Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klappe skrev (22 timer siden):

Hun blir konfrontert med bruk av rumpepute på sin siste video på tiktok-hun bare ler av det og påstår hun ikke vet hva en rumpepute er. Og at rumpen hennes kommer fra hard trening🤭

Yeah, sure it does… 🤥

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at jeg kanskje hadde latt være med å legge ut denne snutten (med den meloditeksten) om jeg hadde vært LKE (gitt historikken som stalker/vandal) 🤪

7070C6C5-0833-40DD-874E-5E191EB880B2.jpeg

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (19 minutter siden):

https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender/netfit?fbclid=PAAabBRr0nWSDYAIL0Dsf4bNJMZPQ5VPRBnXMPZhczxzFcftgL5eB6DpsnvhE

Kan hvem som helst arrangere treningsreise via Apollo? Nesten samme pris som for Johaug! 

Se der ja. Da var det ikke lenger bortgjemt i en story. 

Caroline og Lisbeth beskrives til å være alltid smilende og i godt humør. Ikke noe om LKE og Adrian mtp på deres humør.  Men LKE har sølv i cupen og bronse i serien. Hvilke fotballspillere samler på sølv i cupen da 🤭

Den som kom best ut i beskrivelsen virker å være Lisbeth. 

Uansett skal ikke jeg på den reisen. Blir interessant å se om de får skrapet sammen 30 stk som reiser når det er vinter i Norge i oktober/november(som CBE sa på story). 

Det ser ut som satsingen på Netfit kanskje går fremover? Jeg kan la meg overraske

 

Forresten. Så annerledes hun ser ut på det bildet. Mye mer naturlig, frisk og sunn. 

 

Endret av Bulsara
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (21 minutter siden):

https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender/netfit?fbclid=PAAabBRr0nWSDYAIL0Dsf4bNJMZPQ5VPRBnXMPZhczxzFcftgL5eB6DpsnvhE

Kan hvem som helst arrangere treningsreise via Apollo? Nesten samme pris som for Johaug! 

CBE skal ha Yoga-timer også ja........Da er det billigere å finne på noe annet enn å kaste bort tusenvis av kroner på en tur for å få yoga-timer med ei som mer eller mindre har tatt brevkurs i yoga 😛

Bulsara skrev (2 minutter siden):

Se der ja. Da var det ikke lenger bortgjemt i en story. 

Caroline og Lisbeth beskrives til å være alltid smilende og i godt humør. Ikke noe om LKE og Adrian mtp på deres humør.  Men LKE har sølv i cupen og bronse i serien. Hvilke fotballspillere samler på sølv i cupen da 🤭

Den som kom best ut i beskrivelsen virker å være Lisbeth. 

Uansett skal ikke jeg på den reisen. Blir interessant å se om de får skrapet sammen 30 stk som reiser når det er vinter i Norge i oktober/november(som CBE sa på story). 

Det ser ut som satsingen på Netfit kanskje går fremover? Jeg kan la meg overraske

 

Vel, om den går fremover er ikke godt å si, for de har ennå ikke fått opp verken app eller hva det nå enn ellers de skulle få i gang med Netfit, virker mer som et krampeaktig forsøk på å få penger inn i en Netfit-kasse som mest sannsynlig er bunnskrapt

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (49 minutter siden):

Må si at jeg kanskje hadde latt være med å legge ut denne snutten (med den meloditeksten) om jeg hadde vært LKE (gitt historikken som stalker/vandal) 🤪

7070C6C5-0833-40DD-874E-5E191EB880B2.jpeg

Spis en pizza nå LK. 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (1 time siden):

Se der ja. Da var det ikke lenger bortgjemt i en story. 

Caroline og Lisbeth beskrives til å være alltid smilende og i godt humør. Ikke noe om LKE og Adrian mtp på deres humør.  Men LKE har sølv i cupen og bronse i serien. Hvilke fotballspillere samler på sølv i cupen da 🤭

Den som kom best ut i beskrivelsen virker å være Lisbeth. 

Uansett skal ikke jeg på den reisen. Blir interessant å se om de får skrapet sammen 30 stk som reiser når det er vinter i Norge i oktober/november(som CBE sa på story). 

Det ser ut som satsingen på Netfit kanskje går fremover? Jeg kan la meg overraske

 

Forresten. Så annerledes hun ser ut på det bildet. Mye mer naturlig, frisk og sunn. 

 

De sier de skal fokusere på bl.a selvinnsikt. Kanskje de burde ta de timene selv...

  • Liker 35
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (57 minutter siden):

CBE skal ha Yoga-timer også ja........Da er det billigere å finne på noe annet enn å kaste bort tusenvis av kroner på en tur for å få yoga-timer med ei som mer eller mindre har tatt brevkurs i yoga 😛

Vel, om den går fremover er ikke godt å si, for de har ennå ikke fått opp verken app eller hva det nå enn ellers de skulle få i gang med Netfit, virker mer som et krampeaktig forsøk på å få penger inn i en Netfit-kasse som mest sannsynlig er bunnskrapt

Minner mer og mer om ABD og hennes krampetrekninger mot slutten av hennes bloggkarriere

Endret av Marsh
  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reist en del med Apollo. Liker ikke at de har reiser der man er stuck i en uke med en dømt kvinnediskriminerende ustabil trener… lurer på om Apollo vet hvem de jobber med?

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (3 minutter siden):

Har reist en del med Apollo. Liker ikke at de har reiser der man er stuck i en uke med en dømt kvinnediskriminerende ustabil trener… lurer på om Apollo vet hvem de jobber med?

Ja, skulle likt å vite hva de tenker om, dersom de vet, at en rabiat LKE bedriver trakassering og hærverk 

  • Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Ja, skulle likt å vite hva de tenker om, dersom de vet, at en rabiat LKE bedriver trakassering og hærverk 

Håper noen med full innsikt i saken, dvs også selve kommentaren hos Beckmann, gir dem beskjed. (Ellers skylder de bare på troll og lyver om kommentaren). 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klappe skrev (På 28.3.2023 den 21.41):

Hun blir konfrontert med bruk av rumpepute på sin siste video på tiktok-hun bare ler av det og påstår hun ikke vet hva en rumpepute er. Og at rumpen hennes kommer fra hard trening🤭

Ikke lov å le av noen i Ramadaan men….dette😂😂😂😂😂😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Håper noen med full innsikt i saken, dvs også selve kommentaren hos Beckmann, gir dem beskjed. (Ellers skylder de bare på troll og lyver om kommentaren). 

Jeg synes det er bra at de prøver å få til en annen levevei enn influencer med barneeksponering. Skal man prøve å stoppe alt av samarbeid og nytt de prøver på, når det er tydelig at det hadde vært bra for dem selv og særlig barna at de staker ut en ny kurs? 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BaHare skrev (3 minutter siden):

Synes denne treningsreisen er et bra initiativ fra dem jeg. 😊

For hvem? De gjør det kun for seg selv og det de kan tjene på det i kroner og ører

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvins skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er bra at de prøver å få til en annen levevei enn influencer med barneeksponering. Skal man prøve å stoppe alt av samarbeid og nytt de prøver på, når det er tydelig at det hadde vært bra for dem selv og særlig barna at de staker ut en ny kurs? 

At de gjør èn ting betyr ikke at de slutter med det andre de bedriver, og alt av samarbeidspartnere bør få vite hvem de faktisk samarbeider med

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye å tjene på å arrangere en sånn reise egentlig? Rundt 13-14k for ei uke... Koster da så mye mindre enn det for en sydenreise med frokost/middag ellers også. Og det de får etter Apollo har tatt mesteparten skal da deles på 4 stk. Men det rekrutterer kanskje kunder til videre Netfit satsing... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (24 minutter siden):

CBE som begynte med yoga for 10 min siden skal ha undervisning? 😬 Dette høres veldig uprofesjonelt ut.

Snart praktisk «eksamen».

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (2 minutter siden):

Er det så mye å tjene på å arrangere en sånn reise egentlig? Rundt 13-14k for ei uke... Koster da så mye mindre enn det for en sydenreise med frokost/middag ellers også. Og det de får etter Apollo har tatt mesteparten skal da deles på 4 stk. Men det rekrutterer kanskje kunder til videre Netfit satsing... 

Tenkte noe av det samme. Selv om det er uten for sesongene og reiser er billig blir det ikke mye igjen når de deler på fire. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...