Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Sursøtsaus skrev (59 minutter siden):

Fikk meg til å tenke litt. Hvor høy markedsverdi har det at Caroline Berg Eriksen heier på deg under et løp? Bare for å sette det litt i perspektiv, hva om Funkygine lanserte et lignende opplegg hvor det stod at "Funkygine (evt Jørgine) og teamet heier på deg underveis". Jeg vil tro det har mer slagkraft fordi Funkygine i motsetning til CBE har alltid satset på trening og har en solid merkevare innenfor det. Funkygines profil har jobbet strategisk med å tilgjengeliggjøre trening for folket, samtidig som hun kan vise til egne prestasjoner som deltaker og programleder for "Norges tøffeste". Det betyr at det har verdi for publikum at "Funkygine står og heier på deg underveis". Caroline er og blir en hobbymosjonist. Hun er kjent for å være sprek men hun minner mer om det gjevne SATS-medlemmet du ser regelmessig på trening enn en personlig trener. Det er mulig hun inspirerte leserne sine til trening i sine glansdager på bloggen, men i dag er hun ganske irrelevant for seriøse treningsprofiler, og for allmennheten er hun kjent som en eks-blogger ref Vixen. Atså har hun null assosiasjoner til idrett eller seriøs grad av trening.  Hvis man måler dem ut ifra prestasjon er det faktisk rart de ikke bruker LK som hvertfall har vært proff idrettsutøver, men det virker som bedriften har forstått at han har enda mindre markedsverdi enn Caroline. 

Skal vi starte kronerulling sånn at en av oss kan melde seg på og fortelle om opplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sydenkupp skrev (13 minutter siden):

Skal vi starte kronerulling sånn at en av oss kan melde seg på og fortelle om opplegget?

Ain't worth it

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Englefjes- skrev (32 minutter siden):

Det stemmer - jeg bor på det hotellet nesten ukentlig, så kjenner godt igjen toalettet og sengelampene. Skal begynne å legge ut doselfier derfra jeg også :fnise: 

Husk å få med dassrullen i bakgrunnen. Classy 👌🏻

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 timer siden):

Ender vel opp med at "Netfit-teamet" (LKE) heier på den ene som har meldt seg på (Caroline) 

Bilder, drone og å ligge utslått med tunga ut av munnen og armen over hodet til slutt. 

Og for at hun skal få få en god tid og perse, så løper antakelig coachen sammen med henne i hele løpet og pusher og passer på intensiteten. Da kan hun etterpå skryte av at hun løp på (x-tid) og personlig beste - altså med personlig coaching og drahjelp i løpet, men det nevnes selvsagt aldri.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over min fatteevne om hun ennå forbinder virksomheten med formidling av sunnhet. Ikke er det bare omfattende bruk av filter og annen redigering, men nå også den umiskjennelige trenden av fillers og ansiktsbehandlinger enkelte tyr til når de når en viss alder, som forandrer ansiktstrekkene. I tillegg konsekvent vinkel fra siden for å skjule et kompleks-senest i reklamen for treningsklær, der kamera er rigget for det. Sykelig fokus på utseende og kropp i alle mulige bisarre varianter. Det er et forunderlig og bekymringsfullt fravær av innsikt i at det fremstår slik. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være doselfiedronninga av Sarpsborg, det er da litt schwung over det. 😂 Når dassrullen 🧻 nærmest blir signaturen din har du nådd et bunnivå som influenser og bedriftseier 😳

  • Liker 31
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (6 timer siden):

Trenger vi å vite at de små jentene gjør yoga nok en kveld. De fleste jeg kjenner på den alderen ville joinet en halv gang… og det hadde ikke blitt delt… 

 

Nok et eksempel på at bedriftseierne ikke greier eller gidder å skape nok og interessant innhold selv, så de tyr som vanlig til barnearbeid i bedriften...

Nå barnas kveldstund og trolig nærme kveldstid. Ingenting er hellig, bare mor og far selv får slippe å ha en ærlig jobb.

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ireth skrev (6 timer siden):

 

Man skal visstnok også få tilgang til Netfit-appen, som Caroline skrev senest i dag på story at nærmet seg lansering? Så man får tilgang til noe som ikke er lansert enda, eller er den ikke ferdig? Kjenner det er så mange spørsmål. 

 

Har det stått på Netfit sin instastory? Står ingenting om dette på hennes story. Jeg spurte om appen direkte til Netfit (for noen uker/måneder siden, og fikk til svar at det ikke kom noen app i nærmeste framtid, så dette skjønte jeg lite av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (17 minutter siden):

Har det stått på Netfit sin instastory? Står ingenting om dette på hennes story. Jeg spurte om appen direkte til Netfit (for noen uker/måneder siden, og fikk til svar at det ikke kom noen app i nærmeste framtid, så dette skjønte jeg lite av. 

Vet ikke med netfit ettersom jeg ikke følger. Men var på hennes story forleden dag. Husker de avkreftet for deg. Men du vet, strukturert målstyring er vel ikke deres sterkeste side, ei heller markedsføringen.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom tråden for å høre hvordan det går med yoga kurset. Holder hun fortsatt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (53 minutter siden):

Bare kjapt innom tråden for å høre hvordan det går med yoga kurset. Holder hun fortsatt på?

Vet ikke, men nå har hun informert hele verden med bilder på bedriftskanalen om at ungene gjør yoga på kvelden. Det skulle vi ikke ha visst, men foreldrene mener visst at det ikke er så nøye bare de selv tjener penger på det...

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Bare kjapt innom tråden for å høre hvordan det går med yoga kurset. Holder hun fortsatt på?

Jepp, og tydeligvis underviser hun både barn og mann (?..litt usikker..veldig mørke bilder, kan være naboen?), allerede ferdig instruktør kanskje, og deler det på instastory. Sykt koselig. Assa. Synes sikkert noen brødhuer.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare poengtere én ting til; og det er at CBE / AS / Treasures eller hva søren de kaller seg - faktisk tjener penger på å ødelegge barn / ungdom! De (hun) kam unnskylde seg med hva som helst, og komme unna det - men faktumet er at det sitter x antall sårbare unger der ute, som ser opp til dette fasade-livet de prøver å frembringe!? 
 

Med den kunnskapen vi har om barn og unge i dag, og påvirkningen som sosiale medier har på dem, så kan jeg faktisk ikke fatte og begripe at influenserne får lov til å holde på som de gjør. Spesielt underfundig er det jo også at helsevesenet går ad undas, ansatte er sykemeldte, eller slutter - noe som går utover de mest sårbare… Framtiden. 
 

(Men så lenge «influensere» som Treasures osv baner vei og seiler egen skute, uten noen sanksjoner, så kan det være skit samme med barn og unge nå til dags. Tipper pipa får en annen lyd, den dagen en - eller begge døtrene - til AS utvikler spiseforstyrrelser og angst). 

  • Liker 23
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BittenTei skrev (6 timer siden):

Sukk. Ikke første gang jeg skriver i denne tråden - og jeg registrerer pr. AS at intet nytt har forandret seg. 
1) Fremdeles dritlei av morgenkaffe, kopierte oppskrifter på no stæsj man har oppi en skål som skal være sunt 

2) Fanatisk løping til alle døgnets tider, selv når man har lagt seg litt for sent 

3) Thinspo

4) Kids som blir brukt i markedsøyemed, fordi AS vet at «det selger», og for å fremme mors nye «livsstil» atter en gang (denne gang er det yoga for alle penga). 

5) Tynn kropp, kroppsøvelser som alle kan google/YouTube seg til på egen bane, ergo aldri noe nytt og banebrytende… 

6) Slutt å late som’a AS. Dere er verdens dårligste influensere! 🤢🤮

Hilsen en mamma som har en undervektig tenåringsdatter, som jeg tilfeldigvis fant it av i dag - at vet hvem du/dere er, og faktisk følger deg/dere. Nok er nok. Få på litt mer normalitet. Vekk med fasaden. Det holder nå. 

6F8288E3-1918-497F-9B59-46939B109E7D.jpeg

D52E75FF-3E04-4E2C-9B4D-5FDC3F0ACD41.jpeg

Selvdigging, selvskryt, thinspo og innimellom barnearbeid, er det bedriften består av. Hvor hun enn oppholder seg så må det taes selfier. Selfies på do, i heisen, i bilen, på treningsrommet osv. Det er patetisk.

Dette er den eneste inspirasjonen hun har å komme med, en farlig inspirasjon og trigger for mennesker som ønsker å bli tynnest mulig:

You will find thinspo all around the Internet, but social media is a hotbed for thinspo, especially among influencers' posts that implicitly and explicitly endorse the pursuit of thinness. Thinspo has led to several body-related trends, such as thigh gaps, ribcage bragging, and bikini bridges.

 

Thinspo is generally criticized by health professionals and parents of impressionable teenage daughters.

Endret av K_mb
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BittenTei skrev (6 timer siden):

Sukk. Ikke første gang jeg skriver i denne tråden - og jeg registrerer pr. AS at intet nytt har forandret seg. 
1) Fremdeles dritlei av morgenkaffe, kopierte oppskrifter på no stæsj man har oppi en skål som skal være sunt 

2) Fanatisk løping til alle døgnets tider, selv når man har lagt seg litt for sent 

3) Thinspo

4) Kids som blir brukt i markedsøyemed, fordi AS vet at «det selger», og for å fremme mors nye «livsstil» atter en gang (denne gang er det yoga for alle penga). 

5) Tynn kropp, kroppsøvelser som alle kan google/YouTube seg til på egen bane, ergo aldri noe nytt og banebrytende… 

6) Slutt å late som’a AS. Dere er verdens dårligste influensere! 🤢🤮

Hilsen en mamma som har en undervektig tenåringsdatter, som jeg tilfeldigvis fant it av i dag - at vet hvem du/dere er, og faktisk følger deg/dere. Nok er nok. Få på litt mer normalitet. Vekk med fasaden. Det holder nå. 

6F8288E3-1918-497F-9B59-46939B109E7D.jpeg

D52E75FF-3E04-4E2C-9B4D-5FDC3F0ACD41.jpeg

Hvorfor står hun med knekk i knærne? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (40 minutter siden):

De leppene? Er det filter som gjør de så oppblåst? 

Ser nyfylte ut hos venninnen på TM-klinikken. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (13 timer siden):

Fikk meg til å tenke litt. Hvor høy markedsverdi har det at Caroline Berg Eriksen heier på deg under et løp? Bare for å sette det litt i perspektiv, hva om Funkygine lanserte et lignende opplegg hvor det stod at "Funkygine (evt Jørgine) og teamet heier på deg underveis". Jeg vil tro det har mer slagkraft fordi Funkygine i motsetning til CBE har alltid satset på trening og har en solid merkevare innenfor det. Funkygines profil har jobbet strategisk med å tilgjengeliggjøre trening for folket, samtidig som hun kan vise til egne prestasjoner som deltaker og programleder for "Norges tøffeste". Det betyr at det har verdi for publikum at "Funkygine står og heier på deg underveis". Caroline er og blir en hobbymosjonist. Hun er kjent for å være sprek men hun minner mer om det gjevne SATS-medlemmet du ser regelmessig på trening enn en personlig trener. Det er mulig hun inspirerte leserne sine til trening i sine glansdager på bloggen, men i dag er hun ganske irrelevant for seriøse treningsprofiler, og for allmennheten er hun kjent som en eks-blogger ref Vixen. Atså har hun null assosiasjoner til idrett eller seriøs grad av trening.  Hvis man måler dem ut ifra prestasjon er det faktisk rart de ikke bruker LK som hvertfall har vært proff idrettsutøver, men det virker som bedriften har forstått at han har enda mindre markedsverdi enn Caroline. 

Caroline inspirerte i beste fall i perioden rundt hun var gravid og i barsel et par ganger. Da ved å vise at man kan trene også i slike perioder. Nedsiden var at hun selv da hadde et overfokus på mage (viste magen få dager etter fødsel med klar hentydning til at slik flat mage hun da hadde, var enkelt ha rett etter fødsel). Nå er hun som nevnt her, bare en ivrig mosjonist med fokus på fettforbrenning og oppstramming. Og med innadvent blikk som overhode ikke inspirerer andre. Føles som det hun legger er kun for å vise hvor flink pike hun er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BittenTei skrev (7 timer siden):

Må bare poengtere én ting til; og det er at CBE / AS / Treasures eller hva søren de kaller seg - faktisk tjener penger på å ødelegge barn / ungdom! De (hun) kam unnskylde seg med hva som helst, og komme unna det - men faktumet er at det sitter x antall sårbare unger der ute, som ser opp til dette fasade-livet de prøver å frembringe!? 
 

Med den kunnskapen vi har om barn og unge i dag, og påvirkningen som sosiale medier har på dem, så kan jeg faktisk ikke fatte og begripe at influenserne får lov til å holde på som de gjør. Spesielt underfundig er det jo også at helsevesenet går ad undas, ansatte er sykemeldte, eller slutter - noe som går utover de mest sårbare… Framtiden. 
 

(Men så lenge «influensere» som Treasures osv baner vei og seiler egen skute, uten noen sanksjoner, så kan det være skit samme med barn og unge nå til dags. Tipper pipa får en annen lyd, den dagen en - eller begge døtrene - til AS utvikler spiseforstyrrelser og angst). 

Tendensen til spise og trenings forstyrrelser har vist seg å være «arvelig». Her er nok både arv og miljø avgjørende; antagelig mest det siste. Barna i AS’et er sterkt utsatt for begge påvirknings komponentene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...