Kosemose Skrevet 28. september 2025 #107801 Skrevet 28. september 2025 Kanskje han bare ikke vil være en offentlig person i rampelyset lenger? Og da er han vel heller ikke oppe til debatt her, og bør få være i fred. 13 1
Turkis Sau Skrevet 28. september 2025 #107802 Skrevet 28. september 2025 (endret) Dette tyater-elsket til CBE har jeg stusset litt over. Hun elsker tyater, det er bare så fantastisk med tyater! Hvorfor ser man aldri har hun drar på et tyaterstykke? F.eks. Book of Mormons som går nå, og er så populært. Eller Sven Nordin i En mann ved navn Ove (forøvrig fantastisk spilt av Nordin). Jeg er ikke spesielt tyaterinteressert, men har da sett noen stykker oppigjennom. Som oftest på venner eller families initiativ, men også noen ganger på eget. Og jeg har likt det godt når jeg først ser et stykke. Frua derimot, aldri. Det er nesten så man kan begynne å lure på om dette tyater-elsket først og fremst handler om å få spotlighten på henne. Å se seg selv på senter front. Likeså med det eldste barnet som nå pushes som kommende tyater-stjerne på det lokale tyateret. Datter skal frem i spotlightet. Bare mine two cents. PS. Jeg klarer egentlig å uttale tyater som teater. Lite fyll i leppene her😁 Edit; Ja ser hun var på kjendispremieren til Book of Mormons. (Takk @Kollontaj). Bilde fra VG Rampelys. Poenget mitt står seg altså. Tyater er elsk når hun får spotlightet på seg selv. https://www.vg.no/rampelys/i/kw744L/premiere-paa-the-book-of-mormon#8 Endret 28. september 2025 av Turkis Sau 17 1
Keaton Skrevet 28. september 2025 #107803 Skrevet 28. september 2025 Tror faktisk CBE var på teater for kort tid siden? Var det ikke Book of M? 2
Turkis Sau Skrevet 28. september 2025 #107804 Skrevet 28. september 2025 Kollontaj skrev (7 minutter siden): Tror faktisk CBE var på teater for kort tid siden? Var det ikke Book of M? Du har helt rett. Der VG rampelys er, der er CBE. Det understreker i grunnen poenget mitt🙃 10
Frisk Frosk Skrevet 28. september 2025 #107805 Skrevet 28. september 2025 (endret) Kosemose skrev (3 timer siden): Kanskje han bare ikke vil være en offentlig person i rampelyset lenger? Og da er han vel heller ikke oppe til debatt her, og bør få være i fred. Hvis det er slik at han varig trekker seg ut av offentligheten, så vil det helt klart sette nye rammer for hva man kan diskutere om saker fremover. Men han er fremdeles medeier, og tilsynelatende også medarbeider, i Treasures AS, Netfit AS, Getfit AS, Treasrures Publishing AS. Treasures AS (som han eier 50 % av sammen med CBE) eier 100 % av Treasures Publishing AS og Getfit AS, 75 % av Netfit AS, 33 % av Oxyflow Testlab AS. Treasures AS eide også 60 % av aksjene i Athlete Excel, som ikke uventet allerede er avviklet, (selv om LKE fremdeles ikke har slettet nettsidene til firmaet som har avviklingsdato 19. juni 2025). https://www.proff.no/aksjonærer/bedrift/treasures-as/913868684 https://www.proff.no/aksjonærer/bedrift/athlete-excel-as/932691299 Siden LKE over veldig mange år har vært hovedfotograf i Treasures AS ulike firmaer og kontoer på sosiale medier, så vil det fremdeles være aktuelt og innenfor å diskutere alt som angår denne delen av jobben, inkl. hvordan det fokuseres på seksualisering av en kropp, utseende, trening og kosthold som veksler mellom sykelig ortorektisk forhold til dette, thinspo og til og med proana. Det er fullt innenfor å diskutere dårlige treningsråd, dårlig gjennomførte øvelser som legges ut (dobbelt aktuelt all den tid LKE da både er fotograf og jobber som trener for barn og unge...), barneeksponering m.m. rundt disse bedriftenes innhold. (Og når det gjaldt den box-jobben hans, så skøyt han seg selv i foten der all den tid han kort tid etter han begynte der la ut noe som faktisk var vinklet negativt til det for å heller trekke frem hyrox. Men, det er vann under broen nå..) Men ja, hvis han varig holder seg unna rampelyset og egne influenserkontoer, så kan vi selvfølgelig ikke diskutere det han ikke legger ut lenger, og det han ikke lenger gjør. Hvis det er slik at han har problemer, som han selv har gitt inntrykk av over mange år, så håper jeg oppriktig at han nå tar dette på alvor og benytter tiden ute av rampelyset og sosiale medier til å jobbe med seg selv og årsakene bak bl.a. alt det sinnet og det tilsynelatende kvinnehatet han så altfor ofte har vist offentlig. Det du tar opp her, Kosemose, er et viktig poeng! Men som bedriftseier av influenservirksomheter, som aktivt bidrar til å skape innholdet i disse bedriftenes ulike sosiale medier, kan han fremdeles diskuteres så lenge det holdes innenfor dette. Endret 28. september 2025 av Frisk Frosk Linker 13 6
Gjest Xstrella Skrevet 28. september 2025 #107806 Skrevet 28. september 2025 (endret) Turkis Sau skrev (1 time siden): Dette tyater-elsket til CBE har jeg stusset litt over. Hun elsker tyater, det er bare så fantastisk med tyater! Hvorfor ser man aldri har hun drar på et tyaterstykke? F.eks. Book of Mormons som går nå, og er så populært. Eller Sven Nordin i En mann ved navn Ove (forøvrig fantastisk spilt av Nordin). Jeg er ikke spesielt tyaterinteressert, men har da sett noen stykker oppigjennom. Som oftest på venner eller families initiativ, men også noen ganger på eget. Og jeg har likt det godt når jeg først ser et stykke. Frua derimot, aldri. Det er nesten så man kan begynne å lure på om dette tyater-elsket først og fremst handler om å få spotlighten på henne. Å se seg selv på senter front. Likeså med det eldste barnet som nå pushes som kommende tyater-stjerne på det lokale tyateret. Datter skal frem i spotlightet. Bare mine two cents. PS. Jeg klarer egentlig å uttale tyater som teater. Lite fyll i leppene her😁 Edit; Ja ser hun var på kjendispremieren til Book of Mormons. (Takk @Kollontaj). Bilde fra VG Rampelys. Poenget mitt står seg altså. Tyater er elsk når hun får spotlightet på seg selv. https://www.vg.no/rampelys/i/kw744L/premiere-paa-the-book-of-mormon#8 Mens andre kler seg mer ned på jorden, så stiller selvklart frua opp i lårkort og med magen nesten bar. 🙈 Guri ser yngre og freshere ut enn stivsminket og poseringsdukken cbe. Endret 28. september 2025 av Xstrella
Turkis Sau Skrevet 28. september 2025 #107807 Skrevet 28. september 2025 (endret) Tivi20 skrev (23 timer siden): Ut fra hva jeg kan se møtte han ikke opp til start. Tivi20 skrev (23 timer siden): For øvrig ser det ut til at CrossFit Sarpsborg har fått ny boxmanager, så det var et kort arbeidsforhold for LKE. Jojo345 skrev (20 timer siden): Oj, det var kort! Hvor så du dette? Ikke jobb og ikke stilt til start i hyrox oslo? Tivi20 skrev (9 timer siden): Han hadde starttid 18:00 i går på hyrox men ingen resultater på navnet sitt på startlista. Ang. jobb, så er det en annen person som står som box manager. Jeg har noen forslag til LKE, dersom han trenger noen prosjekter fremover som faktisk kan funke: - Selvmotivasjonsbok med tittel "Derfor fullfører du ikke". Masse tips og vink rundt å gå høyt ut med nye sporter, jobber, prosjekter - men aldri få noe i havn. - Selvmotivasjonsbok med tittel "Feit, mislykket, sitter i kjelleren med Grandiosa - Hvordan heller bli en bilskraper og stalker". - Selvmotivasjonsbok med tittel "PT-Åge og den perfekte rumpen". Denne kan fylles med bilder og tegninger av fruas 🍑. - Fagbok for torpedoer, tittel "Hvem fortjener en kule i pannen - og hvordan stalke og gjøre skadeverk på andres eiendom". LKE, du er velkommen til benyttelse av alt overstående, men det kan hende jeg sender deg en faktura. Endret 28. september 2025 av Turkis Sau 14 15
Gjest Xstrella Skrevet 29. september 2025 #107808 Skrevet 29. september 2025 Hvorfor deltok ikke dette topptrente paret på Hyrox? Måtte jo vært perfekt for dem som er så perfekte, flinke og delikate løpere. 🙂
Keaton Skrevet 29. september 2025 #107809 Skrevet 29. september 2025 Det virker da ikke som CBE driver med Hyrox lengre? Har iallfall ikke inntrykk av at det er nevnt med ett ord etter forrige konkurranse (den eneste?). 14 2
Isola2 Skrevet 29. september 2025 #107810 Skrevet 29. september 2025 Kollontaj skrev (41 minutter siden): Det virker da ikke som CBE driver med Hyrox lengre? Har iallfall ikke inntrykk av at det er nevnt med ett ord etter forrige konkurranse (den eneste?). Nei, virker ikke slik. Var et blaff som det meste hun holder på med. Lurer på hvordan hun får coacha alle kundene sine nå som hun er borte på innspilling.. 15 2
Rev. Revenge Skrevet 29. september 2025 #107811 Skrevet 29. september 2025 (endret) Isola2 skrev (41 minutter siden): Nei, virker ikke slik. Var et blaff som det meste hun holder på med. Lurer på hvordan hun får coacha alle kundene sine nå som hun er borte på innspilling.. Det er vel den andre i huset som setter opp kostvaner og treningsregimer for FitFemme 24/7 mens sjølvaste bruker hendene på noe annet enn tastatur? Endret 29. september 2025 av Rev. Revenge 10
Keaton Skrevet 29. september 2025 #107812 Skrevet 29. september 2025 Fitfemme er coaching, program og motivasjon fra meg og flere andre som ønsker det samme, står det visst. Slagordet er både Strong. Confident. Feminine og Strong. Feminine. Focused Joda. 11 3
Hirondelle Skrevet 29. september 2025 #107813 Skrevet 29. september 2025 Har hun lagt ut noe på snap i det siste eller er jeg blokka?
CityCityBangBang Skrevet 29. september 2025 #107814 Skrevet 29. september 2025 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Fitfemme er coaching, program og motivasjon fra meg og flere andre som ønsker det samme, står det visst. Slagordet er både Strong. Confident. Feminine og Strong. Feminine. Focused Joda. Hun har vel aldri vært så nøye på detaljene... Feil i hotellnavn og masse annet småtteri oppigjennom. Litt slurv her også: Programmet heter vel Royal Rebels... 👑 https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb Skylder visst CBE en unnskyldning her... Dokumentaren heter Rebel Royals, så da var det bare en liten feilplassert s... Takk til deg som gjorde meg oppmerksom på det. 🌺 Endret 29. september 2025 av CityCityBangBang Glemte kildehenvisning 5
Keaton Skrevet 29. september 2025 #107815 Skrevet 29. september 2025 (endret) 🤭 høres ikke ut som noe man bør lytte til uten høy promille. Hvor store er forskjellene på amerikansk og norsk kultur? 😂 Det vet de nok minimalt om. Endret 29. september 2025 av Kollontaj 14 2
Gjest Xstrella Skrevet 29. september 2025 #107816 Skrevet 29. september 2025 Kollontaj skrev (3 timer siden): Det virker da ikke som CBE driver med Hyrox lengre? Har iallfall ikke inntrykk av at det er nevnt med ett ord etter forrige konkurranse (den eneste?). Ble ikke mye hinderløp heller. Lke feila på Toughest qualifer og siden har de ikke nevnt eller skrevet noe om det. Kunne de ikke bare løpt hovedløpet som vanlige folk?
KikiEco Skrevet 29. september 2025 #107817 Skrevet 29. september 2025 Isola2 skrev (2 timer siden): Nei, virker ikke slik. Var et blaff som det meste hun holder på med. Lurer på hvordan hun får coacha alle kundene sine nå som hun er borte på innspilling.. Jeg synes mye tyder på at hun selv ikke tror på sitt eget produkts evne til å nå en interessert kundegruppe som ønsker å kjøpe produktet hennes, altså Fit femme. Hadde hun virkelig tenkt at dette var noe som ville slå an, som ville bli bra, hadde hun opptrådd annerledes i oppstartsperioden. Snakk med hvilken som helst leder av en oppstartsbedrift og du vil jo raskt få fortalt at en lansering alltid vil være den mest intense perioden da man må legge inn mye innsats. Det er jo egentlig helt opplagt. Når hun nå helt bevisst velger å fokusere på alt mulig annet enn FF da tenker jeg at dette ikke er noe hun tørr satse voldsomt på, hun stoler ikke på sitt eget produkt. Raske penger i form av betaling for å være med i en TV innspilling fremstår tydeligvis som mer tiltrekkende og det sier sitt. 13 6
Rev. Revenge Skrevet 29. september 2025 #107818 Skrevet 29. september 2025 Xstrella skrev (16 minutter siden): Ble ikke mye hinderløp heller. Lke feila på Toughest qualifer og siden har de ikke nevnt eller skrevet noe om det. Kunne de ikke bare løpt hovedløpet som vanlige folk? Er du gal? Det er jo forskjell på folk, lærer de barna sine. Selvfølgelig kan ikke disse ekstremt unike folka som styrer en haug AS gjøre noe som helst som ikke gir øyeblikkelig VM-status. 12 1
SusieDerkins Skrevet 29. september 2025 Forfatter #107819 Skrevet 29. september 2025 CityCityBangBang skrev (59 minutter siden): Hun har vel aldri vært så nøye på detaljene... Feil i hotellnavn og masse annet småtteri oppigjennom. Litt slurv her også: Programmet heter vel Royal Rebels... 👑 https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb hva i all verden! Har hun veltet seg med hollywoodstjerner? er hun ikke gift?? Kjenner ellers på at det er ikke mye jeg lurer mindre på enn hva CBE mener om janteloven... 8 7
Surikatt Skrevet 29. september 2025 #107820 Skrevet 29. september 2025 Xstrella skrev (4 timer siden): Hvorfor deltok ikke dette topptrente paret på Hyrox? Måtte jo vært perfekt for dem som er så perfekte, flinke og delikate løpere. 🙂 De går lei fort og gidder ikke. De mangler gjennomføringsevne. Grandiose planer som ikke blir noe av. Hun liker best å filme seg selv som trener slik at hun får dekket sitt enorme behov for oppmerksomhet i sosiale medier. Hun kaller seg PT men har totalt misforstått hva den jobben innebærer. 12 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå