg tanker om at det er blitt stilt krav til ham, at de ikke vil asossieres med ham om han ikke kutter ut alle de kanalene hvor han har drevet med falsk informasjon, farlig helsepåvirkning, ekstremt kropps-og utseendefokus... og barneeksponering. Bra han har fått seg jobb, om han er ansatt, men svært betenkelig at en slik klubb velger en mann med en historikk med sinneproblemer, som har kommet med trusler mot unge på nett tidligere, som har drevet utstrakt barneeksponering i 11+ år, og har vist et enormt utseendefokus og fokus på helsefarlig lav fettprosent hos både seg selv og kvinner. En klubb må være veldig desperat når de velger en så omstridt person til nettopp barne- og ungdomstrener. Legger til - jeg håper at han kan gjøre en god jobb der, og at han har tatt tak i hva enn det er som har gjort at han har holdt på som han har gjort i så mange år. Endret 19. september 2025 av Frisk Frosk 20 8
Conradi Skrevet 19. september 2025 #107665 Skrevet 19. september 2025 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Han fornekter seg ikke - fortsetter å tviholde på sitt siste luftslott, Athlete Excel AS - firmaet som ble oppløst formelt juni 2025. Måten han tilsynelatende plutselig har forsvunnet fra både twitter/x, larskristianeriksen og athlete_excel, har gitt meg tanker om at det er blitt stilt krav til ham, at de ikke vil asossieres med ham om han ikke kutter ut alle de kanalene hvor han har drevet med falsk informasjon, farlig helsepåvirkning, ekstremt kropps-og utseendefokus... og barneeksponering. Bra han har fått seg jobb, om han er ansatt, men svært betenkelig at en slik klubb velger en mann med en historikk med sinneproblemer, som har kommet med trusler mot unge på nett tidligere, som har drevet utstrakt barneeksponering i 11+ år, og har vist et enormt utseendefokus og fokus på helsefarlig lav fettprosent hos både seg selv og kvinner. En klubb må være veldig desperat når de velger en så omstridt person til nettopp barne- og ungdomstrener. Legger til - jeg håper at han kan gjøre en god jobb der, og at han har tatt tak i hva enn det er som har gjort at han har holdt på som han har gjort i så mange år. Han er også elendig på å merke reklame. Ikke minst. 4
Ellie77 Skrevet 20. september 2025 #107666 Skrevet 20. september 2025 Sarp08 legger ut mye på Instagram, men jeg ser ikke snurten av LKE?
Isola2 Skrevet 20. september 2025 #107667 Skrevet 20. september 2025 (endret) Ellie77 skrev (35 minutter siden): Sarp08 legger ut mye på Instagram, men jeg ser ikke snurten av LKE? Er vel mest a-lag herrer de legger ut fra og ikke junior-fotball. Gå inn på hvilken som helst eliteserieklubb,så ser man det samme. Endret 20. september 2025 av Isola2 4
Stargaze Skrevet 20. september 2025 #107668 Skrevet 20. september 2025 Vet hun ikke hva commotion betyr? 23 4
Keaton Skrevet 20. september 2025 #107669 Skrevet 20. september 2025 Bildene minner ikke om ståhei? 🤭 16
Kokosmakron Skrevet 20. september 2025 #107670 Skrevet 20. september 2025 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Bildene minner ikke om ståhei? 🤭 Minner mer om vinging av scapula, tenker ikke det er kjempereklame for en PT.. 😬 12 1
Frisk Frosk Skrevet 20. september 2025 #107671 Skrevet 20. september 2025 Kokosmakron skrev (3 timer siden): Minner mer om vinging av scapula, tenker ikke det er kjempereklame for en PT.. 😬 Sånn har hun vært i årevis, og tydeligvis kan hun ikke nok om hverken anatomi eller trening til å trene riktig... Litt på samme måte som at hun innimellom påstår at hun er så svai i ryggen, og også at ribbenene hennes bare er sånn. Alt dette kan hun korrigere med riktig trening og tøyning. Men, hun ønsker det uttrykket hun får av å posere seg som hun gjør, så hun har ingen interesse av å trene riktig. Nå er det ingenting som tilsier at CBE/ pt_carolineberg egentlig ønsker pt-kunder. Men om noen skulle vurdere å velge henne - ligg unna, for egen helses skyld! 12 4
