Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Blinkie
Pusern3 skrev (6 minutter siden):

Jeg kan ikke forstå at folk vil lage seg slike lepper - ser billig og unaturlig ut synes jeg. Og dette bildet med posing på et toalett igjen… hva er det egentlig?

Enig. Det er innmari stygt. Og hva er det med poseringer på toalettet? Så latterlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest skremmende er at de kan leve av å holde på på den måten…

Håper de har en plan B for inntekt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett noen som er like åpenlyst henført av sitt eget speilbilde. 

  • Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (24 minutter siden):

Hvorfor stenger hun profilen sin hele tiden? Har hun sagt noe? 

Har vel ikke tid til å slette de kommentarene hun ikke vil at alle skal se. Så da stenger hun. 
Latterlig hvordan hun holder på

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Danseskjørt said:

Hvorfor stenger hun profilen sin hele tiden? Har hun sagt noe? 

for å få følgere, ganske desperat!

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (9 timer siden):

Jeg kan ikke forstå at folk vil lage seg slike lepper - ser billig og unaturlig ut synes jeg. Og dette bildet med posing på et toalett igjen… hva er det egentlig?

Aner ikke men tydelig at når hun er ute, så leter hun etter toaletter slik at hun kam få tatt noen selfier i speilet. Det er classy ja. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at mine barn ikke går på skole med hennes. Jeg ville nemlig ikke likt å sende barna hjem til dem. Vil ikke at de skal bli påvirket av hvordan de voksne i huset er rollemodeller. 

Barna er bare barn og de kunne gjerne kommet hjem til oss, men jeg ville vegret meg for å sende mine dit. Dette er jo noe som barna ville merket på en eller annen måte etterhvert. 

Bare så det er sagt, jeg er ikke så veldig pirkete med at de går på besøk, til alle slags familier, men dette begynner å gå over grensen. Jeg ville ihvertfall ikke at de skulle blitt bestevenner slik at det ble mye besøk. 

Kanskje stygt sagt, men de ødelegger nok en del av det sosiale for barna sine. 

  • Liker 26
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (3 timer siden):

Hvorfor stenger hun profilen sin hele tiden? Har hun sagt noe? 

Jeg har en mistanke om at det er en kombinasjon av ting:

1) Omgå telleverket på socialblade.com (denne slutter å føre statistikk når IG konto stenges). Akkurat hvordan de manøvrerer stenging/lukking for å unngå dette vet jeg ikke (det virker som å være noen «smutthull» for plutselig var statistikken oppdatert med flere tusen +følgere etter en lang periode med røde tall).

2) Lokke nye til å trykke «Følg»

3) Ha kontroll på/røkte kommentarfeltet

Flere?

 

Endret av Laia
  • Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (36 minutter siden):

Jeg er glad for at mine barn ikke går på skole med hennes. Jeg ville nemlig ikke likt å sende barna hjem til dem. Vil ikke at de skal bli påvirket av hvordan de voksne i huset er rollemodeller. 

Barna er bare barn og de kunne gjerne kommet hjem til oss, men jeg ville vegret meg for å sende mine dit. Dette er jo noe som barna ville merket på en eller annen måte etterhvert. 

Bare så det er sagt, jeg er ikke så veldig pirkete med at de går på besøk, til alle slags familier, men dette begynner å gå over grensen. Jeg ville ihvertfall ikke at de skulle blitt bestevenner slik at det ble mye besøk. 

Kanskje stygt sagt, men de ødelegger nok en del av det sosiale for barna sine. 

Det synes jeg er drøyt. Hva har barna deres gjort galt? Hadde aldri nektet barna mine å besøke noen fordi jeg mislikte foreldrene og deres virke. Det er jo ikke vold eller rus involvert, så tror neppe barna dine hadde tatt skade av noen timer på besøk av og til. Er jo kun barna som straffes hvis man nekter egne barn å komme på besøk. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

Det synes jeg er drøyt. Hva har barna deres gjort galt? Hadde aldri nektet barna mine å besøke noen fordi jeg mislikte foreldrene og deres virke. Det er jo ikke vold eller rus involvert, så tror neppe barna dine hadde tatt skade av noen timer på besøk av og til. Er jo kun barna som straffes hvis man nekter egne barn å komme på besøk. 

