Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

allie skrev (5 minutter siden):

Jeg kunne godt tenkt meg å være med på treningstur, men da med noen andre trenere.

Her er det to par som også omgås privat, dersom de har litt like holdninger så ville jeg nok ikke blitt tatt spesielt godt imot. 
Har både vekstpotensiale og treningspotensiale……

Det er lite seriøst at CBE skal undervise i yoga.

Når har de forresten vært og testet fasilitetene?

Har dette noe med yogakurset hun tar? 

 

 

F9353C13-C15A-4761-B330-BA77599DEA46.jpeg

Vi har vel aldri hørt at de har vært på Fuerteventura? De testet ut konseptet rent teoretisk da de var i Valencia i fjor høst, muligens. Kanskje de kom i kontakt med noen som har bidratt til å sette dette i gang. Om interessen er stor nok vil vise seg. De må nok ha et visst antall hvis de skal tjene noe på dette. Apollo stikker av gårde med brorparten, antakelig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havnefogden skrev (Akkurat nå):

Vi har vel aldri hørt at de har vært på Fuerteventura? De testet ut konseptet rent teoretisk da de var i Valencia i fjor høst, muligens. Kanskje de kom i kontakt med noen som har bidratt til å sette dette i gang. Om interessen er stor nok vil vise seg. De må nok ha et visst antall hvis de skal tjene noe på dette. Apollo stikker av gårde med brorparten, antakelig.

Ut i fra det hun skriver på bildet så ser det ut som om de har vært på Fuerteventura og testet, men det tror jeg ikke hun har nevnt noe om.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (12 minutter siden):

Ut i fra det hun skriver på bildet så ser det ut som om de har vært på Fuerteventura og testet, men det tror jeg ikke hun har nevnt noe om.

Skriver vel som "NetFit", kanskje de to andre har vært der 🤷‍♂️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Skriver vel som "NetFit", kanskje de to andre har vært der 🤷‍♂️

Sikkert yoga-Åge som svarer

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 time siden):

Ut i fra det hun skriver på bildet så ser det ut som om de har vært på Fuerteventura og testet, men det tror jeg ikke hun har nevnt noe om.

Jeg husker det var på story og det ble litt diskutert her. 🤔 Hun postet noe om netfit og "dette blir spennende". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke kritikk til Netfit, men et tips. Den som svarer burde undertegne. Det er helt vanlig på arbeidsplasser med en fellesmail der alt mulig havner, men da svarer man med navn. Det burde være like selvfølgelig som at man presenterer seg med navn når telefonen ringer. 

Men, det er vel ikke så lenge siden Caroline selv oppklarte at det alltid er hun som svarer på Netfit-kontoen? Hun har vel ikke vært veldig mye på Fuerteventura? 

 

 

Endret av Isild
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Stargaze said:

Og apropos treningsturen, blir sikkert fotoforbud når fruen møter deltakerne filterfritt…😅

Det tenkte jeg også på - at deltakere sikkert må signere på 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (3 timer siden):

Av storyen å bedømme vil morgendagens episode om netthat omhandle akkurat det man kunne forvente: total ansvarsfraskrivelse, offermentalitet, trekker kun frem grelle eksempler og unngår all den konstruktive kritikken, hun har ikke delt barna mye og kan man ikke bare droppe å skrive noe om ikke liker det hun gjør/er enig.

Men kanskje jeg tar heeelt feil

Det er vel ikke slike podcaster folk flest vil høre på. Lite givende og nok en gang selvsentrert.

så utrolig mange givende podcaster.

Syting er vi lei. Tilfører oss ikke noe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (17 timer siden):

Takk!

Uansett en løgn fra hans side, for han har hverken bachelor eller fire år med ernæringsstudier, noe CBE har bekreftet.

Han har ikke tatt mer enn to år av ernæringsterapistudiet som opprinnelig var et bachelorstudie.

"Han har 60 poeng igjen på ernæringen, men er usikker på om han fullfører. "

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/

Han har tydelig aldri fullført.

 

 

Hvis han lyver på seg en bachelor burde Bjørkenes reagere. Det kan da virkelig ikke være lov.

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 minutt siden):

Hvis han lyver på seg en bachelor burde Bjørkenes reagere. Det kan da virkelig ikke være lov.

Han slipper vel unna siden han bare er influencer, et «yrke» forbundet med rosablogging og unge jenter. Er ikke så viktig, inntil han eventuelt får en jobb pga av tittelen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (44 minutter siden):

Han slipper vel unna siden han bare er influencer, et «yrke» forbundet med rosablogging og unge jenter. Er ikke så viktig, inntil han eventuelt får en jobb pga av tittelen. 

Problemet er at dette kommer opp om noen sjekker hans Linkedin, som igjen blir en form for indirekte villedende reklame, fordi han der har en påstand om utdannelse han faktisk ikke har, men som samarbeidspartnere kan tro han har, enten det er snakk om reklamesamarbeid eller det er snakk om kunder til ham som coach.

Det må være noen år siden CBE diskuterte dette på bloggen, det at det stod feil på Linkedin-kontoen sin, så det er jo ikke slik at de ikke er klar over det, eller at det er en glipp. Dette er bevisst og kalkulert for å villede potensielle samarbeidspartnere og kunder. Nå kan det jo være villedende mtp. Apollo og deltakerne på treningsreisen, som tror de får oppfølging av personer med utdanning.

Samme med CBE, hun har jo bare et tre månders kurs i yoga via The Shala som lar alle kursdeltakere bestå kurset uansett prestasjon, og The Shala gir ikke kursdeltakerne nok timer for å kvalifisere til det sertifikatet kursdeltakerne får. Kursdeltakerne burde saksøkt The Shala.

Løgn og bedrag og villedning over hele linja på alle disse aktørene.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Problemet er at dette kommer opp om noen sjekker hans Linkedin, som igjen blir en form for indirekte villedende reklame, fordi han der har en påstand om utdannelse han faktisk ikke har, men som samarbeidspartnere kan tro han har, enten det er snakk om reklamesamarbeid eller det er snakk om kunder til ham som coach.

Det må være noen år siden CBE diskuterte dette på bloggen, det at det stod feil på Linkedin-kontoen sin, så det er jo ikke slik at de ikke er klar over det, eller at det er en glipp. Dette er bevisst og kalkulert for å villede potensielle samarbeidspartnere og kunder. Nå kan det jo være villedende mtp. Apollo og deltakerne på treningsreisen, som tror de får oppfølging av personer med utdanning.

Samme med CBE, hun har jo bare et tre månders kurs i yoga via The Shala som lar alle kursdeltakere bestå kurset uansett prestasjon, og The Shala gir ikke kursdeltakerne nok timer for å kvalifisere til det sertifikatet kursdeltakerne får. Kursdeltakerne burde saksøkt The Shala.

Løgn og bedrag og villedning over hele linja på alle disse aktørene.

Enig i alt, det er kun influencere som slipper unna med bløff av denne størrelsen. Muligens kvakksalvere, omtrent samme akademiske nivå. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Enig i alt, det er kun influencere som slipper unna med bløff av denne størrelsen. Muligens kvakksalvere, omtrent samme akademiske nivå. 

Jeg tør påstå at det er en del som anses som kvakksalvere som faktisk er mer seriøse enn disse bedriftseierne ;)

Når skal myndighetene og lovverket begynne å behandle disse millionbedriftene på samme måter som andre bedrifter? Og ikke minst, ansvarliggjøre bedriftseieres stadige lovbrudd og få avsluttet de som nekter å følge lovverket?

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp google på siste treneren på apollo reisen. Hun er jo kona til Adrian! Fy så klein reise på trening og du møter to ektepar. Lisbeth driver med hudpleie, gjett navnet? Optimal hud… kreative gitt.

 

https://netfit.no/treningsreiser/

:ler: har ikke folka lært at man kan jobbe med nettside uten å lansere den?? Ser jo helt tåpelig ut, med lorum ipsolum tekst og masse tull. 

Endret av vinterskog
  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mrs.tld skrev (8 timer siden):

Sånn, da har man avbestilt reise  og sendt Apollo en lengre mail om hvorfor og med beskjed om å slette all kundedata på meg og min samboer og aldri kontakte oss igjen. 

Så får man bruke dagen til å bestille en annen reise :)

Forbrukermakt! :)

Hadde gjort det samme. Er det det som må til for at aktører skal bli oppmerksomme nok og ta ansvar for hvem de samarbeider med, så er det en liten pris forbrukerne må betale en periode, inntil de begynner å drive forretning på en bedre måte.

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (11 minutter siden):

Veldig bra kommentar, lurer på hvor lenge den får stå 🤷‍♀️ ellers har jeg lyttet til teaseren av podcasten. Og her er det harmende dirre over kvinneguidens avsløringer... 

image.thumb.png.affe5c00e13bfa36b8b93e9c71512d2c.png

Kilde: Cbe insta kommentarfelt 

Jeg måtte flire godt av svaret hennes! Bedriften evner jo ikke å skille det selv…? Alt er jo netthat. Herlighet, god dag mann økseskaft…

F3656096-37FD-4BB2-9E2C-9A51854CAE53.jpeg

Endret av Silisium
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...