Aquarius04 Skrevet 16. oktober 2019 #9701 Del Skrevet 16. oktober 2019 5 timer siden, Kollontaj skrev: Så mye som hun har gnålt om det, kan de vel ikke gjøre annet enn å gi henne en rolle. Pinlig at hun bruker bloggen til å mase om dette. Det er vel en kjent taktikk mange bloggere bruker når de ønsker å tigge til seg spons av noe slag. Så om hun får rolle, så håper jeg det er fordi hun er flink, og ikke fordi hun tigger den til seg via bloggen. La forøvrig inn en kommentar på innlegget der yngste synes godt og spurte helt nøytralt om de ikke skulle skjerme barna mer. Den ble ikke godkjent, gitt. Ingen «hets», ingen ting å ta de på, bare et enkelt spørsmål. Men det passer vel ikke inn i eventyrverdenen de ønsker å fortelle da. 🙄 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. oktober 2019 #9702 Del Skrevet 16. oktober 2019 7 timer siden, Levina skrev: Har stor tro på at CBE får en av de 6 hovedrollene på forestillingen som skal settes opp på teateret. I såfall må ingen kommer her å si at denne dame ikke har flere ben å stå på. Hun er ikke bare blogger, og har hun mange muligheter i kraft av den hun er. Flott om det blir slik 👍. Bloggen framstår som desperat etter annet innhold enn evig navlepilling. Hva som helst vil duge! CBE selv virker også lei og som om hun kjeder seg. Innlegg blir det mindre og mindre av og i innhold og form er nesten ingen variasjon. Uten dato hadde det vært vanskelig å skjønne om innlegget er nytt eller gammelt. Så flott både for bloggen og CBE selv å kunne holde på med mer en liten stund👍. Hvorfor CBE eventuelt får en hovedrolle vet vi vel strengt tatt ikke. Kanskje hun er en super skuespiller? Det lille jeg så på Bloggerne var ikke nok til å gi et seriøst inntrykk. En annen viktig ting selv for relativt store lokalteatre er folks mulighed for å bruke den nødvendige tiden på en hovedrolle. Det er ikke alle som bare kan kaste alt og bruke mange timer uker i mange uker på en hobby. På den måten er det en stor fordel ved å velge CBE fram for andres Hun kan inkorporere hobby som jobb. Flott for henne. Håper det kan bli et hardt tiltrengt løft for henne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. oktober 2019 #9703 Del Skrevet 16. oktober 2019 8 timer siden, Levina skrev: Har stor tro på at CBE får en av de 6 hovedrollene på forestillingen som skal settes opp på teateret. I såfall må ingen kommer her å si at denne dame ikke har flere ben å stå på. Hun er ikke bare blogger, og har hun mange muligheter i kraft av den hun er. Jeg ønsker henne lykke til og tenker at det sikkert blir flott for henne med noen annet å gjøre og ikke minst skrive om! Jeg synes hun går veldig på repeat og inntektene har jo gått drastisk ned også, så det blir nok stas å kunne gjøre noe annet. Og så kan man jo håpe at det blir mer teater og mindre småtasser i some, det ville vært helt supert - så jeg krysser fingrene for henne! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 16. oktober 2019 #9704 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Inocybe skrev: Flott om det blir slik 👍. Bloggen framstår som desperat etter annet innhold enn evig navlepilling. Hva som helst vil duge! CBE selv virker også lei og som om hun kjeder seg. Innlegg blir det mindre og mindre av og i innhold og form er nesten ingen variasjon. Uten dato hadde det vært vanskelig å skjønne om innlegget er nytt eller gammelt. Så flott både for bloggen og CBE selv å kunne holde på med mer en liten stund👍. Hvorfor CBE eventuelt får en hovedrolle vet vi vel strengt tatt ikke. Kanskje hun er en super skuespiller? Det lille jeg så på Bloggerne var ikke nok til å gi et seriøst inntrykk. En annen viktig ting selv for relativt store lokalteatre er folks mulighed for å bruke den nødvendige tiden på en hovedrolle. Det er ikke alle som bare kan kaste alt og bruke mange timer uker i mange uker på en hobby. På den måten er det en stor fordel ved å velge CBE fram for andres Hun kan inkorporere hobby som jobb. Flott for henne. Håper det kan bli et hardt tiltrengt løft for henne. Dama poengterer jo gang på gang hvor travelt hun har det og hvor mye mer hun jobber en oss i vanlige jobber... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 16. oktober 2019 #9705 Del Skrevet 16. oktober 2019 Teater igjen ja. Det er nok for å få innhold til neste sesong av Bloggerne. Noen som husker leilighetsjakten på Granca? Har ikke hørt noe om det prosjektet etter at de var ferdig å filme til serien. Så ja, jeg tenker at dette viser hvor lite dette paret egentlig har å bjuda på når det kommer til stykket. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 16. oktober 2019 #9706 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Uansett grunn så er det helt sikkert sunt for henne å komme ut av jobbe-hjemme-sammen-med-mannen 24/7 boblen og få reelle tilbakemeldinger på det hun faktisk presterer. Det er nok lite ‘vakre deg, hva har du på leppene’ på teateret. Men det spørs vel om hun har fått noen rolle siden det ikke er delt noe om det? Endret 16. oktober 2019 av Halle-Palle 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 16. oktober 2019 #9707 Del Skrevet 16. oktober 2019 4 timer siden, pøbelsara skrev: Jeg ønsker henne lykke til og tenker at det sikkert blir flott for henne med noen annet å gjøre og ikke minst skrive om! Jeg synes hun går veldig på repeat og inntektene har jo gått drastisk ned også, så det blir nok stas å kunne gjøre noe annet. Og så kan man jo håpe at det blir mer teater og mindre småtasser i some, det ville vært helt supert - så jeg krysser fingrene for henne! Kan ikke tenke meg at det blir noe mindre blogg, det er jo det som er jobben hennes. Teater blir mer en hobby. Tror også at familien ikke skal skjules totalt i videre innlegg på bloggen, så du må ikke ha så store forhåpninger. Legger forøvrig merke til din store omtanke for barna hennes. Tror de har det helt fint! Men, krysse fingrene for henne kan vi gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 16. oktober 2019 #9708 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) På 16.10.2019 den 11.21, Halle-Palle skrev: Uansett grunn så er det helt sikkert sunt for henne å komme ut av jobbe-hjemme-sammen-med-mannen 24/7 boblen og få reelle tilbakemeldinger på det hun faktisk presterer. Det er nok lite ‘vakre deg, hva har du på leppene’ på teateret. Men det spørs vel om hun har fått noen rolle siden det ikke er delt noe om det? Der har du svaret. Innlegges legges ikke før hun vet om hun fikk rollen. Men det er jo en stund siden forrige rolle og innlegg om dette (Jesus christ superstar). Har det ikke vært noen oppsetning i mellomtiden eller har ikke cbe vært med? Og bruker ikke teater å ha øvelser i mellomtiden? Jeg vet lite om teater på dette nivået. Ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 17. oktober 2019 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 16. oktober 2019 #9709 Del Skrevet 16. oktober 2019 Jeg tror også at det vil være godt for privatpersonen Caroline å delta i amatørteater for egen utvikling og variasjon. Det kan nødvendigvis ikke bli mye bilder fra dette, da vi her snakker om voksne mennesker som kan si fra hvis de ikke vil være med på bilder. Så ja til teater, men hold det privat! Sammen med barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 16. oktober 2019 #9710 Del Skrevet 16. oktober 2019 Det er ganske interessant å følge henne. I dag har hun trent og så skal hun ta hudpleie. Jeg tror det hadde vært fint og hatt slik hverdag en uke eller to. Men så hadde jeg begynt å kjede meg. Jeg må ha utfordringer. Jeg har nå en lederstilling som jeg virkelig får utfordret meg selv på. Det gjør at man vokser, utvikler seg. Føler at man er til nytte. Et sliten etter arbeidsdagen. Slik følelse gjør meg lykkelig. Mulig hun blir lykkelig av å ta hudbehandling. Jeg vet ikke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. oktober 2019 #9711 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, Hilde444 skrev: Det er ganske interessant å følge henne. I dag har hun trent og så skal hun ta hudpleie. Jeg tror det hadde vært fint og hatt slik hverdag en uke eller to. Men så hadde jeg begynt å kjede meg. Jeg må ha utfordringer. Jeg har nå en lederstilling som jeg virkelig får utfordret meg selv på. Det gjør at man vokser, utvikler seg. Føler at man er til nytte. Et sliten etter arbeidsdagen. Slik følelse gjør meg lykkelig. Mulig hun blir lykkelig av å ta hudbehandling. Jeg vet ikke. Hudbehandling? Hun blir mer og mer «basic blogger». Ingen eksklusivitet der altså, når det kommer til annonsører og innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. oktober 2019 #9712 Del Skrevet 16. oktober 2019 37 minutter siden, tranedatter skrev: Der har du svaret. Innlegges legges ikke før hun vet om hun fikk rollen. Men det er jo en stund siden forrige rolle og innlegg om dette (Jesus christ superstar). Har det ikke vært noen oppsetning i mellomtiden eller har ikke cbe vært med? Og bruker ikke teater å ha øvelser i mellomtiden? Jeg vet lite om teater på dette nivået. Ja, selvfølgelig. Men sånn mener ikke hun det er. Hun hadde ikke innrømmet etter et slikt innlegg at hun ikke fikk rollen. Unnskyld meg, men hun er veldig falsk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 16. oktober 2019 #9713 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Jeg tror det er sunt for henne å drive med litt teater, så kommer hun seg ut og treffer andre enn bare mannen Endret 24. oktober 2019 av Annypanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 16. oktober 2019 #9714 Del Skrevet 16. oktober 2019 36 minutter siden, Annypanny skrev: Jeg tror det er sunt for henne å drive med litt teater. Jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle gått hjemme hver dag, med en mann som også går hjemme! Når det er sagt tror jeg helt ærlig hun allerede vet at hun får denne rollen. Hun har vist utallige ganger at hun har en voldsom stolthet. Når hun går så hardt ut ("Åååh det blir spennende å se om jeg får rollen") så vet hun at hun får den. Aldri i livet om hun går SÅ hardt ut, for så å risikere å måtte lage et innlegg om at hun visstnok ikke er god nok for en slik rolle. Det hadde vært et altfor stort nederlag for henne. Skjer ikke. Never ever! (Med forbehold om at jeg må spise hatten min)... Selvsagt har hun fått rollen. Om jeg tar feil skal jeg være den første til å innrømme at det er tøft av henne å publisere et slikt innlegg når hun allerede visste at hun ikke fikk den. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. oktober 2019 #9715 Del Skrevet 16. oktober 2019 Selvfølgelig har hun fått rollen, det ser man på hvordan hun svarer i kommentarfeltet. Jeg vet ingenting om hennes egenskaper som skuespiller, men tviler på teater takker nei til den type oppmerksomhet og gratis reklame hun kan tilby via some. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. oktober 2019 #9716 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Annypanny skrev: Jeg tror det er sunt for henne å drive med litt teater. Jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle gått hjemme hver dag, med en mann som også går hjemme! Når det er sagt tror jeg helt ærlig hun allerede vet at hun får denne rollen. Hun har vist utallige ganger at hun har en voldsom stolthet. Når hun går så hardt ut ("Åååh det blir spennende å se om jeg får rollen") så vet hun at hun får den. Aldri i livet om hun går SÅ hardt ut, for så å risikere å måtte lage et innlegg om at hun visstnok ikke er god nok for en slik rolle. Det hadde vært et altfor stort nederlag for henne. Skjer ikke. Never ever! (Med forbehold om at jeg må spise hatten min)... Hun er jo perfekt så det er latterlig å benekte det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. oktober 2019 #9717 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) #humblebragging# Endret 16. oktober 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 16. oktober 2019 #9718 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Annypanny skrev: Jeg tror det er sunt for henne å drive med litt teater. Jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle gått hjemme hver dag, med en mann som også går hjemme! Når det er sagt tror jeg helt ærlig hun allerede vet at hun får denne rollen. Hun har vist utallige ganger at hun har en voldsom stolthet. Når hun går så hardt ut ("Åååh det blir spennende å se om jeg får rollen") så vet hun at hun får den. Aldri i livet om hun går SÅ hardt ut, for så å risikere å måtte lage et innlegg om at hun visstnok ikke er god nok for en slik rolle. Det hadde vært et altfor stort nederlag for henne. Skjer ikke. Never ever! (Med forbehold om at jeg må spise hatten min)... Nederlag - ja, men tenk så mye sympati og gode ord det vil komme i det kommentarfeltet *stakkars, flinke deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. oktober 2019 #9719 Del Skrevet 16. oktober 2019 28 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: #humblebragging# Ikke sant 😂 Vi snakker tross alt om folk som ble avslørt for å skrive “anonyme” støttende og rosende kommentarer om seg selv 😳. Etter de ble avslørt strengte de for muligheten for å sjekke... Det er så pinlig og kleint det ikke eksisterer puter store nok å gjemme meg bak. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. oktober 2019 #9720 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, Levina skrev: Kan ikke tenke meg at det blir noe mindre blogg, det er jo det som er jobben hennes. Teater blir mer en hobby. Tror også at familien ikke skal skjules totalt i videre innlegg på bloggen, så du må ikke ha så store forhåpninger. Legger forøvrig merke til din store omtanke for barna hennes. Tror de har det helt fint! Men, krysse fingrene for henne kan vi gjøre. Jeg skrev vel heller ikke at jeg trodde det skulle bli mindre blogg - bare annet innhold. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at barna har det fint - mitt engasjement for barns rettigheter går litt lenger til barna til CBE. Jeg synes barna burde slippe å vises frem, pyntes i matchende antrekk og ikke minst kjennes igjen av tusenvis av- for dem, helt fremmede mennesker. Du må gjerne gjøre narr av det - det sier adskillig mer om deg enn det gjør om meg. Å hevde at familien skjules hvis de ikke er med på bloggen, er faktisk helt latterlig. Har du noengang lest barnekonvensjonen? Endret 16. oktober 2019 av pøbelsara 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå