Urwa Skrevet 25. september 2022 #68921 Del Skrevet 25. september 2022 Hvilken rumpeinnlegg bruker hun herregud🙊🙉🙈 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68922 Del Skrevet 25. september 2022 Urwa skrev (1 minutt siden): Hvilken rumpeinnlegg bruker hun herregud🙊🙉🙈 Det jeg ikke forstår er hvordan dette skal inspirere? Hvorfor viser hun ikke hipthrust med 90 kilo? Man får jo sine tanker… 46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. september 2022 #68923 Del Skrevet 25. september 2022 Jobbermedbarn skrev (18 minutter siden): Det jeg ikke forstår er hvordan dette skal inspirere? Hvorfor viser hun ikke hipthrust med 90 kilo? Man får jo sine tanker… Fordi hun lyver. Hun som elsker å vise fram seg selv og sin egen fortreffelighet hadde lett filmet hipthrustene dersom hun faktisk hadde gjort dem! Hun er ikke så sterk i kroppen som hun skal ha oss til å tro. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 25. september 2022 #68924 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Howdy cowboy! 😅 Det gikk visst litt fort i svingene med den poseringen der.Overkroppen er helt åpenbart en drøy halvmeter lenger frem enn underkroppen. Ikke engang Dana Mercer tilter så voldsomt i demonstrasjonsvideoene sine for thigh gap 🙈 https://www.instagram.com/p/B8liZhGJNtk/?utm_source=ig_web_copy_link Endret 25. september 2022 av Rastebenk 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. september 2022 #68925 Del Skrevet 25. september 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Når man er så opptatt av tight gap at man får beinstilling som en sliten cowboy😅 Jeg tok sånne bilder her om dagen, først rett opp og ned og deretter tilting av bekken bakover, litt knebøy. Minst 5 cm thigh gap! Ser helt dust ut mens man gjør det btw. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. september 2022 #68926 Del Skrevet 25. september 2022 Det verste er at hun poserer sånn med 2 mindreårige tilstede! Og nå er det dessverre på 'an igjen med eksponering. 35 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68927 Del Skrevet 25. september 2022 Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄 49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. september 2022 #68928 Del Skrevet 25. september 2022 FruJohansen skrev (14 minutter siden): Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄 På noe jeg antar er en flyplass, ja 👍🏼 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. september 2022 #68929 Del Skrevet 25. september 2022 FruJohansen skrev (16 minutter siden): Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄 Jepp! På flyplassen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68930 Del Skrevet 25. september 2022 Så glamorøst. 50 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 25. september 2022 #68931 Del Skrevet 25. september 2022 FruRosa skrev (5 minutter siden): Jepp! På flyplassen. Det er mye å sette fingeren på her, men hvorfor risikerer hun kink, hvorfor ikke bare... se rett frem? Er hun redd hun mister balansen? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 25. september 2022 #68932 Del Skrevet 25. september 2022 Og hva er det med denne gapesmilinga hele tiden? 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Andrea59 Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68933 Del Skrevet 25. september 2022 5 minutter siden, FruRosa said: Jepp! På flyplassen. Utrolig å bli så henrykt - hver gang - over å finne et speil!! Vet ikke helt hva som kunne fått meg til å ta et sånt bilde av meg selv i et speil, på et offentlig sted….beundrende over det jeg ser. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 25. september 2022 #68934 Del Skrevet 25. september 2022 Wild Eyes skrev (3 minutter siden): Det er mye å sette fingeren på her, men hvorfor risikerer hun kink, hvorfor ikke bare... se rett frem? Er hun redd hun mister balansen? Fordi hun alltid skjuler halve ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. september 2022 #68935 Del Skrevet 25. september 2022 Hadde jeg tatt med ungene mine (tenåringer) på et offentlig toalett og dratt frem mobilen og tatt selfier ja da hadde de garantert trodd jeg hadde klikka. Er det noe spesielt med disse to jentene som synes dette er greit? Og hva foregår oppi hodet til mor som tar selfier på en do?? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 25. september 2022 #68936 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Surikatt skrev (10 minutter siden): Hadde jeg tatt med ungene mine (tenåringer) på et offentlig toalett og dratt frem mobilen og tatt selfier ja da hadde de garantert trodd jeg hadde klikka. Er det noe spesielt med disse to jentene som synes dette er greit? Og hva foregår oppi hodet til mor som tar selfier på en do?? Endret 25. september 2022 av tullerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68937 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg vil nødig diskutere dem, men jeg er oppriktig bekymra for dette kropps- og utseendefokuset disse døtrene blir utsatt for hver dag. Veit at jeg hadde blitt ekstremt påvirket selv om mor alltid tok bilder i speil i merkelige positurer og faren min løp rundt med fettklype. Får håpe de har svært sterk motstandskraft...Litt redd CBE og LKE bare venter på at de kan lage mer content og dermed fortjeneste med ungene. 63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 25. september 2022 #68938 Del Skrevet 25. september 2022 På story i dag har bakpartiet vokst til dobbelt størrelse nede i kjellerspeilet. Og som vanlig lyser familiens tenner nesten som blåhvite neonlys på flyplassbildet. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68939 Del Skrevet 25. september 2022 Surikatt skrev (12 minutter siden): Hadde jeg tatt med ungene mine (tenåringer) på et offentlig toalett og dratt frem mobilen og tatt selfier ja da hadde de garantert trodd jeg hadde klikka. Er det noe spesielt med disse to jentene som synes dette er greit? Og hva foregår oppi hodet til mor som tar selfier på en do?? De har jo vokst opp med dette, og vet ikke at det er unormalt at kvinner tar selfies på offentlige toaletter mens de gapesmiler og står hjulbeint for å få thigh gap. Det er så himla nitrist at CBE drar jentene sine inn i dette giftige kroppspresset, som førte til at CBE selv sultet seg til hun besvimte som 20-åring. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/fotballfruen-slanket-seg-til-hun-besvimte/13092157/ 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 25. september 2022 #68940 Del Skrevet 25. september 2022 tullerikke skrev (21 minutter siden): Fordi hun alltid skjuler halve ansiktet. Til og med i sminkeboka til Thomas Erdis (venn og MUA- har brukt henne som eksempel i boka) er det KUN bilder av henne med ansiktet lett tiltet så man bare ser den ene siden, det ser helt merkelig ut! Man vil jo se et eksempel hvor hele ansiktet vises?? Hva er SÅ galt med at ansiktet/nesen er skjev? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå