Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (3 minutter siden):

Siste nytt fra fruen, muligens et motsvar til veske-kritikken. Like saklig og god begrunnelse som alltid:

4474AC1C-6AE9-4230-9478-B965A2A9FB73.png

Dette kommer fra et menneske som lever av å vise deler av livet sitt  på sine offentlige  some kontoer…. 
Hallo?? Er det noen hjemme?

• Liker 38
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (6 minutter siden):

Siste nytt fra fruen, muligens et motsvar til veske-kritikken. Like saklig og god begrunnelse som alltid:

Det er snart på tide at influensere slutter å blande butikk og privatliv, så skal de se at livet blir mye lettere å håndtere. 

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Ja nok en gang så velger CBE å markere et viktig tema ved å rette fokus på seg selv. Men når man velger å legge ut 10-20 daglige bilder og filmer fra sitt eget hverdagsliv på en offentlig SoMe-konto med 300 000 følgere, når man er en selvvalgt offentlig person og har har valgt som levebrød å påvirke og engasjere andre med sitt eget (ofte iscenesatte) hverdagsliv, så bør man nok heller stikke fingeren i jorda. Det er ingen som tvinger CBE til å dele noe som helst, dette er 100 % selvvalgt fra 2 godt voksne mennesker. Det er de som velger å fokusere på glanset og iscenesatt idyll, thinspo, utlevering av barn, silikonpupper og overforbruk. Ingen andre. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hele ideen med influencer -og reklamevirksomhet: omtale og oppmerksomhet. Uten det, ingen business. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (4 timer siden):

Det er vel noen og enhver som burde føle seg truffet av de ordene. Moraliserende « jeg vet best og har svaret rundt andres liv» er dessverre en mentalitet som noen mennesker innehar. Kanskje de selv har fått mye kritikk mot seg og bare projisere det over på andre i sitt eget liv. Det er  tenkelig hun har fått en del ufine og fordømmende meldinger angående de påståtte replika veskene hun er i besittelse av. I dag er det verdens psykiske helsedag og folk burde tenke på hvordan de omtaler andre personer. Offentlige personer er også mennesker med følelser, selv om det virker som noen ikke forstår det..

Endret av Levina
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (8 minutter siden):

Men å kalle andre for psycho-bitch er altså stuereint? Bare for å plukke en blomst fra buketten over mindre hyggelige beskrivelser CBE og LKE gir til andre? 

Det er jo så klart innafor. Samme med å si at folk ikke har folkeskikk og skjemmer seg ut når de skriver fakta om fake-veskene til frua fra Sarp. 😕

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (1 time siden):

Det er vel noen og enhver som burde føle seg truffet av de ordene. Moraliserende « jeg vet best og har svaret rundt andres liv» er dessverre en mentalitet som noen mennesker innehar. Kanskje de selv har fått mye kritikk mot seg og bare projisere det over på andre i sitt eget liv. Det er  tenkelig hun har fått en del ufine og fordømmende meldinger angående de påståtte replika veskene hun er i besittelse av. I dag er det verdens psykiske helsefag og folk burde tenke på hvordan de omtaler andre personer. Offentlige personer er også mennesker med følelser, selv om det virker som noen ikke forstår det..

Angående veskene så bedyret du de er "annerledes" fordi de er fra vår 2021-kolleksjonen. 👇

Levina skrev (21 timer siden):

På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. 

Hvor har du den informasjonen fra? Har ikke klart å finne noen annen informasjon enn at du tar feil. Så kom med dokumentasjonen din. :alice:

Inocybe skrev (21 timer siden):

Du har da også et svar klar til alle anledninger 😆

Og denne gangen tar du feil igjen: https://www.goxip.com/cw/en/magazine/chloe-tote-bag-2021

Ikke en logo på håndtak i sikte på noen av spring 2021 woody tote der heller. 🤷‍♀️

• Liker 33
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke hun som har skrevet dette, det er https://www.instagram.com/enkel_poesi/

Victoria Dalsberget. I forbindelse med dagen for psykisk helse; 'vi må snakke med hverandre, ikke om hverandre', skriver hun. Jeg syntes jeg det var fin poesi.

Hvordan noen trodde CBE hadde evner til å skrive det, skjønner jeg ikke. :ler: 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke hun som har skrevet dette, det er https://www.instagram.com/enkel_poesi/

Victoria Dalsberget. I forbindelse med dagen for psykisk helse; 'vi må snakke med hverandre, ikke om hverandre', skriver hun. Jeg syntes jeg det var fin poesi.

Jeg tolket ikke innlegget som forsøk på å fremstille det som eget, ei heller som kritikk hit. Men som forsøk på å være på ballen ang psykisk helse dagen - for en gangs skyld.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (2 minutter siden):

Det gikk jo klart fram av storien at det var en repost fra enkel poesi.

Men alle ytringer endrer mening avhengig av konteksten det postes i. Og i lys av det som er CBE.no sin forretningsidé framsto diktet temmelig surrealistisk. Hva som var CBE sitt motiv for å reposte er jeg usikker på (med mindre hun har presisert det i en del av storien jeg ikke har sett). Det er feks helt mulig for henne å ha flere motiver eller agendaer (tilsynelatende tematisere psykisk helse, men samtidig få sendt en melding til lesere som gir henne negative responser). Problemet er at hun ikke kan styre hvordan leserne tolker diktet i sin nye kontekst, uansett hva hun måtte ha ment. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Hun repostet vel også et innlegg fra podcasten Bak Fasaden. Sannsynligvis også for å sette fokus på psykisk helse

Et paradoks, for er det noen som har fasade, er det CBE. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at hun har tanker rundt psykisk helse på denne dagen, men jeg klarer ikke å tenke at dette er en stor utfordring for cbe.no, da hadde de vel virkelig ikke fortsatt å utlevere barna sine med uforminsket styrke. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (35 minutter siden):

Det er vel ingen som tror hun har skrevet dette…

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...