Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Ser ut som de har klart å påvirke noen. Havnet tilfeldig inn på Netfit sin side på Strava. Der har de nesten 80 medlemmer i Netfit "klubb" og flere virker aktive. Vanskelig å vite om det er allerede etablerte løpevenner av coachen eller faktisk noen som har blitt påvirket til å delta gjennom Netfit. Men totalt dødt synes det ikke å være. 

Jeg følger ikke Netfit på IG, men lurer på om det har vært noe mer snakk om denne treningsturen som ble annonsert?

 

For øvrig totalt flaut det bilde med hoften i kjelleren. Fatter og begriper ikke at en voksen tobarnsmor er så overdrevent opptatt av sitt eget speilbilde og kroppsvinkler.

Lar meg også fascinere av det overdrevne fokuset på søt mat som frontes. Det er sjokko ditt, sukkerlake datt. Sjeldent noe jeg forbinder med sunt, helsefremmende og næringsrikt. 

Og også skremmende og veldig problematisk at hun fronter sin tvangspregede løping med så sterke smerter. Som noen skrev over her, lære å lytte til egen kropp er viktig. Restitusjon er viktig. Jeg blir så provosert av måten "flinkismen" frontes på. For meg virker det bare sykelig. 

En annen artig ting jeg så Coachen skrev forleden dag var at han nå gjør yoga hver kveld. Gjenstår å se om det har sammenheng med potensielle penger inn i kassa, eller om han faktisk har tro på det. Tydelig at Caroline øver seg som instruktør på familien. 

Jeg kunne fortsatt i evigheter. Jeg ønsker og håper så inderlig det snart stopper, denne sykelige fasade fremvisningen- for de to barnas skyld først og fremst, men også for Caroline. Det er virkelig pinlig å se hvor akterutseilt hun er sammenlignet med andre i sin aldersgruppe. 

  • Liker 42
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandrianna skrev (2 timer siden):

Hun har jo sixpack på magen. Det at hun bruker filter bryr jeg meg ikke om. Hun er for tynn for meg, men det er bra å ha noe å strekke seg etter.

man kan ikke ha "sixpack" andre steder på kroppen....🤷‍♀️🤦‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Er bare en fra Netfit som «klubb» påmeldt i Drammen; CBE.

Interessant. LKE skriver at han skal løpe der. Han kom jo på 2 plass i Fredrikstadløpet i helgen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (31 minutter siden):

En annen artig ting jeg så Coachen skrev forleden dag var at han nå gjør yoga hver kveld.

Jaja. Dokumenteres disse øktene med bilder og filmer på stories? For der teller det ikke.

Veldig rart om disse to trener og instruerer yoga uten å vise noe av det, samtidig som målet er en tjeneste som tilbys mot betaling.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (14 minutter siden):

Interessant. LKE skriver at han skal løpe der. Han kom jo på 2 plass i Fredrikstadløpet i helgen. 

Jeg trodde faktisk at CBE skulle heie, men da heier hun vel mens hun løper. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden):

Jaja. Dokumenteres disse øktene med bilder og filmer på stories? For der teller det ikke.

Veldig rart om disse to trener og instruerer yoga uten å vise noe av det, samtidig som målet er en tjeneste som tilbys mot betaling.

På Strava med registrering av puls og cal. Og en video også faktisk. Da teller det vel mer enn IG story for coachen. 
Jeg gjetter at det er en del av instruktør utdannelsen hennes, hvor hun sikkert må dokumentere til filming av at hun instruerer andre. Tipper det kommer etter hvert som online tjenesten på fantastiske Netfit

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (36 minutter siden):

Er bare en fra Netfit som «klubb» påmeldt i Drammen; CBE.

Hvor ser du det? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv her på lenge, men så på insta at Caroline vrøvler om kvinnedagen. Interessant at hun ikke ser den enorme bjelken i eget øye hva angår hvordan oppføre seg mot andre kvinner både på og utenfor nettet. Hvordan er det mulig å ha så lite selvinnsikt? 
Ser forøvrig at hun ikke evner å fornye seg. Jeg er borte noen måneder og alt på Instaen hennes er akkurat det samme! 🙄

  • Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Men så ta en dag fri da, menneske!

Dette er for dumt!

 

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20230327-184957_Instagram.jpg

Mer enn annet viser teksten her at ingen av bedriftseierne, Caroline Berg Eriksen eller Lars Kristian Eriksen/coach Eriksen, har kompetanse som er i nærheten av å kunne veilede andre når det kommer til trening.

På hobbybasis for venner som fra før kjenner egen kropp og grenser godt, kanskje det er greit å få råd fra disse to.

Men disse forsøker gjennom sine bedriftskanaler, inkl. også Netfit, å fremstille seg selv som personer med utdanning og kompetanse innen trening. Det har de ikke, ikke i nærheten av hva som trengs for å veilede andre!

Det CBE gjør her viser hvor lite de begge forstår av hva de holder på med. De har begge to tydelig et ortorektisk forhold til trening, noe som ikke er annet enn skadelig og usunt.

INGEN bør betale en eneste krone for å få treningsråd av dette ekteparet som er farlige påvirkere når det kommer til trening, kroppspress, m.m. INGEN bør heller prøve det de gjør etter å ha sett dem på nett!

Disse to er farlige påvirkere som er blottet for alt som heter samvittighet og ansvarsfølelse for hva de formidler til andre!

Det CBE gjør her viser hvor sykelig forholdet er til trening, det er ikke andre ord for det enn sykelig og totalt uansvarlig!

  • Liker 33
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Påmeldte-lista, der kan du søke på klubb/sponsor. 

Ettersom det kun er hun selv som er påmeldt gjennon netfit, innser dem snart selv at dette treningsopplegget dem prøver å promotere, er fullstendig mislykket? 

Jeg har ikke hørt et ord om netfit i podcasten hennes, ville ikke dette vært et godt forum å fronte netfit på? 

Vil dem noen gang innrømme nederlag uten å skylde på andre...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Noen bør snart stoppe disse to bedriftseierne! Hvor er media? Hvor er lovverket som burde satt en stopper for dem for lenge siden?

Ja, si det, media skriver gjerne om at de er ofre for nettroll og -hets og at det er oppstandelse rundt puppe-bildet, men å gå mer i dybden og virkelig sette de til veggs, nei, det vil ikke media skrive noe om......snodige greier

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 minutter siden):

Ja, si det, media skriver gjerne om at de er ofre for nettroll og -hets og at det er oppstandelse rundt puppe-bildet, men å gå mer i dybden og virkelig sette de til veggs, nei, det vil ikke media skrive noe om......snodige greier

Norsk presse gjør virkelig ikke jobben sin for tiden.

De har gjort knefall for influencere og annet hjernedødt innhold som er samfunnsfiendtlig.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, MacBeth said:

man kan ikke ha "sixpack" andre steder på kroppen....🤷‍♀️🤦‍♀️

Men det går fint  i kjøleskapet. 🍺

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Leter etter en på 16-18 år - en ungdom altså - som har opplevd netthets… Til podkasten hennes. For å skape innhold. Er det mulig? Hun uten kompetanse til å møte ungdommen og ungdommen som ikke har forståelse for hva å utlevere seg slik kan bety. 

Hvor står dette? De leter...Ren rekruttering av sårbar ungdom der, altså, for egen vinning. Alle skjønner jo at ungdommen bare blir brukt for å belyse at hun selv utsettes for hets (hennes narrativ). Det selvopptatte har ingen grenser, ser jeg.

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

Hvor står dette? De leter...Ren rekruttering av sårbar ungdom der, altså, for egen vinning. Alle skjønner jo at ungdommen bare blir brukt for å belyse at hun selv utsettes for hets (hennes narrativ). Det selvopptatte har ingen grenser, ser jeg.

Stod på story.

Håper for øvrig folk nå kan slutte å svare den/de som åpenbart skal trolle og avspore tråden, som innlegget over her. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (19 minutter siden):

Hvor står dette? De leter...Ren rekruttering av sårbar ungdom der, altså, for egen vinning. Alle skjønner jo at ungdommen bare blir brukt for å belyse at hun selv utsettes for hets (hennes narrativ). Det selvopptatte har ingen grenser, ser jeg.

 

Screenshot_20230327-230837_Instagram.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...