Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker at for hvert bilde CBE legger ut, er det en ganske høy andel bilder som underkjennes. Ingenting overlates til tilfeldighetene; lyset må være perfekt, vinkel nøye valgt, og poseringen må skje fra den «rette» siden. Og kanskje noen filter og litt redigering i tillegg!
Denne gangen reiste hun alene, uten sin faste «fotograf». Det gjør det nok utfordrende og litt avslørende å skulle instruere andre i hvordan bilder bildene skal tas, etter alle hennes strenge kriterier.

Resultat? Det eneste hun deler er bilder tatt bakfra, eller speilselfies hvor hun selv har full kontroll over hva som fanges av kameraet!

• Liker 23
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (På 17.9.2025 den 21.45):

FF utsatt til mandag. Ok. 😆

Er ikke så nøye med kunder...

• Liker 13
Skrevet
hvalstad45 skrev (21 minutter siden):

Hun har alltid virket ukomfortabel og tilgjort på tv når hun må være sammen med andre. Er vel derfor blogg passet så godt til henne. Sitte hjemme og dolle seg opp, ta noen bilder og skrive. Hun har hatt en utpreget asosial arbeidshverdag og i tillegg bodd i hus langt unna andre i lang tid. Nesten rart hun liker teater så godt, men der er jo alle replikkene fastsatt og hun spiller noen andre, så jo, kanskje det er derfor hun liker det. Hun virker enormt mye mer utilpass når hun må være seg selv ute blant andre, da virker det aldri som om hun slapper av.

Hun elsker tyyyater som hun sier. 

Skrevet
Xstrella skrev (3 minutter siden):

Hun elsker tyyyater som hun sier. 

Det så man tydelig i Kompani Lauritzen. Den eneste gangen hun kom ut av skallet sitt og fremsto ekte var da de fremførte revyen.

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

Enig. Jeg har ikke sett alle hennes snapper, men i de få jeg så virket hun veldig engasjert, omgjengelig, og ikke minst kontaktsøkende mot de utenlandske influensere som også var deltakere på dette eventet. Praten gikk lett og uanstrengt på engelsk med de nye bekjentskapene. Derimot så jeg ikke en eneste snapp der CBE kommuniserte med andre mennesker enn Isabelle. Kanskje hun egentlig er litt beskjeden eller introvert, eller ikke har så stor selvtillit i slike settinger? (ikke noe galt med det altså, det er mange som har sosial angst i større eller mindre grad). 

La merke til det samme. En del av oppdraget var å intervjuet hovedpersonen. Isabelle byr på seg selv og utfører oppgaven med glans. Kan ikke se for meg at CBE gjorde noen god figur her, så stiv som hun er. Antar det er derfor hun ikke la ut noe om dette.

Man ser tydelig at isabell prater og blir kjent med de andre deltakerene. CBE ser ut som et stivt påheng for isabelle. Hun virker også betydelig eldre enn de andre og ser malplassert ut. 

Skrevet

Oppdraget fra Prime var vel kanskje å "influense" følgerne til å se serien, reise til italia...hva vet jeg.?

Vil jo tro de får påspandert tur/pluss betalt for å gjøre en "jobb" for prime.. 

Av det jeg har fått sett, så var det jo klasseforskjell på Isabelle og CBE, og hva de presenterte i SoMe, både i kvalitet og mengde.

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet
Jojo345 skrev (23 minutter siden):

La merke til det samme. En del av oppdraget var å intervjuet hovedpersonen. Isabelle byr på seg selv og utfører oppgaven med glans. Kan ikke se for meg at CBE gjorde noen god figur her, så stiv som hun er. Antar det er derfor hun ikke la ut noe om dette.

Man ser tydelig at isabell prater og blir kjent med de andre deltakerene. CBE ser ut som et stivt påheng for isabelle. Hun virker også betydelig eldre enn de andre og ser malplassert ut. 

Helt enig. CBE har snakket om det. Snakket om at hun var jo så usikker, nervøs og alle de andre tingene for å unnskylde på forhånd at det antakelig ikke er perfekt. 

Er vel på snap hun faller imellom. Der er det mengde og spontanitet. Det toget der klarer ikke CBE å henge med på så lenge hun ikke slipper seg løs og blir litt mindre selvbevisst. Hjelper ikke å være pen i gjennomsiktig kjole, når det er helt tomt på innsiden.

Isabell E så jo helt WOW ut! Helt enig at det var klasseforskjell på formidling. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Klementine skrev (1 time siden):

Helt enig. CBE har snakket om det. Snakket om at hun var jo så usikker, nervøs og alle de andre tingene for å unnskylde på forhånd at det antakelig ikke er perfekt. 

Er vel på snap hun faller imellom. Der er det mengde og spontanitet. Det toget der klarer ikke CBE å henge med på så lenge hun ikke slipper seg løs og blir litt mindre selvbevisst. Hjelper ikke å være pen i gjennomsiktig kjole, når det er helt tomt på innsiden.

Isabell E så jo helt WOW ut! Helt enig at det var klasseforskjell på formidling. 

Ja, Isabelle så jo ut som en sprudlende selvsikker og vakker dame. Ikke noe tilgjort og stivt der i gården. Så smashing ut i den kjolen også. Veldig rød løper!

Skjønnhet kommer innenfra er beskrivende her. 

• Liker 11
Skrevet
Klementine skrev (2 timer siden):

Hun strålte virkelig og så helt smashing ut. CBE så ut som en mannekeng..😬

• Liker 5
Skrevet

Isabelle Eriksen får overraskende mye skryt her. Vi snakker om en tidligere som har sittet i fengsel for å ha kastet et glass mot en mann, og senere for å ha angrepet en taxisjåfør..

• Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet
Irja skrev (28 minutter siden):

Isabelle Eriksen får overraskende mye skryt her. Vi snakker om en tidligere som har sittet i fengsel for å ha kastet et glass mot en mann, og senere for å ha angrepet en taxisjåfør..

Det kjenner jeg ikke til. Jeg så bare på hva/hvor mye hun la ut fra Italia. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (På 17.9.2025 den 14.38):

Her et nok et eksempel på den tvangsmessige poseringen. Alle ser i kamera men det kan selvfølgelig ikke CBE gjøre. 

Caroline mener hun må posere på en viss måte for å føle seg bra. Da har hun mistet noe viktig på veien. Alle bildene og videoene viser en voksen kvinne som ikke tenker på samspill med andre. I stedet for å være i øyeblikket, så tenker hun «riktig posering». Det kommer alltid først. Det er aldri noe ekte og geniunt med henne. Man kan like gjerne gå og se i butikkvinduer, på utstillingsdukkene der. :whosthere:
https://www.instagram.com/lararunarsson?igsh=N2xyNGc3dHR2dmYw

IMG_4490.jpeg

Dette bildet ser helt absurd ut. Caroline Berg Eriksen helt for seg selv vendt vekk og med avstand fra den leende venninnegjengen foran. Det ser ut som om hun er klippet ut fra et annet bilde og photoshoppet inn i dette.

Forøvrig god symbolikk over Berg Eriksens karriere og samhold med andre i bransjen, en glemt blogger som ikke klarer å stråle sammen med andre yngre og mer aktuelle influensere.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Rev. Revenge skrev (28 minutter siden):

Dette bildet ser helt absurd ut. Caroline Berg Eriksen helt for seg selv vendt vekk og med avstand fra den leende venninnegjengen foran. Det ser ut som om hun er klippet ut fra et annet bilde og photoshoppet inn i dette.

Forøvrig god symbolikk over Berg Eriksens karriere og samhold med andre i bransjen, en glemt blogger som ikke klarer å stråle sammen med andre yngre og mer aktuelle influensere.

Enda et bevis på at hun ikke passer inn noen steder. 

• Liker 6
Skrevet
Irja skrev (3 timer siden):

Tror hun får skryt pga formidlingsevne i forhold til CBE, ikke på hvordan hun har agert i fortiden..

• Liker 13
  • Nyttig 14
Skrevet
Irja skrev (4 timer siden):

Hahah dæven😂 Litt av ei dame det å! Men seriøst, jeg hadde aldri sett eller hørt om henne før CBE sin snap. Var bare hvordan hun framsto i samme setting, jeg mente ikke å skryte henne opp i skyene akkurat. 

• Liker 8
Skrevet
Irja skrev (4 timer siden):

Joda, men hun har vel sonet sin straff. Man har lov å bygge opp et nytt liv og det jeg så fra henne gjør ikke at jeg blir en følger, men dæven; det var en annen utstråling og kommunikasjonsevne  enn CBE noen gang har vært i nærheten av. 

• Liker 14
Skrevet
Sugar&Spice skrev (40 minutter siden):

Skal vi virkelig ikke diskutere at Lars Kristian Eriksen har fått jobb som trener for barn, etter å ha stalket en kvinne, ripet opp bilen hennes og telefonterrorisert henne? 

Har han VIRKELIG fått jobb som trener for mindreårige? 

🙄

jeg kan virkelig ikke se for meg en dårligere kandidat til trenerjobb for unge gutter! 

Ok, er det bekreftet? Jobben, altså. 

• Liker 1
Skrevet

Var innom instagrammen til Caroline, ja se om det var noe mer fra Italia, da? Nei. To bilder av ryggen hennes, som hun visstnok er veldig stolt av? :huh: Og en liten filmsnutt fra et jævla toalett. Igjen! På do altså. Trodde hun var i Roma? 

Der står hun og vrikker, mens hun ser på seg selv i speilet?! ( Hun er like forelsket i seg selv som Durek.) 
Ikke noe mer, tittelen til innlegget er; 'A moment of commotion.' 

Commotion? What fucking commotion? Hva ER det dama prøver å formidle? Rakk hun ikke tisse fordi det tok for lang tid å posere?

Skjønner ikke bæret av hva hun driver med. Hun trenger hjelp.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Skrevet
Assai skrev (På 14.9.2025 den 22.41):

Han har fått seg trenerjobb for Sarpsborg 08. Står både i bio på Ig profilen hans samt på NFF sine sider. 
Både for G15 og G19.

Jaggu

⬆️

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Ok, er det bekreftet? Jobben, altså. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...