Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caroline1986 skrev (1 time siden):

Kan vi ikke bare ignorere alle disse nye brukerne (LessMiserable, sosiale) som høres nøyaktig ut som xxx.. det blir bare alt på repeat hele tiden

Syns du skal slette vedkommende du spekulerer om. 
Har rapportert innlegget ditt som regelbrudd.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
FruRosa skrev (På 8.8.2022 den 17.41):

Når man snakker om sola, jeg mener HOKA ...

Umerket reklame?

Screenshot_20220808-171429_Instagram.jpg

Jeg har gått i fjellet/toppturer i over 15 år, og jeg hadde aldri hatt på meg disse skoene her. Hoka lager mange gode sko, men jeg hadde falt og slått meg hadde jeg brukt disse på fjelltur/toppturer. Cbe fisker etter spons, og ingenting annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sosiale skrev (2 timer siden):

- Jeg er et menneske som alle andre, og selv om jeg har stått støtt i noen stormer, stopper det opp for meg også. Nå ønsker jeg å si ifra og få en slutt på alt dette.

Jeg synes det er skummelt å se hvordan folk hater på nett, voksne som rotter seg sammen for å ødelegge for andre, hvordan de ilegger meg diagnoser og diskuterer meg som om jeg ikke var et ekte menneske. Jeg skjønner ikke hvor netthatet skal ende.

Det er så mye av det der ute og vi må lære generasjonen etter oss at dette ikke er greit. Mobbing på nett er kjempefarlig og stadig aktuelt, og jeg mener at det bør snakkes mer om.

Kilde: Caroline Berg Eriksen https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256

 

Atter en gang fikk hun vridd dette til å handle om henne selv i en sak hvor hun ikke respekterer egne barns rett til privatliv.  

  • Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sosiale skrev (2 timer siden):

Jeg har bare lest mobbing og hat om CBE på kvinneguiden. Stakkars barn som skal lese flere 1000 innlegg om at moren er slem og at de er skada fordi de er blitt tatt bilder av.

Kutt ut stråmannsargumentasjonen. Hva synes du om at CBE eksponerer barna sine, i tekst og bilde, i samme kanaler som hun selv synes er så fæle mht nettmobbing? 

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun faktisk lagt ut fine bilder av seg selv på insta hvor hu teller ned til Hellas. Ja, til mer av dette 👌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S0lstraalen skrev (8 minutter siden):

Nå har hun faktisk lagt ut fine bilder av seg selv på insta hvor hu teller ned til Hellas. Ja, til mer av dette 👌🏼

Med 'avkappa' hode? :huh: Ikke skjønner jeg vitsen med et sånt bilde.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (På 8.8.2022 den 19.47):

🤣🤣🤣

Ja, jeg er kjempemisunnelig på en avdanket blogger som ikke har videre med utdanning å skryte av, og som oppfører seg som en dust i samfunnet. Kjempemisunnelig altså!

 

Surikatt skrev (2 timer siden):

Atter en gang fikk hun vridd dette til å handle om henne selv i en sak hvor hun ikke respekterer egne barns rett til privatliv.  

Tja, kommentaren over din handler jo faktisk om henne. Det mangler jo ikke akkurat på slike kommentarer. Det er jo ikke slik at hele diskusjonen om henne handler om sharenting, ord som "dust", "avdanket" osv har unektelig et lite slør av mobbing over seg. CBE og mannen er i sin fulle rett til å mislike slikt hvis det faktisk er dette de adresserer, og ikke bare kritikken av hvordan de deler bilder av barna, sosiale har helt rett i det. For du mener vel ikke at det jeg siterte verken er positivt eller "nøytralt?"

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texel skrev (26 minutter siden):

 

Tja, kommentaren over din handler jo faktisk om henne. Det mangler jo ikke akkurat på slike kommentarer. Det er jo ikke slik at hele diskusjonen om henne handler om sharenting, ord som "dust", "avdanket" osv har unektelig et lite slør av mobbing over seg. CBE og mannen er i sin fulle rett til å mislike slikt hvis det faktisk er dette de adresserer, og ikke bare kritikken av hvordan de deler bilder av barna, sosiale har helt rett i det. For du mener vel ikke at det jeg siterte verken er positivt eller "nøytralt?"

Problemet er bare at LKE selv er en mobber som går folk her inne en høy gang. Ord som «nesevise møkkakjerring», «skulle hatt en kule i panna», «psychobitch» er ord han har liret av seg til kritikere av han og konas virke. 
«Dust» og «avdanket» bleket litt i forhold. Jeg kunne selvsagt brukt et annet synonym som «irrelevant» eller «hasbeen». 🤷🏻‍♀️

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texel skrev (50 minutter siden):

ord som "dust", "avdanket" osv har unektelig et lite slør av mobbing over seg.

Hun ER jo en avdanket blogger og utad så kan det virke som om hun oppfører seg som en dust, så jeg vil si at det er adjektiver som kan brukes her

Endret av Skrottefar
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (2 timer siden):

Nå har hun faktisk lagt ut fine bilder av seg selv på insta hvor hu teller ned til Hellas. Ja, til mer av dette 👌🏼

Synes det var en utrolig kjedelig og intetsigende bildeserie. 4 bilder der hun kun viser den ene siden av ansiktet (som vanlig) og ett hodeløst bilde som ser litt merkelig ut. Må på dø og liv ikke bli fotografert fra andre siden av ansiktet eller forfra. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Synes det var en utrolig kjedelig og intetsigende bildeserie. 4 bilder der hun kun viser den ene siden av ansiktet (som vanlig) og ett hodeløst bilde som ser litt merkelig ut. Må på dø og liv ikke bli fotografert fra andre siden av ansiktet eller forfra. 

Enig, ingenting som viser glede over ny ferie om noen uker. Merkelig kommunikasjon i serien, hva vil CBE-folka fortelle? Ville trodd det var en kjole som skulle vises frem. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun burde jo adressere temaet, hvor mener hun det skal snakkes? Har hun tenkt å skrive noe om eksponering av barn? Ærlig talt tror jeg de håper på at det bare glir over og at de kan fortsette akkurat som før (for det gjør de allerede, om noe så er endret så er det mer eksponering nå.) 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i hvert fall til å fortsette å bruke min forbrukermakt, På en høflig og saklig måte. Og håper virkelig at de faktisk tar debatten snart, og ikke bare snakker/roper om hets og troll samtidig som de ufortrødent fortsetter å utsette ungene for de hele det slemme internettet daglig.

 

  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pøbelsara skrev (18 minutter siden):

En person kalte henne anorektisk - noe jeg er enig  at var stygt, slemt og helt unødending.

Vel, av det hun legger ut av bilder av seg selv som er redigert til det ugjenkjennelig så kan hun virke anorektisk, så jeg skjønner den kommentaren, selv om det sikkert kan virke  stygt, slemt og unødvending så ber hun egentlig om det selv

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (11 minutter siden):

Vel, av det hun legger ut av bilder av seg selv som er redigert til det ugjenkjennelig så kan hun virke anorektisk, så jeg skjønner den kommentaren, selv om det sikkert kan virke  stygt, slemt og unødvending så ber hun egentlig om det selv

Nja. For meg er det viktig å holde debatten saklig, og å sette diagnoser på folk er ikke det. 
Det er et usunt og ekstremt kroppsfokus der. Det holder, synes jeg. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (45 minutter siden):

Vel, av det hun legger ut av bilder av seg selv som er redigert til det ugjenkjennelig så kan hun virke anorektisk, så jeg skjønner den kommentaren, selv om det sikkert kan virke  stygt, slemt og unødvending så ber hun egentlig om det selv

Jepp, det var EN person som skrev at hun 'fremmer (eller fronter, husker ikke lenger det eksakte ordet) anoreksi'. Ikke at hun hadde det. 
 

Alle de andre kommentarene til Beckmann var veldig saklige. 
 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...