Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Kan det være kokkeskolen? 

Den som sendes nå er vel fra i fjor? 

Kokkeskolen spilles inn sensommer.

Durancell skrev (38 minutter siden):

Farmen? Det hadde vært bra for frua.

Farmen kjendis spilles inn på forsommeren.
Farmen (vanlig) spilles inn nå, og hun skal neppe dit! (Selv om å se henne som utfordrer blant andre "dødelige" hadde vært gøy nok!) 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes ikke hun burde ha noe TV-tid i det hele tatt, men er nysgjerrig hva det er hun skal være med på. Blir også nysgjerrig på det andre hun snakker om på snap. Hun snakker om et spennende møte, et opplegg der vi får følge en reise som hun trenger å gå gjennom, som også kan hjelpe noen der ute. Da håper jeg det har noe med mental helse å gjøre, noe som er strippet for posering, kropp og utseende. Med andre ord, noe som er helt ulikt det CBE fokuserer på til vanlig. 

Endret av Snødronninga
leif
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (55 minutter siden):

Synes ikke hun burde ha noe TV-tid i det hele tatt, men er nysgjerrig hva det er hun skal være med på. Blir også nysgjerrig på det andre hun snakker om på snap. Hun snakker om et spennende møte, et opplegg der vi får følge en reise som hun trenger å gå gjennom, som også kan hjelpe noen der ute. Da håper jeg det har noe med mental helse å gjøre, noe som er strippet for posering, kropp og utseende. Med andre ord, noe som er helt ulikt det CBE fokuserer på til vanlig. 

Da blir jeg veldig overrasket. Carolinebergeriksenno er fanget i eget, stive narrativ. 

• Liker 11
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Lov å håpe på at den reisen er skilsmisse?! Neida…joda..

• Liker 2
Skrevet

Spørs om det blir noe tvinnspilling i morgen. Nå er hun selvfølgelig blitt syk igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Hun har klart å «tykka»(dukka?) unna sykdom hittil. Sitter i T-skjorte og fryser. Stemma er ekstremt nasal som vanlig, så umulig å høre om hun er syk eller ikke.

• Liker 6
Skrevet
foreveralone skrev (24 minutter siden):

Spørs om det blir noe tvinnspilling i morgen. Nå er hun selvfølgelig blitt syk igjen. 

Åh, den story'en var så pinlig! Hun overspiller så dårlig!

Og så var det ikke måte på hvor mye hun frøs og okket seg... sittende i en tynn topp uten ermer.

Hun viste i hvert fall at noen god skuespiller, det er hun definitivt ikke! :D

(Neste gang tipper jeg det blir stor ullgenser og skjerf, ullteppe, kopp med noe varmt i og overspilling den veien...)

• Liker 18
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke så nysgjerrig på hva det er, det er bare å konstatere at opplegget har vist seg useriøst allerede, ved å velge å samarbeide med en influenser som CBE. Hun har aldri vist noe som helst evne til å være oppriktig i slike sammenhenger.

Jeg fulgte ikke med på hva det Italia-opplegget var reklame for (var jo umulig ut fra CBEs innlegg å forstå hva det faktisk var hun reklamerte for der). Det er ikke bare noe oppfølging av det?

Mer enn noe annet så virker hun å være veldig ute og kjøre for tiden. Hun synes å ha mistet oversikten over de ulike filtrene hun bruker også, skifter tydelig mellom ulike utseendefilter så det blir helt merkelig sammen med all den ekstreme poseringen hennes og  fortsetter å fremme usunt forhold til utseende, kropp, trening og helse.

Det er egentlig litt på samme måten med CBE som med influenserne ML/DV, de sier en ting og gjør det stikk motsatte og motbeviser egne store ord med første mulighet.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Lov å håpe på at den reisen er skilsmisse?! Neida…joda..

Boligjakten...eller hva d nå heter?

• Liker 1
Skrevet

Et juleprogram/adventskalender? 🤷‍♀️

Skrevet
Bingo Bongo skrev (Akkurat nå):

Et juleprogram/adventskalender? 🤷‍♀️

24 stjerners julekalender ble spilt inn i april-mai mener jeg. Så neppe det, mulig det er et annet program da.

Skrevet

NRK har ikke 24 stjerners i år, men tv2 har noe lignende konsept. At de bruker frua i tv blir så feil. Hun er helt stiv og altfor anonym. Dårlig TV-figur. 

Skrevet
Xstrella skrev (Akkurat nå):

NRK har ikke 24 stjerners i år, men tv2 har noe lignende konsept. At de bruker frua i tv blir så feil. Hun er helt stiv og altfor anonym. Dårlig TV-figur. 

Det er så kjipt, for det var et lettbent og artig program! Hadde sansen for å se seriøse NRK-profiler gjøre usannsynlig teite ting på tv 😂

• Liker 12
Skrevet
Sugar&Spice skrev (Akkurat nå):

Det er så kjipt, for det var et lettbent og artig program! Hadde sansen for å se seriøse NRK-profiler gjøre usannsynlig teite ting på tv 😂

Ja jeg likte det godt. Håper det kommer tilbake i 2026. 🥰

Skrevet

Timeglassfigur ja.. lever hun på 50-tallet?

Det er så overfladisk at det er skremmende. Tror hun virkelig at kvinner i dag trener for å få timeglassfigur?

Våkn opp CBE! Vi er i 2025.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Stargaze skrev (29 minutter siden):

Det er så overfladisk at det er skremmende. Tror hun virkelig at kvinner i dag trener for å få timeglassfigur?

Berg Eriksens versjon av timeglassfigur er ikke det hun tror det er.

• Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Gogglebox skrev (31 minutter siden):

Kanskje det er dette https://bysarpsborg.no/tv2-satsingen-bakeskolen-legges-til-borregaard/ 

Ser de starter innspilling i morgen

Man skulle tro det! Hun skulle pakke og reise bort og dette er jo bare et steinkast unna hjemmet. Men skulle ikke virke for opplagt kanskje, men det ER det nå. 😆 

Forresten, baking med snørr, nysing og hosting blir delikat!

Endret av Snødronninga
La til en setning
  • Liker 12
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke så sikker på at hun HAR timeglassfigur, for det mener hun nok at hun har siden hun er så opphengt i snakke om det. Det ser ut som skuldrene er bredere enn hoftene, da har du vel strengt tatt ikke timeglassfigur. Spiller ingen rolle hva hun har (annet enn for henne selv), men å til stadighet ta det opp som noe viktig i treningssammenheng og for å skaffe seg kunder - det blir feil i mitt hode. Usunt fokus, som vanlig. 

https://www.instagram.com/pt_carolineberg/

IMG_4801.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 18
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...