Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
MissLucy skrev (14 minutter siden):

hva i all verden! Har hun veltet seg med hollywoodstjerner? er hun ikke gift??

Kjenner ellers på at det er ikke mye jeg lurer mindre på enn hva CBE mener om janteloven...

Det er jo nesten så man må orke å høre hvilke verdensstjerner hun har "veltet" seg i? 🤓

@Felis Orker du??? Med håp i stemmen... ❤️

Endret av CityCityBangBang
la til en liten bønn til @felis
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kosemose skrev (På 28.9.2025 den 12.35):

Kanskje han bare ikke vil være en offentlig person i rampelyset lenger? Og da er han vel heller ikke oppe til debatt her, og bør få være i fred. 

Han er visst fremdeles bezzervizzer og kranglefant i kommentarfelt.  Alltid like gøy å lese. 

https://www.facebook.com/share/v/1D69Q3sWEr/

• Liker 8
Skrevet
Tistelblad skrev (8 timer siden):

Han er visst fremdeles bezzervizzer og kranglefant i kommentarfelt.  Alltid like gøy å lese. 

https://www.facebook.com/share/v/1D69Q3sWEr/

Da sitter han på Internett i stedet for å delta i hyrox. 

Så at Iver anton Kronstad med makker vant hyrox pro doubles. Han la ut at han ikke hadde trent noe til hyrox, kun til triatlon og gjør det likevel så bra. Han lurte også på hvordan det hadde gått hvis han hadde trent spesifikt for hyrox, da hadde nok resultatene vært enda bedre!

https://www.instagram.com/iveranton?igsh=MWxjaG41N2F6M3FvNQ==

Det må være irriterende for LKE som har masse fritid og trente mye og spesifikt for hyrox og likevel ikke utmerker seg noe spesielt 😅

Skrevet

Å nei, er hyrox- karrieren over allerede? Jeg som var så spent på (bort) forklaringen på hvorfor det ikke hadde blitt topp-plassering denne gangen (heller?). 

• Liker 15
Skrevet
Zenhouse skrev (6 minutter siden):

Å nei, er hyrox- karrieren over allerede? Jeg som var så spent på (bort) forklaringen på hvorfor det ikke hadde blitt topp-plassering denne gangen (heller?). 

«Opp som ei løve, ned som en skinnfell» burde vel passe som beskrivelse. Men hva om LKE slo seg på lag med Frank Løpe og Gauta Gutta Grav? Dét hadde jo blitt et fascinerende trespann, eller? 
:fnise:

• Liker 25
Skrevet
Hunter7 skrev (23 minutter siden):

«Opp som ei løve, ned som en skinnfell» burde vel passe som beskrivelse. Men hva om LKE slo seg på lag med Frank Løpe og Gauta Gutta Grav? Dét hadde jo blitt et fascinerende trespann, eller? 

Vet ikke hvem som er verst av de tre 😅 

Skrevet
Hunter7 skrev (2 timer siden):

Mr Løpe, Mr Hvilepuls og Mr Besserwisser.  Grøsser av tanken på de tre sammen!

• Liker 29
  • Hjerte 1
Skrevet
BlendaSensitive skrev (På 28.9.2025 den 10.04):

Kanskje lke har fått seg en helt vanlig jobb, men det er vel ikke kult nok å skrive om. Eller om han sliter med noe. I begge tilfeller så tenker jeg at da er han ute av rampelyset og ikke burde skrives om.

Edit: om han deltar på reality så vil tiden vise det. Virker no som at det er det som frua får inntekten fra. Resten er bare kulisse for å ha noe å poste om. 

edit 2: ser han er trener for det yngre laget og assistent trener for G19. På kompetanse står det grasrot trener… tipper det er et slag i magen for lke, som er så opptatt av titler og status.

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352

Å holde seg rolig på instagram kan jo være et krav fra klubben, de ikke vill ha noe ”tull”. 

Lke selv har lenket til sarpsborg 08, men på instagram til sarp08, står det ingenting om han. Ingen foto eller bilder, bare av en annen ny trener. Og andre trenere. Nytt forsøkt fra lke til å fremstå som noe annet enn det han er?

Tross han ikke har lagt ut noe på instagram så er bio oppdatert…. Og lenket til hjemmeside med tekst på dårlig engelsk. Med treningsopplegg som var til et event i juni! 

og hva skjedde med vm (!) i hyrox? Fikk han ikke være med alikavel? 

• Liker 6
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
BlendaSensitive skrev (7 minutter siden):

Lke selv har lenket til sarpsborg 08, men på instagram til sarp08, står det ingenting om han. Ingen foto eller bilder, bare av en annen ny trener. Og andre trenere. Nytt forsøkt fra lke til å fremstå som noe annet enn det han er?

Tross han ikke har lagt ut noe på instagram så er bio oppdatert…. Og lenket til hjemmeside med tekst på dårlig engelsk. Med treningsopplegg som var til et event i juni! 

Hvis han later som om han er tilknyttet S08 uten å faktisk være det, er det for det første pinlig, men også noe klubben bør reagere på. Det er skikkelig ugreit. 

Skrevet
BlendaSensitive skrev (15 minutter siden):

Han trener typ gutter 15, ikke akkurat noe klubben legger ut på sin Instagram. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (16 minutter siden):

Hvis han later som om han er tilknyttet S08 uten å faktisk være det, er det for det første pinlig, men også noe klubben bør reagere på. Det er skikkelig ugreit. 

Kan jo ikke noe om fotball jeg! Men virker som om lke har lenket til hovedkonton til sarpsborg fotball. Han er altså trener for sarpsborg G15 og assistent trener til G19.  Ikke hovedlaget, eller hva det nå heter.

betyr det gutter 15 år/19 år?? 

edit: lek forsøkte seg på treads en liten stund, under performance_coach. Men de eneste svar han fikk var «du tar feil og har ikke forstått studien». Alt på engelsk. :P Og at han burde droppe vanskelige ord , som han tok som kompliment fordi han ikke forstod hva personen mente.

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
krympeline skrev (1 minutt siden):

Han trener typ gutter 15, ikke akkurat noe klubben legger ut på sin Instagram. 

Mistenkte det! 

• Liker 4
Skrevet
BlendaSensitive skrev (10 minutter siden):

Mistenkte det! 

Nei, de poster fra herrelaget i eliteklubben. Bodø Glimt poster heller ikke noe om gutte-15 laget sitt eller om trenerne der på sin instagramkonto. Bare sånn for å ta en random eliteserieklubb. 

• Liker 6
Skrevet
BlendaSensitive skrev (18 minutter siden):

Kan jo ikke noe om fotball jeg! Men virker som om lke har lenket til hovedkonton til sarpsborg fotball. Han er altså trener for sarpsborg G15 og assistent trener til G19.  Ikke hovedlaget, eller hva det nå heter.

edit: lek forsøkte seg på treads en liten stund, under performance_coach. Men de eneste svar han fikk var «du tar feil og har ikke forstått studien». Alt på engelsk. :P Og at han burde droppe vanskelige ord , som han tok som kompliment fordi han ikke forstod hva personen mente.

Har du skjermbilde? :D  (Er ikke på threads 😛 )

• Liker 3
Skrevet

Har ikke sett verken mann ell hund på CBE’s jobb idet siste.. man kan vel anta at det ikke går så det suser i villaen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
BlendaSensitive skrev (1 time siden):

De fleste klubber har en hovedside som gjelder klubben som helhet, også har de respektive lagene sine egne sosiale medier hvor de poster resultater og informasjon. Hvis han kun er tilknyttet aldersbestemte lag, så bør han spesifisere det og ikke late som han er tilknyttet seniorlaget. 

Skrevet

Jeg vil si at i den uendelige jungelen av PT-er der ute så sliter CBE med å finne et segment der hun har noen som helst ekspertise. Hun løper ikke på gode tider til tross for at hun trener mye løping, hun er ikke spesielt sterk og kostholdet hun viser i SoMe er helt krise. Det eneste hun er «god» på er å vise frem hvor lav fettprosent hun har i kombinasjon med et påkostet frontparti. Det er nok en rimelig liten kundegruppe der ute som dette appellerer til og som tror at dersom jeg trener som CBE kommer jeg til å se slik ut. 
Når det kommer til Hyrox så tror jeg CBE trodde hun kunne gjøre det bra for hun løper jo så mye og trener så mye «styrke» at dette var noe for henne. Men så gikk det ikke så bra likevel og da var den karrieren også over. LKE mener jeg å huske sa for en god stund siden at han ikke skulle være med på vm i hyrox selv on han hadde kvalifisert seg. Og hans fravær på SoMe tror jeg bare vi skal være takknemlig for, det er nok det aller beste for alle parter der ut!

• Liker 30
  • Nyttig 7
Skrevet
Camillalilla skrev (1 time siden):

Jeg vil si at i den uendelige jungelen av PT-er der ute så sliter CBE med å finne et segment der hun har noen som helst ekspertise. Hun løper ikke på gode tider til tross for at hun trener mye løping, hun er ikke spesielt sterk og kostholdet hun viser i SoMe er helt krise. Det eneste hun er «god» på er å vise frem hvor lav fettprosent hun har i kombinasjon med et påkostet frontparti. Det er nok en rimelig liten kundegruppe der ute som dette appellerer til og som tror at dersom jeg trener som CBE kommer jeg til å se slik ut. 
Når det kommer til Hyrox så tror jeg CBE trodde hun kunne gjøre det bra for hun løper jo så mye og trener så mye «styrke» at dette var noe for henne. Men så gikk det ikke så bra likevel og da var den karrieren også over. LKE mener jeg å huske sa for en god stund siden at han ikke skulle være med på vm i hyrox selv on han hadde kvalifisert seg. Og hans fravær på SoMe tror jeg bare vi skal være takknemlig for, det er nok det aller beste for alle parter der ut!

Det er jo også den lille detaljen at bøter for hærverk kan gjøre at amerikanske innreisemyndigheter nekter å slippe deg inn i USA. Da var det jo veldig upraktisk at VM var satt til USA...

Det er nok heller ingen billig affære å reiste til USA for en slik konkurranse, noe som også går dårlig overens med røde tall i regnskapene for andre år på rad.

For en som ønsker å bli verdensmester med det samme, så var det nok heller ikke veldig motiverende å se at andre, som faktisk har normale fulltidsjobber, gjorde det sterkt i stevnet hvor han kvalifiserte seg. Da ville nok VM bydd på store utfordringer, selv for han som dokumenterte at han trente mye på tider der andre normalt jobber.

Så det var nok veldig praktiske grunner for å ikke dra til VM. Resultat etterpå bekrefter vel at det uansett var lurt å stå over, tror jeg.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Men er det der fit femme oppe å går, eller ble det bare 100% tyst etter oppdiktet startdato? I såfall er det jo villedende markedsføring i beste fall? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er da enda godt at G15 ikke eksponeres på internettkanalene til laget! Det skulle bare mangle at man ikke poster bilder av mindreårige på det åpne nettet til alle gærningene på internett til fri bruk………………………. 

• Liker 13
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...