Gogglebox Skrevet 25. september 2025 #107781 Skrevet 25. september 2025 Snødronninga skrev (9 minutter siden): Man skulle tro det! Hun skulle pakke og reise bort og dette er jo bare et steinkast unna hjemmet. Men skulle ikke virke for opplagt kanskje, men det ER det nå. 😆 Tipper de skal bo på hotellet sånn som de gjør på Kokkeskolen, men hun trenger ikke reise langt, nei 😄 Sikkert en trygghet at innspillingsstedet er i tøffelavstand fra eget hjem 1
Snødronninga Skrevet 25. september 2025 #107782 Skrevet 25. september 2025 Gogglebox skrev (2 minutter siden): Tipper de skal bo på hotellet sånn som de gjør på Kokkeskolen, men hun trenger ikke reise langt, nei 😄 Sikkert en trygghet at innspillingsstedet er i tøffelavstand fra eget hjem Har ikke sett Kokkeskolen sånn ordentlig, men det gir jo mening. Da var "mysteriet" løst. 😄 1
Stargaze Skrevet 26. september 2025 #107783 Skrevet 26. september 2025 Snødronninga skrev (7 timer siden): Jeg er ikke så sikker på at hun HAR timeglassfigur, for det mener hun nok at hun har siden hun er så opphengt i snakke om det. Det ser ut som skuldrene er bredere enn hoftene, da har du vel strengt tatt ikke timeglassfigur. Spiller ingen rolle hva hun har (annet enn for henne selv), men å til stadighet ta det opp som noe viktig i treningssammenheng og for å skaffe seg kunder - det blir feil i mitt hode. Usunt fokus, som vanlig. https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Veldig usunt. Men hvem tenker hun målgruppen er når hun markedsfører det på en sånn måte? Hun undervurderer dagens kvinner når hun tror det trigger til å begynne på Fit. Tiden har virkelig stoppet helt opp hos henne. 17
Lopploella Skrevet 26. september 2025 #107784 Skrevet 26. september 2025 Brystimplantater var vel heller ikke en del av pakka den gangen timeglassfigur var vanlig p snakke om. Vanskelig å få trent opp til noe sånt uten å legge seg på operasjonsbordet. 13 8
hvalstad45 Skrevet 26. september 2025 #107785 Skrevet 26. september 2025 Snødronninga skrev (7 timer siden): Jeg er ikke så sikker på at hun HAR timeglassfigur, for det mener hun nok at hun har siden hun er så opphengt i snakke om det. Det ser ut som skuldrene er bredere enn hoftene, da har du vel strengt tatt ikke timeglassfigur. Spiller ingen rolle hva hun har (annet enn for henne selv), men å til stadighet ta det opp som noe viktig i treningssammenheng og for å skaffe seg kunder - det blir feil i mitt hode. Usunt fokus, som vanlig. https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Hun har tilfeldigvis alltid naturlig det som er ansett som mest ettertraktet å ha. Jeg vet ikke hvordan ansiktsform hun har nå, forhun fordreier det så innmari på nett og det er mulig hun har tatt noe kjeveoperasjon eller no, men jeg husker hvordan hun hevdet hun hadde oval ansiktsform når alle kunne se det absolutt ikke var det hun hadde. hun skal være perfekt, alltid, så utrolig kjedelig og totalt falskt. 17
Svartfugl Skrevet 26. september 2025 #107786 Skrevet 26. september 2025 Hva skjer med Fit Femme da? Har hun gitt opp allerede? Kanskje litt krevende å være "tilgjengelig hele tiden", som hun lovte på instagram. Altså, hvem lover sånne ting? Ingen kan være tilgjengelig "hele tiden". Og jeg vet hvor timeglassfiguren kommer fra. Photoshop, pute i trusa, filter og posering. 20
Gjest Jojo345 Skrevet 26. september 2025 #107787 Skrevet 26. september 2025 Hele greia er utdatert og anorektisk. Timeglassfigur, "trene rumpe uten å få større lår". Er målgruppa folk på hennes alder? Det kan umulig treffe Lurer på om hun i det hele tatt har solgt noe program for FF (fit, men fanatisk)
Stargaze Skrevet 26. september 2025 #107788 Skrevet 26. september 2025 Svartfugl skrev (3 minutter siden): Altså, hvem lover sånne ting? Ingen kan være tilgjengelig "hele tiden". Nettopp, og dette er med på å sikre at potensielle kunder skjønner at dette er et luftslott. 11 1
Gjest Jojo345 Skrevet 26. september 2025 #107789 Skrevet 26. september 2025 Vet ikke hvorfor det er så stille fra bilskrapern men han er hvertfall påmeldt hyrox oslo
Medici Skrevet 26. september 2025 #107790 Skrevet 26. september 2025 Snødronninga skrev (17 timer siden): Man skulle tro det! Hun skulle pakke og reise bort og dette er jo bare et steinkast unna hjemmet. Men skulle ikke virke for opplagt kanskje, men det ER det nå. 😆 Forresten, baking med snørr, nysing og hosting blir delikat! For ikke å snakke om hvor udelikat det er med de plastneglene og all dritt som samler seg under der 🤢 11 3
Tivi20 Skrevet 27. september 2025 #107791 Skrevet 27. september 2025 Jojo345 skrev (På 26.9.2025 den 16.53): Vet ikke hvorfor det er så stille fra bilskrapern men han er hvertfall påmeldt hyrox oslo Ut fra hva jeg kan se møtte han ikke opp til start. 11 4
Tivi20 Skrevet 27. september 2025 #107792 Skrevet 27. september 2025 For øvrig ser det ut til at CrossFit Sarpsborg har fått ny boxmanager, så det var et kort arbeidsforhold for LKE. 27 1
BaHare Skrevet 27. september 2025 #107793 Skrevet 27. september 2025 kom over denne artikkelen. 😊 «Lomeland brukar Lars-Kristian Eriksen som coach.» https://www.nrk.no/sport/treningstrenden-hyrox-tar-av-i-noreg-for-lotta-lomeland-1.17583568 1
Gjest Jojo345 Skrevet 27. september 2025 #107794 Skrevet 27. september 2025 Oj, det var kort! Hvor så du dette? Ikke jobb og ikke stilt til start i hyrox oslo?
