Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marimma skrev (11 minutter siden):

Typisk redigeringsfeil, så tipper det!

Ja, er nok det. Om det er sånn hoften ser ut i virkeligheten tenker jeg hun bør komme seg til legen og tatt røntgen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Her

0C87194E-A26C-4250-AABC-A2540993B243.jpeg

Dette så jo veeeldig naturlig ut..

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Hva har skjedd med hofta på kjellergym-bildet? Hun har jo ikke vanligvis en sånn hofte? Eller er det rumpe på siden av hofta? Beklager teite spørsmål, det er ikke kritikk av kropp, jeg skjønner faktisk ikke hva bildet viser. 

image.thumb.png.10a03fcb81c68a9e8dfff02f890a6559.png

https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

 

Mest trolig har hun sin kjære rumpepute på plass.

Men hun kan godt greie å posere seg slik. Hun løfter benet ganske høyt og mot kamera, hun tilter bekkenet fremover for å gjøre baken større og i tillegg roterer hun bekkenet mot motsatt side samt litt løftet. Dessuten står hun litt på skrå mot kamera, slik at vinkelen vil fange kurven av baken "bedre". Så selv uten rumpepute kan hun godt posere seg til dette.

For å forsterke inntrykket strammer hun og trekker inn magemusklene maksimalt og legger hånden i midjen for å skape en illusjon av en langt smalere midje enn hun har, for å få baken til å fremstå som større enn den er, samt at hun med den hånden skaper en linje på øverst på setet som ikke stemmer med virkeligheten.

Man ser også på musklene på halsen hennes at hun strammer alt hun har, holder pusten mens hun strammer magen maks og skyter frem brystet.

Selv om vi ikke kan være 100 % sikker så er jeg overbevist om at hun har en rumpepute, dette fordi hvis hun alene skulle posert frem dette, så burde det ha vært en synlig skjevhet som speilet seg også i magemusklene. Det er det ikke, og da er det enten redigert bort eller hun har hjelp av en rumpepute. I tillegg til at hånden hennes ligger strategisk for å skape et inntrykk av enn langt smalere midje og en annen runding av øvre del av setet, så har den hånden dessuten den tilleggsfunksjonen at den vil skjule den berømte rumpeputekanten som vi er så vant å se når hun bruker rumpeputen.

Så dette er bare en vanlig dag på jobben for Caroline Berg Eriksen, juks og fanteri og falske illusjoner som presenteres som "slik er jeg på helt ekte, er jeg ikke flink"...

Ah, og selv på et bilde hvor hun skjuler nesten hele ansiktet sitt greier hun ikke å la være å bruke filter.

Dette er rett og slett latterlig, men forferdelig trist av en dame som nærmer seg 40 og er mor til to småjenter.

Dette er ikke innhold, det er oppskrift på et sykelig kroppsfokus og forstyrret kroppsbilde. Og dette er det hun ønsker å selge til følgerne og annonsørene.

 

  • Liker 26
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at det fremste beinet står på en kasse. Tåspissen gir mulighet for å vri hoften slik at den kommet nærmere kameraet. Hånden er strategisk plassert slik at den gir inntrykk av et lysere felt ved midjen slik at den skjuler det svarte tøyet i buksa og du får en innsving. 
 

Tilføyelse: To hoder en tanke @Frisk Frosk

Endret av NordreSving
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

image.thumb.png.10a03fcb81c68a9e8dfff02f890a6559.png

 

https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

 

Mest trolig har hun sin kjære rumpepute på plass.

Men hun kan godt greie å posere seg slik. Hun løfter benet ganske høyt og mot kamera, hun tilter bekkenet fremover for å gjøre baken større og i tillegg roterer hun bekkenet mot motsatt side samt litt løftet. Dessuten står hun litt på skrå mot kamera, slik at vinkelen vil fange kurven av baken "bedre". Så selv uten rumpepute kan hun godt posere seg til dette.

For å forsterke inntrykket strammer hun og trekker inn magemusklene maksimalt og legger hånden i midjen for å skape en illusjon av en langt smalere midje enn hun har, for å få baken til å fremstå som større enn den er, samt at hun med den hånden skaper en linje på øverst på setet som ikke stemmer med virkeligheten.

Man ser også på musklene på halsen hennes at hun strammer alt hun har, holder pusten mens hun strammer magen maks og skyter frem brystet.

Selv om vi ikke kan være 100 % sikker så er jeg overbevist om at hun har en rumpepute, dette fordi hvis hun alene skulle posert frem dette, så burde det ha vært en synlig skjevhet som speilet seg også i magemusklene. Det er det ikke, og da er det enten redigert bort eller hun har hjelp av en rumpepute. I tillegg til at hånden hennes ligger strategisk for å skape et inntrykk av enn langt smalere midje og en annen runding av øvre del av setet, så har den hånden dessuten den tilleggsfunksjonen at den vil skjule den berømte rumpeputekanten som vi er så vant å se når hun bruker rumpeputen.

Så dette er bare en vanlig dag på jobben for Caroline Berg Eriksen, juks og fanteri og falske illusjoner som presenteres som "slik er jeg på helt ekte, er jeg ikke flink"...

Ah, og selv på et bilde hvor hun skjuler nesten hele ansiktet sitt greier hun ikke å la være å bruke filter.

Dette er rett og slett latterlig, men forferdelig trist av en dame som nærmer seg 40 og er mor til to småjenter.

Dette er ikke innhold, det er oppskrift på et sykelig kroppsfokus og forstyrret kroppsbilde. Og dette er det hun ønsker å selge til følgerne og annonsørene.

 

Komisk og paradoksalt at hun jobber så hardt for å fremstå som baktung all den tid mannen hennes har snakket drit om kvinner som er naturlig baktunge  

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrianna skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne ønske jeg hadde hatt det samme pågangsmotet som Caroline Berg Eriksen. Det er nok slitsomt og trene så mye, men det kreves hvis man vil være i tipp topp form.

Har hun pågangsmot når hun store deler av tiden gjemmer seg bort i en kjeller for å trene og så jukse med bildene fordi hun ikke er fornøyd med slik hennes egen kropp er naturlig?

Hun er en normalt slank kvinne, men hun ser ikke slik ut i virkeligheten som hun gjør på bildene hvor hun har posert, redigert og lagt på filter på og legger ut på sine bedriftskanaler. Og attpåtil bruker hun stadig rumpepute i tillegg til alle de andre verktøyene for å redigere egen kropp til å gjøre den til noe den ikke er.

Hva mener du om at hun går så langt for å fremstille egen kropp til noe den ikke er?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer, vær så snill ignorer. Ikke bit på agnet til de som prøver å glorifisere dama.

  • Liker 43
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrianna skrev (34 minutter siden):

Jeg kunne ønske jeg hadde hatt det samme pågangsmotet som Caroline Berg Eriksen. Det er nok slitsomt og trene så mye, men det kreves hvis man vil være i tipp topp form.

Det er fordi da kan hun skryte av seg selv i sosiale medier og få likes. Tror ikke hun hadde holdt på sånn om ikke det var for at hun er blitt avhengig av dette. Hvis ingen ser på henne, er det ingen vits i. Det er det som motiverer, kaller man det narsissisme eller ekstrem selvopptatthet?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrianna skrev (20 minutter siden):

Hun har jo sixpack på magen. Det at hun bruker filter bryr jeg meg ikke om. Hun er for tynn for meg, men det er bra å ha noe å strekke seg etter.

Nei, hun får frem det inntrykket ved å gjøre en sykelig posering. Det er ikke sunt, og det viser ikke hva hun "har" eller ikke.

Bare vit at ved at du forsøker å glorifisere dette sykelige kroppsfokuset hun viser i sine kanaler er du med på å øke kroppspress. Antar det er det du også ønsker, slik du svarer i tråden, så jeg kommer ikke til å svare deg igjen.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal begynne å kommentere hvor redigert bildene er. Vi ser det er filter, vi ser hun poserer, vi ser silikonpupper, vi ser rumpepute i tightsen og vi ser hun spjåker seg til. Bare til å skrive filter på alle bilder hun legger ut. 

  • Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (33 minutter siden):

Syns vi skal begynne å kommentere hvor redigert bildene er. Vi ser det er filter, vi ser hun poserer, vi ser silikonpupper, vi ser rumpepute i tightsen og vi ser hun spjåker seg til. Bare til å skrive filter på alle bilder hun legger ut. 

Ja, hun kjenner reglene men følger dem ikke. Når hun har så vondt i viljen til å merke med filter, da har hun noe å skjule. Bare juks og fanteri det hun driver med. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Men så ta en dag fri da, menneske!

Dette er for dumt!

 

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20230327-184957_Instagram.jpg

Hun må være ekstremt avhengig av bekreftelser utenfra. Sånne innlegg er bare fisking etter skryt fordi hun er så «viljesterk og flink» som gjennomfører trening uansett. Og føyer seg inn i rekken av antakelser om at følgere er dumme som brød som tror at trening er sunt uansett sykdom, skader eller plager. Nei, CBE det er ikke det, og det burde en såkalt treningsinfluenser vite. Hvile og restitusjon er like viktig som selve treningen. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (29 minutter siden):

Hun må være ekstremt avhengig av bekreftelser utenfra. Sånne innlegg er bare fisking etter skryt fordi hun er så «viljesterk og flink» som gjennomfører trening uansett. Og føyer seg inn i rekken av antakelser om at følgere er dumme som brød som tror at trening er sunt uansett sykdom, skader eller plager. Nei, CBE det er ikke det, og det burde en såkalt treningsinfluenser vite. Hvile og restitusjon er like viktig som selve treningen. 

Lurer på hvem heiagjengen er? De fleste fra 16-25 jeg kjenner vet ikke hvem frua er og slik perfekt oppstilt liv er helt ut. Dagens unge vil ha ekte og uretusjerte folk. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (41 minutter siden):

Men så ta en dag fri da, menneske!

Dette er for dumt!

 

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20230327-184957_Instagram.jpg

Hva er poenget med å skryte av dette? Kroppen sier i fra og da skal man holde seg i ro. Måtte få med at det var harde intervaller. Dette er så sykt å legge ut i sosiale medier for å leke helt og inspirere andre til å ikke være gode nok.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...