norovirus Skrevet 20. september 2025 #107672 Skrevet 20. september 2025 (endret) Herr fotballfrue er nok cancelled pga dårlig reklame for pt Caroline Berg Eriksen. My guess. Men når man skal forsøke på gang nr 3(?) for å få opp et treningsprogram som selger... for så å være i Roma på lanseringsdagen...det sier mye... Begynner å tro det er bare et skyggespill for å få inn annonsekroner. Verden skriker etter ekthet og autentisitet. Det er rart å se mennesker som lever av publisitet, og som samtidig ikke skjønner at verden forandrer seg. Eller kanskje de gir faen, så lenge det lønner seg litt.... Endret 20. september 2025 av norovirus skrivefeil 19 3
Zooli Skrevet 21. september 2025 #107673 Skrevet 21. september 2025 Vet man skal være forsiktig med å kommentere kropp. Men nå er jo ikke Caroline så forsiktig med å vise frem kropp så derfor tenker jeg det er innenfor å spørre; er det noe galt med ribbeina hennes? Eller er det fordi hun er tynn og trent på en spesiell måte? 2
panzerpølsa Skrevet 21. september 2025 #107674 Skrevet 21. september 2025 Zooli skrev (58 minutter siden): Vet man skal være forsiktig med å kommentere kropp. Men nå er jo ikke Caroline så forsiktig med å vise frem kropp så derfor tenker jeg det er innenfor å spørre; er det noe galt med ribbeina hennes? Eller er det fordi hun er tynn og trent på en spesiell måte? Hun suger inn magen, derfor det ser merkelig ut. Søk opp abdominal vacuum så ser du hvorfor hun ser sånn ut på alle bilder der magen er i fokus. 14 4
Finngirl Skrevet 21. september 2025 #107675 Skrevet 21. september 2025 Zooli skrev (1 time siden): Vet man skal være forsiktig med å kommentere kropp. Men nå er jo ikke Caroline så forsiktig med å vise frem kropp så derfor tenker jeg det er innenfor å spørre; er det noe galt med ribbeina hennes? Eller er det fordi hun er tynn og trent på en spesiell måte? Jeg er ikke overvektig, men heller ikke undervektig og har utstående ribbein. Søk på flare rib. I mitt tilfelle er det ikke like fremtredende, men i perioder hvor jeg har vært tynnere blir det det. Og cbe er jo radmager nå. det som skal sies er at dette skyldes ofte dårlig holdning, trekke inn magen, feiltrent kjernemuskulatur og feil pusteteknikk. Ting jeg har vært skyldig i, i yngre år. Det er absolutt ingenting positivt med dette. Tror derimot cbe synes det ser flott ut og ikke har noen planer om å endre på det 😅 6 2
BaHare Skrevet 21. september 2025 #107676 Skrevet 21. september 2025 Her er litt info om «ribcage bragging» https://www.instagram.com/p/CwHuWQ7obvQ/?igsh=cDdoa3BuNjBxdHZh 1 4
Frisk Frosk Skrevet 21. september 2025 #107677 Skrevet 21. september 2025 BaHare skrev (1 time siden): Her er litt info om «ribcage bragging» https://www.instagram.com/p/CwHuWQ7obvQ/?igsh=cDdoa3BuNjBxdHZh Og CBE har drevet med alt som nevnes i linken, både å skryte av egne ribben (og hevde at hun bare er slik, når alle kan se på bilder der hun glemmer seg at neida, hun har normale ribber når hun bruker kroppen normalt), hun poserer voldsomt også for å få thigh gap, og jammen har hun også forsøkt seg på tungen-ut (som påvirker utseende hals), selv om hennes foretrukne metode for å oppnå sistnevnte er å "alltid" snu hodet til siden for å oppnå det samme. Det Caroline Berg Eriksen holder på med har ingenting med god helse å gjøre - men det har alt med uhelse å gjøre! Det har ingenting med "sprek dame" (fitfemme) å gjøre heller, det har med å påføre andre stress og utseendepress - og det har ingenting med å ta vare på seg selv, prioritere seg selv, slik Caroline Berg Eriksen forsøker å selge inn FitFemme. Og hvor vanvittig mange ganger har ikke CBE posert frem både egne ribben og/eller thigh gap og halssener og underarmssener... på bilder eller videoer hvor også barna hennes er med? 14 13
Keaton Skrevet 21. september 2025 #107678 Skrevet 21. september 2025 Ikke lagt ut noe på pt-siden siden 12.9, tviler på at det er noe som prioriteres. Skal bare ha nok innlegg over tid for å vise annonsører hva hun liksom jobber med. 12 4
M.G.E Skrevet 21. september 2025 #107679 Skrevet 21. september 2025 Stargaze skrev (18 timer siden): Vet hun ikke hva commotion betyr? La mest merke til at midjen og hofter er redigerte! 😆 13 5
Hirondelle Skrevet 21. september 2025 #107680 Skrevet 21. september 2025 M.G.E skrev (3 minutter siden): La mest merke til at midjen og hofter er redigerte! 😆 Venstre arm er ganske avklippet ja, på innsiden. Og stripen på veggen forsvinner merkelig nok… 7 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå