Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Inocybe skrev:

Ja stive hofteleddsbøyere er nok mer vanlig enn det motsatte. Jeg løber selv mye og må jobbe aktivt for å holde dem smidige. Det er vel verdt å ha i bakhodet at mange ryggproblemer egentlig skyldes feilstilling av bekkenet og kan unngås hvis bekkenet er på plass. 

Dette blir veldig avsporing, men hvordan holder du hofteleddsbøyeren smidige? Løper og sitter mye selv 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gode treningsbloggerne der ute som deler økter, slik som funkygine og marenerdvik, de setter aldri opp hastighet og stigning på mølle på den måten Caroline gjør. Og det synes jeg kanskje er det verste med den videoen, at hvis du ikke klarer å løpe på hennes hastighet og stigning, så vil antagelig følelsen av å mislykkes komme hos mange. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
9 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Med mindre man er deformert i ryggraden er det definitivt mulig å komme nærmere bakken en det hun er i den videoen. 

Ja og hvis hun ikke klarer det, burde hun heller ta en annen øvelse. Vi alle kan nok med fordel jobbe med teknikk, det er jo noe som hele tiden ofte må terpes på for de fleste, men å presentere kunnskap om trening for en haug med lesere blir noe annet.  Hun burde slutte å legge ut treningsinnlegg, dette er noe hun overhode ikke har nok kunnskap om. Egentlig så er det meste av det hun legger ut på bloggen bare fjas og iscenesettelse. Hun har i grunn ingen reell kompetanse innen noe av det. Det blir bare mer og mer tydelig. Innleggene er delikate og picture perfect, men utover det så er det helt tomt innhold. 



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de holdt på med Netfit i over et år...når har de tenkt å lansere dette? Noen som vet? Ikke at jeg skal kjøpe meg medlemsskap..sverger til ei anna fra Australia som er gull på app...men det blir en flopp, tror jeg....Funkygine vinner treningskampen for der kan ingen slå henne. Over 2000 påmeldte til hennes camp neste år, det hadde nok ikke fruen klart. Kanskje 100?

Greit årslønn Funky drar inn på en slik dag. 

Endret av Littlewoman
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Dette blir veldig avsporing, men hvordan holder du hofteleddsbøyeren smidige? Løper og sitter mye selv 🙈

Viktig å tøye hofteleddsbøyerne for å holde de smidig, ligger mange bilder av enkle øvelser på nett (jeg suger på å forklare) :) 

Løper mye selv og idretts-fysioterapauten min (som jeg går fast til) har stort fokus på å tøye for å forebygge langsiktige skader. 

Beklager digresjon i tråden 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Dette blir veldig avsporing, men hvordan holder du hofteleddsbøyeren smidige? Løper og sitter mye selv 🙈

Jeg liker best varianter av det som vises øverst her https://8fit.com/fitness/best-hip-flexor-stretches-and-strengthening-moves/ Gjerne som en del av en yoga. Googlet etter passende illustrasjon så kjenner ikke noe til denne siden sånn ellers. Det finnes mange varianter og øvelser så bare å google.

Til advarsel så kan det være skikkelig ubehagelig å tøye stive hofteleddsbøyer den første tiden. Skal ikke være vondt selvfølgelig men husker jeg fikk sjokk første gangen 🙈

Endret av Inocybe
Legger til. Beklager avsporing jeg også. Skal komme meg tilbake til emnet nå.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Inocybe skrev:

Nei det tror jeg ikke. Burde ha presisert at spørsmålet var retorisk. CBE har alltid vært tydelig på at hun bare tar ansvar for eventuell positiv påvirkning hun måtte ha. Negativ påvirkning er alltid leserens egen feil. 

Sjarmerende dame med andre ord 🙄

Jeg skjønte at du mente det retorisk ☺️ 
Det må være utrolig deilig å fraskrive seg det ansvaret som blogger. Veldig sjarmerende ja...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var ikke genseren og buksa som hun brukte for tre-fire innlegg siden merka som reklame? Når de samme klærne (og de samme bildene!) plutselig nå er annonselenker på Instagram?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør jo alltid sånn. Viser (seg) frem (i) noe først, også viser det seg at det er reklame etterpå. :forvirret: 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua må ha et anstrengt forhold til løgn ig sannhet, eller kanskje det bare er vanskelig å holde orden på når hun har løyet og om hva. For i er nyere blogginnlegg svarer hun en leser på kommentar om rompa, der leseren spør om markløft kan ta æren for hvordan rompa til CBE ser ut i dag.