Jeg ville vært skeptisk til mye besøk i det hjemmet, det er det jeg sier. 

De ville vært velkommen til oss. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (5 minutter siden):

Jeg ville vært skeptisk til mye besøk i det hjemmet, det er det jeg sier. 

De ville vært velkommen til oss. 

Det hadde vel neppe gått i praksis, da jeg tviler på det hadde vært så aktuelt å besøke noen som blir nektet å komme på besøk til en selv.  Allerede der hadde det oppstått en konflikt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (6 minutter siden):

Det hadde vel neppe gått i praksis, da jeg tviler på det hadde vært så aktuelt å besøke noen som blir nektet å komme på besøk til en selv.  Allerede der hadde det oppstått en konflikt. 

Poenget er at de potensielt kan hindre egne barns sosialisering hvis flere tenker som solmåneogstjerner. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Poenget er at de potensielt kan hindre egne barns sosialisering hvis flere tenker som solmåneogstjerner. 

Jeg ser poenget.  Jeg personlig hadde ikke latt barna mine stenge andre barn ute pga foreldrene. Jeg er da mer enn kritisk til CBE og mannen, men ungene er og blir uskyldige. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

solmåneogstjerner skrev (1 time siden):

Jeg er glad for at mine barn ikke går på skole med hennes. Jeg ville nemlig ikke likt å sende barna hjem til dem. Vil ikke at de skal bli påvirket av hvordan de voksne i huset er rollemodeller. 

Barna er bare barn og de kunne gjerne kommet hjem til oss, men jeg ville vegret meg for å sende mine dit. Dette er jo noe som barna ville merket på en eller annen måte etterhvert. 

Bare så det er sagt, jeg er ikke så veldig pirkete med at de går på besøk, til alle slags familier, men dette begynner å gå over grensen. Jeg ville ihvertfall ikke at de skulle blitt bestevenner slik at det ble mye besøk. 

Kanskje stygt sagt, men de ødelegger nok en del av det sosiale for barna sine. 

Herregud for et innlegg! Rart barn mobber…..  det var bedriften vi kritiserer trodde jeg? 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (45 minutter siden):

Jeg ser poenget.  Jeg personlig hadde ikke latt barna mine stenge andre barn ute pga foreldrene. Jeg er da mer enn kritisk til CBE og mannen, men ungene er og blir uskyldige. 

Unger og ungdom påvirkes av det de opplever i andres hjem. Anekdotisk «bevis»: en av mine proklamerte plutselig at hen ikke ville spise fisk mer, for ingen i familien til vennen likte det, han likte det heller ikke mer (hen elsket fisk frem til det og det varte to-tre år). Annet de observerer og forteller (også anekdotisk) Noen voksne drikker øl til middag, mammaen spiser veldig lite middag, noen legger maten ferdig på alles tallerken og det er det de får,(ikke noe påfyll), noen spiser potetgull i stedet for potet, noen steder spiser bare barna middag, noen spiser pommes frites til alt, noen spiser aldri noe grønt osv. I noen hjem sover foreldre før/etter middag.  Dette er observasjoner (noen få) over flere år av forskjellige barn, altså. Har hørt verre ting også. Og det meste er helt ufarlig å observere! Matregime-familier ville jeg riktignok ikke ønsket for mine barn å være mye hos, heller ikke familier som snakker om å unne seg noe. Antar at familien Berg Eriksen oppfører seg normalt, men jeg forstår skepsisen. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Herregud for et innlegg! Rart barn mobber…..  det var bedriften vi kritiserer trodde jeg? 

Rart at det er så vanskelig å lese. Jeg ville ikke utestengt deres barn. Men jeg er så glad for at jeg ikke trenger å ta stilling til om det er bra for mine barn å tilbringe mye tid der. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Jeg ser poenget.  Jeg personlig hadde ikke latt barna mine stenge andre barn ute pga foreldrene. Jeg er da mer enn kritisk til CBE og mannen, men ungene er og blir uskyldige. 

Ingen sier noe om utestenging eller at ungene er skyldig i noe som helst. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...