Hunter7 Skrevet 1. oktober 2025 #107841 Skrevet 1. oktober 2025 Sugar&Spice skrev (34 minutter siden): Det er da enda godt at G15 ikke eksponeres på internettkanalene til laget! Det skulle bare mangle at man ikke poster bilder av mindreårige på det åpne nettet til alle gærningene på internett til fri bruk………………………. Hvis jeg ikke tar feil, så har Norges Idrettsforbund strenge føringer vedr. posting av bilder og filmer av mindreårige - noe de har hatt i en rekke år. 12
Lilly_A Skrevet 1. oktober 2025 #107842 Skrevet 1. oktober 2025 Ifølge MinFotball er han trener for G15 og assistenttrener for G19. Ikke akkurat fulltidsjobb 😁 der jeg bor er det foreldre som trener 15-åringene, så får de gjerne annen trener fra 17-årsalder. Det satses nok i Sarpsborg08 🤔 13
Hirondelle Skrevet 1. oktober 2025 #107843 Skrevet 1. oktober 2025 Hunter7 skrev (5 timer siden): Hvis jeg ikke tar feil, så har Norges Idrettsforbund strenge føringer vedr. posting av bilder og filmer av mindreårige - noe de har hatt i en rekke år. Poenget mitt var egentlig at Fruen og Gemalen burde ha nettopp de reglene. 10 2
Keaton Skrevet 1. oktober 2025 #107844 Skrevet 1. oktober 2025 Pussig at bedriftseieren ikke forhåndslager innhold til publisering når hun er borte, det virker jo dårlig planlagt. 14 3
Durancell Skrevet 1. oktober 2025 #107845 Skrevet 1. oktober 2025 Kollontaj skrev (15 minutter siden): Pussig at bedriftseieren ikke forhåndslager innhold til publisering når hun er borte, det virker jo dårlig planlagt. Ja. Hun har sikkert nok av selfies og bilde fra den ene siden å legge ut. 12
Rev. Revenge Skrevet 1. oktober 2025 #107846 Skrevet 1. oktober 2025 Forhåndspublisering har hun vel aldri gjort før heller? Det har alltid fremstått som om hun poster for egen del, ikke for publikum. Hun har repostet gamle bilder, da. Som da hun var så syk at brystene eksploderte over natten. Og når hun digger sine egne feriebilder. 19
Keaton Skrevet 1. oktober 2025 #107847 Skrevet 1. oktober 2025 Ja, er vel ikke SÅ mye jobb å lagre noen innlegg f.eks. om mat, bikkja, løping eller «nå er det snart jul». Noen følgere som liker sånt finnes vel fortsatt. 8
Inocybe Skrevet 1. oktober 2025 #107848 Skrevet 1. oktober 2025 Rev. Revenge skrev (2 timer siden): Forhåndspublisering har hun vel aldri gjort før heller? Det har alltid fremstått som om hun poster for egen del, ikke for publikum. Hun har repostet gamle bilder, da. Som da hun var så syk at brystene eksploderte over natten. Og når hun digger sine egne feriebilder. Hadde hun ikke et enkelt forhåndslaget innlegg da hun fikk bryst-influnesa? En utklippstavle med sesongens klær hun liksom ønsket seg. Eller blander jeg med fødsel? La merke til det forhåndspubliserte innlegget for syns det virket så malplassert og minnet mest om avskrift fra et motemagasin. I tillegg husker jeg det alt for lite til å fylle tidsrommet hun var borte fra SoMe. 9
Rev. Revenge Skrevet 1. oktober 2025 #107849 Skrevet 1. oktober 2025 Kollontaj skrev (2 timer siden): Ja, er vel ikke SÅ mye jobb å lagre noen innlegg f.eks. om mat, bikkja, løping eller «nå er det snart jul». Noen følgere som liker sånt finnes vel fortsatt. Det er den enkleste ting i verden. Kamerarullen er stappet med alskens bilder og filmer fra før, så det er bare å klaske på en tekst og legge til posting på ønsket tid. Mulig hun ikke fikk tid til det hvis hun var et siste-liten valg. 10
Rev. Revenge Skrevet 1. oktober 2025 #107850 Skrevet 1. oktober 2025 Inocybe skrev (13 minutter siden): Hadde hun ikke et enkelt forhåndslaget innlegg da hun fikk bryst-influnesa? En utklippstavle med sesongens klær hun liksom ønsket seg. Eller blander jeg med fødsel? La merke til det forhåndspubliserte innlegget for syns det virket så malplassert og minnet mest om avskrift fra et motemagasin. I tillegg husker jeg det alt for lite til å fylle tidsrommet hun var borte fra SoMe. Mulig? Hun postet også et bilde tatt mye tidligere på året som ikke passet med årstiden. 6
cerruti Skrevet 2. oktober 2025 #107851 Skrevet 2. oktober 2025 Det er vel forskjell på før og nå. Før var hun mer på topp og ønsket trolig ikke oppmerksomt på operasjon - selv om det åpenbart endret seg da inngrepet var gjort. Nå er hun mer avdanket og avhengig av å delta på mainstream reality sammen med mange av samme kategori. Da føles kanskje pausen som at hun er med på noe viktig og at det skal gi spenning og forventning. 10 2
Ikkenoledig Skrevet 2. oktober 2025 #107852 Skrevet 2. oktober 2025 Tistelblad skrev (På 30.9.2025 den 1.52): Han er visst fremdeles bezzervizzer og kranglefant i kommentarfelt. Alltid like gøy å lese. https://www.facebook.com/share/v/1D69Q3sWEr/ Desiree Andersen blir stadig dratt frem her som en motpol til LK og CBE. Hun postet en reel I går hvor hun sier akkurat det samme som LK sier her, og kritiserer Sundby. Kan ikke se noe feil i måten LK uttaler seg på her. Voksne mennesker må tåle at ikke annen hver setning avsluttes med hjerte emoji og smilefjes. 7 4
NoaideBiehtar Skrevet 2. oktober 2025 #107853 Skrevet 2. oktober 2025 Ikkenoledig skrev (31 minutter siden): Desiree Andersen blir stadig dratt frem her som en motpol til LK og CBE. Hun postet en reel I går hvor hun sier akkurat det samme som LK sier her, og kritiserer Sundby. Kan ikke se noe feil i måten LK uttaler seg på her. Voksne mennesker må tåle at ikke annen hver setning avsluttes med hjerte emoji og smilefjes. Mange andre som er enige også, så Sundby gikk på en smell der. For eksempel Coach Lowengreen og Sølve Sundrehagen (som ikke aktivt motsier Sundby men sier at man generelt ikke må stole på et underholdningsprogram som 16 ukers helvete er). Så LKE er på rett spor for en gangs skyld. Ikke reagerer han med å bli ufin og hissig heller, til tross for han ene som selv sliter med å LYTTE. Skuffet over Sundby her. 6 6
Jobbermedbarn Skrevet 2. oktober 2025 #107854 Skrevet 2. oktober 2025 Ikkenoledig skrev (6 timer siden): Desiree Andersen blir stadig dratt frem her som en motpol til LK og CBE. Hun postet en reel I går hvor hun sier akkurat det samme som LK sier her, og kritiserer Sundby. Kan ikke se noe feil i måten LK uttaler seg på her. Voksne mennesker må tåle at ikke annen hver setning avsluttes med hjerte emoji og smilefjes. Helt enig her, helt ok fra LKE denne gangen. 1 1
punkyB Skrevet 2. oktober 2025 #107855 Skrevet 2. oktober 2025 NoaideBiehtar skrev (7 timer siden): Mange andre som er enige også, så Sundby gikk på en smell der. For eksempel Coach Lowengreen og Sølve Sundrehagen (som ikke aktivt motsier Sundby men sier at man generelt ikke må stole på et underholdningsprogram som 16 ukers helvete er). Nå har jo de fleste deltagerne som har vært med fått stort sett veldig mye forbedringer rent helsemessig i tillegg til at de har gått ned mange kilo - så noe i det underholdningsprogrammet virker jo 3
NoaideBiehtar Skrevet 2. oktober 2025 #107856 Skrevet 2. oktober 2025 punkyB skrev (41 minutter siden): Nå har jo de fleste deltagerne som har vært med fått stort sett veldig mye forbedringer rent helsemessig i tillegg til at de har gått ned mange kilo - så noe i det underholdningsprogrammet virker jo Selvfølgelig, men det er likevel ikke fritt for faktafeil. De kunne kommet enda lenger med riktige råd. Den type råd som Sundby feilaktig serverer er faktisk ganske drepen for motivasjonen til mange. Å trene med få repetisjoner er gull verdt for mange, så skal han liksom stå der og si på nasjonal TV at nei nei, fordi du er kvinne er det ikke bra nok for deg? Nei spar meg. 🤐 4 4
Rev. Revenge Skrevet 2. oktober 2025 #107857 Skrevet 2. oktober 2025 (endret) Det virket så godt at en eller annen influencer valgte å lansere seg selv som en slags selvlært PT/coach og ville ha med heiagjengen på utfordringer, tror jeg. Var det Tandberg, tro? Det er temmelig ugreit. 16 ukers helvete er et reality/underholdningsprogram, uavhengig av om enkelte forbedrer helse og minker i kilo. Å piskes rundt på bootcamp heldags i fire måneder er neppe noe fagpersoner tilråder i virkelighetens verden, med simultan totalendring på kost, trening og livsstil. Særlig ikke når eventuelle utfordringer har sin opprinnelse i psyke, eller at mestring er viktigere enn å vinne. Endret 2. oktober 2025 av Rev. Revenge fjernet unødvendig sitering 6 5
punkyB Skrevet 2. oktober 2025 #107858 Skrevet 2. oktober 2025 NoaideBiehtar skrev (2 timer siden): Selvfølgelig, men det er likevel ikke fritt for faktafeil. De kunne kommet enda lenger med riktige råd. Den type råd som Sundby feilaktig serverer er faktisk ganske drepen for motivasjonen til mange. Å trene med få repetisjoner er gull verdt for mange, så skal han liksom stå der og si på nasjonal TV at nei nei, fordi du er kvinne er det ikke bra nok for deg? Nei spar meg. 🤐 Nå er jeg forsåvidt enig i at det ikke er et fagprogram og mer underholdning sånt sett - så ikke veldig uenig med deg ref. presiseringen i svaret dit (at det jo fungerer) Blir litt irritert på Sølve Sundrehagen som virker å være veldig kritisk til programmet - konseptet i programmet er jo veldig bra og deltagerne selv er vel veldig fornøyde. Så ligger det et underholdningskonsept i det. Litt usikker på om Syndby har prøvd å forklare litt mer hva han mente med det - og om han mente det så bokstavlig som det hørtes ut. Jeg mener hvertfall at de gjør mye riktig der - veldig enige i at han skal være litt forsiktig med hva slags råd han gir - og han burde definitivt skjerpe inn teknikken på øvelsene de utfører. Litt usikker på om det er da tvselskapet som spiller på at de skal være helt blanke når de begynner og ikke kan noe for så å utvikle seg enormt i løpet av programmet. De bør jo sørge for at de får grundig teknikkopplæring - men det må jo ikke nødvendigvis være 100% riktig. Man ser vel feks. mange har ganske krumme rygger under markløft 2
loffen Skrevet 2. oktober 2025 #107859 Skrevet 2. oktober 2025 Og hvis det er knebøy å såvidt bøye knærne 10 grader, så greier jeg også 90 kg, lett! Jeg må slutte å se på det programmet, jeg bare irriterer meg. 7 1 4
Laia Skrevet 3. oktober 2025 #107860 Skrevet 3. oktober 2025 (endret) loffen skrev (13 timer siden): Og hvis det er knebøy å såvidt bøye knærne 10 grader, så greier jeg også 90 kg, lett! Jeg må slutte å se på det programmet, jeg bare irriterer meg. Det reagerte jeg på også. Rart at han ikke korrigerer og heller fokuserer på lavere vekt og innøve en god teknikk nå i startfasen. Det så jo ut som han testet kapasiteten hennes, men likevel: økning i øvelser oppnås jo ved å progressivt øke vekt over tid, ikke på en enkelt dag. Jeg vet jo ikke om det var noe som fysisk/medisinsk hindret henne i å gå dypere, men desto mer underlig da. Reagerer også på hun som ble liggende i benkpressen med stanga over bryst/mage. Hun var dog alene, og ikke med PT-en i økta, så jeg håper virkelig at han hadde sagt noe om han hadde vært til stede. Hun var heldig at vekten var så lett at hun kunne rulle stanga av kroppen. Likevel, å ende opp i denne situasjonen kan potensielt være direkte farlig om vektene er tunge nok (folk har faktisk omkommet av bli liggende med vektstang over halsen). Min mening er at dette burde vært klippet bort, eller i det minste: understreke at man bør ha spotter med seg når man løfter opp mot maksgrensen i benk. Ellers så synes jeg han amerikaneren har god teknikk i styrkedelen (ser ut som han har trent styrke før). Edit: ser at dette kanskje ble litt langt utenfor trådens tema, så mod får eventuelt flytte til annen tråd eller slette om de finner det nødvendig. Endret 3. oktober 2025 av Laia 9 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå