Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Felis skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner at Caroline sannsynligvis skal snakke om netthets i podcasten sin denne gangen. Susan synes det er så bra at "henne snakker om det". Her synes jeg Susan skal legge fra seg rollen som betalt venninne et øyeblikk og fungere som manager, for som manager må hun jo se at det er helt krise at klienten tar opp netthets, all den tid hun er gift med Norges største nettrollespill. Nå har han også trusler og hærverk på rullebladet. Og de to er jo ikke bare mann og kone, han er også styreleder i livsverket hennes og truslene og hærverket kom i kjølvannet av jobbrelatert kritikk.

Det er mulig Caroline tror at å påberope seg litt netthets kan snu skuta, men metoden er forsøkt før, uten særlig hell. Anne Brith hadde dette som kampsak, og vi husker jo alle hvordan det gikk. Forøvrig er fisking etter en tenåring som kan uttale seg i hennes kanaler også tatt rett ut av læreboka til Anne Brith, det gikk ikke så bra det heller. Lærte de ingenting av den saken? Og enda verre, lærte Susan Hobbelin ingenting? CBE betaler henne faktisk penger for å styre unna slike fallgruver.

Bilskrapingen har hårfint unngått å bli en mediesak til nå fordi offeret ikke ønsker å stå frem med navn. CBE burde trekke et lettelsens sukk og ikke rote mer i saken, men i stedet bærer hun altså ved til bålet. Jeg håper for en gangs skyld at mediene plukker opp dette, for det finnes ikke en avisredaksjon i hele landet som ikke sitter på bøtene og dokumentene fra saken. Hvis CBE selv tar det opp, så kan det være akkurat det media trenger for å publisere saken selv med anonym motpart. Så jeg heier litt på dette prosjektet, kjenner jeg, og fryder meg over at de må ha ansatt den dummeste agenten på denne siden av Svinesund. 

 

 

Skjermbilde 2023-03-29 kl. 13.27.24.png

De kan jo starte med Lars K Eriksens oppførsel på nett. Han er jo et godt eksempel på nettroll som hetser kvinner på nett i diverse kommentarfelt, i innboksen og fysisk oppmøte tom. CBE selv er ikke noe bedre som påtar seg offerrollen etter at mannen har trakkassert en kvinne og ripet opp bilen.     

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 41
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir hun et svar over hva over hvorfor kontoen åpnes og stenges

 

Skjermdump fra CBE IGEF9E66CD-60DB-4683-83E9-60CEF60999D8.thumb.jpeg.d0867dc22e8e2e8544b02c3b6285b3de.jpeg73B804C0-599E-42D9-80D5-8C71534A7576.thumb.jpeg.889286bce41a3b5d63f973c939997654.jpeg6253EB6A-E6BD-4663-9E0F-058E204391B3.thumb.jpeg.c19bd45c7c24565d7aafdf7c0284f8de.jpegCB7B5285-2A70-4E29-B4C8-4CA6FB31B696.thumb.jpeg.8ba37d13790445c19195ddc9fb6ac054.jpeg

 

Endret av Bulsara
Bilder borte
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

64679000-DDFD-4F4A-A8AE-05B76A8ABEC0.thumb.jpeg.03883d58333752d05f9cf5d2b3de0287.jpegDenne skulle også med- vanskelig med bilder fra mobil, så fikk legge i eget innlegg. MEN, interessante her er det hun skriver om eksponering og konvertering. Jeg har ikke peiling på markedsføring, men det er det sikkert noen andre som har og kanskje vil forklare hva det betyr i praksis?

 

skjermdump CBE IG

Endret av Bulsara
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (15 minutter siden):

64679000-DDFD-4F4A-A8AE-05B76A8ABEC0.thumb.jpeg.03883d58333752d05f9cf5d2b3de0287.jpegDenne skulle også med- vanskelig med bilder fra mobil, så fikk legge i eget innlegg. MEN, interessante her er det hun skriver om eksponering og konvertering. Jeg har ikke peiling på markedsføring, men det er det sikkert noen andre som har og kanskje vil forklare hva det betyr i praksis?

 

skjermdump CBE IG

Da ballen legges død, tviler jeg på at CBE kan forklare hva det betyr i praksis.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange andre tror Ukkalizer ble blokkert etter dette?😏

(om du er her inne; tøft og bra at du stiller spørsmål!)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (21 minutter siden):

64679000-DDFD-4F4A-A8AE-05B76A8ABEC0.thumb.jpeg.03883d58333752d05f9cf5d2b3de0287.jpegDenne skulle også med- vanskelig med bilder fra mobil, så fikk legge i eget innlegg. MEN, interessante her er det hun skriver om eksponering og konvertering. Jeg har ikke peiling på markedsføring, men det er det sikkert noen andre som har og kanskje vil forklare hva det betyr i praksis?

 

skjermdump CBE IG

Digital markedsfører her 👋 Eksponering betyr hvor mange som har sett innlegget - typisk med instagram når man ut til flere enn bare de som følger ved hjelp av instagram sine algoritmer og emneknagger. Konvertering betyr hvor mange salg man kan dra inn 🙂 Det er riktig det CBE skriver om eksponering og konvertering. Det spiller ingen rolle hvor mange følgere en influencer har om man ikke kan nå ut til nok antall mennesker og ikke kan konvertere eksponering til salg 🙂

  • Liker 19
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@snurk

Topp forklart 🌟 Takk
Det gir mening. 
Og hvordan måler annonsørene den konverteringen? Er det basert på salg gjennom lenken som publiseres sammen med annonsen?

Blir jo vanskeligere å måle feks ved Beckmann, hvor kjøpet muligens foregår fysisk i butikk. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Og de "skrapet bare litt på overflaten".... Av hva da tro? Enda en bil? 😂

Lo av den der! ☺️

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun svarer at et av formålene med å bruke denne åpne/lukke metoden er å lettere luke ut «nettrollene». Da lurer jeg på ; hvordan definerer hun nettroll? Er det det alle som kikker innom kontoen men ikke er følgere (som hun sier rett ut at hun ikke er interessante for henne)? Eller er det de som kommenterer kritisk? Føres det lister over brukerkontoer? Man begynner virkelig å lure på hva som foregår bak kulissene i denne bedriften. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (4 timer siden):

64679000-DDFD-4F4A-A8AE-05B76A8ABEC0.thumb.jpeg.03883d58333752d05f9cf5d2b3de0287.jpegDenne skulle også med- vanskelig med bilder fra mobil, så fikk legge i eget innlegg. MEN, interessante her er det hun skriver om eksponering og konvertering. Jeg har ikke peiling på markedsføring, men det er det sikkert noen andre som har og kanskje vil forklare hva det betyr i praksis?

 

skjermdump CBE IG

Denne svarrekka (inklusiv svarene du viste tidligere som nå ikke lenger er synlige i innlegget ditt), må være noe av det mest ulogiske og motsetningsfylte røret jeg har lest på lenge. Det er ikke verdt noen analyse fra meg, men jeg kan si det er løgn. Igjen. Og blottet for folkeskikk.

De som er interessert, kan selv gå inn og lese.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

S0lstraalen skrev (12 timer siden):

Så noen på Camp Culinaris i går og så når Raylee sto på henda? Hu hadde på seg tights med litt bred søm rundt livet, og når a stod på henda så fikk a skikkelig hakk når rumpa gikk opp ned om dere skjønner. Så helt likt ut som «rumpeputene» til CBE. Så kanskje det egentlig er tightsen som gjør det? Raylee ser jo også veldig trent ut, og har også stor rumpe. (Får de så store rumper, eller er det implantater 🤔)

Det går an å øke volumet på rumpa uten tights med rumpeputer (?) eller implantater. Hvis man trener opp gluteus medius (som det har blitt fokus på i fitnessverden nå), så får rumpa en større hylle, hvis det gir noe mening. Tightsene som mange bruker på treningssenteret er veldig taktiske i og med at det ofte skaper en effekt av løft og forming. Ser mange slanke jenter på treningssenteret som har velformet og markert bakende, fordi det er der de legger fokuset. Helt ærlig er det utrolig hvor mye man kan gjøre med kroppen bare man legger inn kunnskap, trening og kosthold. Genetikk har mye å si selvfølgelig, men er det noe Caroline har tid til, så er det å trene. Også har hun penger til å spise hva hun vil og ta hvilke kosttilskudd hun vil, uten at økonomien setter noen grenser. Så kort svar - Ja, man kan få utrolig svær rumpe bare av å bygge muskler. Og om den så ikke blir svær, så kan man få en fin fasong. Alt etter hvilket utgangspunkt man har. Men det skjer ikke over natta. Caroline har trent fast i flere år nå.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

Denne svarrekka (inklusiv svarene du viste tidligere som nå ikke lenger er synlige i innlegget ditt), må være noe av det mest ulogiske og motsetningsfylte røret jeg har lest på lenge. Det er ikke verdt noen analyse fra meg, men jeg kan si det er løgn. Igjen. Og blottet for folkeskikk.

De som er interessert, kan selv gå inn og lese.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

 

Hæ? Hvorfor er de borte? Så merkelig. Skal se om jeg kan få lagt dem opp igjen

Linken er jo grei den, men når den lukkes, blir den jo borte igjen.

Men ja, totalt ulogisk tullball. Beskriver jo kaoset og virkelighetsforstyrrelsen som råder i virket

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (9 minutter siden):

Det går an å øke volumet på rumpa uten tights med rumpeputer (?) eller implantater. Hvis man trener opp gluteus medius (som det har blitt fokus på i fitnessverden nå), så får rumpa en større hylle, hvis det gir noe mening. Tightsene som mange bruker på treningssenteret er veldig taktiske i og med at det ofte skaper en effekt av løft og forming. Ser mange slanke jenter på treningssenteret som har velformet og markert bakende, fordi det er der de legger fokuset. Helt ærlig er det utrolig hvor mye man kan gjøre med kroppen bare man legger inn kunnskap, trening og kosthold. Genetikk har mye å si selvfølgelig, men er det noe Caroline har tid til, så er det å trene. Også har hun penger til å spise hva hun vil og ta hvilke kosttilskudd hun vil, uten at økonomien setter noen grenser. Så kort svar - Ja, man kan få utrolig svær rumpe bare av å bygge muskler. Og om den så ikke blir svær, så kan man få en fin fasong. Alt etter hvilket utgangspunkt man har. Men det skjer ikke over natta. Caroline har trent fast i flere år nå.

HAHAHAHA, de tjener jo mindre en uføretrygdede skal vi tro skattelistene

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...