Da svarer frua blant annet:

«Rumpa har nok endret seg litt med årene av flere årsaker som f.eks fødsel og alder».

 

-Var ikke dette noe frua hardnakket påsto ikke stemte i sommer? Da det dukket opp bilder av en mer markert og større bakdel? Eller tar jeg feil her? 

 

Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/09/garsdagens-antrekk-og-teatersamling/#comments

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når frua først skal reklamere for produkter som skal smøres på lepper eller i ansiktet, burde hun bruke en spatel nedi krukkene, og ikke de lange uhygeniske klørne sine. Det er en bakteriebombe uten sidestykke. Hvis hun har sånt behov for å vise frem klørne sine, burde hun gjøre det i andre settinger enn dette. Samme når hun lager mat, veldig uhygenisk :(

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aquarius04 skrev:

Frua må ha et anstrengt forhold til løgn ig sannhet, eller kanskje det bare er vanskelig å holde orden på når hun har løyet og om hva. For i er nyere blogginnlegg svarer hun en leser på kommentar om rompa, der leseren spør om markløft kan ta æren for hvordan rompa til CBE ser ut i dag.

Da svarer frua blant annet:

«Rumpa har nok endret seg litt med årene av flere årsaker som f.eks fødsel og alder».

 

-Var ikke dette noe frua hardnakket påsto ikke stemte i sommer? Da det dukket opp bilder av en mer markert og større bakdel? Eller tar jeg feil her? 

 

Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/09/garsdagens-antrekk-og-teatersamling/#comments

Hun svarte meg på en kommentar at hun hadde hatt rumpa siden hun var 15 år. 

Jeg svarte at jeg hadde hatt rumpa mi hele livet. Det ble ikke publisert 🤔 så ja, hun har hevdet at rumpa ikke har forandret seg på 15-17 år. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Halle-Palle said:

Hun svarte meg på en kommentar at hun hadde hatt rumpa siden hun var 15 år. 

Jeg svarte at jeg hadde hatt rumpa mi hele livet. Det ble ikke publisert 🤔 så ja, hun har hevdet at rumpa ikke har forandret seg på 15-17 år. 

Hun lyver så det renner, og sier akkurat det som passer inn der og da.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
4 timer siden, Tistelblad skrev:

Hvorfor var ikke genseren og buksa som hun brukte for tre-fire innlegg siden merka som reklame? Når de samme klærne (og de samme bildene!) plutselig nå er annonselenker på Instagram?

Dette er så ugreit! Er det på blogg eller IG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, loffen skrev:

Begge deler! 

Det er jo bare flaut. Om Eriksen må bryte loven for å holde sin kommersielle bloggen i søkelyset slik at den blir snakket om, ser det jammen meg ikke bra ut for bloggens videre fremtid. Jo mer snikk snakk, positivt eller negativt pirrer nysgjerrigheten som fører til trafikk på bloggen. Konsekvensene som disse lovbruddene og den negative oppmerksomheten vil medføre i fremtiden kan jeg ikke se blir tatt hensyn til. 


 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Kanskje litt off topic, men hvorfor kler hun barna som voksne? Jeg sier ikke at barn SKAL kles opp i gensere med disneyfigurer liksom, men jeg kan aldri huske å ha sett dem i noe som helst sånt. Det er voksenklær i miniatyr, og alltid jordfarger. Jakken i dagens innlegg synes jeg var veldig voksen i stilen. Egentlig ikke noe galt sånn sett, jeg bare undres litt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her velges ikke annonsører fra øverste hylle lenger, derfor markedsføres barnetøy i avdempede voksenfarger fordi det er ren inntekt. Tro aldri at det som avbildes på bloggen som reklame er bloggeierens personlige smak.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barna fikk velge selv hadde de nok ikledd seg noe annet. Men klesvalget er ikke tilfeldig når de må opptre i mor sin blogg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...