Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte hun ta på den kanelsnurren hun garantert ikke skulle spise🤷‍♀️ Er sukker og fett i den og det spiser ikke hun. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Ikke lagt ut noe på pt-siden siden 12.9, tviler på at det er noe som prioriteres. Skal bare ha nok innlegg over tid for å vise annonsører hva hun liksom jobber med. 

De som virkelig har noe på gang blir hyperaktive med deling på kontoer, nyhetsbrev og salgspitcher. Berg Eriksen derimot spiller tyater med kanelboller.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er derfor hun legger ut slike bilder. Leste kommentarer på de bildene i kjole. Mannequengen( skrives det slik) Det er hot, wow, perfekt, du stråler .... Ikke rart frua elsker å posere. Bare så dumt at folk ikke forstår de er redigert, filtrert og operert både her og der. Frua kommer aldri til å vise en mer avslappet stil nettopp pga alle som kommenterer med 💯💥🔥🤩❤️

Skrevet

En ting til. Tenk å være snart 40 år og ikke få til noe annet enn en redigert versjon av seg selv. Er ikke med i løp for å utfordre seg selv, klarer ikke å formidle noe uten ihjel redigert og med filter på. 

Skrevet

Jeg kan ikke se Berg Eriksen som noe annet enn et offer for det kroppspresset og idealet hun selv har skapt gjennom redigering, operasjon, injeksjoner, posering, filter, lyssetting, kosthold osv. Som hun selv ikke oppnår uten ovvennevnte midler.

Der sitter Berg Eriksen på sin egen høye pidestall, i en evig jobb i å ta seg ut,"ta vare på seg selv" og se "digg" ut. Hvilke andre spor etter seg selv har hun satt på bekostning av dette (etter mitt syn) overfladiske livet? Har hun oppnådd noe som helst annet enn at skriften på gravsteinen blir noe à la:

"Her hviler Foppalfrue. Dypt savnet, alltid diggest på bilder."

• Liker 36
  • Hjerte 3
Skrevet

Nei, bedriftseieren bør stikke fingeren i jorda og gjøre endringer som medfører at hun blir relaterbar som noe annet enn en pinup i et glanset magasin. Hvem vil og kan være som henne? I Norge er nok kundegruppa liten, ikke så mange som går hjemme når de har så store barn og kan trene når de vil. Dessuten tror jeg ikke treningsdelen er det følgerne er interessert i, dessverre for henne. 

• Liker 17
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Det er derfor hun legger ut slike bilder. Leste kommentarer på de bildene i kjole. Mannequengen( skrives det slik) Det er hot, wow, perfekt, du stråler .... Ikke rart frua elsker å posere. Bare så dumt at folk ikke forstår de er redigert, filtrert og operert både her og der. Frua kommer aldri til å vise en mer avslappet stil nettopp pga alle som kommenterer med 💯💥🔥🤩❤️

Er også en ubesvart kommentar der så vidt jeg kan se:

image.thumb.png.db7fa33f8a20e9260c32b34be0808300.pnghttps://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet
Stargaze skrev (23 timer siden):

Vet hun ikke hva commotion betyr?

IMG_8553.jpeg

Det var det jeg lurte på i innlegget mitt på fredag også.  
Jeg kom frem til at commotion oppstod  da hun ikke rakk å tisse fordi hun stod og poserte foran speilet på do.

(Bilde tre i hennes innlegg, som er en film av vrikking og trutmunn på do.)

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Det var det jeg lurte på i innlegget mitt på fredag også.  
Jeg kom frem til at commotion oppstod  da hun ikke rakk å tisse fordi hun stod og poserte foran speilet på do.

(Bilde tre i hennes innlegg, som er en film av vrikking og trutmunn på do.)

Jeg tror nok at det hun ser for seg i sitt eget hode (speilbilde) og dypt inne i sin egen nesegruse beundring av seg selv er at det vil oppstå "commotion" når hun, selveste HUN kommer anstigende i dette antrekket..... 👁️‍🗨️

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (14 minutter siden):

Det er jo en viss forskjell på hvordan fruen ser ut når andre tar bilder av henne kontra det hun legger ut selv.

https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-ankommer/83623799

IMG_7573.jpeg

Her er hun jo kjempefin og hakket mer naturlig enn på egne bilder, hvorfor kan hun ikke akseptere den hun er, som er flott? Hun poserer seg inn i en slags avatar som ikke er noe finere enn henne selv, og som gjør at hun får null utstråling, helt merkelig valg.

• Liker 22
Skrevet

De ser bra ut, begge to, synd det ikke er nok for CBE.no

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (10 minutter siden):

De ser bra ut, begge to, synd det ikke er nok for CBE.no

Jojo,men den til høyre er 64 år? Ca 30 år yngre? Men flott hun andre og,spesielt godt trent.  Cbe.no hva selger hun da? Klær?😅

• Liker 3
Skrevet
M.H85 skrev (2 minutter siden):

Jojo,men den til høyre er 64 år? Ca 30 år yngre? Men flott hun andre og,spesielt godt trent.  Cbe.no hva selger hun da? Klær?😅

Seg selv og familien. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (24 minutter siden):

Seg selv og familien. 

Og sjela? 😪

• Liker 5
Skrevet
CityCityBangBang skrev (5 minutter siden):

Og sjela? 😪

Tror det er lenge siden det ble lagt ned noe sjel i den jobben. 

• Liker 15
Skrevet
Kollontaj skrev (26 minutter siden):

Tror det er lenge siden det ble lagt ned noe sjel i den jobben. 

Vanskelig når det heller ikke finnes noen sjel også

• Liker 13
Skrevet

Ugjenkjennelig som vanlig når andre tar bilder. Hun er ikke så skrapa tynn i virkeligheten. J Riise ser ut som han har tatt med datteren....

Skrevet
Isola2 skrev (4 timer siden):

Det er jo en viss forskjell på hvordan fruen ser ut når andre tar bilder av henne kontra det hun legger ut selv.

https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-ankommer/83623799

IMG_7573.jpeg

Der var Caroline uheldig som havnet på feil side av Guri, men hun snur seg jo bare vekk så hun allikevel får posert fra riktig side. På død og liv, ikke sant. Når det er sagt, så er jeg enig i at hun ser annerledes ut på egne bilder. Men, det har skjedd ting med utseende som gjør at hun ser "redigert" ut selv om hun ikke er det. Lav fettprosent, sammen med botox/fillers, gjør at Caroline aldri ser naturlig ut mer. Jeg skjønner heller ikke greia med å bruke selvbruning året rundt, men du sminker ansiktet nærmest hvitt? Det er jo snart Halloween, så det passer den looken. Så flott Guri er, virkelig. I en alder der hun fint kunne vært moren til Caroline. Men hun ser ekte og flott ut.  Jeg tør ikke tenke på hvordan Caroline vil se ut om 20 år. 

Skriver jeg mye slemt? Ja kanskje, men jeg er drittlei normaliseringen av å se ut som en plastdukke. Drittlei CBEs usunne påvirkning. Tenk at jobben din er å vise kropp og et glatt botoxansikt fra riktig vinkel, og svare på skrytekommentarer. "Du er så vakker" "Takk fine" *sett inn gråteemoji* Bli voksen! 

:snapoutofit:

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...