Malum Skrevet 3. desember 2022 #72901 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳 Kilde: CBE sin instastory (screenshot) Endret 5. desember 2022 av Malum 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 3. desember 2022 #72902 Del Skrevet 3. desember 2022 1 hour ago, Skrottefar said: Løpet er vel ikke før i morgen Aha, forholdt meg kun til det som ble skrevet her. Men ser han plutselig klager masse over hamstringvondter en dag før løpet. Han passer alltid på å ha en unnskyldning for om det ikke går bra, så påtakelig! Han må være best, eller ha en unnskyldning for hvorfor ikke. 33 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 3. desember 2022 #72903 Del Skrevet 3. desember 2022 48 minutter siden, Malum said: Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳 Kilde: CBE sin instastory (screenshot) Noe så flaut 🤣 Men frua selv skjønner vel ikke betydningen av ordet flaut, med tanke på alt det flaue og pinlige dette paret legger ut i sosiale medier. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jamelle Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72904 Del Skrevet 3. desember 2022 Enda mer synlig her. 51 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 3. desember 2022 #72905 Del Skrevet 3. desember 2022 Jamelle skrev (30 minutter siden): Enda mer synlig her. (Rumpe)puteflaut? 🤣 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72906 Del Skrevet 3. desember 2022 Det beste med rumpepute videoene er vel at barna endelig får en frihelg Fri fra å bli filmet fra de står opp og blir "beordret" til å peke på rampenissen og fri fra å vise glede og begeistring for pakkekalenderen der de vandrer ned eller opp trappen, lydig beordret av mor som står med mobilen og filmer seansen. 48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. desember 2022 #72907 Del Skrevet 3. desember 2022 Jamelle skrev (45 minutter siden): Enda mer synlig her. Hvem i all verden er det de tror de lurer? (Til syvende og sist lurer de jo ingen andre enn seg selv...) 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 3. desember 2022 #72908 Del Skrevet 3. desember 2022 Kveldens antrekk…. 😂 Får håpe hun ikke hoster eller nyser eller noe for da spretter puppa ut. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. desember 2022 #72909 Del Skrevet 3. desember 2022 Er det ikke nyttig å vite at med trening kan man få slik rumpe? 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ingebjørg Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72910 Del Skrevet 3. desember 2022 Jamelle skrev (53 minutter siden): Enda mer synlig her. Jeg har liksom ikke klart å tro på at hun faktisk drar på seg løse rumpeballer før trening, det er så latterlig at hodet ikke har klart å forholde seg til det. Men nå er til og med jeg overbevist 😂 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. desember 2022 #72911 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Jamelle skrev (1 time siden): Enda mer synlig her. Er det bare hos meg dette bildet ikke synes? ☹️ edit: nå syntes det plutselig likevel etter jeg siterte innlegget. Ser helt dust ut🤦🏼♀️ Endret 3. desember 2022 av SKE87 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. desember 2022 #72912 Del Skrevet 3. desember 2022 Malum skrev (2 timer siden): Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳 Kilde: CBE sin instastory (screenshot) Rart at ikke den über super fantastisk store treningseksperten LKE ikke har justert armbruken til CBE under løp. Kunne jo spart 70% energibruk og forbedret løpetiden med flere timer uten den armføringa der 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 3. desember 2022 #72913 Del Skrevet 3. desember 2022 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Noe så flaut 🤣 Men frua selv skjønner vel ikke betydningen av ordet flaut, med tanke på alt det flaue og pinlige dette paret legger ut i sosiale medier. Herregud,det verste er at det ser ut som det er forsøkt å redigere (skygge). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. desember 2022 #72914 Del Skrevet 3. desember 2022 SKE87 skrev (3 minutter siden): Rart at ikke den über super fantastisk store treningseksperten LKE ikke har justert armbruken til CBE under løp. Kunne jo spart 70% energibruk og forbedret løpetiden med flere timer uten den armføringa der Jeg var inne nå på netfit en tur av ren nysgjerrighet og tenkte det samme ang armbruken. Hun bruker mye unødvendig energi på armene og luftmotstand. Det virker også som hun bruker alt for mye legger, lander på tærne eller platfot i stede for å bruke lårene og rulle fra helen. Litt typisk nybegynner jogging. Andre ting jeg stusset over i og med de promotere pt og trening: bruker hun aldri vekter når hun trener styrke? I mange øvelser så holder det med kroppsvekten, men flere av øvelsene hun gjør hadde hatt bedre effekt med vekter og bedre styrke av musklene. Og man ser aldri at hun gjør flere reps på f.eks armhevinger. Og 300 squats challengen tror jeg faktisk ikke hun klarer, det er ikke nok styrke i beina og kroppen. Når en løper mye er styrketrening for leggene svært viktig, men kan ikke se at hun gjør dette? Hun tar sittups som det er bevist ikke har noen effekt 🤔 Det er heller ikke mye muskler på henne og i øvelsene hun gjør virker det som hun har lite styrke i kroppen og blir veldig fort sliten. Jeg tror jeg faktisk har vært litt blendet og trodd hun har vært bedre trent enn det hun egentlig er. Jeg er ingen treningsekspert, men følger mange ig influensere som har hovedfokus på trening, trener mye selv og lest en del, men her synes jeg faktisk det var en del rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. desember 2022 #72915 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg får litt assosiasjoner til eksen til Rise, Maria London, som har endret seg fra en søt vanlig jente, til ugjenkjennelig og så tydelig fikset på. Den siste speilposeringen til CBE - jeg har ikke ord… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. desember 2022 #72916 Del Skrevet 3. desember 2022 For et liv, sier jeg bare: så vanvittig slitsomt det må være å hele tiden forsøke å være en annen enn sitt naturlige jeg. Å alltid måtte tenke på hvordan man står når noen tar bilde, så man ser ut som det uoppnåelige idealet man selv har skapt. Å være avhengig av filterbruk for selfie, og seriøst mene at man må dytte et føkkings rumpeinnlegg nedi buksa for å være bra nok..!? Det er så sjukt 😳 38 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hereforthecomments Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72917 Del Skrevet 3. desember 2022 Jamelle skrev (2 timer siden): Enda mer synlig her. Tenk å nærme seg 40 år og drive og dra på seg en svett rumpepute inni tightsen før man skal på løpetur 😂 Altså så absurd at jeg klarer ikke.. 🙉😂 48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. desember 2022 #72918 Del Skrevet 3. desember 2022 Har sett en del av styrkeøvelser hennes hvor rompa er mye større enn resten av kroppen. Man får ikke sånn rompe av hverken løping eller 15 min styrke med kroppsvekten. Fysisk umulig 😔 og hun har for lav fettprosent til at det kan være noe annet enn muskler. Det krever enormt med trening, riktig trening og tunge vekter. Hvis de vil inn i treningsverden bør de vurdere å fjerne den rompeputa. Sånn for seriøsitets skyld ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 3. desember 2022 #72919 Del Skrevet 3. desember 2022 Tenkte på denne 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4. desember 2022 #72920 Del Skrevet 4. desember 2022 Malum skrev (2 timer siden): Hvem i all verden er det de tror de lurer? (Til syvende og sist lurer de jo ingen andre enn seg selv...) «Du må jo har Norges flotteste kropp» er en av kommentarene. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå