Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

NettoppJa skrev (11 minutter siden):

Veldig bra kommentar, lurer på hvor lenge den får stå 🤷‍♀️ ellers har jeg lyttet til teaseren av podcasten. Og her er det harmende dirre over kvinneguidens avsløringer... 

image.thumb.png.affe5c00e13bfa36b8b93e9c71512d2c.png

Kilde: Cbe insta kommentarfelt 

Fortelle om egne erfaringer som gift med en mann som hetser og trakasserer kvinner for å bruke ytringsfriheten sin til å kritisere shady CBE As.. Det hadde vært noe eller hva, Eriksens?? 

  • Liker 42
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pasha skrev (9 minutter siden):

og nå har netfit profilen blir satt som privat. Har den vært det tidligere?

Ja, det er det CBE As er mest kjent for nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte flire godt av svaret hennes! Bedriften evner jo ikke å skille det selv…? Alt er jo netthat. Herlighet, god dag mann økseskaft…

F3656096-37FD-4BB2-9E2C-9A51854CAE53.jpeg

Stemmer jo bra det. Nettrollet LKE klarer ikke skille hets og kritikk 

  • Liker 39
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner at klimaet på Kvinneguiden må ha vært helt annerledes i den spede oppstarten til Carolines karriere, men jeg håper hun gir Kvinneguiden en ny sjanse, for det har åpenbart endret seg fryktelig masse siden hun sist var innom.

Og du tror ikke de er innom her jevnlig? Om ikke begge så i alle fall LKE

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil jo ikke jobbe for å bli noe, lettere å lyve på seg titler de ikke har og bruke tida på å beundre seg selv. De tar snarveier hele tiden. Utdannelser og kurs blir avbrutt og så later de som det ble fullført og skriver det på cv en. Narsissisme er det. Grandiose forstillinger om seg selv. 

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva NFF har oppført på Lars Kristian Eriksen av Elitefotball:

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352

image.thumb.png.88e8279a4efbc4cfccdf2f198b0337eb.png

Før og etter dette er det enten junior, lavere divisjon, voksenfotball eller oldboys han har deltatt på.

Lars Kristian Eriksen har like lite 20 år i Eliteserien som han har legeutdanning og utdanning som klinisk ernæringsfysiolog...

  • Liker 43
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (25 minutter siden):

Fra story: 

-I starten så fulgte man jo med. Det gjorde jeg jo. Helt i starten. Det gjorde jeg jo, men jeg skjønte jo fort at ok DETTE må jeg ta avstand til, for uansett hvor hardhudet jeg er, så klarer jeg ikke å se på det her. Jeg husker jeg leste en kommentar en gang hvor de da diskuterte at jeg og søstera mi var så forskjellige og vi så så forskjellige ut... Hadde vi egentlig samme far? Eller mor? Assa... SKJØNNER du nivået? Det er sånn HER setter vi bare ut rykter. Og finner på ting

Jeg skjønner at klimaet på Kvinneguiden må ha vært helt annerledes i den spede oppstarten til Carolines karriere, men jeg håper hun gir Kvinneguiden en ny sjanse, for det har åpenbart endret seg fryktelig masse siden hun sist var innom. Oppspinn og løse rykter blir moderert vekk rimelig kjapt. Men det er kanskje vanskelig å forestille seg at ting kan forandre seg, når man står på stedet hvil selv?

Så ser det altså ut som om Caroline skal rote i det vepsebolet hun kaller netthets. Så bra at hun selv åpner den døren! Jeg håper hun er klar over at det muligens medfører konsekvenser som ikke er helt heldig for henne? Hun kan jo ikke styre diskusjonen som følger, og sakspapirene etter mannens lille eskapade i fjor sommer ligger hos alle avisredaksjoner. Begge forholdene. Jeg skal forsøke å rydde tid i timeplanen så jeg får med meg dette, for dette tror jeg kan bli ganske underholdende.

 

Blir veldig glad om du atter en gang ofrer egne ører for fellesskapet, slik at vi andre ;)

Vi burde kanskje samlet sammen og kjøpt en sånn pute til deg med hvit lyd, kanskje det kan hjelpe deg i etterkant :D

  • Liker 23
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

God, velkjent influencer-strategi: bløff, løgn og forfalskning. 👏🏻

De er så patetiske! Velger å bryte loven stadig vekk, selv på nye felt de prøver å satse på. Da har de jo tapt på forhånd!

Jeg tipset Forbrukertilsynet om dette, om Netfit/Apollo, LKE og CBE. De må stoppes, for de forsøker å lure deltakerne på treningsferien med å påstå at de har utdanning og erfaring de ikke har!

 

  • Liker 26
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er så elendig av Apollo at jeg lurer nesten på om de har benyttet seg av Christina Resar og Rune Lind fra NrK som rådgivere her? 
 

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrs.tld skrev (10 timer siden):

Apollo skriver:
"Lars-Kristian har 20-års erfaring fra Eliteserien i fotball"

Han la opp i 2016, altså må han ha startet i eliteserien i 1996. Da var han 13 år gammel... Merkelig at Wikipedia sier at han startet i Lyn i 2001

 

13 år gammel??? Imponerende!! 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lyvingen om utdanning og erfaring.. hvor korka går det an å bli?? Dette er bare svindel, men det er jo ikke akkurat noe nyhet når det gjelder CBE As. Allikevel har de nå tråkket over en ny grense som jeg håper vil avsløre svindel og løgner. 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marioposa skrev (13 minutter siden):

13 år gammel??? Imponerende!! 

Fantastisk.. Kan de ikke regne seg frem til årstall og alder? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (8 timer siden):

Jeg synes dette blir veldig interessant. De tar nå steget ut fra boblen der mulighetene er færre for å styre eget narrativ. Så får vi se da, om populariteten er stor nok til at nok folk velger å betale 14.698. Det blir ikke mulig å skjule det hvis dette ikke blir en suksess. 
 

Personlig bør jeg være i målgruppa, som nokså uerfaren med løping og bootcamp. Jeg synes dog det er et misforhold mellom «Treningen legges til rette for deg som ikke har trent så mye fra før» og elementene som handler om «bootcamp…Dette er en hard time» «Løpeøkter i sti, terreng og på asfalt. Vi legger også opp til intervalløkter i løpet av uken». 
 

Det lukter litt av at de tar utgangspunkt i egen interesse uten egentlig å ha tatt utgangspunkt i hvilke elementer som vil passe til en «som ikke har trent så mye fra før». Dette spriket har man  jo også sett i LKE sine andre prosjekter der han feks kaster rundt seg med latin, når han henvender seg til et publikum eller når CBE lage opplegg på Netfit som utelukkende viser henne trene uten videre instruksjon eller følgerkontakt. 

Jeg har liten tro på at de greier motivere - sett lite til det inntil nå. Tvert om er blikkene og konstellasjon vent innover. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (8 minutter siden):

Denne lyvingen om utdanning og erfaring.. hvor korka går det an å bli?? Dette er bare svindel, men det er jo ikke akkurat noe nyhet når det gjelder CBE As. Allikevel har de nå tråkket over en ny grense som jeg håper vil avsløre svindel og løgner. 

Ikke minst er det veldig enkelt å avsløre løgnene deres, de gjør det jo helt åpenlyst.

Og når noen påpeker at bedriften gjør dette, som faktisk også er lovbrudd fordi det blir villedende reklame, da kaller bedriftseier Caroline Berg Eriksen det for hets og hat...

De må virkelig slite når de blir så desperate.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og diskusjonen fortsetter. Nå er cbe i ferd med å male seg inn i et hjørne... er saklig kritikk av influencere et samfunnsproblem som koster menneskeliv??? Er det noe jeg ikke har fått med meg? 

image.thumb.png.f4ee6be01737027b9e54006ecdc605cd.png

cbe insta. Men lurer på om det er en annen person i husholdningen som sitter bak tastaturet...

Tror også jeg må rydde i kalenderen det neste døgnet sånn som @Felis 🍿🍿🍿

  • Liker 41
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...