Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hedy Lamarr skrev (1 minutt siden):

Fascinerende øvelse, det der. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har søkt på LKE før, men dette var hva google presenterte: 

 

361AE5A9-0689-462E-A1A4-D8C5AAA45BB1.jpeg

Om ikke annet holder han seg ganske stabil på akkurat dette :D

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Fascinerende øvelse, det der. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har søkt på LKE før, men dette var hva google presenterte: 

 

361AE5A9-0689-462E-A1A4-D8C5AAA45BB1.jpeg

Og før et visst troll i eske dukker opp igjen og sier dette (igjen): 

Flere av de gir treff inn hit. 

(Som seg hør og bør, mener nå jeg. Dog kritikkverdig at ikke flere medier er på ballen).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Måten hun velger å bruke språket synes jeg er et merkelig skue.

Nå vet jeg ikke hvor lang den journalistutdannelsen hun visstnok har tatt var, men jeg kan ikke tro den kan måle seg med de høgskoleutdanningene som finnes i journalistikk i landet.

Enig i at hun skrev bedre tidligere.

Det som blir nesten fascinerende i sin merkelighet, det er hvor dårlig språk hun velger å bruke. Selv annonsesamarbeid er oftere i dårlig språk enn det motsatte, og/eller dårlig sammenheng mellom språk, bilde, presentasjon av produkt og det uttrykket influenceren selv gir i disse annonsene.

De fleste som har en viss kunnskapsbase ville heller valgt å bruke den kunnskapen positivt når bedriften går dårligere og samarbeidene er færre og mindre innbringende. Men CBE/LKE/Treasuer synes å gå motsatt vei. Jo mindre oppdrag, jo dårligere jobb gjør de på de oppdragene de får.

Så lite som CBE tross alt gjør med bedriften så skulle man tro at gjentatt slurv var unødvendig. Det meste av "slurvet" kunne vært unngått med et minutt eller to for å lese gjennom og endre til noe bedre. Men samme med bilder og måte CBE presenteres er merkelige valg av bedriften, siden de tydelig ikke følger med i tiden lenger. Når andre er opptatt av miljøvern velger CBE å ta på seg hvitt tettsittende treningstøy og ta med søppel hjemmefra for å skape annonse for coops (mener jeg det var?) miljøprofil. Når andre i årevis valgte å skjerme egne barn fra eksponering på nett så valgte ekteparet Eriksen å eksponere sine mer og mer. Senest sommeren 2022 gikk jo CBE ut og sa ta uten å eksponere ungene sine i sine bedriftskanaler så ville innholdet bli "for kaldt og upersonlig". Andre forsøker å holde seg innenfor lovverket, ekteparet Eriksen velger stadig å bryte det regelverket de som bedriftseier er forpliktet å forholde seg til.

Andre er fremoverlent, utvikler seg, viser i innhold at de blir mer moden, er mer seriøse i det de gjør og følger med i tiden. Men CBE og LKE, de velger motsatt vei, går baklengs inn i fremtiden, selv med noe så enkelt som språket, som CBE faktisk mestret langt bedre tidligere.

Jeg tror ikke det er sunt å leve i en slik boble disse gjør, og det viser seg på hva de presenterer på sine bedriftskanaler.

For ikke å nevne den ELENDIGE engelsken de bruker 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt så flau om dette var resultatet for alle (og egne barn) å se etter et google-søk. Ingen god CV eller arbeidserfaring å vise til bottsett frs et verv som styreleder og ansatt i grumsete Treasures AS, bare spisskompetanse på pubertal drittsekk-adferd.

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

Fascinerende øvelse, det der. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har søkt på LKE før, men dette var hva google presenterte: 

 

361AE5A9-0689-462E-A1A4-D8C5AAA45BB1.jpeg

Google er sikkert sjalu og misunnelig. Dette søkeresultatet er mobbing. Det sier ingenting om han, men alt om feite KG-kjerringer (og andre feite folk antageligvis) 

For EGENTLIG så er han en svært betydelig coach og idrettsmann, - som trener atleter. Han er også en anerkjent ernæringsfysiolog som hjelper andre via en egen utviklet tjeneste/app som skreddersyr trenings- og kostholdsplan (denne tar derimot noe tid da den er så omfattende. Men den blir fantastisk når den blir ferdig) Han er videre ultraløper, fotograf, selvstendig næringsdrivende sammen med kona i deres glansede influencerkanal -  og han en samfunnsengasjert og velformulert influencer på egen Twitterkanal.

Som om ikke dette var nok å henge fingrene i, så skal han også arrangere treningsreiser fremover. 

:ironi:

 

  • Liker 41
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (17 timer siden):

Mulig du har rett i at det er den bedriftsstrategien de velger.

Men om de bevisst søker seg mot yngre følgere, mye kan jo tyde på det med den thinspo'en og proana'en de holder på med, så viser det tydelig hvor kyniske de er og hvor ansvarsløse de er når de tross alt forsøker å livnære seg som påvirkere.

Når så godt voksne forsøker å fremstille seg ungdommelige og tankeløse, så blir det mer krampaktig enn hipt, etter min mening.

Det er noe som heter «alt til sin tid» 😜 det bør bedriftens  eiere tenke på. Livet går sin gang og årene går. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Henriktroy tar henne på kornet igjen i story på IG 😂 Tviler sterkt på at de tar poenget om hvor latterlig de selv framstår i tilsvarende fotoshoot, men jeg lo godt 😅

Ja han er bare så rå 😂😂😂😂 fikk meg en lang god latter 😂😂😂😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Ett ord som beskriver den mannen 110%; L E G E N D A R I S K 🙌🏼🤣

Uten tvil!!!

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (21 timer siden):

Så man kan lure på hva som har skjedd i og med at Caroline etter fyllte 30 og etter å ha fått barn NÅ har begynt med det de andre drev med da de var 16.

I min bok er det tydelig at det er "midtlivskrise" for kvinnelig influenser ala når menn bytter til yngre damer og kjøper raske biler, eller begynner frenetisk å trene og delta i Birken for sykkel og ski.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camillalilla skrev (7 timer siden):

Altså, henriktroy er bare helt fantastisk. Jeg skulle bare så gjerne vært flue på veggen da/når LKE ser "sofaparodien" på IG. Krysser fingrene for at flere får øynene opp for denne kontoen 

Skulle jeg skaffet meg IG hadde han vært en av de aller første jeg la til!

Lo så tårene trillet her av den parodien! 😂

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med hofta på kjellergym-bildet? Hun har jo ikke vanligvis en sånn hofte? Eller er det rumpe på siden av hofta? Beklager teite spørsmål, det er ikke kritikk av kropp, jeg skjønner faktisk ikke hva bildet viser. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Hva har skjedd med hofta på kjellergym-bildet? Hun har jo ikke vanligvis en sånn hofte? Eller er det rumpe på siden av hofta? Beklager teite spørsmål, det er ikke kritikk av kropp, jeg skjønner faktisk ikke hva bildet viser. 

Går det an å legge med bilder for oss som er blokkerte? Får ikke sett private kontoer på de sidene som viser instagram uten instagram 🤷

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Hva har skjedd med hofta på kjellergym-bildet? Hun har jo ikke vanligvis en sånn hofte? Eller er det rumpe på siden av hofta? Beklager teite spørsmål, det er ikke kritikk av kropp, jeg skjønner faktisk ikke hva bildet viser. 

Bildet ser redigert ut, eller så har hun vært uheldig med poseringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camillalilla skrev (8 timer siden):

Altså, henriktroy er bare helt fantastisk. Jeg skulle bare så gjerne vært flue på veggen da/når LKE ser "sofaparodien" på IG. Krysser fingrene for at flere får øynene opp for denne kontoen 

Han er helt gull!! Men håper han har garasje med lås!

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå):

Bildet ser redigert ut, eller så har hun vært uheldig med poseringen.

Typisk redigeringsfeil, så tipper det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...