Frisk Frosk Skrevet 27. september 2025 #107795 Skrevet 27. september 2025 BaHare skrev (3 timer siden): kom over denne artikkelen. 😊 «Lomeland brukar Lars-Kristian Eriksen som coach.» https://www.nrk.no/sport/treningstrenden-hyrox-tar-av-i-noreg-for-lotta-lomeland-1.17583568 Kjekt at Nrk tar med kommentarene fra Lasse Tufte nederst i artikkelen: "Tufte opplever at dei aller fleste deltar i Hyrox for å fullføre. Ikkje for å konkurrere mot andre. – Majoriteten har ikkje ein plasseringsambisjon. Dei færraste som spring Oslo halvmaraton gjer det for ei plassering, men som ei gjennomføringsgreie, og slik er det her òg, seier han." Bortsett fra LKE, selvfølgelig, som skulle bli verdensmester før han hadde deltatt på sin første konkurranse... 31 1
Tivi20 Skrevet 28. september 2025 #107796 Skrevet 28. september 2025 Jojo345 skrev (11 timer siden): Oj, det var kort! Hvor så du dette? Ikke jobb og ikke stilt til start i hyrox oslo? Han hadde starttid 18:00 i går på hyrox men ingen resultater på navnet sitt på startlista. Ang. jobb, så er det en annen person som står som box manager. 10 1
Ellie77 Skrevet 28. september 2025 #107797 Skrevet 28. september 2025 Jeg har tenkt, også før fraværet på SoMe, at han kanskje sliter med noe. Det er vanskelig å se andre årsaker bak den irrasjonelle atferden, og i så fall er det jo faktisk synd på ham. 16
BlendaSensitive Skrevet 28. september 2025 #107798 Skrevet 28. september 2025 (endret) Kanskje lke har fått seg en helt vanlig jobb, men det er vel ikke kult nok å skrive om. Eller om han sliter med noe. I begge tilfeller så tenker jeg at da er han ute av rampelyset og ikke burde skrives om. Edit: om han deltar på reality så vil tiden vise det. Virker no som at det er det som frua får inntekten fra. Resten er bare kulisse for å ha noe å poste om. edit 2: ser han er trener for det yngre laget og assistent trener for G19. På kompetanse står det grasrot trener… tipper det er et slag i magen for lke, som er så opptatt av titler og status. https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352 Å holde seg rolig på instagram kan jo være et krav fra klubben, de ikke vill ha noe ”tull”. Endret 28. september 2025 av BlendaSensitive 9 8
Hirondelle Skrevet 28. september 2025 #107799 Skrevet 28. september 2025 Ellie77 skrev (28 minutter siden): Jeg har tenkt, også før fraværet på SoMe, at han kanskje sliter med noe. Det er vanskelig å se andre årsaker bak den irrasjonelle atferden, og i så fall er det jo faktisk synd på ham. At LKE sliter med noe har aldri vært en hemmelighet. Han har slitt med sinnemestring, rasisistiske utsagn, løgner, mindreverdihetskomplekser, fett, sannheter og what not - lenge før han la opp fotballen. Spørsmålet nå, er bare om LKE også har innsett at han har problemer! Det er lov å håpe, spesielt for de tre han bor sammen med. 17 10
Skrottefar Skrevet 28. september 2025 #107800 Skrevet 28. september 2025 Sugar&Spice skrev (1 time siden): Spørsmålet nå, er bare om LKE også har innsett at han har problemer! Det er lov å håpe Lov å håpe ja, men hva er sannsynligheten for at LKE har evnen til å innse noe som helst 😛 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå