Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

NewStart87 skrev (1 time siden):

Løper de seriøst med hunden i denne varmen? Ser Lars Kristian har lagt ut at de har løpt ute nå med hunden, håper ikke det er like varmt hos de som det er her jeg bor! :sjokkbla:

Det er varmt, så det der er ikke bra

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (32 minutter siden):

Jeg har også hund og går bare korte turer med han om dagen og tar en lengre tur om kvelden når det er kaldere. Det er ikke lenge jeg må være ute med han om dagen før jeg ser at han er tydelig forsynt. Det er viktig å tenke på at asfalten også blir veldig varm i sola. Hadde vært komplett idiot om jeg hadde tatt han med på jogge/løpetur om dagen i denne varmen. Har også flere hunder i nabolaget og har heldigvis til gode å se noen naboer på jogge/løpetur med hunden i denne varmen.

E1482E9C-116E-4A69-8368-E6A972C6FE05.jpeg

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Orly said:

Sorry altså, men dette er jo bare enda et eksempel på hvor hjernedøde dette paret er. Det er ikke til å tro at dem utsetter hunden sin for dette, og i tillegg publiserer for "hele verden" og gir inntrykk av at det er greit å plage en hund til å løpe i solstek, varme og ikke minst varmt underlag som faktisk kan føre til brannsår på potene. 

Får bare krysse fingrer og tær i håp om at folk flest er i stand til å tenke selv og ikke lar seg påvirke av disse folka og det dem driver med.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Sorry altså, men dette er jo bare enda et eksempel på hvor hjernedøde dette paret er. Det er ikke til å tro at dem utsetter hunden sin for dette, og i tillegg publiserer for "hele verden" og gir inntrykk av at det er greit å plage en hund til å løpe i solstek, varme og ikke minst varmt underlag som faktisk kan føre til brannsår på potene. 

Får bare krysse fingrer og tær i håp om at folk flest er i stand til å tenke selv og ikke lar seg påvirke av disse folka og det dem driver med.

Er det noen av dere som kommenterer til henne? Altså spør henne om det ikke er for varmt for hunden å løpe nå🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

En uke igjen til hverdagen starter!? Hva består hverdagen hennes av? Løping, frisør og ta bilder av klær i speil? Er det ikke det hun har gjort i hele sommer? #forvirra

Kan bruke enda mer tid på selvfokusering og trening kanskje…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (37 minutter siden):

Jeg har også hund og går bare korte turer med han om dagen og tar en lengre tur om kvelden når det er kaldere. Det er ikke lenge jeg må være ute med han om dagen før jeg ser at han er tydelig forsynt. Det er viktig å tenke på at asfalten også blir veldig varm i sola. Hadde vært komplett idiot om jeg hadde tatt han med på jogge/løpetur om dagen i denne varmen. Har også flere hunder i nabolaget og har heldigvis til gode å se noen naboer på jogge/løpetur med hunden i denne varmen.

Helt enig, vi går også kun korte turer i denne varmen. Helt på trynet at de jogger med hab

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun er drittlei av å løpe. Hjemme blir det de samme rutene om og om igjen, og på mølle må hun se på TV for finne motivasjon til å holde på. Kjære vene, finn andre treningsformer? MÅ man løpe 7 dager i uka liksom? Tenk å holde på med noe nytt og faktisk morsomt, enkelte dager. Variert trening for kroppen hadde ikke skadet, og kanskje det hadde gjort godt for hode og sinn i tillegg. 

Alt går på repeat, og jeg fatter ikke at det ikke er kjedelig å levere samme innhold dag ut og dag inn. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Virker som hun er drittlei av å løpe. Hjemme blir det de samme rutene om og om igjen, og på mølle må hun se på TV for finne motivasjon til å holde på. Kjære vene, finn andre treningsformer? MÅ man løpe 7 dager i uka liksom? Tenk å holde på med noe nytt og faktisk morsomt, enkelte dager. Variert trening for kroppen hadde ikke skadet, og kanskje det hadde gjort godt for hode og sinn i tillegg. 

Alt går på repeat, og jeg fatter ikke at det ikke er kjedelig å levere samme innhold dag ut og dag inn. 

Hun virker drittlei ja.

Stadig vekk mangler hun motivasjon, er stiv, det var tungt osv. MEN - hun presser seg gjennom, økt etter økt.

Lenge siden det var treningsglede å spore. Veldig lite inspirerende, får inntrykk av at kroppen hennes skriker om hjelp, om hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

molly83 skrev (3 timer siden):

Er det noen av dere som kommenterer til henne? Altså spør henne om det ikke er for varmt for hunden å løpe nå🤔

Jeg spurte henne en gang. På Insta. Hun slettet kommentaren. Så jeg spurte igjen, og spurte samtidig hvorfor hun slettet kommentaren. Da ble jeg blokkert 😂

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, NewStart87 said:

Det er helt grusomt å drive med dyreplageri.

Enda verre er det å aktivt påvirke andre til å gjøre det samme.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (8 timer siden):

Det er helt grusomt å drive med dyreplageri.

Enda verre er det å aktivt påvirke andre til å gjøre det samme.

Litt av noen forbilder disse to. Dette lever de av 🤯

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (10 timer siden):

Jeg spurte henne en gang. På Insta. Hun slettet kommentaren. Så jeg spurte igjen, og spurte samtidig hvorfor hun slettet kommentaren. Da ble jeg blokkert 😂

Skikkelig voksent gjort av daglig leder. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (18 timer siden):

Hun kunne jo f.eks tatt noen cardio-økter på den ellipse-maskinen de syns var så fantastisk (fantastisk i et par dager -   det var det de var betalt for) 

Men ja, hvorfor ikke variere mer. Ro, ellipse, sykle, GÅ lange turer. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 minutt siden):

Denne kommentaren sorterer nok under netthat og mobbing hos dette fascinerende krenkbare og selvopphøyde paret, så jeg setter en hundrings på at den ikke overlever dagen. Selv synes jeg den var midt i prikk! 

D7A8B53E-1598-4D94-8941-B1DE9D8A29C7.jpeg

En helt ok kommentar. Ikke hverken hat eller hets. Kun en tilbakemeldig på hva hun selv ytrer, og gode forslag til variasjon og aktiviteter. 

Svømming er også gøy. 

Som andre har nevnt så tror jeg klagingen er helt planlagt. Det er nok for å vise at ikke alt er lekende lett og uanstrengt i deres treningshverdag heller (tipper de har fått høre ofte at det er iallefall ikke troverdig og motiverende for andre) 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 minutter siden):

En helt ok kommentar. Ikke hverken hat eller hets. Kun en tilbakemeldig på hva hun selv ytrer, og gode forslag til variasjon og aktiviteter. 

My point exactly 😃 Leseren har jo et særdeles godt poeng, men det siger nok ikke inn…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...